Как да разпозная:М52В20 от М52В28

3-та серия ('91-'98)

Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори


Аватар
Мнения: 35
Регистриран на: 1.08.2007
Местоположение: там където си пожелая

Мнение от BMW_MANIAKA » 04 Яну 2009, 17:40

Ето тук снимах дебитомера:

Външния диаметър е 7,5mm.

Изображение

Вътрешния диаметър е7,2mm.това го меря от към гуменото гофре,а не от към кутията на въздушния филтър.

Изображение

И тук номера на дебитомере:
Изображение
ако не се вижда на снимката,това пише на дебитомера.
SIMENS 5W K9 600 1 703 275
>PBT - GF30<

Ако някой колега има 2,8ца и му се занимава в този студ да мерне дебитомера,ще съм му много благодарен.Или някой с М52В20 да мерне неговия,че да имам база за сравнение.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 218
Регистриран на: 27.02.2008
Местоположение: Сливен
Пол: Мъж
Детайли за колата: BMW Е36 318 М40
Е36 325 М50
Е30 320 М50

Мнение от BOOKER » 04 Яну 2009, 18:50

Този MAF който си показал и по точно номера-1 703 275ТУК го дават и за двата двигателя-М52Б23/28-(13621703275)
Последна промяна BOOKER на 04 Яну 2009, 20:26, променена общо 2 пъти


Аватар
Мнения: 35
Регистриран на: 1.08.2007
Местоположение: там където си пожелая

Мнение от BMW_MANIAKA » 04 Яну 2009, 19:05

Значи вече е ясно,че със сигорност не М52В20,а може да се окаже и М52В23.
Продължаваме с гадеенето :help:
Предложих варианта на собственика да проверим хода на буталата,ма и той е един келеш.
По нещо друго на можем ли да разберем?

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 5250
Регистриран на: 12.11.2006
Пол: Мъж
Кара: ги да пият мента
Мечтае да кара: за 6лв/100км
Детайли за колата: не върви и не гори

Мнение от павката » 04 Яну 2009, 20:15

еми не си ли написа всичко де пише долу на блока
Тия от БМВ-клуба обичат да си прикачат подобни табелки ;-)
Не им вярвай много - нищо чудно под предния капак да се крие охлювче

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1139
Регистриран на: 8.12.2005
Местоположение: ВРАЦА
Пол: Мъж
Кара: E65 745I;Е53 Х5;TVR;SKYLINE;E60 М5
Детайли за колата: 745-Самолет:Х5-Болид:TVR-Истребител:SKYLINE-Шейна:М5-БЕЗ ДУМИ

Мнение от БОРКО-ЧИПА » 04 Яну 2009, 21:07

Колега намерили изобщо плочката с номера и типа на мотора
ако не си виж където ти свършва щеката на маслото и влиза в картера на самия блок има плочка няма как да я сбъркаш
Изображение


Аватар
Мнения: 35
Регистриран на: 1.08.2007
Местоположение: там където си пожелая

Мнение от BMW_MANIAKA » 05 Яну 2009, 14:11

Намерих още един номер и той е:
174844 9 Н като за 9-ката не съм сигорен дали е 9,просто само тя не се разчита.Този номер е набит.

Окрих и друг номер,който е излят(изпъкнал)точно до щеката за измерване на маслото.И той е:1748 754.8
И пак в задънена улица. :help:

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 744
Регистриран на: 5.03.2007

Мнение от cobrata_m3 » 05 Яну 2009, 19:09

BMW_MANIAKA написа:Значи вече е ясно,че със сигорност не М52В20,а може да се окаже и М52В23.
Продължаваме с гадеенето :help:
Предложих варианта на собственика да проверим хода на буталата,ма и той е един келеш.
По нещо друго на можем ли да разберем?

не е м52б23 а си е 2.5 мотора м52б25


Аватар
Мнения: 35
Регистриран на: 1.08.2007
Местоположение: там където си пожелая

Мнение от BMW_MANIAKA » 05 Яну 2009, 20:22

След много мъки,се разгада какъкъв е мотора.

След няколко обаждания до собственика на моргата в Германия,изровихме ВИН-а на колата.Добре,че немците си водят стриктно документацията.

Та накрaтко:

series: body: region: model: Prog.Month engine
E36 coupe europa 328i 05/1997 M52

Това е според ВИН-на,и едвали мотора е някакъв друг,в смисъл не ми се вярва немеца да е решил да сменя двигателя с по малък,примерно с М52В25.

Та сега имам и друг въпрос,понеже 2,8цата е бил на автоматик,като поставя моя маховик,ще се наложи ли да сменям и стартера?

crash tester
Аватар
Мнения: 636
Регистриран на: 16.10.2006
Местоположение: Scotland
Пол: Мъж
Кара: F07 530

Мнение от chocho » 05 Яну 2009, 21:07

Колега накрая всичко щом свърши вече ще може ли да споделиш и каква е хубавата цена че ми е любопитно.Мерси предварително ;)


Аватар
Мнения: 35
Регистриран на: 1.08.2007
Местоположение: там където си пожелая

Мнение от BMW_MANIAKA » 05 Яну 2009, 21:32

1300лв.
По двигателя няма никакво омасляване от гарнитури на картер,глава и капак на главата.
Дроселовата клапа е като нова,без никакви маслени наслоявания по нея,и най-много си мисля,че като е от автомат не е каран в лютеницата.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2402
Регистриран на: 2.09.2007
Местоположение: София
Кара: '94 Opel Corsa B

Мнение от стан » 05 Яну 2009, 22:21

:shock: Ба го ти ако не го купиш за 1300 кажи къде е ще ти дам комисионна :mhihi:

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1009
Регистриран на: 29.11.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: внимателно
Мечтае да кара: самолет

Мнение от u`F`o » 08 Яну 2009, 20:45

Какво става, взе ли двигателя?
Ако си го взел, смяташ ли да го регистрираш или ? От какъв двигател скачаш на b28 ? Четох цялата тема, ама не разбрах с къв двигател и купе си в момента. Дай малко повече информация за проекта...

Предишна

Назад към E36

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook