E36 Vanos Coupe

3-та серия ('91-'98)

Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 602
Регистриран на: 1.05.2006
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: e36 328i
Детайли за колата: Estoril blue Convertible - the best e36 :)

Re: E36 Vanos Coupe

Мнение от tin » 10 Ное 2008, 16:17

ceco-stz написа:Батко безсмислено е да влизаме в спор 2мата с теб.Турбото едва ли го има тои в предвид за момента поне аз като си зех моята бях далеч от тия мисли.


и аз не милих за турбо ... първите 2 месеца :mhihi: ... ама сега или смяна на б25 или смяна на колата, а с is ще имаш още един варянт

ceco-stz написа:Секи има виждане аз съм карал и yes-ка и не сам мн доволен секи си преценява :)


Аз съм доволен от мойта 20ка но според това което виждам по IS на познати им илиза по тънко ...

по темата сега:
- пич гледай като загрее колата да не ти падат оборотите под 500 или да не са над 800.
- 20ката е муден мотор така че не се притеснявай че няма ряз при форсиране на празен ход.
- гледай за парното да работи от двете срани че това е задължителен проблем който не е мн голям ама може да свалиш някой лев от продавача. :mhihi: ... не се хили ... аз съм свалял 500eur на едни немци за скъсан танпон на гърне
- гледай да има шпер, подлакатник и борд че тия всички екстри струват към 1500лв ако решиш след това да си слагаш, Мпакета също е доста скъп
- гледай двигателя да не е прясно омаслен, рядко съм виждал м50 или м52 много омаслени като някой опелски двигател. Но всичко си изключения.
- гледай да не карана мн мн с 17ки щото в такъв случй окачването е 100% за смяна :mhihi:
- там проверка на съединител (нали занеш там на място) , двигателя да не пуши стартери климатроници табло дали свети всичко това си важи за всички коли ...
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 256
Регистриран на: 4.06.2008
Пол: Мъж
Кара: ...
Мечтае да кара: годзила

Мнение от Plamenavramov » 10 Ное 2008, 16:21

Колега Tin,с цялото си уважение,като колега от форума,пък и братя по марка искам да те питам нещо! ....Защо ли след Ис-а не пускат направо 323,или пък направо 325 можеби :mhihi:
А относно Турбото ,ти имаш ли?

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 256
Регистриран на: 4.06.2008
Пол: Мъж
Кара: ...
Мечтае да кара: годзила

Мнение от Plamenavramov » 10 Ное 2008, 16:29

Колега"Scarface_ " ако нямаш пари за 2бр.свещи веднъж в годината,за 1л. макс. гориво, на 100км. и за 2л. масло,то по добре не си взимай БМВ ами "опел ХЕ :mhihi: " и прави боза и толкова :mhihi:
(нищо лично)

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 602
Регистриран на: 1.05.2006
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: e36 328i
Детайли за колата: Estoril blue Convertible - the best e36 :)

Мнение от tin » 10 Ное 2008, 16:31

Plamenavramov написа:Колега Tin,с цялото си уважение,като колега от форума,пък и братя по марка искам да те питам нещо! ....Защо ли след Ис-а не пускат направо 323,или пък направо 325 можеби :mhihi:
А относно Турбото ,ти имаш ли?


защото 323 си е 2500 само че дефорсиран който се е обезмислил с времето си 20 има защото , границите по к.с./kW в западните държави са мн. важни - най вече заради големите данаци... и да кажем аз ако искам да си карам и съм фен на шестака но немога да си позволя да плащам данък за 193 к.с. ще си зема 20 те и затова са мн разпространени...

а турбо на 20ка не съм чувал някой да слага защото са единствените М50 / М52 мотори с калпави глави... раздуват се мн лесно

http://www.bmwpower-bg.net/forums/viewt ... B%E0%E2%E0
Изображение

Потребител
Аватар
Мнения: 11
Регистриран на: 5.11.2008

Мнение от Scarface_ » 10 Ное 2008, 17:47

мерси на всички за мненията.благодарен съм за съветите.колата ще е шестак 100% инат съм и тва е.пък що се отнася до поддръжката на кола и жена мн вяра се нима ама на късмет пък и с добра диагностика ще видиме.моето Мицубиши сега ми изяде главата 3600 за горивна помпа как е колеги не че съм ги дал ама ...от малък съм фен на БМВ тва е културиста на пътя такя че малко и на късмет :D
BMW POWER !

Потребител
Аватар
Мнения: 11
Регистриран на: 5.11.2008

Мнение от Scarface_ » 10 Ное 2008, 17:49

що се отнася до бензина ще се намалят кръчмите няма как :mhihi: :mhihi: :mhihi:
BMW POWER !

Потребител
Аватар
Мнения: 11
Регистриран на: 5.11.2008

Мнение от Scarface_ » 10 Ное 2008, 17:52

тука във варна имало некъф голем спец по марката ако не взема от форума де не се знае
BMW POWER !

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 256
Регистриран на: 4.06.2008
Пол: Мъж
Кара: ...
Мечтае да кара: годзила

Мнение от Plamenavramov » 10 Ное 2008, 17:53

tin написа:
Plamenavramov написа:Колега Tin,с цялото си уважение,като колега от форума,пък и братя по марка искам да те питам нещо! ....Защо ли след Ис-а не пускат направо 323,или пък направо 325 можеби :mhihi:
А относно Турбото ,ти имаш ли?


защото 323 си е 2500 само че дефорсиран който се е обезмислил с времето си 20 има защото , границите по к.с./kW в западните държави са мн. важни - най вече заради големите данаци... и да кажем аз ако искам да си карам и съм фен на шестака но немога да си позволя да плащам данък за 193 к.с. ще си зема 20 те и затова са мн разпространени...

а турбо на 20ка не съм чувал някой да слага защото са единствените М50 / М52 мотори с калпави глави... раздуват се мн лесно

http://www.bmwpower-bg.net/forums/viewt ... B%E0%E2%E0


Добре де аз питам ти имаш ли? Май не нали!!! Какво лаете само из форума с тия ИС-и турбо та турбо а сложете па тогава расъждавайте! :puke:

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 602
Регистриран на: 1.05.2006
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: e36 328i
Детайли за колата: Estoril blue Convertible - the best e36 :)

Мнение от tin » 10 Ное 2008, 18:06

Plamenavramov написа:Добре де аз питам ти имаш ли? Май не нали!!! Какво лаете само из форума с тия ИС-и турбо та турбо а сложете па тогава расъждавайте! :puke:


искрено ме разсмя :mhihi: :mhihi: :mhihi:

аз говоря за едно ти за трето... :mhihi:
Изображение

Потребител
Аватар
Мнения: 11
Регистриран на: 5.11.2008

Мнение от Scarface_ » 10 Ное 2008, 18:08

качвах се на 318ис значи пергава е обаче разходът май като на 320 почти ни си ли лъжа пък и 4 цилиндъра звука ми биеше малко като на по мощен Сивик не знам возил сем се и на 320 150 коня има си огромна разлика
BMW POWER !

User
Аватар
Мнения: 4609
Регистриран на: 17.06.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: 330XD
Детайли за колата: the silent power

Мнение от b00st » 10 Ное 2008, 19:27

истината е някъде там :mhihi:

Потребител
Аватар
Мнения: 11
Регистриран на: 12.10.2008
Местоположение: Елхово

Мнение от КОСТОВ » 10 Ное 2008, 19:50

аве карам 320 ванос купе,от месец-стра6но варви,от Елхово до Бургас-100км ими изхарчи 18л,ама само в червено,но вече ми идва слабо,искам по кораво,иначе са 6 купетата :bchug:

ентусиаст
Аватар
Мнения: 858
Регистриран на: 17.07.2008
Местоположение: Пазарджик
Пол: Мъж
Кара: настрани
Мечтае да кара: M3 Power
Детайли за колата: BMW E36 320 coupe

Мнение от stef4o_BMW » 10 Ное 2008, 20:26

zBoost написа:истината е някъде там :mhihi:

Точно там е ;) И аз съм ревърженик на ис-тината,ама не ме огря :confused:
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 256
Регистриран на: 4.06.2008
Пол: Мъж
Кара: ...
Мечтае да кара: годзила

Мнение от Plamenavramov » 11 Ное 2008, 11:27

tin написа:
Plamenavramov написа:Добре де аз питам ти имаш ли? Май не нали!!! Какво лаете само из форума с тия ИС-и турбо та турбо а сложете па тогава расъждавайте! :puke:


искрено ме разсмя :mhihi: :mhihi: :mhihi:

аз говоря за едно ти за трето... :mhihi:

Колега,предлагам да преключим с тия глупости ис или 20-ка,в крайна сметка няма да се разберем. Карай си ис-а аз 20-ката и кервана да върви! :ok:

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1939
Регистриран на: 13.09.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: 318is, 1995 м42

Мнение от ивчо3 » 11 Ное 2008, 11:29

Само спорове относно Ис-тината и двулитровия шестак, както казват някои, като на дербито Левски-ЦСКА. Не мога да си обясня защо са тези безсмислени спорове, като всеки от нас знае, че и единия и другия двигател са някъде във Б група. Направили са 2000 кубика шестака 150 к.с. заради данъците и феновете, които като чуят за шестак и им се привижда нещо неземно, или в най-лошия случай като средство, което оказва душевен оргазъм с "неповторимия" си звук от 6 гърла. Е, нямам нищо против тази екстра като шумния двигател, но инженерите от БМВ можеха поне малко да се постараят да го направят с по-голям торк от 190 n/m. Мощността в случая няма почти никакво значение: и 140 к.с. са предостатъчни за развиване на максимална скорост от порядъка 115-120 км/час. Както знаем въртящия момент се определя от произведението на тангенциалната сила, която действа по окръжност и рамото, което се определя от хода на буталото, формата на коляновия вал /имам в предвид противотежестите, които създават оптимален въртящ момент/, предавателното отношение между различните скорости и крайното предавателно отношение. И при двата модела М42; М44 и М50м;М52 с ходов обем 2 литра са с бързооборотни двигатели и нисък торк на ниските и средни обороти. Самата крива на въртящия момент има високоизразен пик някъде около 4500 оборота в минута и самата конструкция на двигателите, съчетана с прекалено тежките за този тип двигатели купета, както и задното предаване, при което има известна загуба на торк, поради наличие на кардан, налагат използването на къси предавки, за да има оптимални динамични качества при различно натоварване. Резултатът е тромави на старт, защото късите предавки са подходящи само са леки купета, малолитражни двигатели, които развиват максимални обороти повече от 7000 оборота в минута, но един път достигнали 80-100 и дори 170 км/час, всички тези резачки от другите марки автомобили, които толкова ни натрапват, като едва ли не нещо извънземно, а в същност са едни талиги с гнусно предно предаване, което го няма в нито един състезателен автомобил, може само да ви радват, когато видимо изостават от вас в състезанието, фенове на марката БМВ. Та да обобщим накратко и дано няма повече от тези безсмислени спорове 318is, срещу 320i. И двата модела са много добри, стига да ги оценявате със сърцето си, да се грижите за тях, като децата си, да им се радвате като ги настъпвате до дупка /те за това са направени/ и да не влизате в излишни спорове. Аз казах!!!!

ПредишнаСледваща

Назад към E36

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook