Има ли място за сръвнение м/у 325tds и 318is (drift battle)
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
32 мнения
• Страница 3 от 3 • 1, 2, 3
- стан
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2402
- Регистриран на: 2.09.2007
- Местоположение: София
- Кара: '94 Opel Corsa B
swh_bmw написа:Здравейте,стан написа:Не бих казал че е много разумно да се раздава газ на тдс-а (освен ако нямаш 10-ина резервни глави![]()
) а пък ис-а горкия няма силички да се завърти, както и 320-ката. Аз лично препоръчвам 325, както и 328 за такива изпълнения нищо че нямали въртящ момент колкото супер мега якия и здрав тдс
![]()
колега ти колко глави си спукал на ТДС ? Питам го не да се заяждам, а за да извлеча информация. Ако си спукал глава може ли да разкажеш как се случи.
Поздрави
Нямам тдс само съм карал няколко пъти и не мога да споделя



Последна промяна стан на 30 Окт 2008, 21:12, променена общо 1 път
- arr0gance
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 683
- Регистриран на: 8.01.2008
- Местоположение: 30 метра над земята
- Пол: Мъж
- Кара: й, и утре е ден.
- Мечтае да кара: Active Autowerke.
Аз пък като собственик на 325 тдс бих казал на тоя пича дет вика че под 2500 оборота не върти да дойде да се фанеме на 1 бърз бас и да му демонстрирам, а относно кое е по добро макар че имам дизел мисля че бензиновия мотор е подходящ за ЯК тормоз, а дизела за спокойно каране леки дръпки и леки лизгания той си става за сичко друго както и бензина но недай си боже да издумка нещо после собственика бърка в джеба с много. Незнам закакво изобщо се разисква тази тема като сички в този форум са фенове на БМВ без знач дали е дизел или бензин моторите и на 2те коли са си здрави и 2та вида стават за тормоз но разликата е че единия ще се бръкне с 1000 лв другия с 200...
Айде със здраве

Айде със здраве


32 мнения
• Страница 3 от 3 • 1, 2, 3
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани