325тдс-320
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
38 мнения
• Страница 3 от 3 • 1, 2, 3
- Dream_BMW
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 658
- Регистриран на: 25.04.2008
- Местоположение: Малко в страни от цивилизацията.
- Пол: Мъж
- Кара: E46 330i седан .03
- Мечтае да кара: Това което има
- Детайли за колата: Черна.
Е някой може и да е обърнал темата на това кое върви повече,но аз само в един ред от най-малко 20 съм засегнал тази не толкова важна тема.Основно описах недостатъците на ТДС-а от личен опит.Имам приятелчета с 320-ки и те също са доволни.прсот моя създава усещането че върви мног повече заради турбото.А иначе не мога да ги бия с кой знае колко във вървяне.
- MITKO F1fen
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 157
- Регистриран на: 3.07.2008
- Местоположение: VARNA
- Пол: Мъж
- Кара: E60 525xi N53 април 2008
Колега вземай таз която ти е на сърце.Но задължително направи диагностика,аз моита я харесах от пръв поглед и нямах възможност за диагностика и от 7000 стана на 8000хил.лв(СПУКАНА ГЛАВА
)пожелавам ти успех.

- petio_bmw 318is
- ентусиаст
-
- Мнения: 1264
- Регистриран на: 27.04.2008
- Местоположение: Пазарджик
- Пол: Мъж
- Кара: M42 POWER
накрая ще си вземеш маи 318is и ще си направил наи-добрия избор
ина4е и 320 и 325 тдс са си супер коли,но щом мислиш за газ по-добре си вземи дизела а не се ебаваи с 320-ката да и слагаш Г.И. а за спора коя е по-бърза ,моето мнение е 4е 320 бие 325 тдс независимо дали е М50 или М52

- Dream_BMW
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 658
- Регистриран на: 25.04.2008
- Местоположение: Малко в страни от цивилизацията.
- Пол: Мъж
- Кара: E46 330i седан .03
- Мечтае да кара: Това което има
- Детайли за колата: Черна.
Няма ли чип ТДС-ката наистина се дава на 320-ката,но с малко.Но както и да е.Не мисля че е нужно да обсъждаме коя повече върви,че тук във форума има много теми за това.само БУМ БУМ споменя някой недостатъци на бензинката,никой друг нищо не казва.Оставам с впечатление ,че дизелака е по-капризния мотор.За съжаление съм и на това мнение.
))) Надявам се да не ми се налага да го усещам и на гърба си,освен със смяна на консумативи,че само тях съм включил в сметката като я купувах хахаха

ре
Аз изчетох внимателно всички мнения в темата и стигнах до извода, че освен bum-bum никой друг не отговаря на човека по поставения въпрос.
1. Щом е за ежедневна кола, а не за семейна или за удоволствие/имидж, значи автоматично остава тип на купето: седан.
2. Щом се пита дали 325TDS (СТОК!, а не с нов мотор от 745d) и 320i с ГИ, значи човека търси тънкия баланс между икономия, липса на акциз и комплексно по-ниски разходи при почти еднакъв вървеж. Самия факт, че колегата пита за избор м/у тези два мотора показва, че той е проверил характеристиките и цените, запознат е със сухата статистика и пита за опита на съфорумци, за да си направи РЕАЛНА преценка.
3. Карал съм и 320i и 325TDS (бих добавил в превъзходно състояние!) и опита ми показва следното: разход при градско: 13-14 л/100 км за 320i и 9,5-10,5 л/100 км за TDS. при разлика от 20 ст. на литър в момента има леко предимство за TDS-а. То обаче, бързо се стопява от т. наречените екполатационни разходи. Разликата в цените на прост консуматив като свещите например е 10 лв./бр. срещу 30 лв./бр. една и съща марка и един и същ магазин (Даскалов в Плевен и марка BERU). Зимата ЗАДЪЛЖИТЕЛНО СИПВАШ НАФТА С ДОБАВКИ!, която е с 8 ст. по-скъпа! И като цяло мача е абсолютно, просто математически равен между двата модела. 150. к.с. с/у 143 к.с., но по-добър въртящ момент за втория прави почти равен мача и в дисциплина "спорт". Всичко тук зависи от уменията ти на "състезател" ако въобще имаш идея да се правиш на такъв. Моя съвет е да скипнеш последното, защото предходния въпрос за икономичността ще се изпари по-бързо от бензина/нафтата в резервоара ти
Моят личен съвет е да избереш бензина и то само и единствено заради симфонията на редовия шестак - признак по който и глух ще разбере, че шофираш мобел на легендарната марка. Това е може би най-най запазената марка на BMW след "бъбреците", така че го окачествявам като "безценно" (да ме прощават от МастъКард)!
3. Много ми е тъжно като чуя идеята на някой (и то ентусиаст) да съсипва екземпляр на BMW с газова уредба.
-Има псевдоикономия. Внасяш се като поп с 2000 лв. предварително (представи си това колко бензин е - 1000 литра) и в следствие имаш 10% загуба на мощност и 20% по-висок разход на гориво (при цени бензин/гас: 2 лв/ към 1,25 лв.). Да, ще си избиеш "инвестицията" след около 3 години, в които ще трябва да минаваш по 20 000 км., но след това ще трябва да си смениш и мотора!
Изказването ми за газта е твърде крайно и поради друга причина: Виждали ли сте автомобил след катастрофа, който е бил с газова ботилка??? Аз да! И не искам да виждам отново.
Това дълго писание няма за цел да започне нови спорове от типа: "ама зимата или лятото", "ама аз съм по-опитен", "ама с климатик или без", "по нанадолнище или по нанагорнище". Това е просто моя практически опит и извлеченото от него мое ЛИЧНО МНЕНИЕ. В следствие на това давам препоръката си за 320i БЕЗ ГИ!!!
3. Много
1. Щом е за ежедневна кола, а не за семейна или за удоволствие/имидж, значи автоматично остава тип на купето: седан.
2. Щом се пита дали 325TDS (СТОК!, а не с нов мотор от 745d) и 320i с ГИ, значи човека търси тънкия баланс между икономия, липса на акциз и комплексно по-ниски разходи при почти еднакъв вървеж. Самия факт, че колегата пита за избор м/у тези два мотора показва, че той е проверил характеристиките и цените, запознат е със сухата статистика и пита за опита на съфорумци, за да си направи РЕАЛНА преценка.
3. Карал съм и 320i и 325TDS (бих добавил в превъзходно състояние!) и опита ми показва следното: разход при градско: 13-14 л/100 км за 320i и 9,5-10,5 л/100 км за TDS. при разлика от 20 ст. на литър в момента има леко предимство за TDS-а. То обаче, бързо се стопява от т. наречените екполатационни разходи. Разликата в цените на прост консуматив като свещите например е 10 лв./бр. срещу 30 лв./бр. една и съща марка и един и същ магазин (Даскалов в Плевен и марка BERU). Зимата ЗАДЪЛЖИТЕЛНО СИПВАШ НАФТА С ДОБАВКИ!, която е с 8 ст. по-скъпа! И като цяло мача е абсолютно, просто математически равен между двата модела. 150. к.с. с/у 143 к.с., но по-добър въртящ момент за втория прави почти равен мача и в дисциплина "спорт". Всичко тук зависи от уменията ти на "състезател" ако въобще имаш идея да се правиш на такъв. Моя съвет е да скипнеш последното, защото предходния въпрос за икономичността ще се изпари по-бързо от бензина/нафтата в резервоара ти

3. Много ми е тъжно като чуя идеята на някой (и то ентусиаст) да съсипва екземпляр на BMW с газова уредба.
-Има псевдоикономия. Внасяш се като поп с 2000 лв. предварително (представи си това колко бензин е - 1000 литра) и в следствие имаш 10% загуба на мощност и 20% по-висок разход на гориво (при цени бензин/гас: 2 лв/ към 1,25 лв.). Да, ще си избиеш "инвестицията" след около 3 години, в които ще трябва да минаваш по 20 000 км., но след това ще трябва да си смениш и мотора!
Изказването ми за газта е твърде крайно и поради друга причина: Виждали ли сте автомобил след катастрофа, който е бил с газова ботилка??? Аз да! И не искам да виждам отново.
Това дълго писание няма за цел да започне нови спорове от типа: "ама зимата или лятото", "ама аз съм по-опитен", "ама с климатик или без", "по нанадолнище или по нанагорнище". Това е просто моя практически опит и извлеченото от него мое ЛИЧНО МНЕНИЕ. В следствие на това давам препоръката си за 320i БЕЗ ГИ!!!
3. Много
- Dream_BMW
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 658
- Регистриран на: 25.04.2008
- Местоположение: Малко в страни от цивилизацията.
- Пол: Мъж
- Кара: E46 330i седан .03
- Мечтае да кара: Това което има
- Детайли за колата: Черна.
Напълно съм съгласен с колегата "Znajko" Бензинката е супер,ако ще говорим за сток машина.По-лесна е от към подръжка в сравнение с 325 ТДС и поне няма да гледаш със страх температурата на охлаждащата течност всеки път като минеш 180-то.И отделно няма да ти се къса сърцето като оборотомера ти подмине 4000 оборота и да се чудиш дали този път няма да роди или няма да ти изтряска турбото.Дизела си е за спокойно каране.Бензинаката е за тормоз.А за звука от шестака си мисля че дизелака дава по-осезаем глас и отделно виското създава усещането че F16 се приближава а не кола хихихих
- moniglow
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 98
- Регистриран на: 22.10.2007
- Местоположение: Ст.Загора
- Пол: Мъж
Сам си решавай дали 320 или 325ТДС.Колегите дадоха наистина полезна информация ,но ако се спреш на 320 и не ти е все едно колко пари ще даваш за гориво, задържително слагаш ГАЗ ,но не обикн ,а ГИ и това го казвам не защото искам да ядосам някой или да влизам в полемика ,а защото всички коли,които съм имал през посл.10г съм ги карал на газ и се убедих,че е мит това как газта унищожавала мотора и те вкарва в неспирни разходи и тази легенда обикновенно се поддържа от хора,които никога не са карали на газ ,а "само са чували"
При М52/моят е такъв/ ГИ е задължителен,ако си решил да му запазиш коректната работа на бензин - но това е друга тема!!
Успех!!
При М52/моят е такъв/ ГИ е задължителен,ако си решил да му запазиш коректната работа на бензин - но това е друга тема!!
Успех!!
- Dream_BMW
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 658
- Регистриран на: 25.04.2008
- Местоположение: Малко в страни от цивилизацията.
- Пол: Мъж
- Кара: E46 330i седан .03
- Мечтае да кара: Това което има
- Детайли за колата: Черна.
Все пак един пич по-горе каза,че не може БМВ да се разваля повече от другите коли като е на газ,но се губи тръпката да караш на газ след като си купил БМВ.та БМВ е религия,мания,емоция и т.н.Не е просто кола за придвижване от точка "А" до точка "В",което ще рече че трябва да си върви като БМВ а на газ за да не ти гори 20/100 ще трябва да се направи компромис с вървежа.А като ще е така,по-добре да си купи ГОЛФ хахахаха
38 мнения
• Страница 3 от 3 • 1, 2, 3
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани