BMW 3 Compact-АВТОМОБИЛЪТ НА СТАРО
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
65 мнения
• Страница 3 от 5 • 1, 2, 3, 4, 5
- Christoff
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 777
- Регистриран на: 29.06.2006
- Местоположение: на пътя
- Кара: 330Xi
- Мечтае да кара: 760
santo_bansko написа:Е вие тука искарвате компакта че е наи гадното BMW,баси и колегиалноста имате(ниякои от вас)
Още малко ще отречете че компакта нее от марката BMW![]()
Аз пък от моито съм стращо доволен,повечетоми колеги и приатели имат разни КУПЕТА И СЕДАНИ и мога да викажа че имат много повече проблеми отколкото мене!
Може да си направим компакт клуб подразделение и да се жалваме един на друг

Сега въпрос: имам проблеми с ел. стъклата има ли някой представа механизма (само лостовете) дали са едни и същи при седан/купе/компакт, Трябва да ги сменя, защото стъклата вървят накриво и падат.
E36 316i
E30 316i
E34 520iA
E61 535d
E46 330Xi
E30 316i
E34 520iA
E61 535d
E46 330Xi
- vld
- Старши ентусиаст
-
- Мнения: 12844
- Регистриран на: 10.08.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F11 535d, E84 2.3d
Christoff написа:Сега въпрос: имам проблеми с ел. стъклата има ли някой представа механизма (само лостовете) дали са едни и същи при седан/купе/компакт, Трябва да ги сменя, защото стъклата вървят накриво и падат.
Не са еднакви ,на компакта са с по дълги рамена

Демек само машинка от компакт става иначе не.

Виж сега. Много хора наричат 3та серия - грешката на БМВ. Защо?!...има много причини. Това не значи, че всеки споделя това мнение, а броя продадени такива автомобили и такива все още в движение е впечатляващ. Все пак всеки ден изскача по един донор отнякъде.
По тази логика все едно да кажеш, че и Z3 е несполучлив
Компакт клуб - трудно. Има американски форуми, които са доста изчерпателни относно компактите. напр. 318ti.org.
Тук в този фанатичен форум не можем да се преборим за секция АГУ, камо ли за Компакт форум.
Пълно е със сектанти бате с криви разбирания.
Относно стъклата ти. Ако не са криви водачите, са само пластмасовите втулки.
По тази логика все едно да кажеш, че и Z3 е несполучлив
Компакт клуб - трудно. Има американски форуми, които са доста изчерпателни относно компактите. напр. 318ti.org.
Тук в този фанатичен форум не можем да се преборим за секция АГУ, камо ли за Компакт форум.

Относно стъклата ти. Ако не са криви водачите, са само пластмасовите втулки.
- vld
- Старши ентусиаст
-
- Мнения: 12844
- Регистриран на: 10.08.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F11 535d, E84 2.3d
- Christoff
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 777
- Регистриран на: 29.06.2006
- Местоположение: на пътя
- Кара: 330Xi
- Мечтае да кара: 760
liloff написа:Виж сега. Много хора наричат 3та серия - грешката на БМВ. Защо?!...
Такова твърдение е абсурд, защото точно в 3та (и 5та) серия е силата на БМВ. За другото си има ЕС клас. Да кажеш, че грешката на БМВ е Е36 тва вече е друго....

liloff написа:Компакт клуб - трудно.
Иронично го подхвърлих, колега


liloff написа:Относно стъклата ти. Ако не са криви водачите, са само пластмасовите втулки.
такива втулки има ли представа някой дали могат да се купят отделно.
E36 316i
E30 316i
E34 520iA
E61 535d
E46 330Xi
E30 316i
E34 520iA
E61 535d
E46 330Xi
No.2 от схемата, струва около 2лв. бройката, трябват ти по 2 такива на врата.
Part.No: 51321938884
Относно Клуб Компакт. Слушал съм всякакви мнения от хора с някакви бараки Е36ици против Компакта. Чуват се гласове от време на време от някакви компетенти, за които смисъла в живота е в М-Пакета и Ремуса. Ще им падне кардана на пътя, ама иначе колите им велики и мноо вървят. Да са живи и здрави, да карат каквото искат.
Едно такова хлапе плака по нагорнището към телевизионната, като му казах че съм на Газ, пък той бил с М42 с чип.
Аз като визирах 3ката, имах предвид Е36, въпреки че я смятам за велика кола за ерата си. И въобще между другото не ми минава през ума, че е грешка. Много си харесвам Е36ицата
Part.No: 51321938884

Относно Клуб Компакт. Слушал съм всякакви мнения от хора с някакви бараки Е36ици против Компакта. Чуват се гласове от време на време от някакви компетенти, за които смисъла в живота е в М-Пакета и Ремуса. Ще им падне кардана на пътя, ама иначе колите им велики и мноо вървят. Да са живи и здрави, да карат каквото искат.
Едно такова хлапе плака по нагорнището към телевизионната, като му казах че съм на Газ, пък той бил с М42 с чип.
Аз като визирах 3ката, имах предвид Е36, въпреки че я смятам за велика кола за ерата си. И въобще между другото не ми минава през ума, че е грешка. Много си харесвам Е36ицата

- bimbolet
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 540
- Регистриран на: 6.01.2005
- Местоположение: гр.София ж.к.Надежда-4
- Пол: Мъж
- Кара: Старо BMW
- Мечтае да кара: Ново BMW
....абе Компакта си е супер! И аз много си го харесвам моя, много хора не харесват как е отсечен отзад, а на мен точно това ми харесва в него. Въпрос на вкус!

- Le Transporteur
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2871
- Регистриран на: 11.10.2006
- Местоположение: Ruse
- Пол: Мъж
Карах веднъж градско компакт с 1.6 моторче, какво да ви кажа много приятно впечатление остави у мен, страхотна количка, изтегля добре,...абе хареса ми и взех че се влюбих в собственичката...
Плюсче от мен за компакта.

Плюсче от мен за компакта.

"Башак": ...еее БМВ караш, а ти е скъпо!
bimbolet написа:....абе Компакта си е супер! И аз много си го харесвам моя, много хора не харесват как е отсечен отзад, а на мен точно това ми харесва в него. Въпрос на вкус!
Напълно съм съгласен с колегата.Фенове на компакта по света бол
http://www.allsportauto.com/english/bmw ... t_2003.php
по принцип се притеснявам когато виждам жени зад волана на компакт с дивигател над 316-та

- Le Transporteur
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2871
- Регистриран на: 11.10.2006
- Местоположение: Ruse
- Пол: Мъж
Waffen написа:bimbolet написа:....абе Компакта си е супер! И аз много си го харесвам моя, много хора не харесват как е отсечен отзад, а на мен точно това ми харесва в него. Въпрос на вкус!
Напълно съм съгласен с колегата.Фенове на компакта по света бол
http://www.allsportauto.com/english/bmw ... t_2003.php
по принцип се претеснявам когато виждам жени зад волана на компакт с дивигател над 316-та


"Башак": ...еее БМВ караш, а ти е скъпо!
- taba4ko
- ентусиаст
-
- Мнения: 1207
- Регистриран на: 12.04.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 12' F30 335i
radosi написа:Аз да си кажа гледната точка имам голф 3 гти 2.0 115к. и бмв 316и компакт 1.9л 105к.
Много по шумния голф отпрашва бясно на първа докато авареца е доста по тромав заради задното.
колега как не те е срам да сравняваш двата автомобила.
- първо - двигателите им не са равностойни - сравнявай 1.6 голф 3 с бмв 1.6 примерно.
- второ - изобщо не е по-муден заради задното, напротив, по-пъргав е заради по-голямото сцепление което се предава на задвижващите колела при изменението центъра на тежеста при потегляне. за разлика от голфа с предно които ще си съдере гумите от пилете и никакво вървене докато не зацепи.
- трето - БМВ-то е кола (поне според мен) от доста по-висок клас (дори и 1.8тдс) над голфа, и като усещане, и като возене и като екстри за базови модели.
- четвърто - това което казваш за бръмченето подкрепя думите ми.
- пето - в света на автомобилите ако не си забелязал спортните автомобили се произвеждат само със задно предаване или двойно (4х4) предаване. един спортен автомобил не съм видъл до сега с предпо предаване освен ауди а5 което си е подигравка с вида на колата (опел и фолксвагените са в долната категория коли и тях не ги считам за спортни - дори и реактивни двигатели да са)

- vld
- Старши ентусиаст
-
- Мнения: 12844
- Регистриран на: 10.08.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F11 535d, E84 2.3d
Le Transporteur написа:Waffen написа:bimbolet написа:....абе Компакта си е супер! И аз много си го харесвам моя, много хора не харесват как е отсечен отзад, а на мен точно това ми харесва в него. Въпрос на вкус!
Напълно съм съгласен с колегата.Фенове на компакта по света бол
http://www.allsportauto.com/english/bmw ... t_2003.php
по принцип се претеснявам когато виждам жени зад волана на компакт с дивигател над 316-та
Приятел вярвай има момичета(жени), които наистина умеят да шофират, по душа съм драйвър, само си търся повод да поема нанякъде, но кълна се умирам да се возя в компакта за който писах по-горе не заради чувствата ми, а защото дамата е в час,...заспивам а тя ако иска до Хонолулу да кара, не ме притеснява, просто да ме събуди и да поднесе "Хавайско утро" като пристигнем...
И аз се чувствам така колега,когато ме вози жена ми


- kilima
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 210
- Регистриран на: 10.04.2008
- Пол: Мъж
- Кара: E46 330d. E90 LCI 325d
Не знам как може да съществува сравнение между голф , а3 и каквото и да е бмв.В ежедневието си карам главно голф 3 и от време на време е36 -цата на брат ми.Разликата между двете е просто космическа.
Аз лично бих си взел един хубаво оборудван компакт ,заради по-добрата му цена спрямо купето.Иначе таблото му е малко грозничко, но ще се преживее
Аз лично бих си взел един хубаво оборудван компакт ,заради по-добрата му цена спрямо купето.Иначе таблото му е малко грозничко, но ще се преживее

- ивчо3
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1939
- Регистриран на: 13.09.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 318is, 1995 м42
В статията за компакта има няколко неточности:
Първо: Междуосовото разстояние, или базата са еднакви при всички модели на Е36- компакт, седан, купе и туринг. Няма нищо подобно на твърденията, че компакта имал по-малък радиус на завиване. Поради по-късата и отсечена задница може да паркира на по-малко разстояние между два автомобила.
Второ: Таблото било морално остаряло. Не знам какво имат в предвид авторите на това твърдение, но лично на мен много повече ми допада таблото на Е30 /въпрос на вкус може би/, отколкото на Е36, а доколкото знаем таблата на Е36 компакт и Е30 много си приличат. Изобщо не може да има база за сравниние с некадърно изработените табла и цялото вътрешно обзавеждане на Е36 без компакт и тези при Е30. Имал съм 2 коли е30 и досега не ми се е налагало да лепя таван, да ми скърцат гнусните пластмасови кори на вратите и таблото, да се къса плата от вътрешната страна на вратите и т.н., с няколко думи оставили са си ръцете във вътрешното обзавеждане на Е36.
Трето: Външния вид- най-вече профила на автомобила. Ами загледайте компакта отстрани и споделете на какво ви прилича. Не желая да създавам неприятно впечетление у собствениците на компакт, но лично мое мнение е, че прилича на сглобен от два различни автомобила. От предните калници до колонката има внушителния, спортен и агресивен типичен вид на БМВ. От колонката до задната броня наподобява много повече голф тройка, ауди А3 и изобщо много марки автомобили от този клас.
Четвърто: Задното окачване. Тук съм съгласен с някои от форумците, че е морално остаряло и не само това. При компакта окачването е като на Е30, дори няма и стабилизираща щанга на задните колела. Има само напречна греда и два носача, на които не може да се направи реглаж. Много важно условие за автомобили със задно предаване е сходимостта, както и наклона на задните колела да бъдат безупречни. След повече години на употреба напречната греда се огъва и разтваря задните колела като едновременно променя сходимостта т.и. прибира ги навътре. Аз съм карал такава кола - Е30 двойния стоп и беше изключително нестабилна в завой. Отделно вътрешната страна на задните губи се износва прекалено бързо.
Пето: Разпределение на масата по оси. При компакта никога не може да се постигне оптимално разпределение, осве в случаите когато има бензинов двигател с ходов обем 1.6, или 1.8 литра.
Първо: Междуосовото разстояние, или базата са еднакви при всички модели на Е36- компакт, седан, купе и туринг. Няма нищо подобно на твърденията, че компакта имал по-малък радиус на завиване. Поради по-късата и отсечена задница може да паркира на по-малко разстояние между два автомобила.
Второ: Таблото било морално остаряло. Не знам какво имат в предвид авторите на това твърдение, но лично на мен много повече ми допада таблото на Е30 /въпрос на вкус може би/, отколкото на Е36, а доколкото знаем таблата на Е36 компакт и Е30 много си приличат. Изобщо не може да има база за сравниние с некадърно изработените табла и цялото вътрешно обзавеждане на Е36 без компакт и тези при Е30. Имал съм 2 коли е30 и досега не ми се е налагало да лепя таван, да ми скърцат гнусните пластмасови кори на вратите и таблото, да се къса плата от вътрешната страна на вратите и т.н., с няколко думи оставили са си ръцете във вътрешното обзавеждане на Е36.
Трето: Външния вид- най-вече профила на автомобила. Ами загледайте компакта отстрани и споделете на какво ви прилича. Не желая да създавам неприятно впечетление у собствениците на компакт, но лично мое мнение е, че прилича на сглобен от два различни автомобила. От предните калници до колонката има внушителния, спортен и агресивен типичен вид на БМВ. От колонката до задната броня наподобява много повече голф тройка, ауди А3 и изобщо много марки автомобили от този клас.
Четвърто: Задното окачване. Тук съм съгласен с някои от форумците, че е морално остаряло и не само това. При компакта окачването е като на Е30, дори няма и стабилизираща щанга на задните колела. Има само напречна греда и два носача, на които не може да се направи реглаж. Много важно условие за автомобили със задно предаване е сходимостта, както и наклона на задните колела да бъдат безупречни. След повече години на употреба напречната греда се огъва и разтваря задните колела като едновременно променя сходимостта т.и. прибира ги навътре. Аз съм карал такава кола - Е30 двойния стоп и беше изключително нестабилна в завой. Отделно вътрешната страна на задните губи се износва прекалено бързо.
Пето: Разпределение на масата по оси. При компакта никога не може да се постигне оптимално разпределение, осве в случаите когато има бензинов двигател с ходов обем 1.6, или 1.8 литра.
65 мнения
• Страница 3 от 5 • 1, 2, 3, 4, 5
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани