Въпрос за избор на масло
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
- Dream_BMW
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 658
- Регистриран на: 25.04.2008
- Местоположение: Малко в страни от цивилизацията.
- Пол: Мъж
- Кара: E46 330i седан .03
- Мечтае да кара: Това което има
- Детайли за колата: Черна.
Re: Въпрос за избор на масло
Сега е време на няколко човека изявили се в тази тема,ползващи се от моето 100%-тово доверие да препоръчат най-добрите варианти които Шел препоръчва за нашите машинки. Аз лично имам нужда от помощ относно вариантите за двигател М54В30. Благодаря предварително. 

- bum_bum
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 12076
- Регистриран на: 22.07.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: турбо бмв
Re: Въпрос за избор на масло
6inlinepower написа:До колкото знам Фукс, нямат общо с Кастрол и BP
Не помня вече от къде беше ама инаше преди нещо, че това за БМВ е правено от Фукс, брандирано от Кастрол. На места пък има писано, че най-високите класове на Фукс са всъщност ребрандиран Кастрол..

- 6inlinepower
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 164
- Регистриран на: 27.05.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
Re: Въпрос за избор на масло
То не може да им се хванат игрите, a Fuchs Titan имат супер естерна серия, ама трябва да си погледна в документите, какво им беше съдържанието, един път съм карал с такова PRO S 5W-40 на m50b25 15000km, не пистово, но с много напън и не намерих разлика с други естери които съм карал.Нямах възможност да му направя анализ след експлоатацията, но по усет се представи прилично.
Последна промяна 6inlinepower на 01 Авг 2016, 0:48, променена общо 1 път
- Dream_BMW
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 658
- Регистриран на: 25.04.2008
- Местоположение: Малко в страни от цивилизацията.
- Пол: Мъж
- Кара: E46 330i седан .03
- Мечтае да кара: Това което има
- Детайли за колата: Черна.
Re: Въпрос за избор на масло
Почистващите добавки малко ме плашат заради опасността от отделяне на твърда фракция която може да подпуши някой важен маслен път. Говоря супер теоретично,тъй като не съм виждал отворен двигател на БМВ и нямам точна представа дали има маслени пътища със сечение достатъчно малко,че да е възможно подпушването му.
- 6inlinepower
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 164
- Регистриран на: 27.05.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
Re: Въпрос за избор на масло
Колега, това не е добавка, а е за измиване на мотора преди да източиш старото масло.
Последна промяна 6inlinepower на 01 Авг 2016, 0:49, променена общо 1 път
- Dream_BMW
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 658
- Регистриран на: 25.04.2008
- Местоположение: Малко в страни от цивилизацията.
- Пол: Мъж
- Кара: E46 330i седан .03
- Мечтае да кара: Това което има
- Детайли за колата: Черна.
Re: Въпрос за избор на масло
6inlinepower написа:Колега, това не е добавка, а е за измиване на мотора преди да източиш старото масло, ако имаш притеснения за нагар в мотора може и да не правиш процедурата, още повече че трудно се намират качествени флъшове.
Просто ползите в пълния капацитет на истинската синтетика ще я усетиш след поне 1-2 цикъла на смяна.
Това е и моето мнение. За съжаление от както карам с " пълна синтетика" се надявах , че в сравнение с уж класните варианти на полусинтетиката ,ако не на друго то поне миещите му предимства си заслужават,но бил съм отново в маркетингова заблуда.

- georgivar
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 361
- Регистриран на: 13.09.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Е36 328i Touring '96
Re: Въпрос за избор на масло
Тука даже дават, че се повишават конските сили след смяна на маслото (за тва Millers става въпрос). Сигурно само за турбо-тупалки има значение де, но странно ми се вижда да изкараш 8-9 конски сили само с масло:

http://www.fastcar.co.uk/2012/08/28/mil ... rive-test/

http://www.fastcar.co.uk/2012/08/28/mil ... rive-test/
- host
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1669
- Регистриран на: 29.06.2007
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: 320i
- Детайли за колата: e36 coupe
Re: Въпрос за избор на масло
Щом и при не естерни масла се забелязва лесно осезаема разлика в работата на мотора при сравнение едно с друго... то не виждам да има причина да няма такъв ефект при естерни масла спрямо стандартни.
- 6inlinepower
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 164
- Регистриран на: 27.05.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
Re: Въпрос за избор на масло
Това е едно от предимствата на истинската синтетика, има го, но чак такова повишение.....незнам.
Последна промяна 6inlinepower на 26 Яну 2015, 20:21, променена общо 4 пъти
- host
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1669
- Регистриран на: 29.06.2007
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: 320i
- Детайли за колата: e36 coupe
Re: Въпрос за избор на масло
Еeeххeee, с какво масло падна разхода с 1л на 100км ?
- 6inlinepower
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 164
- Регистриран на: 27.05.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
Re: Въпрос за избор на масло
Не е задължително да се получи.
Последна промяна 6inlinepower на 20 Яну 2015, 19:51, променена общо 1 път
- mihal
- ентусиаст
-
- Мнения: 1318
- Регистриран на: 11.04.2008
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: E39 520i touring 2001/9
- 6inlinepower
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 164
- Регистриран на: 27.05.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
Re: Въпрос за избор на масло
Няма масла от които пада разхода, б*си легендите ще тръгнат сега, усещам, редактирам се.
Ако питаш за синтетичните, не, няма причини за вреда.
Ако питаш за синтетичните, не, няма причини за вреда.
- kirililiev
- ентусиаст
-
- Мнения: 1461
- Регистриран на: 19.03.2007
- Местоположение: Варна
- Кара: bmw 328-turbo
- Мечтае да кара: ГОЛФ 3
Re: Въпрос за избор на масло
новите двигатели са конструирани така,че едно от основните неща които им влияе на разхода и вредните емисии е маслото.по малкото съпротивление дава по малко загуби,pсъответно повече кпд и съответно по малък разход на гориво.и да,кофти е да си караш стария мотор с такива масла защото той технологично не е сметнат за тях.
- bum_bum
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 12076
- Регистриран на: 22.07.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: турбо бмв
Re: Въпрос за избор на масло
След като има тестове на масла с които се качват 5-6 коня на добре подготвен мотор защо да не пада и разхода? Само че тоя спад в разхода ще е толкова незначителен, колкото и покачването на мощността т.е. ще е пренебрежимо малък и незабележим.
Тая заблуда я разнищихме малко по-назад от къде идва. Иначе ако говорим за много стар мотор- да, той се кара с т.нар. "класик" масла. Но и там най-вече причината е че тия коли много-много не се карат и се търсят предимно антикорозионни свойства и запазване на качествата при дълги периоди без употреба.
Понеже нямам канал и не ми се вре под колата на крик утре ми пристига тая джаджа и ставам маслар
http://sealey.co.uk/PLPageBuilder.asp?i ... uctid=8516
kirililiev написа:и да,кофти е да си караш стария мотор с такива масла защото той технологично не е сметнат за тях.
Тая заблуда я разнищихме малко по-назад от къде идва. Иначе ако говорим за много стар мотор- да, той се кара с т.нар. "класик" масла. Но и там най-вече причината е че тия коли много-много не се карат и се търсят предимно антикорозионни свойства и запазване на качествата при дълги периоди без употреба.
Понеже нямам канал и не ми се вре под колата на крик утре ми пристига тая джаджа и ставам маслар

http://sealey.co.uk/PLPageBuilder.asp?i ... uctid=8516
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани