Малко Upgrade в моята кола.
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
- bum_bum
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 12076
- Регистриран на: 22.07.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: турбо бмв
Re: Малко Upgrade в моята кола.
Няма да се разбира кога си на дълги и кога на къси
Което не е голям проблем, ако има добри къси щото дългите в тоя случай може и да не се ползват.

- stony1
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3285
- Регистриран на: 25.02.2008
- Местоположение: Somewhere In Space
- Пол: Мъж
- Кара: E38 750iL, 740i, 728i, E39 523i
- Мечтае да кара: Е31 и BMW 507
- Детайли за колата: E36 Limousine limited edition designed by Stony Style Corporation (SS Co). For more details follow the link: http://bmwpower-bg.net/forums/viewtopic ... 8&t=179527
Re: Малко Upgrade в моята кола.
На практика късите са с ксенон и светят супер, а дългите са с кул блу интенз на Осрам. Преди малко пробвах и установих, че дългите осветяват добре, ако рефлекторът е чист хром ще се вижда малко по-далеч, но и сега е добре. На практика дългите ги ползвам предимно за дневни светлини. Само дето ангелските очи не се получиха. Сега трянва да търся друго решение, защото тези доста червенеят







Като изключа пиянските ангелски очи, рефлекторите са уникални. Сега си търся и такива мигачи.








Като изключа пиянските ангелски очи, рефлекторите са уникални. Сега си търся и такива мигачи.
Българския вариант:
1. Изваждаме предпазителя;
2. Подменяме го с чисто нов, който сме купили минути преди манипулацията;
3. Тестваме дали всичко работи;
4. Ако всичко работи, значи е били изгорял старият предпазител;
5. Ако системата пак не работи, започваме да псуваме и да пускаме теми във форума;
6. Колеги от форума дават съвети, а ние все повече и повече питаме;
7. Изминава една седмица и проблемът все още не е решен;
8. Случайно срещаме познат, който има някаква представа от "тоци" и той ни помага;
9. Пишем във форума (в повечето случаи нищо не пишем), че проблемът е решен с помощта на приятел;
10. Това се повтаря при всеки проблем, възникнал по колата.
1. Изваждаме предпазителя;
2. Подменяме го с чисто нов, който сме купили минути преди манипулацията;
3. Тестваме дали всичко работи;
4. Ако всичко работи, значи е били изгорял старият предпазител;
5. Ако системата пак не работи, започваме да псуваме и да пускаме теми във форума;
6. Колеги от форума дават съвети, а ние все повече и повече питаме;
7. Изминава една седмица и проблемът все още не е решен;
8. Случайно срещаме познат, който има някаква представа от "тоци" и той ни помага;
9. Пишем във форума (в повечето случаи нищо не пишем), че проблемът е решен с помощта на приятел;
10. Това се повтаря при всеки проблем, възникнал по колата.
Re: Малко Upgrade в моята кола.
Да се включа и аз малко в темата. Реших да сменя стандартната стерео аудио система с такава от по висок клас
Поради рядкостта на частите от системата явно е ,че ще монтират 1 по 1 елементите.
Първо сложих едно Business RDS и му изкарах 3.5 аудио жак да си включвам телефона (белия Айфоуун
)

Следващите няколко дена ще се занимавам със монтирането и на оригинален чейнджър към радиото - ще пусна пак снимков матрял.
Днес се занимавах с монтирането на говорителите в краката. Избрах вместо говорителите от комплекта нещо по-различно - Harman Kardon от Е46 21W 3Oма.


Проблема е в различните размери в диаметрите - 12см са говорителите от Е36 , а 16см от Е46. Но след малко преправяне пасна и хубавото е , че ще мога да използвам оригиналната стойка на говорителя за захващането, само изолацията ще ползвам старата.
Ето как пасна :



Другия проблем , че така говорителя изпъква малко напред и ще трябва да преправям пасмасовата кора , но и за това имам решение.
Тези дни като монтирам всичко по местата си ще снимам пак. Та ето я въпросната пластмаса.

Ето как изглежда интериора на тъмно


Ако се сещате за нещо питайте

Поради рядкостта на частите от системата явно е ,че ще монтират 1 по 1 елементите.
Първо сложих едно Business RDS и му изкарах 3.5 аудио жак да си включвам телефона (белия Айфоуун


Следващите няколко дена ще се занимавам със монтирането и на оригинален чейнджър към радиото - ще пусна пак снимков матрял.
Днес се занимавах с монтирането на говорителите в краката. Избрах вместо говорителите от комплекта нещо по-различно - Harman Kardon от Е46 21W 3Oма.


Проблема е в различните размери в диаметрите - 12см са говорителите от Е36 , а 16см от Е46. Но след малко преправяне пасна и хубавото е , че ще мога да използвам оригиналната стойка на говорителя за захващането, само изолацията ще ползвам старата.
Ето как пасна :



Другия проблем , че така говорителя изпъква малко напред и ще трябва да преправям пасмасовата кора , но и за това имам решение.
Тези дни като монтирам всичко по местата си ще снимам пак. Та ето я въпросната пластмаса.

Ето как изглежда интериора на тъмно


Ако се сещате за нещо питайте

- stony1
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3285
- Регистриран на: 25.02.2008
- Местоположение: Somewhere In Space
- Пол: Мъж
- Кара: E38 750iL, 740i, 728i, E39 523i
- Мечтае да кара: Е31 и BMW 507
- Детайли за колата: E36 Limousine limited edition designed by Stony Style Corporation (SS Co). For more details follow the link: http://bmwpower-bg.net/forums/viewtopic ... 8&t=179527
Re: Малко Upgrade в моята кола.
Две неща ме притесняват.
1. Говорителят излиза много напред.
2. Горният му край е по-високо от нивото, на което ляга кората и ще пречи.
Аз още се опитвам да набутам колкото се може по-навътре тези говорители и всичко останало да си пасне без преправяне. След дълго смятане вече имам решение и тази седмица ще поработя над него и ще видя какво ще се получи. Понеже моите говорители в краката са двунамоткови заради телефона, трябва да измисля къде да ги преместя или да монтирам отделни говорители за телефона, както е при Е46. Това ще бъде решено едва когато опита ми с говорителите от Е46 излезе успешен.
1. Говорителят излиза много напред.
2. Горният му край е по-високо от нивото, на което ляга кората и ще пречи.
Аз още се опитвам да набутам колкото се може по-навътре тези говорители и всичко останало да си пасне без преправяне. След дълго смятане вече имам решение и тази седмица ще поработя над него и ще видя какво ще се получи. Понеже моите говорители в краката са двунамоткови заради телефона, трябва да измисля къде да ги преместя или да монтирам отделни говорители за телефона, както е при Е46. Това ще бъде решено едва когато опита ми с говорителите от Е46 излезе успешен.
Българския вариант:
1. Изваждаме предпазителя;
2. Подменяме го с чисто нов, който сме купили минути преди манипулацията;
3. Тестваме дали всичко работи;
4. Ако всичко работи, значи е били изгорял старият предпазител;
5. Ако системата пак не работи, започваме да псуваме и да пускаме теми във форума;
6. Колеги от форума дават съвети, а ние все повече и повече питаме;
7. Изминава една седмица и проблемът все още не е решен;
8. Случайно срещаме познат, който има някаква представа от "тоци" и той ни помага;
9. Пишем във форума (в повечето случаи нищо не пишем), че проблемът е решен с помощта на приятел;
10. Това се повтаря при всеки проблем, възникнал по колата.
1. Изваждаме предпазителя;
2. Подменяме го с чисто нов, който сме купили минути преди манипулацията;
3. Тестваме дали всичко работи;
4. Ако всичко работи, значи е били изгорял старият предпазител;
5. Ако системата пак не работи, започваме да псуваме и да пускаме теми във форума;
6. Колеги от форума дават съвети, а ние все повече и повече питаме;
7. Изминава една седмица и проблемът все още не е решен;
8. Случайно срещаме познат, който има някаква представа от "тоци" и той ни помага;
9. Пишем във форума (в повечето случаи нищо не пишем), че проблемът е решен с помощта на приятел;
10. Това се повтаря при всеки проблем, възникнал по колата.
- fedoracore
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1573
- Регистриран на: 30.10.2007
- Местоположение: Столицата
- Пол: Мъж
Re: Малко Upgrade в моята кола.
don_gori написа:Да се включа и аз малко в темата. Реших да сменя стандартната стерео аудио система с такава от по висок клас![]()
Поради рядкостта на частите от системата явно е ,че ще монтират 1 по 1 елементите.
Първо сложих едно Business RDS и му изкарах 3.5 аудио жак да си включвам телефона (белия Айфоуун)
Следващите няколко дена ще се занимавам със монтирането и на оригинален чейнджър към радиото - ще пусна пак снимков матрял.
Днес се занимавах с монтирането на говорителите в краката. Избрах вместо говорителите от комплекта нещо по-различно - Harman Kardon от Е46 21W 3Oма.
Проблема е в различните размери в диаметрите - 12см са говорителите от Е36 , а 16см от Е46. Но след малко преправяне пасна и хубавото е , че ще мога да използвам оригиналната стойка на говорителя за захващането, само изолацията ще ползвам старата.
Ето как пасна :
Другия проблем , че така говорителя изпъква малко напред и ще трябва да преправям пасмасовата кора , но и за това имам решение.
Тези дни като монтирам всичко по местата си ще снимам пак. Та ето я въпросната пластмаса.
Ето как изглежда интериора на тъмно
Ако се сещате за нещо питайте
не свети крушката за пускане на светлините(или така ми се вижда)


Re: Малко Upgrade в моята кола.
За номер 1 имам решение и ще го покажа в процеса на монтиране. Номер 2 и мен ме притеснява защото точно там има една копка ... Ще му мислим тея дни на топло у дома 
А за крушката за светлините свети си само на пълен контакт

А за крушката за светлините свети си само на пълен контакт

- bum_bum
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 12076
- Регистриран на: 22.07.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: турбо бмв
- stony1
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3285
- Регистриран на: 25.02.2008
- Местоположение: Somewhere In Space
- Пол: Мъж
- Кара: E38 750iL, 740i, 728i, E39 523i
- Мечтае да кара: Е31 и BMW 507
- Детайли за колата: E36 Limousine limited edition designed by Stony Style Corporation (SS Co). For more details follow the link: http://bmwpower-bg.net/forums/viewtopic ... 8&t=179527
Re: Малко Upgrade в моята кола.
Аз почти успях да ги монтирам зад пластмасовите кори. Ако не успея да се справя с тази идея, ще ги монтирам върху пластмасите.
Българския вариант:
1. Изваждаме предпазителя;
2. Подменяме го с чисто нов, който сме купили минути преди манипулацията;
3. Тестваме дали всичко работи;
4. Ако всичко работи, значи е били изгорял старият предпазител;
5. Ако системата пак не работи, започваме да псуваме и да пускаме теми във форума;
6. Колеги от форума дават съвети, а ние все повече и повече питаме;
7. Изминава една седмица и проблемът все още не е решен;
8. Случайно срещаме познат, който има някаква представа от "тоци" и той ни помага;
9. Пишем във форума (в повечето случаи нищо не пишем), че проблемът е решен с помощта на приятел;
10. Това се повтаря при всеки проблем, възникнал по колата.
1. Изваждаме предпазителя;
2. Подменяме го с чисто нов, който сме купили минути преди манипулацията;
3. Тестваме дали всичко работи;
4. Ако всичко работи, значи е били изгорял старият предпазител;
5. Ако системата пак не работи, започваме да псуваме и да пускаме теми във форума;
6. Колеги от форума дават съвети, а ние все повече и повече питаме;
7. Изминава една седмица и проблемът все още не е решен;
8. Случайно срещаме познат, който има някаква представа от "тоци" и той ни помага;
9. Пишем във форума (в повечето случаи нищо не пишем), че проблемът е решен с помощта на приятел;
10. Това се повтаря при всеки проблем, възникнал по колата.
Re: Малко Upgrade в моята кола.
То така и така няма място в краката, да се утрепе footrest-a заради някакъв говорител е безпредметно.
От там бас не може да излезе, нито високи има смисъл. Идеално е за средни честоти, понеже не ти бият в ушите директно.
Бях натъпкал там 2 Coral-a със заводски размери и си свиреха отлично. Нито се опитваха бас да правят, нито високи. Но то си е субективно усещането, аз си настройвам музиката по Guns n Roses, успея ли да настроя така, че да мога да различавам втората китара, съм доволен.
Но с тази заводска касетка... не бях чувал нещо да свири по-зле от нея досега
От там бас не може да излезе, нито високи има смисъл. Идеално е за средни честоти, понеже не ти бият в ушите директно.
Бях натъпкал там 2 Coral-a със заводски размери и си свиреха отлично. Нито се опитваха бас да правят, нито високи. Но то си е субективно усещането, аз си настройвам музиката по Guns n Roses, успея ли да настроя така, че да мога да различавам втората китара, съм доволен.
Но с тази заводска касетка... не бях чувал нещо да свири по-зле от нея досега

- Brat mu
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 331
- Регистриран на: 10.11.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 2006 330xd, 2008 A8 4.2tdi
- Мечтае да кара: WBS
Re: Малко Upgrade в моята кола.
Наистина заводската не е решение за добра музика!Защо искаш хубав звук от два говорителя в краката!?
- stony1
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3285
- Регистриран на: 25.02.2008
- Местоположение: Somewhere In Space
- Пол: Мъж
- Кара: E38 750iL, 740i, 728i, E39 523i
- Мечтае да кара: Е31 и BMW 507
- Детайли за колата: E36 Limousine limited edition designed by Stony Style Corporation (SS Co). For more details follow the link: http://bmwpower-bg.net/forums/viewtopic ... 8&t=179527
Re: Малко Upgrade в моята кола.
Аз някъде бях писал, но не помня в рази тема или в една друга, относно саунда в Е36.
Това за стоковата музика в Е36 не е вярно.
Относно говорителите в краката - те не са проектирани за басови, а са широколентови и не търся бас а определено звучене. Дори Top Hi-Fi системата в Е36 е направена така, че предната линия е с по-слабо изразен бас, а задната е с ясен бас и по-слабо изразени високи честоти.
Предлагам да спрете с изказванията относно баса от предните говорители в Е36. Те не само, че не са проектирани за това, а и няма как да се получи. Това важи за всички автомобили. За справки: viewtopic.php?f=13&t=249439
Brat mu написа:Наистина заводската не е решение за добра музика!Защо искаш хубав звук от два говорителя в краката!?
Това за стоковата музика в Е36 не е вярно.
liloff написа:То така и така няма място в краката, да се утрепе footrest-a заради някакъв говорител е безпредметно.
От там бас не може да излезе, нито високи има смисъл. Идеално е за средни честоти, понеже не ти бият в ушите директно.
Бях натъпкал там 2 Coral-a със заводски размери и си свиреха отлично. Нито се опитваха бас да правят, нито високи. Но то си е субективно усещането, аз си настройвам музиката по Guns n Roses, успея ли да настроя така, че да мога да различавам втората китара, съм доволен.
Но с тази заводска касетка... не бях чувал нещо да свири по-зле от нея досега
Относно говорителите в краката - те не са проектирани за басови, а са широколентови и не търся бас а определено звучене. Дори Top Hi-Fi системата в Е36 е направена така, че предната линия е с по-слабо изразен бас, а задната е с ясен бас и по-слабо изразени високи честоти.
Предлагам да спрете с изказванията относно баса от предните говорители в Е36. Те не само, че не са проектирани за това, а и няма как да се получи. Това важи за всички автомобили. За справки: viewtopic.php?f=13&t=249439
Българския вариант:
1. Изваждаме предпазителя;
2. Подменяме го с чисто нов, който сме купили минути преди манипулацията;
3. Тестваме дали всичко работи;
4. Ако всичко работи, значи е били изгорял старият предпазител;
5. Ако системата пак не работи, започваме да псуваме и да пускаме теми във форума;
6. Колеги от форума дават съвети, а ние все повече и повече питаме;
7. Изминава една седмица и проблемът все още не е решен;
8. Случайно срещаме познат, който има някаква представа от "тоци" и той ни помага;
9. Пишем във форума (в повечето случаи нищо не пишем), че проблемът е решен с помощта на приятел;
10. Това се повтаря при всеки проблем, възникнал по колата.
1. Изваждаме предпазителя;
2. Подменяме го с чисто нов, който сме купили минути преди манипулацията;
3. Тестваме дали всичко работи;
4. Ако всичко работи, значи е били изгорял старият предпазител;
5. Ако системата пак не работи, започваме да псуваме и да пускаме теми във форума;
6. Колеги от форума дават съвети, а ние все повече и повече питаме;
7. Изминава една седмица и проблемът все още не е решен;
8. Случайно срещаме познат, който има някаква представа от "тоци" и той ни помага;
9. Пишем във форума (в повечето случаи нищо не пишем), че проблемът е решен с помощта на приятел;
10. Това се повтаря при всеки проблем, възникнал по колата.
- tenchooo
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 122
- Регистриран на: 4.01.2010
- Местоположение: Хасково
- Пол: Мъж
- Кара: IS
- Мечтае да кара: BMW ///M3
Re: Малко Upgrade в моята кола.
[quote="stony1"]Ще взема да напиша една тема за монтажа на DRL, но ще е в края на седмицата.
колега та тема дето обеща ако имаш възможност
че съм поръчал модула
колега та тема дето обеща ако имаш възможност

- stony1
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3285
- Регистриран на: 25.02.2008
- Местоположение: Somewhere In Space
- Пол: Мъж
- Кара: E38 750iL, 740i, 728i, E39 523i
- Мечтае да кара: Е31 и BMW 507
- Детайли за колата: E36 Limousine limited edition designed by Stony Style Corporation (SS Co). For more details follow the link: http://bmwpower-bg.net/forums/viewtopic ... 8&t=179527
Re: Малко Upgrade в моята кола.
tenchooo написа:stony1 написа:Ще взема да напиша една тема за монтажа на DRL, но ще е в края на седмицата.
колега та тема дето обеща ако имаш възможностче съм поръчал модула
Обещаното се намира ето тук: viewtopic.php?f=8&t=321198
Българския вариант:
1. Изваждаме предпазителя;
2. Подменяме го с чисто нов, който сме купили минути преди манипулацията;
3. Тестваме дали всичко работи;
4. Ако всичко работи, значи е били изгорял старият предпазител;
5. Ако системата пак не работи, започваме да псуваме и да пускаме теми във форума;
6. Колеги от форума дават съвети, а ние все повече и повече питаме;
7. Изминава една седмица и проблемът все още не е решен;
8. Случайно срещаме познат, който има някаква представа от "тоци" и той ни помага;
9. Пишем във форума (в повечето случаи нищо не пишем), че проблемът е решен с помощта на приятел;
10. Това се повтаря при всеки проблем, възникнал по колата.
1. Изваждаме предпазителя;
2. Подменяме го с чисто нов, който сме купили минути преди манипулацията;
3. Тестваме дали всичко работи;
4. Ако всичко работи, значи е били изгорял старият предпазител;
5. Ако системата пак не работи, започваме да псуваме и да пускаме теми във форума;
6. Колеги от форума дават съвети, а ние все повече и повече питаме;
7. Изминава една седмица и проблемът все още не е решен;
8. Случайно срещаме познат, който има някаква представа от "тоци" и той ни помага;
9. Пишем във форума (в повечето случаи нищо не пишем), че проблемът е решен с помощта на приятел;
10. Това се повтаря при всеки проблем, възникнал по колата.
- baitun
- ентусиаст
-
- Мнения: 1182
- Регистриран на: 23.11.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: БМВ Е36
- Мечтае да кара: Е46 М3
Re: Малко Upgrade в моята кола.
Абе, три месеца нищо ли не си правил по колата
. На този плафон успя ли да направиш да работи средния бутон или не си се захващал

Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
- stony1
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3285
- Регистриран на: 25.02.2008
- Местоположение: Somewhere In Space
- Пол: Мъж
- Кара: E38 750iL, 740i, 728i, E39 523i
- Мечтае да кара: Е31 и BMW 507
- Детайли за колата: E36 Limousine limited edition designed by Stony Style Corporation (SS Co). For more details follow the link: http://bmwpower-bg.net/forums/viewtopic ... 8&t=179527
Re: Малко Upgrade в моята кола.
baitun написа:Абе, три месеца нищо ли не си правил по колата. На този плафон успя ли да направиш да работи средния бутон или не си се захващал
Много неща направих, но не ми остава време да напиша какво се е получило.
Относно плафоните от Е38, Е39 и Е46, които колегите монтират в Е36 мога да кажа следното:
Взех плафон от Е39, по-точно подариха ми го

Българския вариант:
1. Изваждаме предпазителя;
2. Подменяме го с чисто нов, който сме купили минути преди манипулацията;
3. Тестваме дали всичко работи;
4. Ако всичко работи, значи е били изгорял старият предпазител;
5. Ако системата пак не работи, започваме да псуваме и да пускаме теми във форума;
6. Колеги от форума дават съвети, а ние все повече и повече питаме;
7. Изминава една седмица и проблемът все още не е решен;
8. Случайно срещаме познат, който има някаква представа от "тоци" и той ни помага;
9. Пишем във форума (в повечето случаи нищо не пишем), че проблемът е решен с помощта на приятел;
10. Това се повтаря при всеки проблем, възникнал по колата.
1. Изваждаме предпазителя;
2. Подменяме го с чисто нов, който сме купили минути преди манипулацията;
3. Тестваме дали всичко работи;
4. Ако всичко работи, значи е били изгорял старият предпазител;
5. Ако системата пак не работи, започваме да псуваме и да пускаме теми във форума;
6. Колеги от форума дават съвети, а ние все повече и повече питаме;
7. Изминава една седмица и проблемът все още не е решен;
8. Случайно срещаме познат, който има някаква представа от "тоци" и той ни помага;
9. Пишем във форума (в повечето случаи нищо не пишем), че проблемът е решен с помощта на приятел;
10. Това се повтаря при всеки проблем, възникнал по колата.
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани