ВЪПРОСИ И ОТГОВОРИ ЗА НЕЗНАЕЩИ И НАЧИНАЕЩИ
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
- DanielzZz
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1908
- Регистриран на: 29.12.2005
- Местоположение: Велико Търново
- Пол: Мъж
- Кара: М4
Re: ВЪПРОСИ И ОТГОВОРИ ЗА НЕЗНАЕЩИ И НАЧИНАЕЩИ
Пичове,с оригиналната аларма съм (с 1 бутон и пищи и мига като заключвам/отключвам).Някой знае ли как да я накарам да вдига стъклата като заключвам.В bimmerforums четох,че под жабката имало букса и на единия пин се давали +12 волта,но USDM алармите са различни - имат с 2 и 3 бутона,нямат с един.
Друг въпрос - четох,че фенерчето в жабката го имало чисто ново в Дару кар за 30 лв.Мога ли да го поръчам онлайн ?Или някакви идеи как да го поправя за да свети ?
Трето - колата пали трудно,когато е студена - стартера върти доста време,след това няма проблеми.Мотора е чук,не гори масло,не мени обороти,върви читаво според човек,който е карал доста М50ки и е сток.По тоя въпрос прочетох за някаква шайба на коляновия вал,но изобщо не ми е ясно къде се намира тая шайба и от къде да взема такава.
Четири - искам да сложа дигиталния климатроник - какво друго ми трябва освен управлението и централната духалка по средата ?
Също така съм със 11 бутонния борд и искам да сложа големия.Ще работят ли всички функции ?
Забравих - колата вади звук на консерва при средни обороти
.Най-вероятно заради липсата на кат.Кое е най-евтиното решение за да възстановя иначе готиния и звук ? Средно гърне или "катализаторно" ?
Друг въпрос - четох,че фенерчето в жабката го имало чисто ново в Дару кар за 30 лв.Мога ли да го поръчам онлайн ?Или някакви идеи как да го поправя за да свети ?
Трето - колата пали трудно,когато е студена - стартера върти доста време,след това няма проблеми.Мотора е чук,не гори масло,не мени обороти,върви читаво според човек,който е карал доста М50ки и е сток.По тоя въпрос прочетох за някаква шайба на коляновия вал,но изобщо не ми е ясно къде се намира тая шайба и от къде да взема такава.
Четири - искам да сложа дигиталния климатроник - какво друго ми трябва освен управлението и централната духалка по средата ?
Също така съм със 11 бутонния борд и искам да сложа големия.Ще работят ли всички функции ?
Забравих - колата вади звук на консерва при средни обороти

Re: ВЪПРОСИ И ОТГОВОРИ ЗА НЕЗНАЕЩИ И НАЧИНАЕЩИ
Mного въпроси накуп, направо си е за тема...
Да видим.
Алармата и стъклата, можеш да подадеш на пиновете на борда дълъг заключващ импулс, но не знам дали оригиналната аларма го предоставя, принципно досега сме го правили с афтърмаркет аларми. Според мен не е нужно да се прави. В горещи летни дни е много тъпо да не можеш да си пуснеш алармата с леко отворени стъкла. Прецени си дали ти се занимава, ако нямаш възможността да си го човъркаш сам, малко хора биха се навили да ти разглобят половината кола и да си играят 1 ден с алармата.
Фенерчето, по-добре вземи от Е46/Е39 и си смени буксата в жапката, не останаха здрави от Е36, а също ще е трудно да ти ремонтират старо фенерче (освен че е скъпо). Мисля, че е по-скъпо, но не съм проверявал скоро (за Е36 модела говорим).
Не знам за двг.
Нищо друго не ти трябва за дигиталния климатроник, освен човек, който може да чете малко схеми. Принципно е само таблото, щом сега си с фабричен климааутомат, би трябвало да е плъг анд плей, ама изненади има на всеки ъгъл
Борда, има теми за него, пак не е директно ръц анд боц, ами си иска малко заигравка с кабеляка.
И средно и катализаторно и желателно да са с много сериозни бленди. Това е много дълга тема, не може да се покрие с едно изречение. Аз лично не се занимавам с гърнета 2ра ръка от Е36, понеже са заминали с годините. Екстрийм тунинг до Орландовци и да ти правят нова генерация от неръждаема стомана. Можеш да оставиш обикновени тръби и само гърнета от неръждаема. Поне ще си я планираш от рано генерацията за твоите идеи за колата. Скъпо работят, но си струва.
Другият вариант го знаеш. Ем-Комплект Павлово и колкото изкарат, не са им лоши гърнетата.
Успех!
Да видим.
Алармата и стъклата, можеш да подадеш на пиновете на борда дълъг заключващ импулс, но не знам дали оригиналната аларма го предоставя, принципно досега сме го правили с афтърмаркет аларми. Според мен не е нужно да се прави. В горещи летни дни е много тъпо да не можеш да си пуснеш алармата с леко отворени стъкла. Прецени си дали ти се занимава, ако нямаш възможността да си го човъркаш сам, малко хора биха се навили да ти разглобят половината кола и да си играят 1 ден с алармата.
Фенерчето, по-добре вземи от Е46/Е39 и си смени буксата в жапката, не останаха здрави от Е36, а също ще е трудно да ти ремонтират старо фенерче (освен че е скъпо). Мисля, че е по-скъпо, но не съм проверявал скоро (за Е36 модела говорим).
Не знам за двг.
Нищо друго не ти трябва за дигиталния климатроник, освен човек, който може да чете малко схеми. Принципно е само таблото, щом сега си с фабричен климааутомат, би трябвало да е плъг анд плей, ама изненади има на всеки ъгъл

Борда, има теми за него, пак не е директно ръц анд боц, ами си иска малко заигравка с кабеляка.
И средно и катализаторно и желателно да са с много сериозни бленди. Това е много дълга тема, не може да се покрие с едно изречение. Аз лично не се занимавам с гърнета 2ра ръка от Е36, понеже са заминали с годините. Екстрийм тунинг до Орландовци и да ти правят нова генерация от неръждаема стомана. Можеш да оставиш обикновени тръби и само гърнета от неръждаема. Поне ще си я планираш от рано генерацията за твоите идеи за колата. Скъпо работят, но си струва.
Другият вариант го знаеш. Ем-Комплект Павлово и колкото изкарат, не са им лоши гърнетата.
Успех!
Re: ВЪПРОСИ И ОТГОВОРИ ЗА НЕЗНАЕЩИ И НАЧИНАЕЩИ
Здравейте, може ли някой да ми даде схемата на запалване на 316м40 т.е подредбата на кабелите за свещите на капачката
Re: ВЪПРОСИ И ОТГОВОРИ ЗА НЕЗНАЕЩИ И НАЧИНАЕЩИ
фенерчето е нищо работа, даже сигурно му е здрава и крушката, а само батерията е за смяна. най-често са така
- randity
- Photographer
-
- Мнения: 726
- Регистриран на: 18.02.2010
- Местоположение: Крайните квартали на столицата
- Пол: Мъж
- Кара: му се нещо старо
Re: ВЪПРОСИ И ОТГОВОРИ ЗА НЕЗНАЕЩИ И НАЧИНАЕЩИ
JOGI написа:фенерчето е нищо работа, даже сигурно му е здрава и крушката, а само батерията е за смяна. най-често са така
Всяко е36 ли има такова фенерче в жабката и къде седи то ?


.. и отново се замислих „Божее, какви автомобили са правени през миналия век. Сега всичко е пластмаса n-то качество."..


- DanielzZz
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1908
- Регистриран на: 29.12.2005
- Местоположение: Велико Търново
- Пол: Мъж
- Кара: М4
Re: ВЪПРОСИ И ОТГОВОРИ ЗА НЕЗНАЕЩИ И НАЧИНАЕЩИ
Като отвориш жабката най-в ляво.
Как да разбера голям ли ми е дифа ? Заводски е имала шпер,но сега е с 3.45 отворен,заварен.Искам да и сложа шпер 3.45 голямо прасе.
Как да разбера голям ли ми е дифа ? Заводски е имала шпер,но сега е с 3.45 отворен,заварен.Искам да и сложа шпер 3.45 голямо прасе.
- DRIFT MASHINA
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 280
- Регистриран на: 3.03.2011
- Местоположение: PLEVEN
- Пол: Мъж
- Кара: гумите да пушът
Re: ВЪПРОСИ И ОТГОВОРИ ЗА НЕЗНАЕЩИ И НАЧИНАЕЩИ
до колкото знам няма голямо прасе 3.45 но маи може да се направи
- djkita
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 582
- Регистриран на: 27.05.2008
- Местоположение: Пазарджик/Пловдив
- Кара: E36 Coupe & E46 Coupe
Re: ВЪПРОСИ И ОТГОВОРИ ЗА НЕЗНАЕЩИ И НАЧИНАЕЩИ
Колеги еднакви ли са предните и задните подглавници на купетата ?
Също ме интересува дали са еднакви при купе и седан.
Също ме интересува дали са еднакви при купе и седан.

- quentin
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 79
- Регистриран на: 11.09.2012
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
Re: ВЪПРОСИ И ОТГОВОРИ ЗА НЕЗНАЕЩИ И НАЧИНАЕЩИ
Привет колеги,
Не ми работи управлението на помпата на ABS/ASC - то. Компакт Е36 - 99г. М43 мотор.
Чух че ги ремонтирали, някой да даде акъл къде?
Благодаря предварително
Не ми работи управлението на помпата на ABS/ASC - то. Компакт Е36 - 99г. М43 мотор.
Чух че ги ремонтирали, някой да даде акъл къде?
Благодаря предварително
Ако не става с газ, пробвай с повече газ...
- vladi_a_i
- костинбродчанин
-
- Мнения: 3239
- Регистриран на: 18.11.2008
- Местоположение: градът на славея
- Пол: Мъж
- Кара: е60 530д
- Мечтае да кара: М3 Компакт
- Детайли за колата: Няма много...
Re: ВЪПРОСИ И ОТГОВОРИ ЗА НЕЗНАЕЩИ И НАЧИНАЕЩИ
DanielzZz написа:Като отвориш жабката най-в ляво.
Как да разбера голям ли ми е дифа ? Заводски е имала шпер,но сега е с 3.45 отворен,заварен.Искам да и сложа шпер 3.45 голямо прасе.
А колата ти е....Има голям от е34/сменя му се капака / и е30,който се слага и на Компакт е36


БМВ и пак БМВ и пак БМВ...БМВ
- NeRoX
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 270
- Регистриран на: 17.01.2011
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: '07 E91 320d
- Мечтае да кара: Ferrari
- Детайли за колата: M47D20 6MT
Re: ВЪПРОСИ И ОТГОВОРИ ЗА НЕЗНАЕЩИ И НАЧИНАЕЩИ
Аз искам да питам дали има сток 328ци излезнали от завода с гърне с един накрайник изглеждащо като на 316 да речем. Доколкото знам са с двуцевки още от завода. Моята си е с двуцевка от завода. Пробутват ми един седан тука за 28ца, ама нещо ме съмнява. Гледам, че не е и с дигитална клима пък те май всички са.
Аз като си взех колата имаше голям луфт на лоста. Не беше стегнат. В сервиза ми смениха някаква шайба, която доколкото знам я правиха на струг. Стегна се много положението. И все пак още не уцелвам някои скорости. От 5та слагам 2ра, след изцеждане на 1ва често не мога да вкарам 2ра. Ама го отдавам на това, че още не съм свикнал и не мога да карам като хората.
Аз за пръв път чувам за оригинална аларма. Доколкото знам тия аларми с комфорт модулите за дигане на прозорците/затваряне на люка са афтърмаркет. Моята е някаква афтърмаркет. Не знам кога е слагана. Ама не пищи нещо. Трябва да я мисля. че ако правя каско ще имам проблеми пък и си е глезотийка с едно копче да ти се вдига всичко. Дигиталния климатроник е плъг енд плей доколкото знам, ако си с климатроник сега. За големия борд нещата стоят друго яче май. Трябва някакви допълнителни датчици да се слагат, които да ти дават информацията липсваща при по-малките бордове.
host написа:Гледам колегите са дръпнали голяма тирада за "невлизащи" скорости при е36, обаче аз имам проблем който не е като техния точно и някакси не можах да накарам търсачката да ми помогне![]()
При мен не е "трудно влизане" , а по-скоро, че не са една срещу друга идеално ами имат леко разминаване в ляво, в дясно. Съвсем леко... но все пак за какво сме си взели 328 с ръчка ако всичко не е като по масло със скоростите.
Та, има ли ремонтен комплект за такъв проблем и ако да за какво точно - лоста ли се е прецакал (четох там за "топчето" ама колегите имат от него други проблеми, че се изхлузвало), нещо долу втулки ли има или какво (идея си нямам).
Ако някой се е занимавал ще съм благодарен да сподели опит.
Аз като си взех колата имаше голям луфт на лоста. Не беше стегнат. В сервиза ми смениха някаква шайба, която доколкото знам я правиха на струг. Стегна се много положението. И все пак още не уцелвам някои скорости. От 5та слагам 2ра, след изцеждане на 1ва често не мога да вкарам 2ра. Ама го отдавам на това, че още не съм свикнал и не мога да карам като хората.

DanielzZz написа:Пичове,с оригиналната аларма съм (с 1 бутон и пищи и мига като заключвам/отключвам).Някой знае ли как да я накарам да вдига стъклата като заключвам.В bimmerforums четох,че под жабката имало букса и на единия пин се давали +12 волта,но USDM алармите са различни - имат с 2 и 3 бутона,нямат с един.
Друг въпрос - четох,че фенерчето в жабката го имало чисто ново в Дару кар за 30 лв.Мога ли да го поръчам онлайн ?Или някакви идеи как да го поправя за да свети ?
Трето - колата пали трудно,когато е студена - стартера върти доста време,след това няма проблеми.Мотора е чук,не гори масло,не мени обороти,върви читаво според човек,който е карал доста М50ки и е сток.По тоя въпрос прочетох за някаква шайба на коляновия вал,но изобщо не ми е ясно къде се намира тая шайба и от къде да взема такава.
Четири - искам да сложа дигиталния климатроник - какво друго ми трябва освен управлението и централната духалка по средата ?
Също така съм със 11 бутонния борд и искам да сложа големия.Ще работят ли всички функции ?
Забравих - колата вади звук на консерва при средни обороти.Най-вероятно заради липсата на кат.Кое е най-евтиното решение за да възстановя иначе готиния и звук ? Средно гърне или "катализаторно" ?
Аз за пръв път чувам за оригинална аларма. Доколкото знам тия аларми с комфорт модулите за дигане на прозорците/затваряне на люка са афтърмаркет. Моята е някаква афтърмаркет. Не знам кога е слагана. Ама не пищи нещо. Трябва да я мисля. че ако правя каско ще имам проблеми пък и си е глезотийка с едно копче да ти се вдига всичко. Дигиталния климатроник е плъг енд плей доколкото знам, ако си с климатроник сега. За големия борд нещата стоят друго яче май. Трябва някакви допълнителни датчици да се слагат, които да ти дават информацията липсваща при по-малките бордове.
Re: ВЪПРОСИ И ОТГОВОРИ ЗА НЕЗНАЕЩИ И НАЧИНАЕЩИ
djkita написа:Колеги еднакви ли са предните и задните подглавници на купетата ?
Също ме интересува дали са еднакви при купе и седан.
предните са различни от задните, иначе са еднакви на купе и седан
- b00st
- User
-
- Мнения: 4609
- Регистриран на: 17.06.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 330XD
- Детайли за колата: the silent power
Re: ВЪПРОСИ И ОТГОВОРИ ЗА НЕЗНАЕЩИ И НАЧИНАЕЩИ
NeRoX написа:Доколкото знам тия аларми с комфорт модулите за дигане на прозорците/затваряне на люка са афтърмаркет. Моята е някаква афтърмаркет. Не знам кога е слагана. Ама не пищи нещо. Трябва да я мисля. че ако правя каско ще имам проблеми пък и си е глезотийка с едно копче да ти се вдига всичко. Дигиталния климатроник е плъг енд плей доколкото знам, ако си с климатроник сега. За големия борд нещата стоят друго яче май. Трябва някакви допълнителни датчици да се слагат, които да ти дават информацията липсваща при по-малките бордове.
От всичките тия неща къде написа едно вярно няма!

- DanielzZz
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1908
- Регистриран на: 29.12.2005
- Местоположение: Велико Търново
- Пол: Мъж
- Кара: М4
Re: ВЪПРОСИ И ОТГОВОРИ ЗА НЕЗНАЕЩИ И НАЧИНАЕЩИ
NeRoX,оригинална си е,пише си BMW на нея,на дистанционното също пише BMW,с 1 бутон е и има малко ключе за деактивиране.Стои под капака в ляво.
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани