Каква височина спортно окачване предпочитате
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
- michev
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2041
- Регистриран на: 5.06.2003
- Местоположение: Targovishte
- Пол: Мъж
- Кара: 1996 318i, 1987 318i M10B18
- Мечтае да кара: E30 M3
- Детайли за колата: 1996-та е36 318 М43В18, 2000-а Е36 компакт М43В19, 1987-ма Е30 М10В18 Л-джет
Re: Каква височина спортно окачване предпочитате
Според колеги, карали с такива свалят 20/20.
only rear wheel drive
- dicho0o
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 660
- Регистриран на: 4.01.2011
- Местоположение: В.Търново
- Пол: Мъж
- Кара: E91 LCI/е36 дрифтачка
Re: Каква височина спортно окачване предпочитате
Черен Айбах(Pro kit) мисля че е идеалното за ежедневна кола,сваля точно 35мм,аз лично карах с такива и бях много доволен,приятно твърди и не опира чак толкова много 

- Kambe
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2196
- Регистриран на: 6.03.2008
- Местоположение: гр. Свищов
- Пол: Мъж
- Кара: Peugeot 307 HDI
Re: Каква височина спортно окачване предпочитате
ако някой се съмнява в Айбах Про Кит-а и има път към Свищов, да звънне ще му проведа един тест драйв с удоволствие
Возията наистина е уникална.



- ~Мишо~
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3150
- Регистриран на: 7.05.2007
- Местоположение: около ЛЮБИМА и Е36
- Пол: Мъж
- Кара: видимо доволен
- Мечтае да кара: само за удоволствие...
- Детайли за колата: E36 318i - Вярната!
E30 316i - Непокорната
ML 400 CDI - Мецанко
Re: Каква височина спортно окачване предпочитате
А аз кога ще и направя тест драйв?
п.п. Отзад добре, отпред като че ли още трябваше да падне...

п.п. Отзад добре, отпред като че ли още трябваше да падне...

- Вот такая жизнь, эх, несправедливая!... Я вам обещаю, проживу её красиво я!
Чукане в рейката - отстраняване
Семерина на коляновия вал (предна) - подмяна
Отстраняване теч на масло от филтърната кутия + смяна лагери на генератор
Стартер М43 малко снимки как излиза на светло...
Резервоар и бензиномери - общо устройство
Чукане в рейката - отстраняване
Семерина на коляновия вал (предна) - подмяна
Отстраняване теч на масло от филтърната кутия + смяна лагери на генератор
Стартер М43 малко снимки как излиза на светло...
Резервоар и бензиномери - общо устройство
- Kambe
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2196
- Регистриран на: 6.03.2008
- Местоположение: гр. Свищов
- Пол: Мъж
- Кара: Peugeot 307 HDI
Re: Каква височина спортно окачване предпочитате
~Мишо~ написа:А аз кога ще и направя тест драйв?![]()
п.п. Отзад добре, отпред като че ли още трябваше да падне...
Много ми е добре на мен (даже опрях няколко пъти на рампата в гаража вече)



- SvetlyoSvetlyo
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 264
- Регистриран на: 5.01.2009
Re: Каква височина спортно окачване предпочитате
Ейбах про кит-а на мен ми идва твърд по тия бабунчести пътища е отврат... 

- b00st
- User
-
- Мнения: 4609
- Регистриран на: 17.06.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 330XD
- Детайли за колата: the silent power
Re: Каква височина спортно окачване предпочитате
SvetlyoSvetlyo написа:Ейбах про кит-а на мен ми идва твърд по тия бабунчести пътища е отврат...
Нещо си се объркал, кита въобще не е дразнещо твърд, ама не е и мекица къде е най-лошия вариант за пружини. Много зависи с кви амортисьори си, но с фабричните айбах-а вози идеално.
- SvetlyoSvetlyo
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 264
- Регистриран на: 5.01.2009
Re: Каква височина спортно окачване предпочитате
b00st написа:SvetlyoSvetlyo написа:Ейбах про кит-а на мен ми идва твърд по тия бабунчести пътища е отврат...
Нещо си се объркал, кита въобще не е дразнещо твърд, ама не е и мекица къде е най-лошия вариант за пружини. Много зависи с кви амортисьори си, но с фабричните айбах-а вози идеално.
С Монро Рефлекс съм, но нали знаеш въпрос на вкус...

- Nickelback
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1862
- Регистриран на: 20.10.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: BigBlockV8
- Мечтае да кара: бангия с предно
- Детайли за колата: Hemi 370 cu. in.
Re: Каква височина спортно окачване предпочитате
Въпрос и на години бих казал 
И аз си виках, че D2-то не ми е твърдо, ама сега не бих го карал, щото одъртях вече и би ме дразнило

И аз си виках, че D2-то не ми е твърдо, ама сега не бих го карал, щото одъртях вече и би ме дразнило

"За тЕя пари има Е-шеесе" - форумна пословица.
Лето две и седемнаесто.
- bum_bum
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 12076
- Регистриран на: 22.07.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: турбо бмв
Re: Каква височина спортно окачване предпочитате
Да ве, пенсия даже скоро ще взимаш
Аз кво да кажа с компакта като се оплаквате от Айбах със стокови амортисьори.

- Nickelback
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1862
- Регистриран на: 20.10.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: BigBlockV8
- Мечтае да кара: бангия с предно
- Детайли за колата: Hemi 370 cu. in.
Re: Каква височина спортно окачване предпочитате
Хахаха
Шегувам се
Разбира се, че си зависи от нагласата и ако човек си подбира маршрута може и да стигне цял там, за където е тръгнал. Вярвам, че Айбаха е по-мек и по-комфортен от H&R, а H&R беше нелош вариант откъм комфорт 



"За тЕя пари има Е-шеесе" - форумна пословица.
Лето две и седемнаесто.
- em1l
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 279
- Регистриран на: 27.04.2010
- Местоположение: Руси
- Пол: Мъж
- Кара: Го на Ракйя
- Мечтае да кара: на ракия и да си разреждам с вода или бърза HONDA
Re: Каква височина спортно окачване предпочитате
Колеги сдобих се с гайка за регулиращи задни пружини.Но мойте не са такива и честно казано не намирам откаде да си купя такива втора ръка без гайките.Гайката утре ще я нося на стругар да ми я клонира х2
. Та сега се замислям имам едни пружини Ейбах и че чудя дали да не го накарам да спази размерите за закрепването на гайките и самата втулка която влиза в пружината. И да ми направи гайките по размера на пружините ми Ейбах.
Просто незнаам кое решения да взема и какво ще стане ако си направя гайките за нормални пружини а не такива от койлове ?

Просто незнаам кое решения да взема и какво ще стане ако си направя гайките за нормални пружини а не такива от койлове ?

- michev
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2041
- Регистриран на: 5.06.2003
- Местоположение: Targovishte
- Пол: Мъж
- Кара: 1996 318i, 1987 318i M10B18
- Мечтае да кара: E30 M3
- Детайли за колата: 1996-та е36 318 М43В18, 2000-а Е36 компакт М43В19, 1987-ма Е30 М10В18 Л-джет
Re: Каква височина спортно окачване предпочитате
Каква ти е идеята с тези гайки не схващам? Със стокови пружини само ще я вирнеш повече, предполагам си наясно къде се монтират и защо ще се получи така. С ейбаха ще е същата история, ако примерно той смъква 30 мм, при монтирани гайки ще докараш сток височината, защото самите гайки, както им казваш са горе-долу толкова високи.
only rear wheel drive
- tcf
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 96
- Регистриран на: 23.03.2012
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E36 328i
- Мечтае да кара: E36 AC Schnitzer CLS / W140
Re: Каква височина спортно окачване предпочитате
Колеги,да задам и аз един въпрос.Когато взех колата изглеждаше така:

с някакви койловери неизвестна марка,поведение си има но вози по-зле и от каруца.
Решил съм да сменям цялото окачване.Спрял съм се на амортисьори Bilstein B4 и в момента се чудя за пружините,може би 35/40.Работата е там че искам да й запазя сегашната визия(може би малко да вдигна задницата),но да подобря возията(все пак е ежедневка по софийските ями) и да има все пак някакво поведение при дрифтене и така нататък.Гумите са 225/45/17.
с някакви койловери неизвестна марка,поведение си има но вози по-зле и от каруца.
Решил съм да сменям цялото окачване.Спрял съм се на амортисьори Bilstein B4 и в момента се чудя за пружините,може би 35/40.Работата е там че искам да й запазя сегашната визия(може би малко да вдигна задницата),но да подобря возията(все пак е ежедневка по софийските ями) и да има все пак някакво поведение при дрифтене и така нататък.Гумите са 225/45/17.
"I'm an artist. You give me a fucking tuba, I'll get you something out of it."


- SlowMotion
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 175
- Регистриран на: 27.08.2012
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 325i
Re: Каква височина спортно окачване предпочитате
tcf написа:Колеги,да задам и аз един въпрос.Когато взех колата изглеждаше така:
с някакви койловери неизвестна марка,поведение си има но вози по-зле и от каруца.
Решил съм да сменям цялото окачване.Спрял съм се на амортисьори Bilstein B4 и в момента се чудя за пружините,може би 35/40.Работата е там че искам да й запазя сегашната визия(може би малко да вдигна задницата),но да подобря возията(все пак е ежедневка по софийските ями) и да има все пак някакво поведение при дрифтене и така нататък.Гумите са 225/45/17.
35/40 са твоите пружини, само гледай да са от производител виждал 36-ца на живо !

Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани