Малко Upgrade в моята кола.
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
- stony1
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3285
- Регистриран на: 25.02.2008
- Местоположение: Somewhere In Space
- Пол: Мъж
- Кара: E38 750iL, 740i, 728i, E39 523i
- Мечтае да кара: Е31 и BMW 507
- Детайли за колата: E36 Limousine limited edition designed by Stony Style Corporation (SS Co). For more details follow the link: http://bmwpower-bg.net/forums/viewtopic ... 8&t=179527
Re: Малко Upgrade в моята кола.
baitun написа:А захващането на бутона/рамката му/ към конзолата еднакво ли е, и предполагам, че не си го центрирал защото пиленето ще е повече.
Захващането е доста интересно. Точно тези снимки не са в мен, а и се оказа, че на различните конзоли отворите за бутона за аварийните е различен. При тази конкратно ширината е 1:1 с ширината на бутона от Е46, само дължината трябва да се коригира. При другата ми конзола, която е кожена, ширината се оказа по-голяма. Там тренирах

Захващането ще го има на следващата фото сесия

Българския вариант:
1. Изваждаме предпазителя;
2. Подменяме го с чисто нов, който сме купили минути преди манипулацията;
3. Тестваме дали всичко работи;
4. Ако всичко работи, значи е били изгорял старият предпазител;
5. Ако системата пак не работи, започваме да псуваме и да пускаме теми във форума;
6. Колеги от форума дават съвети, а ние все повече и повече питаме;
7. Изминава една седмица и проблемът все още не е решен;
8. Случайно срещаме познат, който има някаква представа от "тоци" и той ни помага;
9. Пишем във форума (в повечето случаи нищо не пишем), че проблемът е решен с помощта на приятел;
10. Това се повтаря при всеки проблем, възникнал по колата.
1. Изваждаме предпазителя;
2. Подменяме го с чисто нов, който сме купили минути преди манипулацията;
3. Тестваме дали всичко работи;
4. Ако всичко работи, значи е били изгорял старият предпазител;
5. Ако системата пак не работи, започваме да псуваме и да пускаме теми във форума;
6. Колеги от форума дават съвети, а ние все повече и повече питаме;
7. Изминава една седмица и проблемът все още не е решен;
8. Случайно срещаме познат, който има някаква представа от "тоци" и той ни помага;
9. Пишем във форума (в повечето случаи нищо не пишем), че проблемът е решен с помощта на приятел;
10. Това се повтаря при всеки проблем, възникнал по колата.
Re: Малко Upgrade в моята кола.
Можете ли да кажете за какво се използва бутона, който е от ляво на конзолата, между бутоните за предно-ляво и задно-ляво ел. стъкло?

Последна промяна bmw325tds на 17 Апр 2012, 9:24, променена общо 1 път
- Dream_BMW
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 658
- Регистриран на: 25.04.2008
- Местоположение: Малко в страни от цивилизацията.
- Пол: Мъж
- Кара: E46 330i седан .03
- Мечтае да кара: Това което има
- Детайли за колата: Черна.
Re: Малко Upgrade в моята кола.
bmw325tds написа:Можете ли да кажете за какво се използва бутона, който е от ляво на конзолата, между бутоните за предно-ляво и задно-ляво ел. стъкло?
Много ти е малка снимката и нищо не се вижда.Логично е това да е бутон който да заключва възможността да бъдат сваляни задните стъкла.
- eekset
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 488
- Регистриран на: 26.11.2008
- Местоположение: WWW
- Пол: Мъж
- Кара: E39... :D
- Мечтае да кара: платноходка
- Alien
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 132
- Регистриран на: 13.05.2004
- Местоположение: София
- Мечтае да кара: по нормални пътища, в нормална държава
Re: Малко Upgrade в моята кола.
По принцип там стой бутона за заключване на задните стъкла,
но бутона на конкретната конзола сваля и вдига четирите стъкла едновременно.
но бутона на конкретната конзола сваля и вдига четирите стъкла едновременно.
Re: Малко Upgrade в моята кола.
Това ще е доста удобно. А какво е необходимо за да работи?Alien написа:По принцип там стой бутона за заключване на задните стъкла,
но бутона на конкретната конзола сваля и вдига четирите стъкла едновременно.
Модула ли се сменя или само се добавя бутона?
- Alien
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 132
- Регистриран на: 13.05.2004
- Местоположение: София
- Мечтае да кара: по нормални пътища, в нормална държава
Re: Малко Upgrade в моята кола.
За това вече, ще трябва да питаш stony1.
Аз само съм наблюдавал, какво прави, но как го прави е мистерия за мен.
Аз само съм наблюдавал, какво прави, но как го прави е мистерия за мен.

- stony1
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3285
- Регистриран на: 25.02.2008
- Местоположение: Somewhere In Space
- Пол: Мъж
- Кара: E38 750iL, 740i, 728i, E39 523i
- Мечтае да кара: Е31 и BMW 507
- Детайли за колата: E36 Limousine limited edition designed by Stony Style Corporation (SS Co). For more details follow the link: http://bmwpower-bg.net/forums/viewtopic ... 8&t=179527
Re: Малко Upgrade в моята кола.
Нека хвърля малко светлина по въпроса. Въпросният бутон е за едновременно управление на всички ел. стъкла. Някъде в темата май съм писал за тази екстра - много е удобна. Преди да го свържа си направих задните стъкла да се затварят автоматично. При Е36 до 98 г. задните стъкла се отварят автоматично, но за да се затворят се налага да се държи бутона постоянно натиснат. Понеже не успях да намеря комфорт модул с такава функция, явно в БГ са рядкост
, аз си направих тази екстра, като се наложи да сменя бутоните за задните ел. стъкла с бутони от предни ел. стъкла. Сега всички бутони са еднакви. След това си монтирах бутона "всички заедно", но го модифицирах малко. Оригиналният е с две положения за надолу и едно положение за нагоре. Аз използвах "карантията" от бутон за предни ел. стъкла и я сложих в оригиналния бутон за всички ел. стъка, който свалих от едно кабрио.
За да работи този бутон се налага малка интервенция.

За да работи този бутон се налага малка интервенция.
Българския вариант:
1. Изваждаме предпазителя;
2. Подменяме го с чисто нов, който сме купили минути преди манипулацията;
3. Тестваме дали всичко работи;
4. Ако всичко работи, значи е били изгорял старият предпазител;
5. Ако системата пак не работи, започваме да псуваме и да пускаме теми във форума;
6. Колеги от форума дават съвети, а ние все повече и повече питаме;
7. Изминава една седмица и проблемът все още не е решен;
8. Случайно срещаме познат, който има някаква представа от "тоци" и той ни помага;
9. Пишем във форума (в повечето случаи нищо не пишем), че проблемът е решен с помощта на приятел;
10. Това се повтаря при всеки проблем, възникнал по колата.
1. Изваждаме предпазителя;
2. Подменяме го с чисто нов, който сме купили минути преди манипулацията;
3. Тестваме дали всичко работи;
4. Ако всичко работи, значи е били изгорял старият предпазител;
5. Ако системата пак не работи, започваме да псуваме и да пускаме теми във форума;
6. Колеги от форума дават съвети, а ние все повече и повече питаме;
7. Изминава една седмица и проблемът все още не е решен;
8. Случайно срещаме познат, който има някаква представа от "тоци" и той ни помага;
9. Пишем във форума (в повечето случаи нищо не пишем), че проблемът е решен с помощта на приятел;
10. Това се повтаря при всеки проблем, възникнал по колата.
Re: Малко Upgrade в моята кола.
колега аз съм с кабриолет при мен този бутон като го задържиш на горе при свалени всички стъкла ги вдига едновременно 

- stony1
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3285
- Регистриран на: 25.02.2008
- Местоположение: Somewhere In Space
- Пол: Мъж
- Кара: E38 750iL, 740i, 728i, E39 523i
- Мечтае да кара: Е31 и BMW 507
- Детайли за колата: E36 Limousine limited edition designed by Stony Style Corporation (SS Co). For more details follow the link: http://bmwpower-bg.net/forums/viewtopic ... 8&t=179527
Re: Малко Upgrade в моята кола.
joro666 написа:колега аз съм с кабриолет при мен този бутон като го задържиш на горе при свалени всички стъкла ги вдига едновременно
Аз го модифицирах, за да не се налага да го държа натиснат постоянно. Направих го като бутоните на предните ел. стъкла и така е адски удобно. Натискаш леко - стъклата се вдигат, като го пусна спират да се вдигат. Натискаш бутона до второ положение и пускаш - стъклата се вдигат сами до горе. По същи начин е управлението на стъклата и при сваляне.
Българския вариант:
1. Изваждаме предпазителя;
2. Подменяме го с чисто нов, който сме купили минути преди манипулацията;
3. Тестваме дали всичко работи;
4. Ако всичко работи, значи е били изгорял старият предпазител;
5. Ако системата пак не работи, започваме да псуваме и да пускаме теми във форума;
6. Колеги от форума дават съвети, а ние все повече и повече питаме;
7. Изминава една седмица и проблемът все още не е решен;
8. Случайно срещаме познат, който има някаква представа от "тоци" и той ни помага;
9. Пишем във форума (в повечето случаи нищо не пишем), че проблемът е решен с помощта на приятел;
10. Това се повтаря при всеки проблем, възникнал по колата.
1. Изваждаме предпазителя;
2. Подменяме го с чисто нов, който сме купили минути преди манипулацията;
3. Тестваме дали всичко работи;
4. Ако всичко работи, значи е били изгорял старият предпазител;
5. Ако системата пак не работи, започваме да псуваме и да пускаме теми във форума;
6. Колеги от форума дават съвети, а ние все повече и повече питаме;
7. Изминава една седмица и проблемът все още не е решен;
8. Случайно срещаме познат, който има някаква представа от "тоци" и той ни помага;
9. Пишем във форума (в повечето случаи нищо не пишем), че проблемът е решен с помощта на приятел;
10. Това се повтаря при всеки проблем, възникнал по колата.
- ник
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 88
- Регистриран на: 14.05.2008
- Местоположение: гр.Бургас
- Пол: Мъж
- Кара: e36 330d touring
- Мечтае да кара: РК-1
Re: Малко Upgrade в моята кола.
stony1 написа:baitun написа:А захващането на бутона/рамката му/ към конзолата еднакво ли е, и предполагам, че не си го центрирал защото пиленето ще е повече.
Захващането е доста интересно. Точно тези снимки не са в мен, а и се оказа, че на различните конзоли отворите за бутона за аварийните е различен. При тази конкратно ширината е 1:1 с ширината на бутона от Е46, само дължината трябва да се коригира. При другата ми конзола, която е кожена, ширината се оказа по-голяма. Там тренирахно резултатът никак не беше добър.
Захващането ще го има на следващата фото сесия
Колега ,би ли хвърлил малко светлина относно свързванено на бутона за аварийните от Е46,че идеята много ми допадна?
- stony1
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3285
- Регистриран на: 25.02.2008
- Местоположение: Somewhere In Space
- Пол: Мъж
- Кара: E38 750iL, 740i, 728i, E39 523i
- Мечтае да кара: Е31 и BMW 507
- Детайли за колата: E36 Limousine limited edition designed by Stony Style Corporation (SS Co). For more details follow the link: http://bmwpower-bg.net/forums/viewtopic ... 8&t=179527
Re: Малко Upgrade в моята кола.
ник написа:stony1 написа:baitun написа:А захващането на бутона/рамката му/ към конзолата еднакво ли е, и предполагам, че не си го центрирал защото пиленето ще е повече.
Захващането е доста интересно. Точно тези снимки не са в мен, а и се оказа, че на различните конзоли отворите за бутона за аварийните е различен. При тази конкратно ширината е 1:1 с ширината на бутона от Е46, само дължината трябва да се коригира. При другата ми конзола, която е кожена, ширината се оказа по-голяма. Там тренирахно резултатът никак не беше добър.
Захващането ще го има на следващата фото сесия
Колега ,би ли хвърлил малко светлина относно свързванено на бутона за аварийните от Е46,че идеята много ми допадна?
В момента разработвам оригинала на печатната платка и когато съм готов ще постна малко инфо. Оказа се, че е доста интересно и сложно да се замени задържащ бутон с един незадържащ и електронната схема да "заспива" след 10 минути. Така не черпи ток от акумулатора.
Българския вариант:
1. Изваждаме предпазителя;
2. Подменяме го с чисто нов, който сме купили минути преди манипулацията;
3. Тестваме дали всичко работи;
4. Ако всичко работи, значи е били изгорял старият предпазител;
5. Ако системата пак не работи, започваме да псуваме и да пускаме теми във форума;
6. Колеги от форума дават съвети, а ние все повече и повече питаме;
7. Изминава една седмица и проблемът все още не е решен;
8. Случайно срещаме познат, който има някаква представа от "тоци" и той ни помага;
9. Пишем във форума (в повечето случаи нищо не пишем), че проблемът е решен с помощта на приятел;
10. Това се повтаря при всеки проблем, възникнал по колата.
1. Изваждаме предпазителя;
2. Подменяме го с чисто нов, който сме купили минути преди манипулацията;
3. Тестваме дали всичко работи;
4. Ако всичко работи, значи е били изгорял старият предпазител;
5. Ако системата пак не работи, започваме да псуваме и да пускаме теми във форума;
6. Колеги от форума дават съвети, а ние все повече и повече питаме;
7. Изминава една седмица и проблемът все още не е решен;
8. Случайно срещаме познат, който има някаква представа от "тоци" и той ни помага;
9. Пишем във форума (в повечето случаи нищо не пишем), че проблемът е решен с помощта на приятел;
10. Това се повтаря при всеки проблем, възникнал по колата.
- stony1
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3285
- Регистриран на: 25.02.2008
- Местоположение: Somewhere In Space
- Пол: Мъж
- Кара: E38 750iL, 740i, 728i, E39 523i
- Мечтае да кара: Е31 и BMW 507
- Детайли за колата: E36 Limousine limited edition designed by Stony Style Corporation (SS Co). For more details follow the link: http://bmwpower-bg.net/forums/viewtopic ... 8&t=179527
Re: Малко Upgrade в моята кола.
Нека раздвижа темата с малко снимки:







През седмицата предстои полиране на лаковото покритие и монтиране на колата. Има още няколко елемента, които ще се добавят. Мислех да ги направя днес, но нещо ме тресна летния грип и ще почакат малко. Основно ще поработя върху частта за бутоните за подгрева:








През седмицата предстои полиране на лаковото покритие и монтиране на колата. Има още няколко елемента, които ще се добавят. Мислех да ги направя днес, но нещо ме тресна летния грип и ще почакат малко. Основно ще поработя върху частта за бутоните за подгрева:

Българския вариант:
1. Изваждаме предпазителя;
2. Подменяме го с чисто нов, който сме купили минути преди манипулацията;
3. Тестваме дали всичко работи;
4. Ако всичко работи, значи е били изгорял старият предпазител;
5. Ако системата пак не работи, започваме да псуваме и да пускаме теми във форума;
6. Колеги от форума дават съвети, а ние все повече и повече питаме;
7. Изминава една седмица и проблемът все още не е решен;
8. Случайно срещаме познат, който има някаква представа от "тоци" и той ни помага;
9. Пишем във форума (в повечето случаи нищо не пишем), че проблемът е решен с помощта на приятел;
10. Това се повтаря при всеки проблем, възникнал по колата.
1. Изваждаме предпазителя;
2. Подменяме го с чисто нов, който сме купили минути преди манипулацията;
3. Тестваме дали всичко работи;
4. Ако всичко работи, значи е били изгорял старият предпазител;
5. Ако системата пак не работи, започваме да псуваме и да пускаме теми във форума;
6. Колеги от форума дават съвети, а ние все повече и повече питаме;
7. Изминава една седмица и проблемът все още не е решен;
8. Случайно срещаме познат, който има някаква представа от "тоци" и той ни помага;
9. Пишем във форума (в повечето случаи нищо не пишем), че проблемът е решен с помощта на приятел;
10. Това се повтаря при всеки проблем, възникнал по колата.
- stony1
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3285
- Регистриран на: 25.02.2008
- Местоположение: Somewhere In Space
- Пол: Мъж
- Кара: E38 750iL, 740i, 728i, E39 523i
- Мечтае да кара: Е31 и BMW 507
- Детайли за колата: E36 Limousine limited edition designed by Stony Style Corporation (SS Co). For more details follow the link: http://bmwpower-bg.net/forums/viewtopic ... 8&t=179527
Re: Малко Upgrade в моята кола.
Българския вариант:
1. Изваждаме предпазителя;
2. Подменяме го с чисто нов, който сме купили минути преди манипулацията;
3. Тестваме дали всичко работи;
4. Ако всичко работи, значи е били изгорял старият предпазител;
5. Ако системата пак не работи, започваме да псуваме и да пускаме теми във форума;
6. Колеги от форума дават съвети, а ние все повече и повече питаме;
7. Изминава една седмица и проблемът все още не е решен;
8. Случайно срещаме познат, който има някаква представа от "тоци" и той ни помага;
9. Пишем във форума (в повечето случаи нищо не пишем), че проблемът е решен с помощта на приятел;
10. Това се повтаря при всеки проблем, възникнал по колата.
1. Изваждаме предпазителя;
2. Подменяме го с чисто нов, който сме купили минути преди манипулацията;
3. Тестваме дали всичко работи;
4. Ако всичко работи, значи е били изгорял старият предпазител;
5. Ако системата пак не работи, започваме да псуваме и да пускаме теми във форума;
6. Колеги от форума дават съвети, а ние все повече и повече питаме;
7. Изминава една седмица и проблемът все още не е решен;
8. Случайно срещаме познат, който има някаква представа от "тоци" и той ни помага;
9. Пишем във форума (в повечето случаи нищо не пишем), че проблемът е решен с помощта на приятел;
10. Това се повтаря при всеки проблем, възникнал по колата.
- stony1
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3285
- Регистриран на: 25.02.2008
- Местоположение: Somewhere In Space
- Пол: Мъж
- Кара: E38 750iL, 740i, 728i, E39 523i
- Мечтае да кара: Е31 и BMW 507
- Детайли за колата: E36 Limousine limited edition designed by Stony Style Corporation (SS Co). For more details follow the link: http://bmwpower-bg.net/forums/viewtopic ... 8&t=179527
Re: Малко Upgrade в моята кола.
Реших малко да поизтупам темата от праха и да добавя няколко нови снимки:





Съжалявам за качеството на сниките, но са правени с телефона. Пълното описание на окабеляването за чек контрола ще добавя като приключа със системата за проверка на фаровете. В момента е свързана и не дава грешка, макар да съм с ксенон. Идеята е да се свърже към дългите, които ще се управляват от това реле:

Смятам, че това е по-практичния и по-добър начин за използване на чека, защото след приемането на поправките в Закона за движението по пътищата е по-важно системата да следи състоянието на дневните светлини. Като се стъмни и си включа фаровете на къс трябва да съм кьорав, за да не видя, че някои от фаровете на свети.





Съжалявам за качеството на сниките, но са правени с телефона. Пълното описание на окабеляването за чек контрола ще добавя като приключа със системата за проверка на фаровете. В момента е свързана и не дава грешка, макар да съм с ксенон. Идеята е да се свърже към дългите, които ще се управляват от това реле:

Смятам, че това е по-практичния и по-добър начин за използване на чека, защото след приемането на поправките в Закона за движението по пътищата е по-важно системата да следи състоянието на дневните светлини. Като се стъмни и си включа фаровете на къс трябва да съм кьорав, за да не видя, че някои от фаровете на свети.
Българския вариант:
1. Изваждаме предпазителя;
2. Подменяме го с чисто нов, който сме купили минути преди манипулацията;
3. Тестваме дали всичко работи;
4. Ако всичко работи, значи е били изгорял старият предпазител;
5. Ако системата пак не работи, започваме да псуваме и да пускаме теми във форума;
6. Колеги от форума дават съвети, а ние все повече и повече питаме;
7. Изминава една седмица и проблемът все още не е решен;
8. Случайно срещаме познат, който има някаква представа от "тоци" и той ни помага;
9. Пишем във форума (в повечето случаи нищо не пишем), че проблемът е решен с помощта на приятел;
10. Това се повтаря при всеки проблем, възникнал по колата.
1. Изваждаме предпазителя;
2. Подменяме го с чисто нов, който сме купили минути преди манипулацията;
3. Тестваме дали всичко работи;
4. Ако всичко работи, значи е били изгорял старият предпазител;
5. Ако системата пак не работи, започваме да псуваме и да пускаме теми във форума;
6. Колеги от форума дават съвети, а ние все повече и повече питаме;
7. Изминава една седмица и проблемът все още не е решен;
8. Случайно срещаме познат, който има някаква представа от "тоци" и той ни помага;
9. Пишем във форума (в повечето случаи нищо не пишем), че проблемът е решен с помощта на приятел;
10. Това се повтаря при всеки проблем, възникнал по колата.
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани