Малко Upgrade в моята кола.

3-та серия ('91-'98)

Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3285
Регистриран на: 25.02.2008
Местоположение: Somewhere In Space
Пол: Мъж
Кара: E38 750iL, 740i, 728i, E39 523i
Мечтае да кара: Е31 и BMW 507
Детайли за колата: E36 Limousine limited edition designed by Stony Style Corporation (SS Co). For more details follow the link: http://bmwpower-bg.net/forums/viewtopic ... 8&t=179527

Re: Малко Upgrade в моята кола.

Мнение от stony1 » 17 Апр 2012, 8:32

baitun написа:А захващането на бутона/рамката му/ към конзолата еднакво ли е, и предполагам, че не си го центрирал защото пиленето ще е повече.


Захващането е доста интересно. Точно тези снимки не са в мен, а и се оказа, че на различните конзоли отворите за бутона за аварийните е различен. При тази конкратно ширината е 1:1 с ширината на бутона от Е46, само дължината трябва да се коригира. При другата ми конзола, която е кожена, ширината се оказа по-голяма. Там тренирах :mhihi: но резултатът никак не беше добър.
Захващането ще го има на следващата фото сесия :mhihi:
Българския вариант:
1. Изваждаме предпазителя;
2. Подменяме го с чисто нов, който сме купили минути преди манипулацията;
3. Тестваме дали всичко работи;
4. Ако всичко работи, значи е били изгорял старият предпазител;
5. Ако системата пак не работи, започваме да псуваме и да пускаме теми във форума;
6. Колеги от форума дават съвети, а ние все повече и повече питаме;
7. Изминава една седмица и проблемът все още не е решен;
8. Случайно срещаме познат, който има някаква представа от "тоци" и той ни помага;
9. Пишем във форума (в повечето случаи нищо не пишем), че проблемът е решен с помощта на приятел;
10. Това се повтаря при всеки проблем, възникнал по колата.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1559
Регистриран на: 26.03.2009

Re: Малко Upgrade в моята кола.

Мнение от bmw325tds » 17 Апр 2012, 9:01

Можете ли да кажете за какво се използва бутона, който е от ляво на конзолата, между бутоните за предно-ляво и задно-ляво ел. стъкло?
Изображение
Последна промяна bmw325tds на 17 Апр 2012, 9:24, променена общо 1 път

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 658
Регистриран на: 25.04.2008
Местоположение: Малко в страни от цивилизацията.
Пол: Мъж
Кара: E46 330i седан .03
Мечтае да кара: Това което има
Детайли за колата: Черна.

Re: Малко Upgrade в моята кола.

Мнение от Dream_BMW » 17 Апр 2012, 9:11

bmw325tds написа:Можете ли да кажете за какво се използва бутона, който е от ляво на конзолата, между бутоните за предно-ляво и задно-ляво ел. стъкло?
Изображение

Много ти е малка снимката и нищо не се вижда.Логично е това да е бутон който да заключва възможността да бъдат сваляни задните стъкла.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 488
Регистриран на: 26.11.2008
Местоположение: WWW
Пол: Мъж
Кара: E39... :D
Мечтае да кара: платноходка

Re: Малко Upgrade в моята кола.

Мнение от eekset » 17 Апр 2012, 9:36

всъщност сваля и качва всички стъкла едновременно... ;)
Изображение Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 132
Регистриран на: 13.05.2004
Местоположение: София
Мечтае да кара: по нормални пътища, в нормална държава

Re: Малко Upgrade в моята кола.

Мнение от Alien » 17 Апр 2012, 9:37

По принцип там стой бутона за заключване на задните стъкла,
но бутона на конкретната конзола сваля и вдига четирите стъкла едновременно.
"Шофирането е мисловен процес, който протича в мозъка.
Останалото е движение по инерция."
Кирил Керин


Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1559
Регистриран на: 26.03.2009

Re: Малко Upgrade в моята кола.

Мнение от bmw325tds » 17 Апр 2012, 10:19

Alien написа:По принцип там стой бутона за заключване на задните стъкла,
но бутона на конкретната конзола сваля и вдига четирите стъкла едновременно.
Това ще е доста удобно. А какво е необходимо за да работи?
Модула ли се сменя или само се добавя бутона?

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 132
Регистриран на: 13.05.2004
Местоположение: София
Мечтае да кара: по нормални пътища, в нормална държава

Re: Малко Upgrade в моята кола.

Мнение от Alien » 17 Апр 2012, 19:41

За това вече, ще трябва да питаш stony1.
Аз само съм наблюдавал, какво прави, но как го прави е мистерия за мен. :mrgreen:
"Шофирането е мисловен процес, който протича в мозъка.
Останалото е движение по инерция."
Кирил Керин


Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3285
Регистриран на: 25.02.2008
Местоположение: Somewhere In Space
Пол: Мъж
Кара: E38 750iL, 740i, 728i, E39 523i
Мечтае да кара: Е31 и BMW 507
Детайли за колата: E36 Limousine limited edition designed by Stony Style Corporation (SS Co). For more details follow the link: http://bmwpower-bg.net/forums/viewtopic ... 8&t=179527

Re: Малко Upgrade в моята кола.

Мнение от stony1 » 17 Апр 2012, 23:39

Нека хвърля малко светлина по въпроса. Въпросният бутон е за едновременно управление на всички ел. стъкла. Някъде в темата май съм писал за тази екстра - много е удобна. Преди да го свържа си направих задните стъкла да се затварят автоматично. При Е36 до 98 г. задните стъкла се отварят автоматично, но за да се затворят се налага да се държи бутона постоянно натиснат. Понеже не успях да намеря комфорт модул с такава функция, явно в БГ са рядкост :mhihi:, аз си направих тази екстра, като се наложи да сменя бутоните за задните ел. стъкла с бутони от предни ел. стъкла. Сега всички бутони са еднакви. След това си монтирах бутона "всички заедно", но го модифицирах малко. Оригиналният е с две положения за надолу и едно положение за нагоре. Аз използвах "карантията" от бутон за предни ел. стъкла и я сложих в оригиналния бутон за всички ел. стъка, който свалих от едно кабрио.

За да работи този бутон се налага малка интервенция.
Българския вариант:
1. Изваждаме предпазителя;
2. Подменяме го с чисто нов, който сме купили минути преди манипулацията;
3. Тестваме дали всичко работи;
4. Ако всичко работи, значи е били изгорял старият предпазител;
5. Ако системата пак не работи, започваме да псуваме и да пускаме теми във форума;
6. Колеги от форума дават съвети, а ние все повече и повече питаме;
7. Изминава една седмица и проблемът все още не е решен;
8. Случайно срещаме познат, който има някаква представа от "тоци" и той ни помага;
9. Пишем във форума (в повечето случаи нищо не пишем), че проблемът е решен с помощта на приятел;
10. Това се повтаря при всеки проблем, възникнал по колата.

Потребител
Аватар
Мнения: 3
Регистриран на: 24.07.2010
Пол: Мъж

Re: Малко Upgrade в моята кола.

Мнение от joro666 » 21 Апр 2012, 9:46

колега аз съм с кабриолет при мен този бутон като го задържиш на горе при свалени всички стъкла ги вдига едновременно :yes:

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3285
Регистриран на: 25.02.2008
Местоположение: Somewhere In Space
Пол: Мъж
Кара: E38 750iL, 740i, 728i, E39 523i
Мечтае да кара: Е31 и BMW 507
Детайли за колата: E36 Limousine limited edition designed by Stony Style Corporation (SS Co). For more details follow the link: http://bmwpower-bg.net/forums/viewtopic ... 8&t=179527

Re: Малко Upgrade в моята кола.

Мнение от stony1 » 21 Апр 2012, 20:32

joro666 написа:колега аз съм с кабриолет при мен този бутон като го задържиш на горе при свалени всички стъкла ги вдига едновременно :yes:


Аз го модифицирах, за да не се налага да го държа натиснат постоянно. Направих го като бутоните на предните ел. стъкла и така е адски удобно. Натискаш леко - стъклата се вдигат, като го пусна спират да се вдигат. Натискаш бутона до второ положение и пускаш - стъклата се вдигат сами до горе. По същи начин е управлението на стъклата и при сваляне.
Българския вариант:
1. Изваждаме предпазителя;
2. Подменяме го с чисто нов, който сме купили минути преди манипулацията;
3. Тестваме дали всичко работи;
4. Ако всичко работи, значи е били изгорял старият предпазител;
5. Ако системата пак не работи, започваме да псуваме и да пускаме теми във форума;
6. Колеги от форума дават съвети, а ние все повече и повече питаме;
7. Изминава една седмица и проблемът все още не е решен;
8. Случайно срещаме познат, който има някаква представа от "тоци" и той ни помага;
9. Пишем във форума (в повечето случаи нищо не пишем), че проблемът е решен с помощта на приятел;
10. Това се повтаря при всеки проблем, възникнал по колата.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 88
Регистриран на: 14.05.2008
Местоположение: гр.Бургас
Пол: Мъж
Кара: e36 330d touring
Мечтае да кара: РК-1

Re: Малко Upgrade в моята кола.

Мнение от ник » 31 Май 2012, 17:37

stony1 написа:
baitun написа:А захващането на бутона/рамката му/ към конзолата еднакво ли е, и предполагам, че не си го центрирал защото пиленето ще е повече.


Захващането е доста интересно. Точно тези снимки не са в мен, а и се оказа, че на различните конзоли отворите за бутона за аварийните е различен. При тази конкратно ширината е 1:1 с ширината на бутона от Е46, само дължината трябва да се коригира. При другата ми конзола, която е кожена, ширината се оказа по-голяма. Там тренирах :mhihi: но резултатът никак не беше добър.
Захващането ще го има на следващата фото сесия :mhihi:

Колега ,би ли хвърлил малко светлина относно свързванено на бутона за аварийните от Е46,че идеята много ми допадна?
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3285
Регистриран на: 25.02.2008
Местоположение: Somewhere In Space
Пол: Мъж
Кара: E38 750iL, 740i, 728i, E39 523i
Мечтае да кара: Е31 и BMW 507
Детайли за колата: E36 Limousine limited edition designed by Stony Style Corporation (SS Co). For more details follow the link: http://bmwpower-bg.net/forums/viewtopic ... 8&t=179527

Re: Малко Upgrade в моята кола.

Мнение от stony1 » 31 Май 2012, 18:58

ник написа:
stony1 написа:
baitun написа:А захващането на бутона/рамката му/ към конзолата еднакво ли е, и предполагам, че не си го центрирал защото пиленето ще е повече.


Захващането е доста интересно. Точно тези снимки не са в мен, а и се оказа, че на различните конзоли отворите за бутона за аварийните е различен. При тази конкратно ширината е 1:1 с ширината на бутона от Е46, само дължината трябва да се коригира. При другата ми конзола, която е кожена, ширината се оказа по-голяма. Там тренирах :mhihi: но резултатът никак не беше добър.
Захващането ще го има на следващата фото сесия :mhihi:

Колега ,би ли хвърлил малко светлина относно свързванено на бутона за аварийните от Е46,че идеята много ми допадна?


В момента разработвам оригинала на печатната платка и когато съм готов ще постна малко инфо. Оказа се, че е доста интересно и сложно да се замени задържащ бутон с един незадържащ и електронната схема да "заспива" след 10 минути. Така не черпи ток от акумулатора.
Българския вариант:
1. Изваждаме предпазителя;
2. Подменяме го с чисто нов, който сме купили минути преди манипулацията;
3. Тестваме дали всичко работи;
4. Ако всичко работи, значи е били изгорял старият предпазител;
5. Ако системата пак не работи, започваме да псуваме и да пускаме теми във форума;
6. Колеги от форума дават съвети, а ние все повече и повече питаме;
7. Изминава една седмица и проблемът все още не е решен;
8. Случайно срещаме познат, който има някаква представа от "тоци" и той ни помага;
9. Пишем във форума (в повечето случаи нищо не пишем), че проблемът е решен с помощта на приятел;
10. Това се повтаря при всеки проблем, възникнал по колата.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3285
Регистриран на: 25.02.2008
Местоположение: Somewhere In Space
Пол: Мъж
Кара: E38 750iL, 740i, 728i, E39 523i
Мечтае да кара: Е31 и BMW 507
Детайли за колата: E36 Limousine limited edition designed by Stony Style Corporation (SS Co). For more details follow the link: http://bmwpower-bg.net/forums/viewtopic ... 8&t=179527

Re: Малко Upgrade в моята кола.

Мнение от stony1 » 01 Юли 2012, 19:35

Нека раздвижа темата с малко снимки:
ИзображениеИзображениеИзображениеИзображение
ИзображениеИзображениеИзображение
През седмицата предстои полиране на лаковото покритие и монтиране на колата. Има още няколко елемента, които ще се добавят. Мислех да ги направя днес, но нещо ме тресна летния грип и ще почакат малко. Основно ще поработя върху частта за бутоните за подгрева:
Изображение
Българския вариант:
1. Изваждаме предпазителя;
2. Подменяме го с чисто нов, който сме купили минути преди манипулацията;
3. Тестваме дали всичко работи;
4. Ако всичко работи, значи е били изгорял старият предпазител;
5. Ако системата пак не работи, започваме да псуваме и да пускаме теми във форума;
6. Колеги от форума дават съвети, а ние все повече и повече питаме;
7. Изминава една седмица и проблемът все още не е решен;
8. Случайно срещаме познат, който има някаква представа от "тоци" и той ни помага;
9. Пишем във форума (в повечето случаи нищо не пишем), че проблемът е решен с помощта на приятел;
10. Това се повтаря при всеки проблем, възникнал по колата.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3285
Регистриран на: 25.02.2008
Местоположение: Somewhere In Space
Пол: Мъж
Кара: E38 750iL, 740i, 728i, E39 523i
Мечтае да кара: Е31 и BMW 507
Детайли за колата: E36 Limousine limited edition designed by Stony Style Corporation (SS Co). For more details follow the link: http://bmwpower-bg.net/forums/viewtopic ... 8&t=179527

Re: Малко Upgrade в моята кола.

Мнение от stony1 » 03 Юли 2012, 15:24

ИзображениеИзображение
Остава да се довърши електронния модул, за да функционират бутоните на 100%.
Българския вариант:
1. Изваждаме предпазителя;
2. Подменяме го с чисто нов, който сме купили минути преди манипулацията;
3. Тестваме дали всичко работи;
4. Ако всичко работи, значи е били изгорял старият предпазител;
5. Ако системата пак не работи, започваме да псуваме и да пускаме теми във форума;
6. Колеги от форума дават съвети, а ние все повече и повече питаме;
7. Изминава една седмица и проблемът все още не е решен;
8. Случайно срещаме познат, който има някаква представа от "тоци" и той ни помага;
9. Пишем във форума (в повечето случаи нищо не пишем), че проблемът е решен с помощта на приятел;
10. Това се повтаря при всеки проблем, възникнал по колата.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3285
Регистриран на: 25.02.2008
Местоположение: Somewhere In Space
Пол: Мъж
Кара: E38 750iL, 740i, 728i, E39 523i
Мечтае да кара: Е31 и BMW 507
Детайли за колата: E36 Limousine limited edition designed by Stony Style Corporation (SS Co). For more details follow the link: http://bmwpower-bg.net/forums/viewtopic ... 8&t=179527

Re: Малко Upgrade в моята кола.

Мнение от stony1 » 04 Ное 2012, 19:43

Реших малко да поизтупам темата от праха и да добавя няколко нови снимки:
ИзображениеИзображениеИзображениеИзображениеИзображение
Съжалявам за качеството на сниките, но са правени с телефона. Пълното описание на окабеляването за чек контрола ще добавя като приключа със системата за проверка на фаровете. В момента е свързана и не дава грешка, макар да съм с ксенон. Идеята е да се свърже към дългите, които ще се управляват от това реле:
Изображение
Смятам, че това е по-практичния и по-добър начин за използване на чека, защото след приемането на поправките в Закона за движението по пътищата е по-важно системата да следи състоянието на дневните светлини. Като се стъмни и си включа фаровете на къс трябва да съм кьорав, за да не видя, че някои от фаровете на свети.
Българския вариант:
1. Изваждаме предпазителя;
2. Подменяме го с чисто нов, който сме купили минути преди манипулацията;
3. Тестваме дали всичко работи;
4. Ако всичко работи, значи е били изгорял старият предпазител;
5. Ако системата пак не работи, започваме да псуваме и да пускаме теми във форума;
6. Колеги от форума дават съвети, а ние все повече и повече питаме;
7. Изминава една седмица и проблемът все още не е решен;
8. Случайно срещаме познат, който има някаква представа от "тоци" и той ни помага;
9. Пишем във форума (в повечето случаи нищо не пишем), че проблемът е решен с помощта на приятел;
10. Това се повтаря при всеки проблем, възникнал по колата.

ПредишнаСледваща

Назад към E36

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook