За хората с регулируемо Diederich,JOM,FK и др.

3-та серия ('91-'98)

Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 240
Регистриран на: 24.05.2011
Местоположение: In search of the pot of gold
Пол: Мъж
Кара: Е36
Мечтае да кара: по хубави пътища

Re: За хората с регулируемо Diederich,JOM,FK и др.

Мнение от GKuzmanov » 19 Окт 2012, 10:21

bum_bum написа:Някой дето пита за другите твърдости на Пауърфлекс- говори се, че има състезателна серия тампони. Черни на цвят. Аз обаче никъде не съм ги виждал да се продават. Уж не ги давали за всякакви коли и разни такива ама може и да са само градски легенди.


Миналата година и аз за първи път чух за тях. Водех кореспонденция с един пич от Литва за едни чарколъци за моя проект и покарай снимките дето ми пращаше ми направи впечатление че тампоните са му черни. Обаче като го питах що са черни като знаех че са пауърфлекс той ми отговори дълга история и че няма как да намеря такива.
Ще разровя пощата дано стоят още снимките ама и да стоят май вярно са си някакъв мираж :mhihi:

п.п. защо карате хора като бум_бум да спират да пишат във форума ??? Върнете се назад в темите и вижте хора като него как помагат с един-два поста .... след време ще искате някаква помощ ама няма да има от кой да я получите ...
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 12076
Регистриран на: 22.07.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: турбо бмв

Re: За хората с регулируемо Diederich,JOM,FK и др.

Мнение от bum_bum » 19 Окт 2012, 10:29

А предните черни ли бяха? В нормалния кит има черни отзад. Тия на магарето са сини, а другите са черни.
Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 240
Регистриран на: 24.05.2011
Местоположение: In search of the pot of gold
Пол: Мъж
Кара: Е36
Мечтае да кара: по хубави пътища

Re: За хората с регулируемо Diederich,JOM,FK и др.

Мнение от GKuzmanov » 19 Окт 2012, 10:37

отпред всичко беше черно ...

е ровя пощата ама за сега греда
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 12076
Регистриран на: 22.07.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: турбо бмв

Re: За хората с регулируемо Diederich,JOM,FK и др.

Мнение от bum_bum » 19 Окт 2012, 10:47

Явно ги има. Ама трябва да се пита директно производителя. Най-вероятно не са легални за нормално каране и трябва по някакъв начин да ги убедиш, че имаш кола ползвана само на писта за да ти продадат такива.

Не, че няма и други места от къде да се вземат по-твърди де. Едни поляци по едно време правеха 3 различни твърдости за е36 и имаха по-пълен комплект. Не знам вече за качеството. Дето каза Влади тия предните на комбито още се държат, а са на ебахти годините. Дори и при тая цена от 700лв за пълния комплект ако имаш идея да си караш 10 години колата си струва при всички положения дори и за ежедневка. Само дето малко хора предвиждат да карат е36 още толкова време :mhihi:
Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 240
Регистриран на: 24.05.2011
Местоположение: In search of the pot of gold
Пол: Мъж
Кара: Е36
Мечтае да кара: по хубави пътища

Re: За хората с регулируемо Diederich,JOM,FK и др.

Мнение от GKuzmanov » 19 Окт 2012, 11:03

свалени са от сървара снимките ...
иначе той ще идва февруари да ми прави електрониката и ако дойде с колата ще ти пиша ако искаш и ти да си говориш с него, ама дали си заслужава е друг въпрос :roll:

А това че тампони са повече от добри е друг въпрос... аз от 2 години ровене и събиране на информация само за тампоните съм бил на 100% че това ще сложа. Като подкарам проекта и ежедневката отива под ножа поне за читави консумативи, че не я трая вече :mhihi:
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 12076
Регистриран на: 22.07.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: турбо бмв

Re: За хората с регулируемо Diederich,JOM,FK и др.

Мнение от bum_bum » 19 Окт 2012, 11:32

Аз други няма да слагам, не искам да е по-твърда че и сега ми е вече малко прекалено. Иначе тоя пич като идва ще ми е много интересно да се видим, дори и да е без колата. :yes:
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1669
Регистриран на: 29.06.2007
Местоположение: Пловдив
Пол: Мъж
Кара: 320i
Детайли за колата: e36 coupe

Re: За хората с регулируемо Diederich,JOM,FK и др.

Мнение от host » 19 Окт 2012, 14:03

Ясно, че доматите и краставиците нямат много общо по между си... обаче. Преглеждам аз сайтовете така честичко за оферти - още не съм се прежалил... и вече няколко пъти ми излизат оферти от рода на 1800лв койлоувър FK , който видиш ли бил правен в завод на Кони щото ФК си били купили акции на Кони?! Какви са тия магии? На мен като типичен българин ми звучи като сапунисване това?!

Някой друг виждал ли е такова животно. > http://tuning-sport.com/bg/products/view/1168.html?gID=

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3380
Регистриран на: 10.02.2008
Местоположение: София
Пол: Мъж

Re: За хората с регулируемо Diederich,JOM,FK и др.

Мнение от kdl » 19 Окт 2012, 16:17

Пляскайте едни Руф-ове на предните носачи и ще се утрепете от твърдост и вибрации. С Пауърфлекс се кара, но с Ruff, поне за мен беше прекалено.
Лично за мен е най-разумно да се набият пауъри на предните носачи + някакви полиуретани на стабилизиращите щанги, каквито и да са. На компактчето 4-5 години вече е с такива, оранжеви, някакви полски май бяха, ги купих през английския ибей. Нямат мърдане.

Бях изпростял да набия и тампоните на скоростната с полиуретани. Голяма, ама много голяма грешка. То не ставаше за каране с тях.
Не съм стигал чак до задния мост, но освен ако няма наистина нужда, не бих го направил с нещо различно от пауърфлекс.

Иначе те си струват всяка стотинка, с българските не съм пробвал, може и да са добре, но не ми се рискува.

Мечтае за Z3 M Coupe
Аватар
Мнения: 8695
Регистриран на: 9.02.2003
Местоположение: Сoфия
Кара: '99 530dА Touring

Re: За хората с регулируемо Diederich,JOM,FK и др.

Мнение от err0r » 19 Окт 2012, 17:05

На предните носачи съм с лилави полиуретани, а на задните - с българските на Ферарист. Едните са на 2 години, другите са на 1 и все още не са мръднали. Изкараха няколко Дракон мероприятия и нямат проблем. За сравнение - Лемфьордер на задните носачи - десният се скъса за 70 обиколки на Калояново.
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 12076
Регистриран на: 22.07.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: турбо бмв

Re: За хората с регулируемо Diederich,JOM,FK и др.

Мнение от bum_bum » 19 Окт 2012, 17:41

Тия Ruf не ги намирам никъде като фирма или нещо по-сериозно писано за тях и за твърдостта.

На ферариста забравих колко бяха ама май 85Sha.Поляците са Strong Flex. Техните са 90sha- жълтите и 80sha- червените и черните.

Powerflex никъде не казват колко са, но мисля че са 80.
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 4376
Регистриран на: 30.01.2009
Местоположение: Русе
Пол: Мъж
Кара: the real 5er
Мечтае да кара: 0:00h. at La Sarthe

Re: За хората с регулируемо Diederich,JOM,FK и др.

Мнение от Dirty M5 driveR » 19 Окт 2012, 17:57

Ясно ми е, че с твърдостта не трябва да се прекалява. Но аз едва ли някога ще стъпя на писта. След удара с е36-цата съм се примирил, че трябва да се кара на подходящите места, и понеже такива липсват, ще си търкалям колата за кеф без излишни изпълнения. Полиуретан искам да сложа и защото ще стегна колата, и заради издържливостта им. Ще видим де. Аз казах, че ще споделя впечатления, но чак догодина. Ако наистина стане нетърпима за каране няма да го крия, за да не правят и други колеги евентуалната грешка. И все пак - при е34 окачването е по-различно. Отпред имам 4 носача :mhihi:
Относно недозавиването - оправя се с поомекотяване на предницата. Но като окачването е регулируемо естествено човек се стреми да направи колата максимално стегната, но не некомфортна (ако е стрийт). И понеже разликата с фабричното окачване е много голяма, колко точно трябва да омекотиш предницата трябва ти сам да усетиш. Хем да запазиш устойчивостта, хем да намалиш недозавиването. Отделно имаш заигравка и с височината. Аз бих си нагласил първо нея, и после с корекции на твърдостта да намеря оптималния баланс.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3380
Регистриран на: 10.02.2008
Местоположение: София
Пол: Мъж

Re: За хората с регулируемо Diederich,JOM,FK и др.

Мнение от kdl » 19 Окт 2012, 18:32

http://www.ruff.tw/BMW/BMW.html

To не е само твърдостта им. Пауърфлексите са с ширината на ухото на носача, докато Руф излизат поне сантиметър от 2те страни.
Те моите Руфове са на една от Владовите коли.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 12076
Регистриран на: 22.07.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: турбо бмв

Re: За хората с регулируемо Diederich,JOM,FK и др.

Мнение от bum_bum » 19 Окт 2012, 19:42

bum_bum написа:И пак те моля да ми обясниш за пълненето на валовете и оборотите какво точно имаше в предвид. След като М-ката за която са тия валове върти до над 1000 оборота по-малко от мен какъв е проблема с оборотите за тия валове в мойта кола.



Съжалявам, че отвличам темата, също и че влизам в тона на разните хейтъри вече много пъти. Но все пак държа колегата Бояджиев да обясни пред целия форум за валовете и оборотите.
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1585
Регистриран на: 28.01.2009
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: е36 Турбо?! любима, е39 28-ца бате
Мечтае да кара: е36 с осмак
Детайли за колата: Най-много върви 28мицата от всичко.
Wanna be 1.5 bar.

Re: За хората с регулируемо Diederich,JOM,FK и др.

Мнение от Boyadjiev » 19 Окт 2012, 20:26

bum_bum написа:
bum_bum написа:И пак те моля да ми обясниш за пълненето на валовете и оборотите какво точно имаше в предвид. След като М-ката за която са тия валове върти до над 1000 оборота по-малко от мен какъв е проблема с оборотите за тия валове в мойта кола.



Съжалявам, че отвличам темата, също и че влизам в тона на разните хейтъри вече много пъти. Но все пак държа колегата Бояджиев да обясни пред целия форум за валовете и оборотите.

Ти на 8500 ли го въртиш т'ва м52, че последно като гледах М-ката сток е 7500, а с нормален чипс влиза малко повече :conf: Или да не става дума за 2.8 на което му викаш "М-ката" ?!
Изображение Изображение Изображение
Уважавай другия, независимо каква кола кара.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 279
Регистриран на: 15.05.2004
Местоположение: София

Re: За хората с регулируемо Diederich,JOM,FK и др.

Мнение от txl » 19 Окт 2012, 20:28

bum_bum написа:При кофтите пътища и писти прекалено твърдата кола става много непослушна и това предполагам ще е проблем и за дрифта. Тя добре ще тръгва лесно ама за да дрифтиш иска и контрол, който няма да е на ниво ако колата е нечовешки твърда.
Тук вече идва въпроса с полиуретана колко можеш да я втвърдиш. Този на Ферариста е по-твърд от Пауърфлекса, но не е толкова твърд като "състезателния". След полиуретана вече има вариант и на алуминиеви тампони, дето става страшно :mhihi:


Хора, бъркате нещо с твърдостта. Преклено твърдата кола е нестабилна върху неравности, спор няма. Обаче тази твърдост идва от пружини и амортисьори - в тях е проблемът, ако колата подскача. Тампоните определят до колко да се запазва геометрията на окачването при натоварване, пружини и амортисьори (и стабилизиращи щанги) определят какъв ще е ходът на колелото, от което зависи дали колата ще подскача, ще се накланя и т.н. С по-твърди тампони ще се намали комфорта, защото ще влизат повече вибрации към купето, но ще се увеличи стабилността заради по-малките промени в геометрията на окачването. Ако колата подскача с по-твърдите тампони, значи пружини/амортисьори са прекалено твърди, с прекалено малкък ход, и там трябва подобрение. Ако със същите пружини/амортисьори и меки тампони колата не подскача, това е защото тампоните поемат неравностите, обаче в тези моменти геометрията на окачването е далеч от оптималната и оттам губим стабилност. Не е решението в меките тампони (поне не в случаите, когато искаме добра стабилност).

Само като факт - рали колите от най-високо ниво нямат тампони по окачването - всичко е унибали (втулки метал в метал). Обаче имат уникално поведение на пътя, включително при неравности, включително при много сериозни неравности. Защото имат уникални пружини/амортисьори.

ПредишнаСледваща

Назад към E36

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook