ВЪПРОСИ И ОТГОВОРИ ЗА НЕЗНАЕЩИ И НАЧИНАЕЩИ

3-та серия ('91-'98)

Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1212
Регистриран на: 26.07.2009
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: ше E39, сега Нисан 370z с 4 врати
Мечтае да кара: Z8

Re: ВЪПРОСИ И ОТГОВОРИ ЗА НЕЗНАЕЩИ И НАЧИНАЕЩИ

Мнение от Alexch » 09 Яну 2012, 20:10

EnimEn написа:това не е така, проблемът се състои в околната среда, не в кое е полезно за двг и кое не...


Е обясни кое точно и защо не е така :?: За околната среда ясно.
bai_ILIA написа:стига сте се депресирали с ремонти, наслаждавайте се на колите си и радостта от шофирането понеже те ще се развалят със сигурност :mhihi:

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 302
Регистриран на: 22.07.2009
Пол: Мъж
Кара: E46 320d facelift

Re: ВЪПРОСИ И ОТГОВОРИ ЗА НЕЗНАЕЩИ И НАЧИНАЕЩИ

Мнение от acidburn-525tds » 09 Яну 2012, 20:43

vladi_a_i написа:
acidburn-525tds написа:Здравейте, ами значи парното си духа топло само когато е в по-високи обороти. Това днес го забелязах, като ходих да връткам малко кола на полигона и парното ми беше на първа степен и вътре стана толкова топло, че направо спрях парното и отворих прозореца. Колата е 318 тдс с климатик компакт 98'. А на свободен ход духа нито топло, нито студено едно хладко такова, но не можеш да се стоплиш от него. Някой ако има представа, защо става това и как се оправя точно на компакт ТДС, може да ми сподели на ЛС или тук в темата. Мерси предварително.

Виж си първо нивото на антифриза :yes:

Има антифриз. :help:

костинбродчанин
Аватар
Мнения: 3239
Регистриран на: 18.11.2008
Местоположение: градът на славея
Пол: Мъж
Кара: е60 530д
Мечтае да кара: М3 Компакт
Детайли за колата: Няма много...

Re: ВЪПРОСИ И ОТГОВОРИ ЗА НЕЗНАЕЩИ И НАЧИНАЕЩИ

Мнение от vladi_a_i » 09 Яну 2012, 21:03

acidburn-525tds написа:
vladi_a_i написа:
acidburn-525tds написа:Здравейте, ами значи парното си духа топло само когато е в по-високи обороти. Това днес го забелязах, като ходих да връткам малко кола на полигона и парното ми беше на първа степен и вътре стана толкова топло, че направо спрях парното и отворих прозореца. Колата е 318 тдс с климатик компакт 98'. А на свободен ход духа нито топло, нито студено едно хладко такова, но не можеш да се стоплиш от него. Някой ако има представа, защо става това и как се оправя точно на компакт ТДС, може да ми сподели на ЛС или тук в темата. Мерси предварително.

Виж си първо нивото на антифриза :yes:

Има антифриз. :help:

Това на свободен ход демек на място без да я форсираш ли колега е хладко,ако да в този момент пипни маркучите преди парното да ги осетиш на топлина как са...пиши пак.
БМВ и пак БМВ и пак БМВ...БМВ

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 322
Регистриран на: 28.12.2008
Местоположение: Панагюрище
Пол: Мъж
Кара: на дядо си е30ската
Мечтае да кара: подводница с шпер

Re: ВЪПРОСИ И ОТГОВОРИ ЗА НЕЗНАЕЩИ И НАЧИНАЕЩИ

Мнение от Войводата » 09 Яну 2012, 22:31

EnimEn написа:
Alexch написа:Правилно е това болднатото. Не забравяй, че имаш и масло на скоростната кутия, дифа и хидравликата, което също трябва да се разнесе, а това става в движение :!: докато маслото в двигателя се разнася много бързо. Само първите 2-3 оборота са на сухо и има триене метал в метал. Затова се казва, че мотора не се плаши от много километри, а много на брой студени стартове :winky:

това не е така, проблемът се състои в околната среда, не в кое е полезно за двг и кое не...

@Войводата, същите са, само може на генератора да дойде една малка разлика, но не е проблем. Само преди това виж буксите, към които моторът се връзва с купето.

Вече видях за какво става на въпрос ето малко инфо все пак някой да не се чуди като мен всичко си става просто има един датчик по малко на главата на е46 и буксата която остава се изолира :winky:
Изображение

ентусиаст
Аватар
Мнения: 921
Регистриран на: 23.06.2007
Местоположение: Плевен
Пол: Мъж
Кара: яки шестаци...

Re: ВЪПРОСИ И ОТГОВОРИ ЗА НЕЗНАЕЩИ И НАЧИНАЕЩИ

Мнение от EnimEn » 10 Яну 2012, 4:15

Alexch написа:
EnimEn написа:това не е така, проблемът се състои в околната среда, не в кое е полезно за двг и кое не...


Е обясни кое точно и защо не е така :?: За околната среда ясно.

Ами както е ясно на почти всички, един от главните фактори, влияещи на визкозитета на маслото, е температурата. За всеки един двигател с вътрешно горене и разделно мазане се препоръчва в студовете работа на празен ход без товар с цел оредяване на маслото и проникването му и на най-трудните места. Предавателната кутия и дифа няма да ги броим, защото при кутията първичният вал се върти и на свободна, а той увлича маслото сам по себе си. Дифът пък е пълен с масло, за него е все тая дали като запалиш веднага ще тръгнеш или не...
Изображение
Read the fuckin` MANUAL!!!
Never took this road before... destination unknown!

"Good drivers,Just drive!"

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 264
Регистриран на: 5.01.2009

Re: ВЪПРОСИ И ОТГОВОРИ ЗА НЕЗНАЕЩИ И НАЧИНАЕЩИ

Мнение от SvetlyoSvetlyo » 11 Яну 2012, 18:57

Здравейте колеги. :) Имам нов акумулатор, но ако не карам колата 5-6 дена на тоя студ няма ли нещо да се прецака. Да го сваля ли на топло вкъщи или нищо му няма. Поздрави! :)

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 322
Регистриран на: 28.12.2008
Местоположение: Панагюрище
Пол: Мъж
Кара: на дядо си е30ската
Мечтае да кара: подводница с шпер

Re: ВЪПРОСИ И ОТГОВОРИ ЗА НЕЗНАЕЩИ И НАЧИНАЕЩИ

Мнение от Войводата » 11 Яну 2012, 19:17

SvetlyoSvetlyo написа:Здравейте колеги. :) Имам нов акумулатор, но ако не карам колата 5-6 дена на тоя студ няма ли нещо да се прецака. Да го сваля ли на топло вкъщи или нищо му няма. Поздрави! :)

По принцип нищо неможе да му стане но щом не я караш по толкова време му откачай едната клема ;)
Изображение

Мечтае за Z3 M Coupe
Аватар
Мнения: 8695
Регистриран на: 9.02.2003
Местоположение: Сoфия
Кара: '99 530dА Touring

Re: ВЪПРОСИ И ОТГОВОРИ ЗА НЕЗНАЕЩИ И НАЧИНАЕЩИ

Мнение от err0r » 11 Яну 2012, 23:23

Ако акумулаторът ти е нов и държи заряд, и нямаш проблеми по електриката на автомобила, то няма от какво да се притесняваш.
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2377
Регистриран на: 10.04.2008
Местоположение: СА
Кара: м си...

Re: ВЪПРОСИ И ОТГОВОРИ ЗА НЕЗНАЕЩИ И НАЧИНАЕЩИ

Мнение от plradev » 12 Яну 2012, 10:03

Войводата написа:
SvetlyoSvetlyo написа:Здравейте колеги. :) Имам нов акумулатор, но ако не карам колата 5-6 дена на тоя студ няма ли нещо да се прецака. Да го сваля ли на топло вкъщи или нищо му няма. Поздрави! :)

... но щом не я караш по толкова време му откачай едната клема ;)

Е що ?! За да си прави настройки на плеъра всеки път,и да кара по минимум 10тина километра ,за да се самообучава еку-то при всяко закачане на батерията :mhihi: 5-6 дни не са нищо за нов акумулатор ,така че няма момент за притеснение. Консумацията на алармата е пренебрежмо малка за такъв период от време ,за да се получи осезаемо разреждане на акумулатора,та тва откачане на клемата е безпредметно ...
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 542
Регистриран на: 25.04.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: e39tdsA "97
Мечтае да кара: c63amg

Re: ВЪПРОСИ И ОТГОВОРИ ЗА НЕЗНАЕЩИ И НАЧИНАЕЩИ

Мнение от ShibinG » 12 Яну 2012, 11:51

колеги миналата година имах едно закъсване и ме теглиха, стигнах до сервиза всичко точно и после шок , под колата червена локва хидравлично масло , оправихме другия проблем долях масло в хидравликата и си карах до ден днешен ,когато пак заради други проблеми се налага да ме дърпат, пак ли да очаквам да ми изтече хидравличното масло , и защо става така нормално ли е ?
6>4

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1249
Регистриран на: 17.07.2005
Местоположение: София, Божурище
Пол: Мъж
Кара: X3 28i / А4 3.0i quattro
Мечтае да кара: настрани

Re: ВЪПРОСИ И ОТГОВОРИ ЗА НЕЗНАЕЩИ И НАЧИНАЕЩИ

Мнение от maxpower » 12 Яну 2012, 13:25

Не е нормално, дали да го очакваш не знам :dunno: . Колата автоматик ли е? От къде тече маслото? Къде доля последния път?
A sleeper (car) - is a car that has high performance and an unassuming exterior.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 542
Регистриран на: 25.04.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: e39tdsA "97
Мечтае да кара: c63amg

Re: ВЪПРОСИ И ОТГОВОРИ ЗА НЕЗНАЕЩИ И НАЧИНАЕЩИ

Мнение от ShibinG » 12 Яну 2012, 13:30

не постна 318ка тдс комби ръчка, ами явно е избило с по - голямо налягане защото всичко беше в масло като я гледах долях 200 милилитра и не е мръднало от тогава , както и преди това , да няма някакъв клапан който да освобождава ако има налягане ,въпреки че от къде е дошло това налягене незнам , от въртене на волана и натискане на спирачка при загасен мотор нещо може ли да и стане на хидравликата :roll:
6>4


Аватар
Мнения: 23
Регистриран на: 9.02.2011
Пол: Мъж

Re: ВЪПРОСИ И ОТГОВОРИ ЗА НЕЗНАЕЩИ И НАЧИНАЕЩИ

Мнение от elmaza91 » 13 Яну 2012, 4:07

някой да драсне на бързо вратата от седан на компакт става ли :)

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 82
Регистриран на: 14.01.2009
Местоположение: Свищов
Пол: Мъж
Кара: e61 530D 231hP

Re: ВЪПРОСИ И ОТГОВОРИ ЗА НЕЗНАЕЩИ И НАЧИНАЕЩИ

Мнение от Flymen » 13 Яну 2012, 11:48

elmaza91 написа:някой да драсне на бързо вратата от седан на компакт става ли :)

:nono: Не става -на седана е по-къса .

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 280
Регистриран на: 3.03.2011
Местоположение: PLEVEN
Пол: Мъж
Кара: гумите да пушът

Re: ВЪПРОСИ И ОТГОВОРИ ЗА НЕЗНАЕЩИ И НАЧИНАЕЩИ

Мнение от DRIFT MASHINA » 13 Яну 2012, 21:15

Подкалник за купе ставали от седан комби компакт и халогените със стоиките същи ли са от мкова и обикновенна броня

ПредишнаСледваща

Назад към E36

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook