Дневни светлини при Е36

3-та серия ('91-'98)

Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 557
Регистриран на: 9.06.2012
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: BMW и VAG

Re: Дневни светлини при Е36

Мнение от zafirovp » 14 Юни 2013, 3:09

Сега съм се захванал да слагам модула под кутията на акумулатора. Не че иначе е лошо, ама не искам да се вижда. Идеята ми е да пробия дупки в дъното на кутията и да захвана модула със опашки. Молекс конектор от pc ще ми свърши ли работа? От къде в близост да взема +, че от клемите е грозно?

На таблото имам два диода: един за модула и един за алармата. Мога ли двата плюса да ги свържа към един диод? Какво ще стане ако включа алармата преди да са се изключили дневните?

Ще се радвам да помагате преди да съм запалил нещо. :)

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3876
Регистриран на: 21.05.2008
Местоположение: Враца
Пол: Мъж

Re: Дневни светлини при Е36

Мнение от metodi80 » 14 Юни 2013, 10:50

zafirovp написа: Молекс конектор от pc ще ми свърши ли работа? От къде в близост да взема +, че от клемите е грозно?

На таблото имам два диода: един за модула и един за алармата. Мога ли двата плюса да ги свържа към един диод? Какво ще стане ако включа алармата преди да са се изключили дневните?

Ще се радвам да помагате преди да съм запалил нещо. :)



Именно с "молекс" конектор (по известен като АТХ ) съм го направил при мен и по принцип е най-подходящия вариянт , за да можеш да демонтираш модула при необходимост .... Ето как изглежда : http://www.google.bg/imgres?imgurl=http ... AA&dur=637
Няма от къде да изтеглиш + освен от клемите на акумулатора или от конзолата (ако акумулатора е в багажника) , там в близост няма друго подходящо място !

Не те съветвам да ползваш един светодиод за индикация на два отделни модула ( в твоя случай модула за дневни и алармата ) !
По принцип може да стане , но трябва да се разделят двете вериги (тази , която идва от алармата към светодиода и другата , която ще идва от модула към светодиода) с диоди - подходящи са 1N4007 , като задължилтено трябва да има и включени последователни резистори , за да намялват тока (най -вече от веригата която идва от модула за дневни ) ....
Пак повтарям не те съветвам да ползваш един светодиод , защото не се знае как ще се измени съпротивлението изобщо във веригите и до какво ще доведе това ! Щом искаш светодиода да е един , можеш да ползваш двуцветен (това са два дидода в един корпус , анодите им са два , а катода е общ ) , по този начин хем ще имаш един светодиод , хем ще избегнеш недостатъците на другия вариянт ....

Още нещо ....
Разбирам , че идеята на колегата zafirovp e да се допита и до други колеги , които ползват моя модул и общо взето да споделят и те мнения и впечатления за удачни вариянти на свързване и т.н .... НО .... съветвам ви , когато имате въпроси за моя модул , да ги задавате на лично към мен , а не в тази или друга тема , от една страна , защото не преглеждам редовно темите във форума , докато личните съобщения редовно ги проверявам ... , а от друга страна , темата е за дневни светлини изобщо , а не конкретно за моя модул .... може да се отрази като нежелана реклама и наистина не е редно !

Потребител
Аватар
Мнения: 27
Регистриран на: 13.11.2011
Пол: Мъж

Re: Дневни светлини при Е36

Мнение от mk_20 » 14 Юни 2013, 18:17

DSC_0002-1.jpg

Аз модула го пъхнах точно отдолу под зелената лепенка (мисля,че за климатика беше) с техничска връзка (свинска опашка или там как вече му е името нз) го вързах. Жиците са омотани с изолирбан, който в началото докато беше чист изпъкваше, вече след като прахта го позацапа изглежда като част от сток инсталация. Дано съм бил полезен. (Видях, че колегата не желае повече коментари над неговия модул и напълно го разбирам, но исках да споделя моята идея, защото виждам има колеги които се чудят къде да го монтират)
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3876
Регистриран на: 21.05.2008
Местоположение: Враца
Пол: Мъж

Re: Дневни светлини при Е36

Мнение от metodi80 » 14 Юни 2013, 19:45

mk_20 написа:
DSC_0002-1.jpg

(Видях, че колегата не желае повече коментари над неговия модул и напълно го разбирам, но исках да споделя моята идея, защото виждам има колеги които се чудят къде да го монтират)


Не , колега , не че аз не желая коментари за моя модул , даже напротив, коментирайте на воля .... въпроса е , че може да бъде отразено като реклама по някакъв начин , но щом до сега колегите модератори не са направили забележка , значи сме в реда на нещата ....

Ето и снимка на модул с молекс конектор (с такъв конектро съм го свързал при мен) : Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 557
Регистриран на: 9.06.2012
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: BMW и VAG

Re: Дневни светлини при Е36

Мнение от zafirovp » 14 Юни 2013, 20:09

mk_20 написа:
DSC_0002-1.jpg

Аз модула го пъхнах точно отдолу под зелената лепенка (мисля,че за климатика беше) с техничска връзка (свинска опашка или там как вече му е името нз) го вързах. Жиците са омотани с изолирбан, който в началото докато беше чист изпъкваше, вече след като прахта го позацапа изглежда като част от сток инсталация. Дано съм бил полезен. (Видях, че колегата не желае повече коментари над неговия модул и напълно го разбирам, но исках да споделя моята идея, защото виждам има колеги които се чудят къде да го монтират)


Колега, това горе в дясно на снимката да не е кутия за бушон? Къде се продават? Предполагам, че в магазините за Car Аудио трябва да ги има, понеже май същите се използват за монтиране на бас каса.

Искам също така да попитам, дали някой може да ми препоръча конектори за съединяване на 4 кабела в една верига. Например как да съединя кабела от модула към фаровете със самите фарове, без да ги запоявам? В момента съм със връзките от снимката на колегата, но не мисля, че са много сигурни. Иначе си сложих и аз един молекс на кабелите излизащи от модула и работата заспа. Сега обмислям как да го напъхам във кутията на ECU-то. :kuku:


Metodi 80, не смятам, че ти правим реклама, понеже повечето модули на пазара могат да се свържат по същия начин и във случая обсъждаме как това да се направи по най-правилния начин, като не се спираме на конкретен модел.

User
Аватар
Мнения: 4609
Регистриран на: 17.06.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: 330XD
Детайли за колата: the silent power

Re: Дневни светлини при Е36

Мнение от b00st » 14 Юни 2013, 21:15

Молекса е станал супер.
Сплайсерите не са кекави като метод, иначе или запояваш или кримповаш кабелите, друг начин не виждам. В кутията на ECU-то според мен няма смисъл.

Потребител
Аватар
Мнения: 27
Регистриран на: 13.11.2011
Пол: Мъж

Re: Дневни светлини при Е36

Мнение от mk_20 » 14 Юни 2013, 22:33

Да, това горе в дясно на снимката е бушона. Аз лично го купих от магазин за електроника, но не знам дали е уместно да му кажа името. Ако искаш пиши на лс ще ти кажа името на магазина.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 178
Регистриран на: 3.07.2005
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: E91 325d LCI

Re: Дневни светлини при Е36

Мнение от Evgeni » 31 Авг 2013, 15:15

След голяма борба успях да монтирам модула на методи при бушоните, най сложно ми беше да отворя бушониерата.Доволен съм от резулатата заслужава си :)
Изображение
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 557
Регистриран на: 9.06.2012
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: BMW и VAG

Re: Дневни светлини при Е36

Мнение от zafirovp » 24 Яну 2014, 21:33

Колеги, някой може ли да измери какво напрежение пуска фабричен модул?

Рециклирах си рефлекторите на фаровете и си взех Night breaker на дългите и сега като е по-мрачно през деня заслепявам хората. :) Постоянно ми присветкат. Даде ми 5.30V на дългите, затова го намалих на 4.30V, но имам чувството, че пак ще заслепявам.

Предишна

Назад към E36

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook