Малко Upgrade в моята кола.

3-та серия ('91-'98)

Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 683
Регистриран на: 8.01.2008
Местоположение: 30 метра над земята
Пол: Мъж
Кара: й, и утре е ден.
Мечтае да кара: Active Autowerke.

Re: Малко Upgrade в моята кола.

Мнение от arr0gance » 16 Яну 2012, 20:40

baitun написа:Маниашка работа, някой знае ли технически как стоят нещата при оригиналната светеща


Оригиналната е с 3 диода под плексиглас над него плаката.
Някой остаряхме, някой си станахте направо дърти.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3285
Регистриран на: 25.02.2008
Местоположение: Somewhere In Space
Пол: Мъж
Кара: E38 750iL, 740i, 728i, E39 523i
Мечтае да кара: Е31 и BMW 507
Детайли за колата: E36 Limousine limited edition designed by Stony Style Corporation (SS Co). For more details follow the link: http://bmwpower-bg.net/forums/viewtopic ... 8&t=179527

Re: Малко Upgrade в моята кола.

Мнение от stony1 » 16 Яну 2012, 22:09

arr0gance написа:
baitun написа:Маниашка работа, някой знае ли технически как стоят нещата при оригиналната светеща


Оригиналната е с 3 диода под плексиглас над него плаката.


Оригиналната:
a052eabb.jpg

Белият лист е дифузер, но нямам представа от какъв материал е.
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
Българския вариант:
1. Изваждаме предпазителя;
2. Подменяме го с чисто нов, който сме купили минути преди манипулацията;
3. Тестваме дали всичко работи;
4. Ако всичко работи, значи е били изгорял старият предпазител;
5. Ако системата пак не работи, започваме да псуваме и да пускаме теми във форума;
6. Колеги от форума дават съвети, а ние все повече и повече питаме;
7. Изминава една седмица и проблемът все още не е решен;
8. Случайно срещаме познат, който има някаква представа от "тоци" и той ни помага;
9. Пишем във форума (в повечето случаи нищо не пишем), че проблемът е решен с помощта на приятел;
10. Това се повтаря при всеки проблем, възникнал по колата.


Аватар
Мнения: 106
Регистриран на: 3.12.2010
Местоположение: karlovo
Пол: Мъж
Кара: 325 TDS На Въглища с турбо + hp
Мечтае да кара: e39 530d
Детайли за колата: на части за е36 и е34

Re: Малко Upgrade в моята кола.

Мнение от stanio_89 » 17 Яну 2012, 21:19

евала на такива хора като теб браво супер е станала :yes:
кола без турбо, е като жена с малки цици, върши ти работа ама не ти прави кеф
ИзображениеИзображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3285
Регистриран на: 25.02.2008
Местоположение: Somewhere In Space
Пол: Мъж
Кара: E38 750iL, 740i, 728i, E39 523i
Мечтае да кара: Е31 и BMW 507
Детайли за колата: E36 Limousine limited edition designed by Stony Style Corporation (SS Co). For more details follow the link: http://bmwpower-bg.net/forums/viewtopic ... 8&t=179527

Re: Малко Upgrade в моята кола.

Мнение от stony1 » 21 Яну 2012, 20:15

Днес си взех плочката от Бова Кар. За нея платих 18 лв. и някакви стотинки. Нямам идея защо в Дару цената е:
Номенклатурен номер : 25112231554
Описание : емблема
Ед.цена (с ДДС) : 22.48 BGN
Няма наличност
Дару Кар АД си запазва право за промени в цените

Май ще си поръчам още една плочка и ще си направя още една светеща топка. Та днес завърших светещото нещо :mhihi: Ето процеса в снимки:
ИзображениеИзображениеИзображениеИзображениеИзображение
ИзображениеИзображениеИзображениеИзображениеИзображение
ИзображениеИзображение
Българския вариант:
1. Изваждаме предпазителя;
2. Подменяме го с чисто нов, който сме купили минути преди манипулацията;
3. Тестваме дали всичко работи;
4. Ако всичко работи, значи е били изгорял старият предпазител;
5. Ако системата пак не работи, започваме да псуваме и да пускаме теми във форума;
6. Колеги от форума дават съвети, а ние все повече и повече питаме;
7. Изминава една седмица и проблемът все още не е решен;
8. Случайно срещаме познат, който има някаква представа от "тоци" и той ни помага;
9. Пишем във форума (в повечето случаи нищо не пишем), че проблемът е решен с помощта на приятел;
10. Това се повтаря при всеки проблем, възникнал по колата.

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1182
Регистриран на: 23.11.2008
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: БМВ Е36
Мечтае да кара: Е46 М3

Re: Малко Upgrade в моята кола.

Мнение от baitun » 21 Яну 2012, 20:36

Браво, свети перфектно, като я монтираш в колата снимай на тъмно да видим


Аватар
Мнения: 352
Регистриран на: 28.10.2009
Пол: Мъж
Кара: е36 318ис М-пакет
Мечтае да кара: e30 V10

Re: Малко Upgrade в моята кола.

Мнение от angel_lalov » 25 Яну 2012, 0:14

бялата пластмаса как е направи?тази която има сиви цифриччки на нея и за какво се ползва?
Продавам М-Техник окачване за 4 цилиндрово за отпред!аморт и пружини като нови са!120Лв!

Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3285
Регистриран на: 25.02.2008
Местоположение: Somewhere In Space
Пол: Мъж
Кара: E38 750iL, 740i, 728i, E39 523i
Мечтае да кара: Е31 и BMW 507
Детайли за колата: E36 Limousine limited edition designed by Stony Style Corporation (SS Co). For more details follow the link: http://bmwpower-bg.net/forums/viewtopic ... 8&t=179527

Re: Малко Upgrade в моята кола.

Мнение от stony1 » 26 Яну 2012, 21:42

angel_lalov написа:бялата пластмаса как е направи?тази която има сиви цифриччки на нея и за какво се ползва?


Това е оригиналната емблема на топката. Когато я свалях, част от черната боя на задната част остана на двойнозалепващата гадост, с която е залепена емблемата. Това ме накара да сваля цялото покритие, като оставя само покритието на цифрите. Идеята ми беше после да боядисам задната част с черен мат, а цифрите да направя прозрачни, но в последствие се отказах и си купих оригинална.

Така изглежда монтирана на колата:
Изображение

Проблемът е, че за да се направи топката да свети с цвета и яркостта на останалите датайли по колата трябва да се използва специална дисперсна пластмасова подложка. Идеята на тази подложка е да разпръсне равномерно светлината от диодите и да намали яркостта и. На снимката посдватката е увеличена до край. Оказа се, че топката е доста ярка въпреки, че използвах няколо съпротивления и бяла подложка, за да намаля яркостта на диодите. Ако се използва по-голям резистор има вероятност топката да не свети равномерно. За да не се получи това реших да махна единия резистор и да монтирам още една пластмасова пластина под плочката. Яркостта на диодите ще се увеличи, а монтирането на допълнителната пластина ще промени цвета ще е изравни осветеността.
Сега си търся тънка оранжева или червена матова плексигласова пластина.
Българския вариант:
1. Изваждаме предпазителя;
2. Подменяме го с чисто нов, който сме купили минути преди манипулацията;
3. Тестваме дали всичко работи;
4. Ако всичко работи, значи е били изгорял старият предпазител;
5. Ако системата пак не работи, започваме да псуваме и да пускаме теми във форума;
6. Колеги от форума дават съвети, а ние все повече и повече питаме;
7. Изминава една седмица и проблемът все още не е решен;
8. Случайно срещаме познат, който има някаква представа от "тоци" и той ни помага;
9. Пишем във форума (в повечето случаи нищо не пишем), че проблемът е решен с помощта на приятел;
10. Това се повтаря при всеки проблем, възникнал по колата.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3285
Регистриран на: 25.02.2008
Местоположение: Somewhere In Space
Пол: Мъж
Кара: E38 750iL, 740i, 728i, E39 523i
Мечтае да кара: Е31 и BMW 507
Детайли за колата: E36 Limousine limited edition designed by Stony Style Corporation (SS Co). For more details follow the link: http://bmwpower-bg.net/forums/viewtopic ... 8&t=179527

Re: Малко Upgrade в моята кола.

Мнение от stony1 » 30 Яну 2012, 10:48

Очертава се процеса по направата на светеща топка за скоростния лост да продължи доста. На практика вече имам една монтирана в колата, но не ми харесва цвета, който се получи. Има малка разлика с приборите по таблото и останалите светещи елементи от интериора. За да подобря цвета и да се доближи до оригиналния, използвах червено фолио, което се използва за подвързване на документи. Крайният резултат не е 100% успех, но се получи интересна (поне на мен ми харесва) топка.
От следващите снимки се вижда, че работя по още една топка също разглобяема. Последната снимка е на неразглобяема топка и там се появиха много въпросителни. Топката е махагонова и се оказа, че няма болт или винт както е при другите топки.
ИзображениеИзображениеИзображениеИзображение
ИзображениеИзображениеИзображениеИзображение
ИзображениеИзображениеИзображениеИзображение
ИзображениеИзображениеИзображениеИзображение
Българския вариант:
1. Изваждаме предпазителя;
2. Подменяме го с чисто нов, който сме купили минути преди манипулацията;
3. Тестваме дали всичко работи;
4. Ако всичко работи, значи е били изгорял старият предпазител;
5. Ако системата пак не работи, започваме да псуваме и да пускаме теми във форума;
6. Колеги от форума дават съвети, а ние все повече и повече питаме;
7. Изминава една седмица и проблемът все още не е решен;
8. Случайно срещаме познат, който има някаква представа от "тоци" и той ни помага;
9. Пишем във форума (в повечето случаи нищо не пишем), че проблемът е решен с помощта на приятел;
10. Това се повтаря при всеки проблем, възникнал по колата.


Аватар
Мнения: 352
Регистриран на: 28.10.2009
Пол: Мъж
Кара: е36 318ис М-пакет
Мечтае да кара: e30 V10

Re: Малко Upgrade в моята кола.

Мнение от angel_lalov » 30 Яну 2012, 13:27

Защо не пробва с оранжево фолио предполагам че тогава ще е по добър резултата?
Продавам М-Техник окачване за 4 цилиндрово за отпред!аморт и пружини като нови са!120Лв!

Изображение

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1182
Регистриран на: 23.11.2008
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: БМВ Е36
Мечтае да кара: Е46 М3

Re: Малко Upgrade в моята кола.

Мнение от baitun » 30 Яну 2012, 13:46

Перфектно е станало, само където не съм привърженик на махагона

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3285
Регистриран на: 25.02.2008
Местоположение: Somewhere In Space
Пол: Мъж
Кара: E38 750iL, 740i, 728i, E39 523i
Мечтае да кара: Е31 и BMW 507
Детайли за колата: E36 Limousine limited edition designed by Stony Style Corporation (SS Co). For more details follow the link: http://bmwpower-bg.net/forums/viewtopic ... 8&t=179527

Re: Малко Upgrade в моята кола.

Мнение от stony1 » 30 Яну 2012, 14:10

angel_lalov написа:Защо не пробва с оранжево фолио предполагам че тогава ще е по добър резултата?


Самите диоди са оранжеви, но са от модела с повишен интензитет. Следващия път ще бъдат от обикновените оранжеви.
Българския вариант:
1. Изваждаме предпазителя;
2. Подменяме го с чисто нов, който сме купили минути преди манипулацията;
3. Тестваме дали всичко работи;
4. Ако всичко работи, значи е били изгорял старият предпазител;
5. Ако системата пак не работи, започваме да псуваме и да пускаме теми във форума;
6. Колеги от форума дават съвети, а ние все повече и повече питаме;
7. Изминава една седмица и проблемът все още не е решен;
8. Случайно срещаме познат, който има някаква представа от "тоци" и той ни помага;
9. Пишем във форума (в повечето случаи нищо не пишем), че проблемът е решен с помощта на приятел;
10. Това се повтаря при всеки проблем, възникнал по колата.

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1278
Регистриран на: 25.02.2005
Местоположение: Бургас
Пол: Мъж
Кара: Е30 и Е36 и Е90,Е93
Мечтае да кара: Турбо кола със задно
Детайли за колата: Е30 318iS RennAuto

Re: Малко Upgrade в моята кола.

Мнение от Cosworth » 30 Яну 2012, 17:52

Колега моля те не се мъчи с тези "бленди" да намаляваш интензитета, земи една шепа резистори с различни стойности и на място го прави, аз лично така си го напасвах как да ми пасва хем да свети и хем да не дразни шофьора..
ИзображениеИзображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3285
Регистриран на: 25.02.2008
Местоположение: Somewhere In Space
Пол: Мъж
Кара: E38 750iL, 740i, 728i, E39 523i
Мечтае да кара: Е31 и BMW 507
Детайли за колата: E36 Limousine limited edition designed by Stony Style Corporation (SS Co). For more details follow the link: http://bmwpower-bg.net/forums/viewtopic ... 8&t=179527

Re: Малко Upgrade в моята кола.

Мнение от stony1 » 30 Яну 2012, 18:18

Cosworth написа:Колега моля те не се мъчи с тези "бленди" да намаляваш интензитета, земи една шепа резистори с различни стойности и на място го прави, аз лично така си го напасвах как да ми пасва хем да свети и хем да не дразни шофьора..


Аз цвета се опитвам да направя, интензитета не ми пречи. Блендата е по-скоро, за да не ми стоят бели цифрите. Резисторите съм ги сложил, защото без резистори светодиодите горят много бързо.
Българския вариант:
1. Изваждаме предпазителя;
2. Подменяме го с чисто нов, който сме купили минути преди манипулацията;
3. Тестваме дали всичко работи;
4. Ако всичко работи, значи е били изгорял старият предпазител;
5. Ако системата пак не работи, започваме да псуваме и да пускаме теми във форума;
6. Колеги от форума дават съвети, а ние все повече и повече питаме;
7. Изминава една седмица и проблемът все още не е решен;
8. Случайно срещаме познат, който има някаква представа от "тоци" и той ни помага;
9. Пишем във форума (в повечето случаи нищо не пишем), че проблемът е решен с помощта на приятел;
10. Това се повтаря при всеки проблем, възникнал по колата.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 210
Регистриран на: 16.12.2010
Кара: e36

Re: Малко Upgrade в моята кола.

Мнение от BManqkW » 02 Фев 2012, 11:18

Браво! Топката е станала доста добре :yes:

Low Is A Lifestyle
Аватар
Мнения: 4262
Регистриран на: 27.12.2004
Местоположение: Пловдив, Сливен
Пол: Мъж
Кара: ниско на земята

Re: Малко Upgrade в моята кола.

Мнение от SuPeR_FLY » 02 Фев 2012, 12:22

Пробвай вместо диоди има едни крушки мисля, че за старите радиа бяха и ги има в магазините за електроника... С големината на 3мм диод са и на тях като им сложиш червена бленда светват точно като оригиналните, аз така си направих копчетата на ел. стъклата на Е30-ката и мисля да си направя така и топката :D И както си сложил червените бленди сложи отгоре вече бялата, за да си останат бели символите :D И тея работи що не ги пишеш в темата за светещата топка :mrgreen:
Изображение

ПредишнаСледваща

Назад към E36

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook