За хората с регулируемо Diederich,JOM,FK и др.
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
Re: За хората с регулируемо Diederich,JOM,FK и др.
Между другото имам комплект пружини "Айбах" про кит 35/30 за 6 цилиндрово(стават и за 4) на 15-ина к км, склонен съм да ги бартеросам за някакви еквивалентни като качество 60/40 за 6 цилиндрово.
- ogata
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2806
- Регистриран на: 20.03.2009
- Местоположение: New Village Customs
- Кара: 332mxi
Re: За хората с регулируемо Diederich,JOM,FK и др.
Аз мога да ви кажа, че 4ри амортисьора и 4ри пружини не означават окачване.
И возията не зависи само от тях .
Да, те са част от окачването, но освен тях има стабилизиращи щанги("горни"), торсиони , биалетки, тампони.
Който не ми вярва и е с малко по-авантюристичен дух, може да пробва нещо интересно. На кола със меко и комфортно окачване да забие полиуретанови тампони. Само това. И да открие разликите преди/сега - и като поведение, и като возия
И аз нямам никакъв опит де
. Тея работи само съм ги чел на книга, гледал съм клипчета в утубе и съм си говорил със разни съспеншън "лютиери" 
И возията не зависи само от тях .
Да, те са част от окачването, но освен тях има стабилизиращи щанги("горни"), торсиони , биалетки, тампони.
Който не ми вярва и е с малко по-авантюристичен дух, може да пробва нещо интересно. На кола със меко и комфортно окачване да забие полиуретанови тампони. Само това. И да открие разликите преди/сега - и като поведение, и като возия

И аз нямам никакъв опит де






http://www.injectorite.com http://www.klimacicite.com
- bum_bum
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 12076
- Регистриран на: 22.07.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: турбо бмв
Re: За хората с регулируемо Diederich,JOM,FK и др.
ogata написа:И аз нямам никакъв опит де![]()
![]()
. Тея работи само съм ги чел на книга, гледал съм клипчета в утубе и съм си говорил със разни съспеншън "лютиери"
Рядко губя търпение ама почваш да прекаляваш!
- In_Memoriam
- ентусиаст
-
- Мнения: 1329
- Регистриран на: 9.07.2010
- Местоположение: София
- Детайли за колата: - F10 535i LCI RWD daily
- V8 project... loading
Re: За хората с регулируемо Diederich,JOM,FK и др.
Има го и другия момент - на койлоувъри заводски тампони. Омекват супер бързо и въпреки твърдото окачване колата не реагира веднага при рязко завъртане на волана. Това е от опит 


- Dirty M5 driveR
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4376
- Регистриран на: 30.01.2009
- Местоположение: Русе
- Пол: Мъж
- Кара: the real 5er
- Мечтае да кара: 0:00h. at La Sarthe
Re: За хората с регулируемо Diederich,JOM,FK и др.
На е36 си е задължително плътни тампони (който иска и полиуретан), щото нормалните са супер меки даже като са нови. Аз като съм регулирал е36-ци, като напъна двете гуми с ръце и сходимостта се променя доста. А не съм кой знае колко силен
Представям си какво става в завой. Естествено, че поведението не зависи само от амортисьорите и пружините. Затова като се почне да се стяга колата трябва да се обърне внимание на всичко. е36 отзад има толкова много тампони, че само при замяната им с нови ще се усети промяна. Само че пак стигаме до крайната цена на всичко, и тука повечето от хората спират, защото преценяват, че не си струва. Недостатъка на твръдите окачвания и полиуретана е в преждевременната амортизация на всякакви шарнирни съединения, просто защото в БГ пътищата ни са ужасни.

- ogata
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2806
- Регистриран на: 20.03.2009
- Местоположение: New Village Customs
- Кара: 332mxi
Re: За хората с регулируемо Diederich,JOM,FK и др.
Dirty M5 driveR написа:...
За първи път ...

Последна промяна ogata на 18 Окт 2012, 17:36, променена общо 1 път


http://www.injectorite.com http://www.klimacicite.com
Re: За хората с регулируемо Diederich,JOM,FK и др.
ogata написа:Аз мога да ви кажа, че 4ри амортисьора и 4ри пружини не означават окачване.
И возията не зависи само от тях .
Да, те са част от окачването, но освен тях има стабилизиращи щанги("горни"), торсиони , биалетки, тампони.
Който не ми вярва и е с малко по-авантюристичен дух, може да пробва нещо интересно. На кола със меко и комфортно окачване да забие полиуретанови тампони. Само това. И да открие разликите преди/сега - и като поведение, и като возия![]()
И аз нямам никакъв опит де![]()
![]()
. Тея работи само съм ги чел на книга, гледал съм клипчета в утубе и съм си говорил със разни съспеншън "лютиери"
От ония дето ферариста ги е мятал на струга и са същите като повер флекс, само дето са 3 пъти по-евтини нали


Човек, хабер си нямаш в тая сфера, иначе имаш желание и претенции, насочи ги в друга насока, където си по-компетентен

Не че аз ги разбирам нещата, но поне малко от малко деа...
И найш кво, въпроса не е, дали ще сложиш евтино окачване, тампони и още някви неща. Почти всеки прави компромиси, понеже не може да си позволи, това което е най-добро, в това число съм и аз разбира се. Разликата е, че аз примерно знам кое е хубаво и кое не и правя съвсем съзнателно компромиса, а ти си вземаш шитнята и твърдиш, че е същото, като марково, само дето е по-евтино, което безумно, да не кажа малоумно...
- bum_bum
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 12076
- Регистриран на: 22.07.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: турбо бмв
Re: За хората с регулируемо Diederich,JOM,FK и др.
Отливат ги доколкото знам. Не са правени на струг
Понеже няколко пъти се споменава за хора, дето си чешат клавиатурите, чели са на книга и са говорили с "лютиери" искам да спомена, че размерите за българския полиуретан са взети от моя комплект Пауърфлекс, който е първия в Бг за е36.
За да разсея някои съмнения относно кой от къде черпи информацията си ще си позволя една голяма доза самохвалство.
Моята кола е първата с пълен кит на Пауърфлекс, няколко години по-рано на комбито сложих първите в Бг предни тампони на Пауърфлекс.
Първи монтирах изпускатели на е36.
Първи сложих колектор от М50Б25.
Първи направих ОБД1 конверсия.
Първи сложих M3US валове. (Мисля, че още седи темата в тунинга в която питах дали стават на 20-ка и пожънах голяма доза подигравки и смях).
Първи сложих валове на Сънбелт. (Не съм виждал друг в Европа да кара с такива все още.)
Мисля, че първи сложих е46 спирачки. (Не съм сигурен Оксам дали ги нямаше преди мен).
Първи сложих лек маховик и М3 съединител.
Първи направих интейка с дупките на бронята.
Първи сложих карбонов капак. (Мисля, че е и първата кола в Бг с карбонов капак).
Първи сложих 90мм дросел.
Първи изкарах близо 100 коня от литър на атмосферна 28-ца.
Тъй, че някои работи не съм ги само чел по форумите и гледал в Ютуб.
Аз бях до тук в тая тема и предполагам и с модерирането във форума.

Понеже няколко пъти се споменава за хора, дето си чешат клавиатурите, чели са на книга и са говорили с "лютиери" искам да спомена, че размерите за българския полиуретан са взети от моя комплект Пауърфлекс, който е първия в Бг за е36.
За да разсея някои съмнения относно кой от къде черпи информацията си ще си позволя една голяма доза самохвалство.
Моята кола е първата с пълен кит на Пауърфлекс, няколко години по-рано на комбито сложих първите в Бг предни тампони на Пауърфлекс.
Първи монтирах изпускатели на е36.
Първи сложих колектор от М50Б25.
Първи направих ОБД1 конверсия.
Първи сложих M3US валове. (Мисля, че още седи темата в тунинга в която питах дали стават на 20-ка и пожънах голяма доза подигравки и смях).
Първи сложих валове на Сънбелт. (Не съм виждал друг в Европа да кара с такива все още.)
Мисля, че първи сложих е46 спирачки. (Не съм сигурен Оксам дали ги нямаше преди мен).
Първи сложих лек маховик и М3 съединител.
Първи направих интейка с дупките на бронята.
Първи сложих карбонов капак. (Мисля, че е и първата кола в Бг с карбонов капак).
Първи сложих 90мм дросел.
Първи изкарах близо 100 коня от литър на атмосферна 28-ца.
Тъй, че някои работи не съм ги само чел по форумите и гледал в Ютуб.
Аз бях до тук в тая тема и предполагам и с модерирането във форума.
- Dirty M5 driveR
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4376
- Регистриран на: 30.01.2009
- Местоположение: Русе
- Пол: Мъж
- Кара: the real 5er
- Мечтае да кара: 0:00h. at La Sarthe
Re: За хората с регулируемо Diederich,JOM,FK и др.
Ферариста не ги мята на струга. Правят се в матрици. Купувал съм от него веднъж и ми хареса изработката. За дифа взех, паснаха идеално. Догодина смятам да сложа почти навсякъде от неговите. Да - евтини са, но вярвам, че ще са добри. Не съм чул и лоша дума за тях. Доста напред във времето ще е, когато ще мога да кажа дали съм доволен или не, но обещавам да го направя. Поне се занимавам с това и имам възможност всекидневно да си диагностицирам ходовата част.
Re: За хората с регулируемо Diederich,JOM,FK и др.
Не казвам, че за парите си не са добри, а че НЕ са същите като повер флекс. То и съм си слагал неща, които за парите си са добри, но не тръбя, че видиш ли са същите, като истинските, само дето съм ги взел тънко.
А това да се слага полиуретан за кола, която се кара по улиците, е една от най-големите преебавки, които някой може да си направи сам
А това да се слага полиуретан за кола, която се кара по улиците, е една от най-големите преебавки, които някой може да си направи сам

- Coulthard
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 691
- Регистриран на: 1.01.2009
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: ше 325tds
- Мечтае да кара: e46 330xd
Re: За хората с регулируемо Diederich,JOM,FK и др.
bum_bum написа:.....
Иво палиш се за глупости ....
Преди време когато ти, влд и грешката пишехте доста по-често и все бяхте мнооо "умни и начетени" реших да си направя труда да ви попрегледам мненията ... видях от къде сте почнали и докъде сте стигнали. Ако трябва на всяко дете да се връзваш....
Как да обясниш на един малък калпазанин дет е направил 18 преди 2 седмици, че ние сме ФЕНОВЕ ( и ако не знае какво означава думичката има един прекрасен филм с де Ниро на тази тема) или поне някои бяха... Заради дупенца с насрани е36 аз махам моята - и то я махам кардинално на металекс както е с окачване за повече пари отколкото 50% от баракудниците във форума, със двигател без никакъв проблем теч или загуба, със дино което показва 162коня на колелата при 225/50/16 гуми, три пъти разни "лайненца" крадаха брони фарове лайсни огледала и всекакви простотии... е на халал да им е да се радват на дъртите кенефи и да си мислят че карат коли .... Лично аз, който обожавам марката и особено визията на Е36 се насочвам към някоя италианска красотичка или опел бертоне или пежо пининфарина

- Dirty M5 driveR
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4376
- Регистриран на: 30.01.2009
- Местоположение: Русе
- Пол: Мъж
- Кара: the real 5er
- Мечтае да кара: 0:00h. at La Sarthe
Re: За хората с регулируемо Diederich,JOM,FK и др.
Е много ясно, че не е като Powerflex-a. Но вярвам, че ще свършат добра работа. А дали е преебавка за ежедневна кола - те всички така ми казваха и за коритото, ама вече му направих достатъчен пробег, за да заява, че си е екстра 

Re: За хората с регулируемо Diederich,JOM,FK и др.
Dirty M5 driveR написа:Е много ясно, че не е като Powerflex-a. Но вярвам, че ще свършат добра работа. А дали е преебавка за ежедневна кола - те всички така ми казваха и за коритото, ама вече му направих достатъчен пробег, за да заява, че си е екстра
Интересно, ти колко тампона полиуретан имаше, че ти е такова мнението? Сложи малко повече и не само отзад+твърдо окачване и ела пак напиши в темата.
- Dirty M5 driveR
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4376
- Регистриран на: 30.01.2009
- Местоположение: Русе
- Пол: Мъж
- Кара: the real 5er
- Мечтае да кара: 0:00h. at La Sarthe
Re: За хората с регулируемо Diederich,JOM,FK и др.
Аз по окачването изобщо не съм слагал полиуретан.Сложих на диференциала. Не ми се спори сега, но колкото и твърда да стане ще ми е ок, защото търся единствено поведение.
Re: За хората с регулируемо Diederich,JOM,FK и др.
Е то от тампони на дифа нищо различно няма да видиш...
С по цялото окачване като наредиш, няма да искаш да седиш в колата...Но да речем, че все пак има мазохисти...
Говориш за поведение. Кажи според теб какво точно се случва с толкова втвърдена кола с висока скорост в завой при преминаване в неравност ?(че в БГ няма нито една такава, ама по принцип
)
С по цялото окачване като наредиш, няма да искаш да седиш в колата...Но да речем, че все пак има мазохисти...
Говориш за поведение. Кажи според теб какво точно се случва с толкова втвърдена кола с висока скорост в завой при преминаване в неравност ?(че в БГ няма нито една такава, ама по принцип

Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани