E36 320i Time Attack
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
- vicho
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 8373
- Регистриран на: 3.09.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: M340i
- Мечтае да кара: Калибра
- Детайли за колата: Portimao Blue, Turbo бензин
Re: E36 320i Time Attack
леко раздвижване от днес





You said: "Time will change!" What if it changes you?
- vicho
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 8373
- Регистриран на: 3.09.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: M340i
- Мечтае да кара: Калибра
- Детайли за колата: Portimao Blue, Turbo бензин
Re: E36 320i Time Attack
като гледам какво станА тоя уикенд, май само каране се изисква и всички сме много далеч от пълния потенциал на колите
подобрих си времето с 0.7 секунди, което е меко казано скандално, мислех, че съм стигнал лимита на колата, ама не би... единствените подобрения от миналата година са коритата (които са общо с 2кг по-тежки от предишните седалки) и волана... което пък ми даде спокойствие и концентрация в карането вместо да се боря да се задържа на седалката и да си бия краката в кората на вратата
предишното ми най-добро време беше 1.08.7
сега първия ден

и втория направо себе си изненадах

а ето и малко данни от рейсбокса
Max Cornering G 1.54
Max Acceleration G 0.61
Max Braking G 1.20
Max speed 168.2 kph
Min speed 52.4 kph
Времето беше достатъчно за второ място, но победителят е далеч напред и ще трябва да го гоня все някак

най-интересното предстои

подобрих си времето с 0.7 секунди, което е меко казано скандално, мислех, че съм стигнал лимита на колата, ама не би... единствените подобрения от миналата година са коритата (които са общо с 2кг по-тежки от предишните седалки) и волана... което пък ми даде спокойствие и концентрация в карането вместо да се боря да се задържа на седалката и да си бия краката в кората на вратата



предишното ми най-добро време беше 1.08.7
сега първия ден

и втория направо себе си изненадах

а ето и малко данни от рейсбокса
Max Cornering G 1.54
Max Acceleration G 0.61
Max Braking G 1.20
Max speed 168.2 kph
Min speed 52.4 kph
Времето беше достатъчно за второ място, но победителят е далеч напред и ще трябва да го гоня все някак

най-интересното предстои

You said: "Time will change!" What if it changes you?
- vicho
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 8373
- Регистриран на: 3.09.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: M340i
- Мечтае да кара: Калибра
- Детайли за колата: Portimao Blue, Turbo бензин
Re: E36 320i Time Attack
Какви са тия корита дето са по-тежки от фабричните седалки
Или си сложил някакви фабрични дълбоки седалки?
Това, че не се държиш за волана е сериозен фактор. Аз също си свалих времето щом сложих корито и четириточкови колани.

Това, че не се държиш за волана е сериозен фактор. Аз също си свалих времето щом сложих корито и четириточкови колани.
- vicho
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 8373
- Регистриран на: 3.09.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: M340i
- Мечтае да кара: Калибра
- Детайли за колата: Portimao Blue, Turbo бензин
Re: E36 320i Time Attack
TheDriver написа:Какви са тия корита дето са по-тежки от фабричните седалкиИли си сложил някакви фабрични дълбоки седалки?
sorry, не съм се изразил правилно... коритата са по-тежки от афтермаркет седалките които бях сложил преди това - менте спаркота (мисля, че пусках снимки по-рано в темата с временни линкове

падащ гръб и смея да твърдя доста удобни за по-дълго каране и добра странична опора - 14kg с шините (от bmw)

сега коритата сигурно заради стойката са по 15kg
TheDriver написа:Това, че не се държиш за волана е сериозен фактор. Аз също си свалих времето щом сложих корито и четириточкови колани.
Абсолютно съм съгласен!




п.с. радвам се, че все някой чете!


You said: "Time will change!" What if it changes you?
- Dimchev
- Потребител
-
- Мнения: 21
- Регистриран на: 21.09.2010
- Местоположение: Обзор/Бургас
- Пол: Мъж
- Кара: e39 530ia
- Мечтае да кара: s50 Compact
Re: E36 320i Time Attack
Със сигурност доста хора четат.
За съжаление снимите все още не се виждат...
На мен ми любопитно колата още ли е с 20-ковия мотор или е сменен? класовете тази година са до 3100 кубика и над 3100 нали?
За съжаление снимите все още не се виждат...
На мен ми любопитно колата още ли е с 20-ковия мотор или е сменен? класовете тази година са до 3100 кубика и над 3100 нали?
- ildivvy
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1640
- Регистриран на: 10.10.2007
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: Lexus GS430 07' , BMW Z4 2.5
- Мечтае да кара: BMW M2
Re: E36 320i Time Attack
Доста хора четем
... 


Ex: 96' BMW318ti

Европа!!! Събуди се!!! Започни да гледаш собствения си интерес!
Вече съм фен на Марио Драги!
" Някои хора са толкова бедни, че имат само пари! " - Тодор Колев
Мразя скапаните водачи на служебни бели 'баничарки'!!!

Европа!!! Събуди се!!! Започни да гледаш собствения си интерес!
Вече съм фен на Марио Драги!
" Някои хора са толкова бедни, че имат само пари! " - Тодор Колев
Мразя скапаните водачи на служебни бели 'баничарки'!!!
- vicho
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 8373
- Регистриран на: 3.09.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: M340i
- Мечтае да кара: Калибра
- Детайли за колата: Portimao Blue, Turbo бензин
Re: E36 320i Time Attack
Dimchev написа:Със сигурност доста хора четат.
За съжаление снимите все още не се виждат...
На мен ми любопитно колата още ли е с 20-ковия мотор или е сменен? класовете тази година са до 3100 кубика и над 3100 нали?
Както виждаш скоростта на правата е една и съща от 2 години насам...

Според теб, дали съм си сменил двигателя и все още правя 168 на правата с 300 зора

Класовете тази година са променени както каза до и над 3.1 (както в "тунинг" клас, така и в "про") , това е да се отделят турбо от атмосферни коли, защото не беше честно м52б28 и м54б30 да карат с турбо коли по 400-500 коня на гумите. И да, аз съм преебан, но винаги има преебани, предишните години бяха хората с по-големи атмосферни мотори, сега съм аз

Следва купа дракон по-следващия уикенд, но в класа сме двама човека...



p.s. Моля, кажи кои снимки те интересуват и ще ги обновя... предварително се извинявам за това, но си качвах директно линковете от фейсбоклука, а сега ги ъплоадвам на server

p.p.s. сега видях, ако отворя форума през google chrome (имам адблокер) и снимките не се зареждат, ако го отворя през мозилата - всичко е наред
You said: "Time will change!" What if it changes you?
- Dimchev
- Потребител
-
- Мнения: 21
- Регистриран на: 21.09.2010
- Местоположение: Обзор/Бургас
- Пол: Мъж
- Кара: e39 530ia
- Мечтае да кара: s50 Compact
Re: E36 320i Time Attack
На последното видео няма телеметрия и няма от къде да видя скоростта. По времето предположих, че концепцията не е променяна от миналата година, но в предните постове беше писал че най-вероятно 20-ката ще отива на части. Както и да е.
Преебани винаги ще има, по-важното е да има каране и да доставя удоволствие.
Не можах да разбера другите в твоя клас с какви коли/двигатели са, но се вижда, че твоята концепция работи добре.
p.s. Да, през мозила се виждат снимките. Беше ми интересно какви са били последствията след 2-ра със 120.
Преебани винаги ще има, по-важното е да има каране и да доставя удоволствие.
Не можах да разбера другите в твоя клас с какви коли/двигатели са, но се вижда, че твоята концепция работи добре.
p.s. Да, през мозила се виждат снимките. Беше ми интересно какви са били последствията след 2-ра със 120.
- vicho
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 8373
- Регистриран на: 3.09.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: M340i
- Мечтае да кара: Калибра
- Детайли за колата: Portimao Blue, Turbo бензин
Re: E36 320i Time Attack
Dimchev написа:На последното видео няма телеметрия и няма от къде да видя скоростта.
Извинявам се, забравил съм да включа GPS-a на GoPro-то, и мен ме хвана малко яд, но другия път.

vicho написа:а ето и малко данни от рейсбокса
Max Cornering G 1.54
Max Acceleration G 0.61
Max Braking G 1.20
Max speed 168.2 kph
Min speed 52.4 kph
Времето беше достатъчно за второ място, но победителят е далеч напред и ще трябва да го гоня все някак
Тука пише максимална и минимална скорост от racebox-a (в поста по-горе). Точен е до хилядна.
Dimchev написа:По времето предположих, че концепцията не е променяна от миналата година, но в предните постове беше писал че най-вероятно 20-ката ще отива на части.
Аз съм обещал половината мотор на приятели, ама все не мога да стигна до правенето на нов. Дано скоро мога да се похваля с това.
Dimchev написа:Преебани винаги ще има, по-важното е да има каране и да доставя удоволствие.
Това е най-важното, а и както се вижда... има много наваксване само в карането. "Колко коня е" на писта Дракон има значение - да, но доста по-голямото значение е карането, подготовката и перфектната обиколка... и условия, разбира се.
Dimchev написа:Не можах да разбера другите в твоя клас с какви коли/двигатели са, но се вижда, че твоята концепция работи добре.
В страницата на BMW Cup във Facebook има представяне на участниците и може да се види кой с каква кола е.
На снимката съм едитнал колите които ги знам

You said: "Time will change!" What if it changes you?
Re: E36 320i Time Attack
Аз с моята 28ца с 1:09 не съм виждал повече от 172km/h
Но и аз карам последните 5% от правата преди спирането на прекъсвач на четвърта.
Честно казано с настоящия ми стъп трудно бих пипнал 180 без това да повлияе на времето за обиколка.
Боби, който кара в твоя клас вероятно стига 180+ и може би него имаш предвид?
Saxo/106 армията ми дърпа в първите 2/3ти от правата
и аз ги прибирам накрая и ги изпреварвам на спирането, когато караме на решетка.
Моят мотор обаче е доста износен вече, със сигурност не е бенчмарк за читава 28ца.


Честно казано с настоящия ми стъп трудно бих пипнал 180 без това да повлияе на времето за обиколка.

Боби, който кара в твоя клас вероятно стига 180+ и може би него имаш предвид?
Saxo/106 армията ми дърпа в първите 2/3ти от правата


Моят мотор обаче е доста износен вече, със сигурност не е бенчмарк за читава 28ца.
- vicho
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 8373
- Регистриран на: 3.09.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: M340i
- Мечтае да кара: Калибра
- Детайли за колата: Portimao Blue, Turbo бензин
Re: E36 320i Time Attack
TheDriver написа:Аз с моята 28ца с 1:09 не съм виждал повече от 172km/hНо и аз карам последните 5% от правата преди спирането на прекъсвач на четвърта.
![]()
Честно казано с настоящия ми стъп трудно бих пипнал 180 без това да повлияе на времето за обиколка.![]()
Боби, който кара в твоя клас вероятно стига 180+ и може би него имаш предвид?
Saxo/106 армията ми дърпа в първите 2/3ти от праватаи аз ги прибирам накрая и ги изпреварвам на спирането, когато караме на решетка.
![]()
Моят мотор обаче е доста износен вече, със сигурност не е бенчмарк за читава 28ца.
и на Кутинчев колата прави над 180, и на Михаил (който кара на Стефан Рибата бившата кола), разбира се, те са и доста засилени

Прекъсвач на 4-та на 172 км/ч е 3.91 диференциал, нали, че имам съмнения дали 3.73-то ми ще стигне



You said: "Time will change!" What if it changes you?
Re: E36 320i Time Attack
vicho написа:TheDriver написа:Аз с моята 28ца с 1:09 не съм виждал повече от 172km/hНо и аз карам последните 5% от правата преди спирането на прекъсвач на четвърта.
![]()
Честно казано с настоящия ми стъп трудно бих пипнал 180 без това да повлияе на времето за обиколка.![]()
Боби, който кара в твоя клас вероятно стига 180+ и може би него имаш предвид?
Saxo/106 армията ми дърпа в първите 2/3ти от праватаи аз ги прибирам накрая и ги изпреварвам на спирането, когато караме на решетка.
![]()
Моят мотор обаче е доста износен вече, със сигурност не е бенчмарк за читава 28ца.
и на Кутинчев колата прави над 180, и на Михаил (който кара на Стефан Рибата бившата кола), разбира се, те са и доста засилени![]()
Прекъсвач на 4-та на 172 км/ч е 3.91 диференциал, нали, че имам съмнения дали 3.73-то ми ще стигне![]()
![]()
3.73, бензинова ЗФ кутия, прекъсвч на 7100 и 235/40/17 гуми. 3.91 го мислих, но ми идва крив за останалата част от пистата. А си мисля, че ще ми е крив и за правата- слагането на 5та пак ще е в самия край. Аз лично бих направил стъпка към 4.45, ако оставах на същия мотор, коне и цялостен сетъп. Тъй като правя нов, по-мощен мотор





- vicho
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 8373
- Регистриран на: 3.09.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: M340i
- Мечтае да кара: Калибра
- Детайли за колата: Portimao Blue, Turbo бензин
Re: E36 320i Time Attack
TheDriver написа:3.73, бензинова ЗФ кутия, прекъсвч на 7100 и 235/40/17 гуми. 3.91 го мислих, но ми идва крив за останалата част от пистата. А си мисля, че ще ми е крив и за правата- слагането на 5та пак ще е в самия край. Аз лично бих направил стъпка към 4.45, ако оставах на същия мотор, коне и цялостен сетъп. Тъй като правя нов, по-мощен мотор![]()
обаче, ще си остана на по-дългия диф с надеждата, че ще мога да набия 5та по-рано на правата или пък да имам още 1500 оборота на 4та
![]()
![]()
. Освен това 3.73 ми е по-добре за Серес, където 4.45 ще ми идва къс. Сега просто 5та се ползва за правата на Серес само.
Как с 3.73 на 7,100 оборота си със 172 км/ч

You said: "Time will change!" What if it changes you?
Re: E36 320i Time Attack
Моят шпер беше 3.07, купих си 3.73 отворен. Броих му зъбите, смятал съм разликите между input shaft и output shafts. Излезе си 3.73.
Вече, ако човекът, който го сглобява ме е врътнал
макар че се съмнявам. Признавам си, не съм проверявал след сглобяването.
Оборотите и гумите също са важни
Намерих си стар скрийншот от приложението от преди 3 години, но откъм кутия, диф, двигател не съм променял.
Вече колко може да се вярва на GPS-a на телефона не знам.


Оборотите и гумите също са важни

Намерих си стар скрийншот от приложението от преди 3 години, но откъм кутия, диф, двигател не съм променял.
Вече колко може да се вярва на GPS-a на телефона не знам.

Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани