Олекотяване на маховик - смяна с 6.3кг от м20 на М50 и М52

3-та серия ('91-'98)

Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 323
Регистриран на: 28.11.2009
Местоположение: London
Пол: Мъж
Кара: с натегнат шпер
Мечтае да кара: ///M3 E36

Re: Олекотяване на маховик - смяна с 6.3кг от м20 на М50 и М52

Мнение от Kinopi » 15 Ное 2011, 14:06

Всъщност колко тежи маховика на стокова 28ца и до колко може да се смъкне?По добре ли ще е със стоков олекотен маховик и съединител като за този мотор или направо всичко от м20?
Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 164
Регистриран на: 7.02.2010
Местоположение: Асеновград
Пол: Мъж
Кара: М40ки и М50Б...
Мечтае да кара: е-90 325i M-paket
Детайли за колата: M-50 То Чyk..

Re: Олекотяване на маховик - смяна с 6.3кг от м20 на М50 и М52

Мнение от e90 325i » 15 Ное 2011, 14:53

Може ли да се сложи маховик от м40 без климатик (лекия), на м40 с климатик :kuku:
Скъпи, за рождения ми ден искам
подарък, който като го настъпя и за 3
секунди да вдига 100....!!!!! - Добре, ще
ти подаря кантар....

Пловдивски Джигит
Аватар
Мнения: 735
Регистриран на: 14.02.2011
Местоположение: Пловдив
Пол: Мъж
Кара: Е38 728 IA

Re: Олекотяване на маховик - смяна с 6.3кг от м20 на М50 и М52

Мнение от Киров » 15 Ное 2011, 18:25

и аз да се вклуча колеги, някой може ли да ми каже става ли тази нтервенция на М44б19??? :dunno: :dunno: че съм се наканил да го правя пак незнам дали щте се получи? :dunno: :dunno: :yes:

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1249
Регистриран на: 17.07.2005
Местоположение: София, Божурище
Пол: Мъж
Кара: X3 28i / А4 3.0i quattro
Мечтае да кара: настрани

Re: Олекотяване на маховик - смяна с 6.3кг от м20 на М50 и М52

Мнение от maxpower » 15 Ное 2011, 19:26

Kinopi написа:Всъщност колко тежи маховика на стокова 28ца и до колко може да се смъкне?По добре ли ще е със стоков олекотен маховик и съединител като за този мотор или направо всичко от м20?

Какво имаш в предвид стоков за 28. То 28ците са само с двумасови маховици, а те не подлежат на олекотяване. Другия вариант е да си вземеш монолитен на 228мм от м50 е36 без климатик и да го олекотиш. Колко ще го докараш зависи от теб. На мен ми се вижда много масивен тоя маховик и лощото е, че има много материал от към феродовия диск. Ако не се лъжа Баян е с такъв олекотен маховик ако той се включи със снимки и друго инфо ще е интересно :bchug:
A sleeper (car) - is a car that has high performance and an unassuming exterior.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 323
Регистриран на: 28.11.2009
Местоположение: London
Пол: Мъж
Кара: с натегнат шпер
Мечтае да кара: ///M3 E36

Re: Олекотяване на маховик - смяна с 6.3кг от м20 на М50 и М52

Мнение от Kinopi » 16 Ное 2011, 9:22

Този от М50то по-добър вариант ли е от този от М20то.Защото не искам да сменям съединител на 2 месеца.
Изображение

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1249
Регистриран на: 17.07.2005
Местоположение: София, Божурище
Пол: Мъж
Кара: X3 28i / А4 3.0i quattro
Мечтае да кара: настрани

Re: Олекотяване на маховик - смяна с 6.3кг от м20 на М50 и М52

Мнение от maxpower » 16 Ное 2011, 21:26

И м50 и м20 съединителите са на по 228мм, така че не мисля, че има съществена разлика. Предполагам ,че този на м50 би трябвало да е съобразен с по голяма мощност. То всички искате хем да не сменяте съединителя, хем маховика да тежи колкото Фиданза, ама ако може и за без пари и без странични ефекти, ами господа не става :angel:
A sleeper (car) - is a car that has high performance and an unassuming exterior.

SPACEMAN!
Аватар
Мнения: 252
Регистриран на: 28.11.2006
Местоположение: Ловеч / Севлиево
Пол: Мъж
Кара: USS ENTERPRISE
Мечтае да кара: ЗВЕЗДОЛЕТ

Re: Олекотяване на маховик - смяна с 6.3кг от м20 на М50 и М52

Мнение от PROPELLER » 17 Ное 2011, 20:06

Kinopi написа:Този от М50то по-добър вариант ли е от този от М20то.Защото не искам да сменям съединител на 2 месеца.


Защо пък реши, че ще сменяш съединител през два месеца!
Колегата както е писал и при двата мотора съединителя е 228мм, при мен си е перфе всичко,повече от 24месеца :mhihi: т.е. няма признаци за наложителна смяна :yes:
Даже си оставих феродото от М50-ката, което е без демпфери и пак всичко е ОК ;)
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 322
Регистриран на: 29.09.2009
Местоположение: Бяла
Пол: Мъж
Кара: грозно е36 купе
Мечтае да кара: настрани с около 200

Re: Олекотяване на маховик - смяна с 6.3кг от м20 на М50 и М52

Мнение от bebcho__ » 17 Ное 2011, 21:09

а значи няма проблем да се кара с маховик от м20 и феродо от м50?
you can not imagine the immensity of the fuck i do not give
Изображение

SPACEMAN!
Аватар
Мнения: 252
Регистриран на: 28.11.2006
Местоположение: Ловеч / Севлиево
Пол: Мъж
Кара: USS ENTERPRISE
Мечтае да кара: ЗВЕЗДОЛЕТ

Re: Олекотяване на маховик - смяна с 6.3кг от м20 на М50 и М52

Мнение от PROPELLER » 17 Ное 2011, 23:02

bebcho__ написа:а значи няма проблем да се кара с маховик от м20 и феродо от м50?


:yes:
Най-вероятно няма да е препоръчително но не е никак зле ;)
Лично на мен даже по-ми допада---потеглянето е малко по директно :mhihi:
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1585
Регистриран на: 28.01.2009
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: е36 Турбо?! любима, е39 28-ца бате
Мечтае да кара: е36 с осмак
Детайли за колата: Най-много върви 28мицата от всичко.
Wanna be 1.5 bar.

Re: Олекотяване на маховик - смяна с 6.3кг от м20 на М50 и М52

Мнение от Boyadjiev » 18 Ное 2011, 3:50

Ако ще правите нещо просто го правете както трябва... Сложете си нов съединител 50 лв. е за м20, не е 200 лв че да въртите тактики... По директна, ама тампоните на 20 години са от гума, а те са далеч по-кофти за смяна и няма да са в перфектно състояние ;)
Изображение Изображение Изображение
Уважавай другия, независимо каква кола кара.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 322
Регистриран на: 29.09.2009
Местоположение: Бяла
Пол: Мъж
Кара: грозно е36 купе
Мечтае да кара: настрани с около 200

Re: Олекотяване на маховик - смяна с 6.3кг от м20 на М50 и М52

Мнение от bebcho__ » 18 Ное 2011, 21:15

кви тампони брато, за феродото говорим?!
you can not imagine the immensity of the fuck i do not give
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 259
Регистриран на: 26.10.2007
Местоположение: Русе
Пол: Мъж
Кара: BMW 525

Re: Олекотяване на маховик - смяна с 6.3кг от м20 на М50 и М52

Мнение от iamatuning » 18 Ное 2011, 23:21

Я по-запознатите колеги да ме светнат тази интервенция важи ли за М43b18 ?

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1249
Регистриран на: 17.07.2005
Местоположение: София, Божурище
Пол: Мъж
Кара: X3 28i / А4 3.0i quattro
Мечтае да кара: настрани

Re: Олекотяване на маховик - смяна с 6.3кг от м20 на М50 и М52

Мнение от maxpower » 19 Ное 2011, 8:03

bebcho__ написа:кви тампони брато, за феродото говорим?!

Колегата имаше в предвид тампони на двигател,скорости, заден мост, диф и т.н. :yes:
A sleeper (car) - is a car that has high performance and an unassuming exterior.

SPACEMAN!
Аватар
Мнения: 252
Регистриран на: 28.11.2006
Местоположение: Ловеч / Севлиево
Пол: Мъж
Кара: USS ENTERPRISE
Мечтае да кара: ЗВЕЗДОЛЕТ

Re: Олекотяване на маховик - смяна с 6.3кг от м20 на М50 и М52

Мнение от PROPELLER » 20 Ное 2011, 20:06

maxpower написа:
bebcho__ написа:кви тампони брато, за феродото говорим?!

Колегата имаше в предвид тампони на двигател,скорости, заден мост, диф и т.н. :yes:


Всеки има глава на раменете си затова да си преценява сам!
И на кого тампоните на колко години са........ :kuku: е чиста проба гадаене :yes: ;)
Всичко е ОК,вече доста време,така че препоръчвам :lalala:
Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 70
Регистриран на: 12.12.2002
Местоположение: Sofia

Re: Олекотяване на маховик - смяна с 6.3кг от м20 на М50 и М52

Мнение от axl » 30 Ное 2011, 11:57

Здравейте колеги, искам да попитам нещо по темата. Не е ли възможно м50 едномасовия маховик, който тежи 10-11 кила да се олекоти(и балансира), като по този начин се спести купуването на М20 маховик и стартер и се запази съединителя от м50?
Питам, защото въпросния м50 маховик не съм го виждал наживо и не знам има ли възможност да се отнеме материал, предполагам колегите с опит писали в темата ще знаят. Даже ако някой има снимки и може да ги сподели да добием представа или пък ако има такъв свален да свирне да го огледаме и щракнем. :bchug:

Благодаря предварително :)

ПредишнаСледваща

Назад към E36

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook