дизел или бенз?

3-та серия ('91-'98)

Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 463
Регистриран на: 9.07.2005
Местоположение: София
Кара: E36 316 96', Е46 316 03'

Мнение от overclock » 19 Юни 2008, 1:12

Метанова уредба на дизела се слага най-вече от екологична гледна точка.Разхода е около 60/40 нафта/метан.На Икарусите преди години им слагаха метанови уредби за заблуда на Еко-привържениците.Все пак не мирише на детелинки зад автобусите :angel:
Колкото до цената, ще трябва да събереш пари за още едно БМВ :mhihi:
На въпроса дизел или бензин:Дизеловата кола винаги е на много повече километри от бензиновата и поне 1000лв. отгоре при аналогични останали екстри и година (а това си е един ГИ).Ако искаш икономично - 316i, ако искаш да върви както трябва и да стои доста по-добре -320-ка.На мен разхода ми е 6,0 до 6,5 извън и 11 градско, естествено ако не се отпускам :driving: Ако трябва да се изрежеш някъде просто вкарваш оборотомера в лютеницата.
Да влагаш чувства не е като да чувстваш влага!

Потребител
Аватар
Мнения: 12
Регистриран на: 10.06.2008

Мнение от BapHeH4e » 19 Юни 2008, 9:40

значи все пак мога да сложа газова без инжектор?които е 1/3 от цената на колата?а не правят ли големи проблеми тези газови оредби?

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 734
Регистриран на: 15.10.2007
Местоположение: София, България
Кара: БМВ 325 ТД '93
Детайли за колата: тъмно син металик

Re: дизел или бенз?

Мнение от miroslav4ev » 19 Юни 2008, 9:44

tisho_ написа:аз сам 2.5 тдс за данъка мога да ти кажа 110 лв. Върви като бензиновото имам в предвид 2000 куб. ама и гори като него разход 10 градско 7 извън, така че тва май повече клоня към дизел ,защото искам да ми гори по малко мой авер има 318 тдс гори с литър по малко от голямата печка ама и върви доста по малко сам си решавай

:yes:
Моето е 325 ТД - 10градско/ 6.5извънградско. Наистина работи като бензин - двигателя на ниски обороти мърка като коте, а настъпиш ли я реве като лъвица !!!

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3678
Регистриран на: 28.03.2007
Местоположение: Хасково
Кара: e36 318is M44
Мечтае да кара: камаро.

Мнение от Nukem » 19 Юни 2008, 9:47

Имам един познат с обикновенна газова с е36-ца ходеше да зарибява ученичките/''ученички'' да се чете 5-7клас/ ,но с променлив успех!Един ден го питах ''Братле защо така няма успех'',Той вика ''Ми като гръмне и много се плашат нали са малки още и не искат да се качват'' :mhihi:
Германеца кадет бутне друг не може да бутне така!!!

Потребител
Аватар
Мнения: 12
Регистриран на: 10.06.2008

Мнение от BapHeH4e » 19 Юни 2008, 9:56

в крайна сметка какво излезе...325 тдс или 318 ис с ГИ.тдс-а гори малко но е скъп дизела , а бензиновия двигател с ГИ ще ми прави проблеми и ще ми гърми.до колкото знам на бенциновия двигател има повече неща да му се чупят(и се чупят) от колкото на дизеловия

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 463
Регистриран на: 9.07.2005
Местоположение: София
Кара: E36 316 96', Е46 316 03'

Мнение от overclock » 19 Юни 2008, 10:00

Ще ти гърми, ако си с обикновена газова.С ГИ няма да имаш такива проблеми, но тя е около 1400лв (има и по 1800).
Да влагаш чувства не е като да чувстваш влага!

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 734
Регистриран на: 15.10.2007
Местоположение: София, България
Кара: БМВ 325 ТД '93
Детайли за колата: тъмно син металик

Мнение от miroslav4ev » 19 Юни 2008, 10:11

BapHeH4e написа:в крайна сметка какво излезе...325 тдс или 318 ис с ГИ.тдс-а гори малко но е скъп дизела.....

Абе колкото и да е по-скъп бензина - спрямо разхода - винаги дизеловите автомобили ще са по-икономични.

Потребител
Аватар
Мнения: 12
Регистриран на: 10.06.2008

Мнение от BapHeH4e » 19 Юни 2008, 10:55

Някой с ГИ може ли да ми каже колко му гори градско и извън

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 57
Регистриран на: 23.05.2008
Кара: 330

Мнение от disasterguy » 19 Юни 2008, 11:25

Тъкам и аз да се включа...... На тоя етап ако си купуваш бензиновия двигател изчакай 2009-та, тъй като някакви мълви се носят, че може да спрат газта от употреба и ако си сложиш сега едно АГУ или ГИ можеш да изгориш тогава.... Иначе съм зад бензиновия двигател по лични причини :) (имам 318 и) и съм си доволен....

П.п. Задължително ли е да гърми с АГУ-то, шото съм чувал, че и самото качество на АГУ-то и работата т.е. как е сложена - качествено или не, също има значение !? :roll:

И още един въпрос тъй като все още карам на безин и не съм се интересувал от ГИ... Върви си като на бензин нали не се губи мощност доколкото съм чувал или съм в грешка :help:

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3678
Регистриран на: 28.03.2007
Местоположение: Хасково
Кара: e36 318is M44
Мечтае да кара: камаро.

Мнение от Nukem » 19 Юни 2008, 11:28

Защо да чака 2009-та че той ако сложи сега ще я избие 3-пъти до тогава!
Пък и не вярвам че в българя е възможно да се забрани нещо,не забравяш че бакшишите ще щурмуват парламнета ако им махнат газта/метана!
Германеца кадет бутне друг не може да бутне така!!!

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 57
Регистриран на: 23.05.2008
Кара: 330

Мнение от disasterguy » 19 Юни 2008, 11:33

Nukem написа:Защо да чака 2009-та че той ако сложи сега ще я избие 3-пъти до тогава!
Пък и не вярвам че в българя е възможно да се забрани нещо,не забравяш че бакшишите ще щурмуват парламнета ако им махнат газта/метана!


Просто казвам, АКО.. :lol: Това, че ще я избие 3 пъти, че и повече е вярно, ма къф е х** да се занимава са с това... Аз лично не виждам смисъл.... Реално ще си я сложи за да си я избие :mhihi:

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1237
Регистриран на: 20.05.2008
Местоположение: Пловдив
Пол: Мъж
Кара: Touring

Мнение от nakoone » 19 Юни 2008, 11:52

Колегата disasterguy е прав :yes: Всичко зависи от това колко км ще минаваш на месец.Ако не са много до 1000 км взимай бензиновия модел и караш на бензин,ако ще караш над 1000км взимай пак бензин и слагай ГИ и проблема ти е решен.Добре си се ориентирал спрямо марката. :yes:

ентусиаст
Аватар
Мнения: 810
Регистриран на: 24.08.2007
Местоположение: Бургaс\София
Пол: Мъж
Мечтае да кара: пил

Мнение от EcLipSeR » 19 Юни 2008, 13:50

Тука малко ще ва успоря за гърмежите.Значи мойта ИС-ска имаше газово като е взех някво слагано в Италия уш (ловато),Грамна ми точно 1 пат и ми искочи маркуча от стъпковото моторче , тогава си казах ще е махам ,ако се случи тва някаде на дълъг път аман ти работа.Но закарах я при един ,даже не е майстор, а преподавател на ДВГ-та нещо свързано с газ и аз нз ква специалност ,регулира ми е ,и от тогава до сега 2 месеца 1 пат не ми е гръмнала.(по принцип да ти гръмне газовото трябва да е пънеш в високите обороти или да смачкваш рязко педала на газта на ниските предавки)Разход - вчера с 9 литра газ(10лв) изминах 87 км вий си правете сметки колко гори става въпрос градско във Бургас.А лудницата лятото тука е пълна :)
А отностно ГИ не съм чувал някой да има проблем с гърмежи и работи , е зависи и каде ти е монтират и какво ти монтират де :) Кофтито при мен в момента е ,че тази предпазна плочка която е имам след дебитомера ми вкарва доста по малко въздух от нормалното ,а и самият дебитомер не е много в час след като има газово,Е естествено това те бърка като искаш да се изрежеш малко на бензин тък таме :)

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1384
Регистриран на: 17.01.2008
Местоположение: Варна
Пол: Мъж
Кара: му се с шпер

Мнение от Nikito_nn » 19 Юни 2008, 14:43

Братле отговора е 318 ис + ГИ.
ако ти трябва дизел дето да ти е икономичен отговора е някоя малка количка.Ако искаш икономия немисля че 325 тдс е отговора.Верно по малко гори от 320, ама мога да кажа чес 318 ис имат малка разлика в горенето около 1-2 литра и като се има впредвид колко е цената на дизела долу горе нещата се изравняват, а ако сложиш и газов инжекцион съвсем караш без пари :mhihi: + това копето лично мен ме кефи повече от 4 вратото а и 318ис е по пъргаво от дизела.
А за това дето се чува че можело да забранят газовите лично аз не го вярвам точно в бг като се има предвид това, че цяла българия кара на газ.
Това е моето мнение ако караш много 318ис+ГИ, ако не караш много 318и или 318 ис ;)
Успех братле и все пак насочил си се към правилната марка :yes:
BMW - the POWER
Изображение - малолитражка
Изображение - М3
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2582
Регистриран на: 24.05.2007
Местоположение: квартала на младите
Пол: Мъж
Кара: малки котета на задната седалка
Мечтае да кара: по-леко
Детайли за колата: Черна скрап

Мнение от deyan-enchev » 19 Юни 2008, 15:26

Mpower84 написа:
Nukem написа:Помисли го от тази страна с бензина имаш поне вариант като стане прекалено скуп,докато с дизела нямаш направо се загробваш!

Не е така на дизела се монтира метанова уретба.Скоро го научих.Сети се обаче колко пари е.


1.Метановите уредби за дизелови двигатели са приложими за транспортна и тежка техника, при автомобили са просто неизгодни.
2.Ако ще си купуваш кола и то дизелова, мой личен съвет базиран на четене и случане + малко каране :mhihi: е -> не го прави, просто защото дизелов двг. турбо на 300000км точно ти идва в ръчичките за ремонтче. Погледни колко теми има с проблеми в М41 и М51, кому е нужно. Принципно дизела с по-добро КПД но при днешните цени на горивата е и неизгодно.
3.Бензиново бмв-нце с М50 или М52 в харасия, здрав матор, не гори и малко, но и ремонта му в сравнение с М41 и М51 е нищожен като разход и като степен на трудност.
4.Каквото и да си купиш БМВ са винаги по-здрави и по-приятни за каране, тва може винаги да ти е утеха на душата с какъвто и мотор да е.
Успех
Understeer is when you hit the wall with the front of the car. Oversteer is when you hit the wall with the rear of the car. Horsepower is how fast you hit the wall. Torque is how far you take the wall with you. Spoilers and bodykits are how much of a mess you leave on the wall. Rollcages and windownets are how much of the wall you take with you.

ПредишнаСледваща

Назад към E36

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook