ПРОБЛЕМ СЪС СПОРТЕН ФИЛТЪР
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
29 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
- MOGY
- Obergruppenführer
-
- Мнения: 1180
- Регистриран на: 21.01.2008
- Местоположение: Враца,България
- Кара: Е 36
Маи и аз трябваше да си взема такъв
Ще видя ако мога да дам моя на някой за 80-тина кинта и да си взема касетачен.Моя сутринта го взех JR син конус за 106лв.даже не можах да го сложа да и чуя звука
Така си седи в кутията





-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------
100% етнически НЕ толерантен!
- Mollov
- Мародератор
-
- Мнения: 12402
- Регистриран на: 28.07.2006
- Местоположение: София
- Кара: some d20s
cucko написа:Карам градско...температурата винаги стои на 12:00ч. т.е. на нормално положение и никога не минава 12:00ч. колкото и да я ръчкам!
Карам извънградско...когато не я ръчкам и на места където има наклон карам с изключена скорост...температурата показва 10:30-11:00ч. и по тоя начин като подам да ръчкам(да изпреварвам)е малко по-ефективно...
По-ефективно при изстинал мотор? Надявай се... ти по-скоро имаш проблем с термостат, от колкото да си правиш подобни (НЕ)логични изводи...
- Изрода
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 523
- Регистриран на: 26.02.2006
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: На криво
- Мечтае да кара: Още по-на криво
......
Колега,аз моята 320 ка я купих със конусен филтър,и ме дразнеше супер много-вадеше звук като на некои много зъл ГОУФФ,а този мотор не издва звук когато работи-тои ПЕЕ,няма нищо по хубаво от мъркането на 6 така.И така дадох сумати пари за кутия + панелен филтър на JR,и сега съм супер доволен.А и през конусния преминават частици които се удрят направо във платинената нишка на дебитомера и тя лека по лека изтънява и се прецаква,да не говориме че полепват и гадости по нея и и пречат на охлаждането от въздука и от там се променят показателите.Мои съвет,зимаи панелен за вграждане и не си базикаи колата излишно.Поздрави 

- MOGY
- Obergruppenführer
-
- Мнения: 1180
- Регистриран на: 21.01.2008
- Местоположение: Враца,България
- Кара: Е 36
Re: ......
Изрода написа:Колега,аз моята 320 ка я купих със конусен филтър,и ме дразнеше супер много-вадеше звук като на некои много зъл ГОУФФ,а този мотор не издва звук когато работи-тои ПЕЕ,няма нищо по хубаво от мъркането на 6 така.И така дадох сумати пари за кутия + панелен филтър на JR,и сега съм супер доволен.А и през конусния преминават частици които се удрят направо във платинената нишка на дебитомера и тя лека по лека изтънява и се прецаква,да не говориме че полепват и гадости по нея и и пречат на охлаждането от въздука и от там се променят показателите.Мои съвет,зимаи панелен за вграждане и не си базикаи колата излишно.Поздрави
Абе късно го разбрах ама




-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------
100% етнически НЕ толерантен!
- Изрода
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 523
- Регистриран на: 26.02.2006
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: На криво
- Мечтае да кара: Още по-на криво
...
Колега,моита е М52 и няма нищо по кутията,преди това ми предлагаха кутия от М50 и на нея имаше дупка и резба отстрани за болче 6 мм(за 10 ключе)в долния край,но момчето каза че е за картерните газове,а пък аз съответно нямах такъв маркуч да стърчи от някъде и затова си купих кутия от М 52.
[quote="MOGY"][quote="Le Transporteur"]Термостат, но не главният!
Следи температурата на въздуха и определя дали да се подгрява или не, прохода при дроселовата клапа.
Mдаааа,така е това е термостат и е хубаво да си е на мястото 4е да има оптекаемост от засмуквания въздух,макар 4е и при мен е изваден откакто е купена колата и си виси до конусния филтър ма незнам до каква степен влияе на работата на двигателя.
Следи температурата на въздуха и определя дали да се подгрява или не, прохода при дроселовата клапа.
Mдаааа,така е това е термостат и е хубаво да си е на мястото 4е да има оптекаемост от засмуквания въздух,макар 4е и при мен е изваден откакто е купена колата и си виси до конусния филтър ма незнам до каква степен влияе на работата на двигателя.
- ТУРБО
- луд с палатка
-
- Мнения: 1159
- Регистриран на: 17.03.2007
- Местоположение: Sofia
- Кара: Хората да залягат
- Детайли за колата: кихащо кабрио
cucko написа:Тъй то...аз съм с панелен спортен филтър..само махам обикновенния...пръскам новия слагам и забравям....та ако не си забелязал на 2-рия ден ме бяха питали какво гърне съм сложил на ис-ката!
Чудно ми е защо някъде в интернет бях чел че конусния е малко по-добър от панелния...обаче между другото като загрее моторя и там как навлиза повече въздух и +това по-топъл спрямо панелния при който при движение вятъра му помага...
Правя си извода така...става въпрос за охладителната система и манометъра който показва температурата на таблото!
Карам градско...температурата винаги стои на 12:00ч. т.е. на нормално положение и никога не минава 12:00ч. колкото и да я ръчкам!
Карам извънградско...когато не я ръчкам и на места където има наклон карам с изключена скорост...температурата показва 10:30-11:00ч. и по тоя начин като подам да ръчкам(да изпреварвам)е малко по-ефективно...
и от там се съобразявам за навлизане на въздух за компресиране въздух/бензин
Колега смени си термостата и на мен ми беше така като я купих,смених го щото не мисля че трябва да изстива колата и сега стрелката си седи винаги на 12:00.
- bmwdriver
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4859
- Регистриран на: 7.02.2003
- Местоположение: София
- Кара: на 1,6 бара
- Мечтае да кара: 911
Малко инфо по темата
http://bmwpower-bg.net/forums/viewtopic ... highlight=
Иначе прочетох доста глупости,но няма да ги коментирам.Само ще кажа,
че карам с конусен филтър от 4 години и не съм имал никакъв проблем.
Може би щото се заиграх малко, а не просто го "хвърлих" в двигателния отсек

http://bmwpower-bg.net/forums/viewtopic ... highlight=
Иначе прочетох доста глупости,но няма да ги коментирам.Само ще кажа,
че карам с конусен филтър от 4 години и не съм имал никакъв проблем.
Може би щото се заиграх малко, а не просто го "хвърлих" в двигателния отсек

- bmwdriver
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4859
- Регистриран на: 7.02.2003
- Местоположение: София
- Кара: на 1,6 бара
- Мечтае да кара: 911
- MOGY
- Obergruppenführer
-
- Мнения: 1180
- Регистриран на: 21.01.2008
- Местоположение: Враца,България
- Кара: Е 36



-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------
100% етнически НЕ толерантен!
- MOGY
- Obergruppenführer
-
- Мнения: 1180
- Регистриран на: 21.01.2008
- Местоположение: Враца,България
- Кара: Е 36
Еи най-после го сложих тоя конус
Утре ще пусна снимки как стана,замисала беше добър ама ми куца изълнението
Не съм го изолирал още да не дърпа топъл въздух щото нямах време





-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------
100% етнически НЕ толерантен!
- MOGY
- Obergruppenführer
-
- Мнения: 1180
- Регистриран на: 21.01.2008
- Местоположение: Враца,България
- Кара: Е 36
Още не съм изолирал топлия въздух,под кохуса съм подвел студен въздух от въздуховода по патента на bmwdriver,вкаръл съм термостата в гуменото коляно с което свързах дебитомера и филтъра,едвам намерих подходящо съединение


от 1.2 и 3 идва студен въздух право във филтъра
вече изолиран



от 1.2 и 3 идва студен въздух право във филтъра

вече изолиран



-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------
100% етнически НЕ толерантен!
29 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани