ПРОБЛЕМ СЪС СПОРТЕН ФИЛТЪР

3-та серия ('91-'98)

Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 110
Регистриран на: 20.02.2005
Местоположение: BMW LAND

Мнение от fireblade » 15 Май 2008, 13:08

през това минават 2 маркуча от охладителната система и нещо го нагряват аз сам го махнал направо двата маркуча са свързани с тръбичка и нямам проблеми слагай няма страшо ;)
BMW POWER

Obergruppenführer
Аватар
Мнения: 1180
Регистриран на: 21.01.2008
Местоположение: Враца,България
Кара: Е 36

Мнение от MOGY » 15 Май 2008, 13:32

Маи и аз трябваше да си взема такъв :confused: Ще видя ако мога да дам моя на някой за 80-тина кинта и да си взема касетачен.Моя сутринта го взех JR син конус за 106лв.даже не можах да го сложа да и чуя звука :( Така си седи в кутията
ИзображениеИзображениеИзображение
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------
100% етнически НЕ толерантен!

Мародератор
Аватар
Мнения: 12402
Регистриран на: 28.07.2006
Местоположение: София
Кара: some d20s

Мнение от Mollov » 15 Май 2008, 14:04

cucko написа:Карам градско...температурата винаги стои на 12:00ч. т.е. на нормално положение и никога не минава 12:00ч. колкото и да я ръчкам!
Карам извънградско...когато не я ръчкам и на места където има наклон карам с изключена скорост...температурата показва 10:30-11:00ч. и по тоя начин като подам да ръчкам(да изпреварвам)е малко по-ефективно...


По-ефективно при изстинал мотор? Надявай се... ти по-скоро имаш проблем с термостат, от колкото да си правиш подобни (НЕ)логични изводи...

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 523
Регистриран на: 26.02.2006
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: На криво
Мечтае да кара: Още по-на криво

......

Мнение от Изрода » 15 Май 2008, 15:34

Колега,аз моята 320 ка я купих със конусен филтър,и ме дразнеше супер много-вадеше звук като на некои много зъл ГОУФФ,а този мотор не издва звук когато работи-тои ПЕЕ,няма нищо по хубаво от мъркането на 6 така.И така дадох сумати пари за кутия + панелен филтър на JR,и сега съм супер доволен.А и през конусния преминават частици които се удрят направо във платинената нишка на дебитомера и тя лека по лека изтънява и се прецаква,да не говориме че полепват и гадости по нея и и пречат на охлаждането от въздука и от там се променят показателите.Мои съвет,зимаи панелен за вграждане и не си базикаи колата излишно.Поздрави :D

Obergruppenführer
Аватар
Мнения: 1180
Регистриран на: 21.01.2008
Местоположение: Враца,България
Кара: Е 36

Re: ......

Мнение от MOGY » 15 Май 2008, 15:52

Изрода написа:Колега,аз моята 320 ка я купих със конусен филтър,и ме дразнеше супер много-вадеше звук като на некои много зъл ГОУФФ,а този мотор не издва звук когато работи-тои ПЕЕ,няма нищо по хубаво от мъркането на 6 така.И така дадох сумати пари за кутия + панелен филтър на JR,и сега съм супер доволен.А и през конусния преминават частици които се удрят направо във платинената нишка на дебитомера и тя лека по лека изтънява и се прецаква,да не говориме че полепват и гадости по нея и и пречат на охлаждането от въздука и от там се променят показателите.Мои съвет,зимаи панелен за вграждане и не си базикаи колата излишно.Поздрави :D

Абе късно го разбрах ама :confused: Имаш ли некви спомени като е дошла с конус тоя дачик или термостат не знам,къде е бил сложен и изопщо имал ли си го когато си слагал кутията,защото в моита кутия си има място за него
ИзображениеИзображениеИзображение
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------
100% етнически НЕ толерантен!

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 523
Регистриран на: 26.02.2006
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: На криво
Мечтае да кара: Още по-на криво

...

Мнение от Изрода » 15 Май 2008, 16:05

Колега,моита е М52 и няма нищо по кутията,преди това ми предлагаха кутия от М50 и на нея имаше дупка и резба отстрани за болче 6 мм(за 10 ключе)в долния край,но момчето каза че е за картерните газове,а пък аз съответно нямах такъв маркуч да стърчи от някъде и затова си купих кутия от М 52.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 242
Регистриран на: 5.01.2008
Местоположение: Видин

Мнение от Шарампоя » 15 Май 2008, 18:13

[quote="MOGY"][quote="Le Transporteur"]Термостат, но не главният!
Следи температурата на въздуха и определя дали да се подгрява или не, прохода при дроселовата клапа.


Mдаааа,така е това е термостат и е хубаво да си е на мястото 4е да има оптекаемост от засмуквания въздух,макар 4е и при мен е изваден откакто е купена колата и си виси до конусния филтър ма незнам до каква степен влияе на работата на двигателя.
Изображение

луд с палатка
Аватар
Мнения: 1159
Регистриран на: 17.03.2007
Местоположение: Sofia
Кара: Хората да залягат
Детайли за колата: кихащо кабрио

Мнение от ТУРБО » 15 Май 2008, 22:08

cucko написа:Тъй то...аз съм с панелен спортен филтър..само махам обикновенния...пръскам новия слагам и забравям....та ако не си забелязал на 2-рия ден ме бяха питали какво гърне съм сложил на ис-ката!
Чудно ми е защо някъде в интернет бях чел че конусния е малко по-добър от панелния...обаче между другото като загрее моторя и там как навлиза повече въздух и +това по-топъл спрямо панелния при който при движение вятъра му помага...
Правя си извода така...става въпрос за охладителната система и манометъра който показва температурата на таблото!
Карам градско...температурата винаги стои на 12:00ч. т.е. на нормално положение и никога не минава 12:00ч. колкото и да я ръчкам!
Карам извънградско...когато не я ръчкам и на места където има наклон карам с изключена скорост...температурата показва 10:30-11:00ч. и по тоя начин като подам да ръчкам(да изпреварвам)е малко по-ефективно...
и от там се съобразявам за навлизане на въздух за компресиране въздух/бензин


Колега смени си термостата и на мен ми беше така като я купих,смених го щото не мисля че трябва да изстива колата и сега стрелката си седи винаги на 12:00.
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 4859
Регистриран на: 7.02.2003
Местоположение: София
Кара: на 1,6 бара
Мечтае да кара: 911

Мнение от bmwdriver » 15 Май 2008, 23:20

Малко инфо по темата :arrow:

http://bmwpower-bg.net/forums/viewtopic ... highlight=

Иначе прочетох доста глупости,но няма да ги коментирам.Само ще кажа,
че карам с конусен филтър от 4 години и не съм имал никакъв проблем.
Може би щото се заиграх малко, а не просто го "хвърлих" в двигателния отсек ;)
'91 Е36 32?i 24V- тия с детските болести и многото екстри 8)
Изображение
Driver's Racing Team
KBDremap

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 242
Регистриран на: 5.01.2008
Местоположение: Видин

Мнение от Шарампоя » 16 Май 2008, 0:05

bmwdriver написа:Малко инфо по темата ...



За щита ясно.Така както е сложен правил ли си някакво допълнително подвеждене на въздух към отсека с филтъра, щото някаде бях гледал да подвеждат въздуха с гофрирана тръба или нещо подобно от левия въздоховод на спира4ките до филтъра.
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 4859
Регистриран на: 7.02.2003
Местоположение: София
Кара: на 1,6 бара
Мечтае да кара: 911

Мнение от bmwdriver » 17 Май 2008, 20:47

;)


Изображение
'91 Е36 32?i 24V- тия с детските болести и многото екстри 8)
Изображение
Driver's Racing Team
KBDremap

Obergruppenführer
Аватар
Мнения: 1180
Регистриран на: 21.01.2008
Местоположение: Враца,България
Кара: Е 36

Мнение от MOGY » 20 Май 2008, 8:19

bmwdriver написа:;)


Изображение


Може ли да ти взема патента :roll:
ИзображениеИзображениеИзображение
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------
100% етнически НЕ толерантен!

Obergruppenführer
Аватар
Мнения: 1180
Регистриран на: 21.01.2008
Местоположение: Враца,България
Кара: Е 36

Мнение от MOGY » 20 Май 2008, 16:11

Еи най-после го сложих тоя конус :D Утре ще пусна снимки как стана,замисала беше добър ама ми куца изълнението :mhihi: Не съм го изолирал още да не дърпа топъл въздух щото нямах време
ИзображениеИзображениеИзображение
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------
100% етнически НЕ толерантен!

Obergruppenführer
Аватар
Мнения: 1180
Регистриран на: 21.01.2008
Местоположение: Враца,България
Кара: Е 36

Мнение от MOGY » 22 Май 2008, 14:53

Още не съм изолирал топлия въздух,под кохуса съм подвел студен въздух от въздуховода по патента на bmwdriver,вкаръл съм термостата в гуменото коляно с което свързах дебитомера и филтъра,едвам намерих подходящо съединение

ИзображениеИзображениеИзображение

от 1.2 и 3 идва студен въздух право във филтъра


Изображение
вече изолиран
ИзображениеИзображениеИзображение
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------
100% етнически НЕ толерантен!

Предишна

Назад към E36

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook