Каде е реостата за вентилатора на парното-няма го никаде?
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
18 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
- ludiagsm
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3966
- Регистриран на: 17.03.2003
- Местоположение: Sofia
- Пол: Мъж
- Кара: X5 E53
- Мечтае да кара: BMW i8 JET Surf
- Детайли за колата: 3.0i ,с газова уредба :) ,дюзи Баракуда, ел оерка на мястото на Визкосъединителя ,Таблет 10 инча и собстврна аудио система с блутут и суббугер .
Скоро ще има турбинка 1 или 2 :)
- riks
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 123
- Регистриран на: 6.05.2007
- Местоположение: sliven
- Пол: Мъж
- Кара: E60-525, Е46 н46б18А
Работи то и преди това си работеше ама само на 4. а сега го пойздухах през дупката на реостата с компресора и каква смрадня излезе 

- ludiagsm
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3966
- Регистриран на: 17.03.2003
- Местоположение: Sofia
- Пол: Мъж
- Кара: X5 E53
- Мечтае да кара: BMW i8 JET Surf
- Детайли за колата: 3.0i ,с газова уредба :) ,дюзи Баракуда, ел оерка на мястото на Визкосъединителя ,Таблет 10 инча и собстврна аудио система с блутут и суббугер .
Скоро ще има турбинка 1 или 2 :)
в4ера се заиграх по 316-ката та и аз извадих кутийката с реостатите и я огледах доста внимателно и замерих да видя къде прекъсва тая 6итня , та оказа се 4е има два медни нита които свързвателектри4ески биметалния изклю4вател към реостат4етата и единия нит нещо не държеше леко е позагрял при работа поразтопил пластмаската и от там лош контакт и степените не работят та аз разпробих нит4етата с 3,5мм боргийка и по4истих контактните повърхности и стегнах с 3мм болт4ета и 2 гай4ици засега вси4ко е ок 

18 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани