Вибрации над 60 км/ч

3-та серия ('91-'98)

Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 688
Регистриран на: 20.10.2006
Местоположение: София

Мнение от Ivo III » 09 Май 2008, 14:23

BOOKER написа:Днес си смених тампоните,сложих плътни и колата се насра мама и дали.
Започна да вибрира волана,то и преди си го имаше това вибриране обаче беше много леко,а сега като държа волана се треса целия.
Сложих едни железни джанти да пробвам как е с тях,разлика няма същата работа :banghead: :paranoid: :puke:
Имам лека хлабина във вътрешните накрайници дали може да е от това,ако някой се е сблъсквал с това да помага!!!



какви са тези накрайници ..

аз смених с кривите тампони и по-два шарнира ..
и почна да тресе и дърпа нядясно .. мислех че от кривата му гума ..
"Съдбата обича смелите!" Вергилий, Енеида

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 218
Регистриран на: 27.02.2008
Местоположение: Сливен
Пол: Мъж
Детайли за колата: BMW Е36 318 М40
Е36 325 М50
Е30 320 М50

Мнение от BOOKER » 09 Май 2008, 16:24

Ivo III написа:
BOOKER написа:Днес си смених тампоните,сложих плътни и колата се насра мама и дали.
Започна да вибрира волана,то и преди си го имаше това вибриране обаче беше много леко,а сега като държа волана се треса целия.
Сложих едни железни джанти да пробвам как е с тях,разлика няма същата работа :banghead: :paranoid: :puke:
Имам лека хлабина във вътрешните накрайници дали може да е от това,ако някой се е сблъсквал с това да помага!!!



какви са тези накрайници ..

аз смених тампони и двата шарнира ..
и почна да тресе и дърпа нядясно .. мислех че от кривата му гума ..


Ето тва е вътрешния накрайник
Изображение
Само че при мен проблема се оказа от друго.След по обстоен преглед излезе рейката,има хлабина!
По принцип тази хлабина се регулира,но при мен трябва да се свали рейката поради простата причина че болта от който става регулирането е клиясал и на място е пояти невъзможно да се направи нещо!
Но това малко ще почака ебал съм я в мамата поне за сега!!!

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 123
Регистриран на: 18.10.2007
Местоположение: Казанлък

Мнение от ozy » 10 Май 2008, 21:22

Ivo III написа:
ozy написа:Колега, виж да не би да имаш луфт между някоя главина и отвора на джантата. Ако си сменял джанти е възможно да ти трябват втулки. (не говоря за фланци!!!) Аз имах такъв проблем когато си сложих 17-ките.

Поздрави.
Красимир Дянков


верно че .. вибрациите се получиха
след смяна на шарнири и тампони !!!

а каплите са ми некви с по големи отвори ..

можете ли да обясните по-подробно какво да направя

бтв: каплите ми харесват и нямам намерение да ги сменям ;)


Добре е да си смениш и накрайниците, но ако наистина джантите са ти с по големи отвори от главината, задължително е да си направиш втулки. По принцип се продават по гумаджийниците стандартни втулки, обаче в моя случай ми се наложи да си правя с различна дебелина на стените от стандартните. Ако няма кой да ти ги направи от пластмаса... отиди при някой стругар, свали си едната джанта и да премери главината и джантата и да ти направи втулка която да уплътни луфта, тогава вече като затегнеш болтовете ще бъде както трябва.

Поздрави.
Красимир Дянков

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 5250
Регистриран на: 12.11.2006
Пол: Мъж
Кара: ги да пият мента
Мечтае да кара: за 6лв/100км
Детайли за колата: не върви и не гори

Мнение от павката » 10 Май 2008, 22:25

плътни тампони на високи пружини и става кофти тресене
Тия от БМВ-клуба обичат да си прикачат подобни табелки ;-)
Не им вярвай много - нищо чудно под предния капак да се крие охлювче

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 688
Регистриран на: 20.10.2006
Местоположение: София

Мнение от Ivo III » 11 Май 2008, 13:13

ozy написа:
Ivo III написа:
ozy написа:Колега, виж да не би да имаш луфт между някоя главина и отвора на джантата. Ако си сменял джанти е възможно да ти трябват втулки. (не говоря за фланци!!!) Аз имах такъв проблем когато си сложих 17-ките.

Поздрави.
Красимир Дянков


верно че .. вибрациите се получиха
след смяна на шарнири и тампони !!!

а каплите са ми некви с по големи отвори ..

можете ли да обясните по-подробно какво да направя

бтв: каплите ми харесват и нямам намерение да ги сменям ;)


Добре е да си смениш и накрайниците, но ако наистина джантите са ти с по големи отвори от главината, задължително е да си направиш втулки. По принцип се продават по гумаджийниците стандартни втулки, обаче в моя случай ми се наложи да си правя с различна дебелина на стените от стандартните. Ако няма кой да ти ги направи от пластмаса... отиди при някой стругар, свали си едната джанта и да премери главината и джантата и да ти направи втулка която да уплътни луфта, тогава вече като затегнеш болтовете ще бъде както трябва.

Поздрави.
Красимир Дянков



Благодаря за инфото

тази втулка .. къде се слага .. между главината и джантата ли ?

има ли някъде снимки .. да се ориентирам че не съм виждал
"Съдбата обича смелите!" Вергилий, Енеида

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 276
Регистриран на: 8.10.2006
Местоположение: на шофьорското място!
Кара: когато има гориво.
Мечтае да кара: Джесика Алба
Детайли за колата: Е30 316i; E36 318i; E39 528i; Е53 3.0i; Munich, Germany

:)

Мнение от AlCapone » 17 Окт 2008, 12:47

Според мен има 5 възможни причини:

1. Шарнири
2. Биалети
3. Накрайници
4. Баланс джанти
5. Криви дискове

Но лично според мен са биалети и шарнири.
Пушил съм в движение и с DJ STANCHO на мотора.....

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 374
Регистриран на: 26.01.2008
Местоположение: СA
Пол: Мъж

Мнение от Superexstatic » 17 Окт 2008, 16:52

Да питам колко е сериозно положението и при мен.

Преди време когато беше ремонта по '8-ми Декември' пред Унсс в тарикатски стил имаше ена пролука със скокче, която спестяваше доста заобикаляне. Точно веднъж минах от там освен, че закачих сериозно след тва започна да се чува виене при въртене на волана, което след 10 км спря да се чува. В днешен ден се появява след минаване през здрава яма, но за кратко. Тампони ? (на около 1000км са)
Изображение

Потребител
Аватар
Мнения: 24
Регистриран на: 15.04.2008
Местоположение: Плевен
Пол: Мъж
Кара: m42

Мнение от medievil » 17 Окт 2008, 18:59

200% криви предни дискове :D

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 796
Регистриран на: 4.08.2008
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: Т-34
Мечтае да кара: F1 race car!
Детайли за колата: 1942; Length- 6.68 m; 76.2 mm (3.00 in) F-34 tank gun

Re: Вибрации над 60 км/ч

Мнение от P1tbuL » 17 Окт 2008, 20:02

emiche написа:Над тази скорост се появява вибрация по цялата кола,от 60 до 100 се чувства доста силно от там нагоре да 160 (повече не съм вдигал заради проблема) става по-фино - като трептене и при натискане на спирачка почва да тресе волана доста осезаемо, не е от гуми или джанти, защото ги проверих, преди доста време пак ми правеше тоя проблем, номи бяха разбити тампоните на носачите,смених ги и се оправи, още са си здрави, дали може да прави тоя номер заради шарнири и тампони на пр. амортисьори, че те са ми за смяна....?


проблемът ти може да е от следните неща :
1 дискове
2 накладки
3 шарнири
4 спирачни апарати
5 тампони на амортиьори
най- добре ходи на сервиз да я видят ... просто ти казвам от какво може да е защото го имах същия проблем (при мен проблемът беше точки 1,2 и 3)


Аватар
Мнения: 621
Регистриран на: 4.05.2008
Местоположение: там където и слънце не огравя
Кара: Кольо
Мечтае да кара: Параход с шпер
Детайли за колата: ///М паркети

:P

Мнение от drift_streets » 21 Окт 2008, 20:56

Наи добре иди да ти регулират предницата на стенд и те ще ти кажат ако
имаш нещо за смяна :mhihi: :winky:
Нищо неможе да спре жътвата важно е хедера да е здрав Изображение
"..... и един мармот завиваше шоколада в калници от Опел...." из дебрите на бмв-простаци.цоп Изображение

Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1939
Регистриран на: 13.09.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: 318is, 1995 м42

Мнение от ивчо3 » 22 Окт 2008, 9:19

BOOKER написа:Днес си смених тампоните,сложих плътни и колата се насра мама и дали.
Започна да вибрира волана,то и преди си го имаше това вибриране обаче беше много леко,а сега като държа волана се треса целия.
Сложих едни железни джанти да пробвам как е с тях,разлика няма същата работа :banghead: :paranoid: :puke:
Имам лека хлабина във вътрешните накрайници дали може да е от това,ако някой се е сблъсквал с това да помага!!!

Сменяй вътрешните накрайници. Имах същия проблем- тресене на предницата, което осезаемо се усещаше при спиране. Смених шарнири, вътрешни накрайници, дискове, тампони на носачите и свичко се оправи. Само в сервиз могат да преценят коя част е за смяна.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 276
Регистриран на: 8.10.2006
Местоположение: на шофьорското място!
Кара: когато има гориво.
Мечтае да кара: Джесика Алба
Детайли за колата: Е30 316i; E36 318i; E39 528i; Е53 3.0i; Munich, Germany

Мнение от AlCapone » 22 Окт 2008, 10:53

Ми има 4 варианта:
1. Баланс (гуми джанти)
2. Криви дискове
3. Биалетки!
4. Шарнири
Пушил съм в движение и с DJ STANCHO на мотора.....

Предишна

Назад към E36

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook