Вибрации над 60 км/ч
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
27 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
BOOKER написа:Днес си смених тампоните,сложих плътни и колата се насра мама и дали.
Започна да вибрира волана,то и преди си го имаше това вибриране обаче беше много леко,а сега като държа волана се треса целия.
Сложих едни железни джанти да пробвам как е с тях,разлика няма същата работа![]()
![]()
![]()
Имам лека хлабина във вътрешните накрайници дали може да е от това,ако някой се е сблъсквал с това да помага!!!
какви са тези накрайници ..
аз смених с кривите тампони и по-два шарнира ..
и почна да тресе и дърпа нядясно .. мислех че от кривата му гума ..
"Съдбата обича смелите!" Вергилий, Енеида
- BOOKER
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 218
- Регистриран на: 27.02.2008
- Местоположение: Сливен
- Пол: Мъж
- Детайли за колата: BMW Е36 318 М40
Е36 325 М50
Е30 320 М50
Ivo III написа:BOOKER написа:Днес си смених тампоните,сложих плътни и колата се насра мама и дали.
Започна да вибрира волана,то и преди си го имаше това вибриране обаче беше много леко,а сега като държа волана се треса целия.
Сложих едни железни джанти да пробвам как е с тях,разлика няма същата работа![]()
![]()
![]()
Имам лека хлабина във вътрешните накрайници дали може да е от това,ако някой се е сблъсквал с това да помага!!!
какви са тези накрайници ..
аз смених тампони и двата шарнира ..
и почна да тресе и дърпа нядясно .. мислех че от кривата му гума ..
Ето тва е вътрешния накрайник

Само че при мен проблема се оказа от друго.След по обстоен преглед излезе рейката,има хлабина!
По принцип тази хлабина се регулира,но при мен трябва да се свали рейката поради простата причина че болта от който става регулирането е клиясал и на място е пояти невъзможно да се направи нещо!
Но това малко ще почака ебал съм я в мамата поне за сега!!!
Ivo III написа:ozy написа:Колега, виж да не би да имаш луфт между някоя главина и отвора на джантата. Ако си сменял джанти е възможно да ти трябват втулки. (не говоря за фланци!!!) Аз имах такъв проблем когато си сложих 17-ките.
Поздрави.
Красимир Дянков
верно че .. вибрациите се получиха
след смяна на шарнири и тампони !!!
а каплите са ми некви с по големи отвори ..
можете ли да обясните по-подробно какво да направя
бтв: каплите ми харесват и нямам намерение да ги сменям
Добре е да си смениш и накрайниците, но ако наистина джантите са ти с по големи отвори от главината, задължително е да си направиш втулки. По принцип се продават по гумаджийниците стандартни втулки, обаче в моя случай ми се наложи да си правя с различна дебелина на стените от стандартните. Ако няма кой да ти ги направи от пластмаса... отиди при някой стругар, свали си едната джанта и да премери главината и джантата и да ти направи втулка която да уплътни луфта, тогава вече като затегнеш болтовете ще бъде както трябва.
Поздрави.
Красимир Дянков
- павката
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 5250
- Регистриран на: 12.11.2006
- Пол: Мъж
- Кара: ги да пият мента
- Мечтае да кара: за 6лв/100км
- Детайли за колата: не върви и не гори
плътни тампони на високи пружини и става кофти тресене
Тия от БМВ-клуба обичат да си прикачат подобни табелки ;-)
Не им вярвай много - нищо чудно под предния капак да се крие охлювче
Не им вярвай много - нищо чудно под предния капак да се крие охлювче
ozy написа:Ivo III написа:ozy написа:Колега, виж да не би да имаш луфт между някоя главина и отвора на джантата. Ако си сменял джанти е възможно да ти трябват втулки. (не говоря за фланци!!!) Аз имах такъв проблем когато си сложих 17-ките.
Поздрави.
Красимир Дянков
верно че .. вибрациите се получиха
след смяна на шарнири и тампони !!!
а каплите са ми некви с по големи отвори ..
можете ли да обясните по-подробно какво да направя
бтв: каплите ми харесват и нямам намерение да ги сменям
Добре е да си смениш и накрайниците, но ако наистина джантите са ти с по големи отвори от главината, задължително е да си направиш втулки. По принцип се продават по гумаджийниците стандартни втулки, обаче в моя случай ми се наложи да си правя с различна дебелина на стените от стандартните. Ако няма кой да ти ги направи от пластмаса... отиди при някой стругар, свали си едната джанта и да премери главината и джантата и да ти направи втулка която да уплътни луфта, тогава вече като затегнеш болтовете ще бъде както трябва.
Поздрави.
Красимир Дянков
Благодаря за инфото
тази втулка .. къде се слага .. между главината и джантата ли ?
има ли някъде снимки .. да се ориентирам че не съм виждал
"Съдбата обича смелите!" Вергилий, Енеида
- AlCapone
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 276
- Регистриран на: 8.10.2006
- Местоположение: на шофьорското място!
- Кара: когато има гориво.
- Мечтае да кара: Джесика Алба
- Детайли за колата: Е30 316i; E36 318i; E39 528i; Е53 3.0i; Munich, Germany
:)
Според мен има 5 възможни причини:
1. Шарнири
2. Биалети
3. Накрайници
4. Баланс джанти
5. Криви дискове
Но лично според мен са биалети и шарнири.
1. Шарнири
2. Биалети
3. Накрайници
4. Баланс джанти
5. Криви дискове
Но лично според мен са биалети и шарнири.
Пушил съм в движение и с DJ STANCHO на мотора.....
- Superexstatic
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 374
- Регистриран на: 26.01.2008
- Местоположение: СA
- Пол: Мъж
Да питам колко е сериозно положението и при мен.
Преди време когато беше ремонта по '8-ми Декември' пред Унсс в тарикатски стил имаше ена пролука със скокче, която спестяваше доста заобикаляне. Точно веднъж минах от там освен, че закачих сериозно след тва започна да се чува виене при въртене на волана, което след 10 км спря да се чува. В днешен ден се появява след минаване през здрава яма, но за кратко. Тампони ? (на около 1000км са)
Преди време когато беше ремонта по '8-ми Декември' пред Унсс в тарикатски стил имаше ена пролука със скокче, която спестяваше доста заобикаляне. Точно веднъж минах от там освен, че закачих сериозно след тва започна да се чува виене при въртене на волана, което след 10 км спря да се чува. В днешен ден се появява след минаване през здрава яма, но за кратко. Тампони ? (на около 1000км са)

- P1tbuL
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 796
- Регистриран на: 4.08.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Т-34
- Мечтае да кара: F1 race car!
- Детайли за колата: 1942; Length- 6.68 m; 76.2 mm (3.00 in) F-34 tank gun
Re: Вибрации над 60 км/ч
emiche написа:Над тази скорост се появява вибрация по цялата кола,от 60 до 100 се чувства доста силно от там нагоре да 160 (повече не съм вдигал заради проблема) става по-фино - като трептене и при натискане на спирачка почва да тресе волана доста осезаемо, не е от гуми или джанти, защото ги проверих, преди доста време пак ми правеше тоя проблем, номи бяха разбити тампоните на носачите,смених ги и се оправи, още са си здрави, дали може да прави тоя номер заради шарнири и тампони на пр. амортисьори, че те са ми за смяна....?
проблемът ти може да е от следните неща :
1 дискове
2 накладки
3 шарнири
4 спирачни апарати
5 тампони на амортиьори
най- добре ходи на сервиз да я видят ... просто ти казвам от какво може да е защото го имах същия проблем (при мен проблемът беше точки 1,2 и 3)
- drift_streets
-
-
- Мнения: 621
- Регистриран на: 4.05.2008
- Местоположение: там където и слънце не огравя
- Кара: Кольо
- Мечтае да кара: Параход с шпер
- Детайли за колата: ///М паркети
:P
Наи добре иди да ти регулират предницата на стенд и те ще ти кажат ако
имаш нещо за смяна

имаш нещо за смяна


- ивчо3
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1939
- Регистриран на: 13.09.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 318is, 1995 м42
BOOKER написа:Днес си смених тампоните,сложих плътни и колата се насра мама и дали.
Започна да вибрира волана,то и преди си го имаше това вибриране обаче беше много леко,а сега като държа волана се треса целия.
Сложих едни железни джанти да пробвам как е с тях,разлика няма същата работа![]()
![]()
![]()
Имам лека хлабина във вътрешните накрайници дали може да е от това,ако някой се е сблъсквал с това да помага!!!
Сменяй вътрешните накрайници. Имах същия проблем- тресене на предницата, което осезаемо се усещаше при спиране. Смених шарнири, вътрешни накрайници, дискове, тампони на носачите и свичко се оправи. Само в сервиз могат да преценят коя част е за смяна.
- AlCapone
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 276
- Регистриран на: 8.10.2006
- Местоположение: на шофьорското място!
- Кара: когато има гориво.
- Мечтае да кара: Джесика Алба
- Детайли за колата: Е30 316i; E36 318i; E39 528i; Е53 3.0i; Munich, Germany
Ми има 4 варианта:
1. Баланс (гуми джанти)
2. Криви дискове
3. Биалетки!
4. Шарнири
1. Баланс (гуми джанти)
2. Криви дискове
3. Биалетки!
4. Шарнири
Пушил съм в движение и с DJ STANCHO на мотора.....
27 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани