BMW 316 vs Audi B4

3-та серия ('91-'98)

Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 241
Регистриран на: 6.01.2008

Мнение от Satanans4o » 14 Апр 2008, 22:41

:mhihi: Кви са тия глупости,баща ми има ауди 80 93 г 115 коня,и смея да твърдя ,че не върви повече от 318 и не съм се пускал с 316 95 и го направих смешен,интериора на аудито е много по качествен,на моето бмв не е зле само по вратите не ме радва нещо,лично пробвано 210 си ги лепва,возията е твърда не гние изобщо,предницата е слаба,но качеството на изработката наматериалите е много добра,доста по икономично е ако сравняваме 318 и с 80 2,0 115 коня,аудито е доста по икономично,един съвет ако Е 36-цата не е от средата на 97 вече с дигиталния климатроник,и страничните въздушни като моето,вземи б4

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3117
Регистриран на: 9.08.2004
Местоположение: СофиА
Кара: `Е34 ТДС-ъ 95
Мечтае да кара: `Е34`E32 `E38 `E31

Мнение от Bavarishe » 14 Апр 2008, 22:54

Тука половината рейсъри не си вервате :mhihi: Можем да ви кажем,че точно б4-ри чупи Е36 на возия и качество на интериора.Вървежа е според шоферите.Разхода си е еднакъв.
Много е важно за какво ти трябва колата.Б4 е по-широка с по-голям багажник.Ако си по-млад и нямаш семейство 3-та е за теб.
По-спора с ламарините,за съжаление и двете коли ако не са удряни до момента Аудито е по-качествено на ламарина.
И на удар всички знаем,че Е36 не е с много силна предница,а тоя модел Ауди също не се слави много като корав.и двете коли се мачката ама оживяваш за сметка на това ;)
ТДС - Турбо Див Селянин

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2776
Регистриран на: 26.06.2007
Местоположение: На вятърните мелници

Мнение от D3BEP » 15 Апр 2008, 9:25

Bavarishe написа:Тука половината рейсъри не си вервате :mhihi: Можем да ви кажем,че точно б4-ри чупи Е36 на возия и качество на интериора.

За интериора не знам, верно е че всичките В4 дето знам са с кожен салон и украса... Вероятно случайност, но явно е доста разпространен, макар и много да се бръчка и лющи много с времето... Лично на мен коженият им салон не ми харесва и не го намирам качествен, но е въпрос на вкус и е явно че честичко го има.
Ама за возия - ще имаш да вземаш... Освен ако моето БМВ не е нещо специално, извинявай. Вози ужасно твърдо, все едно е на оси от каруца В4 - ката. Ако това е возия, здраве.
И аз не съм се возил и не съм карал само една В4 и едно БМВ.

Между дргото, мога да кажа като единствено по - осезателно предимство на В4: По - лесно се управлява. По - малко съпротива от волана. Скоростите по - лесно влизат. Вратите сами се затварят, без удар както е при нашите.
Обаче с всичко друго е компромис.
И всъщност няма толкова много място, колкото спомена някой, че В4 да е семейна кола, а 316 - лична. По - къса е и багажникът й не е чак толкова голям.
И стига тая легенда с поцинковането. Не е единствената защита против корозия, даже е елементарна външна защита - като лак. Правилните ламарини сами по себе си са слабо податливи на корозия. Слабите и цинк, и манган да им сложиш...

Потребител
Аватар
Мнения: 12
Регистриран на: 14.04.2008

Мнение от Freestyler » 15 Апр 2008, 10:22

ОК, ама до тук само неща със субективен критерий се казаха. Тоя харесва това, оня - онова. Аз харесвам повече 318-ката, ама ако е по-скъпа за поддръжка от Б4... не съм чак такъв фен (идва от fanaticos :)
В резюме - по-скъпа ли е? Чарколяци и прочие?

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2776
Регистриран на: 26.06.2007
Местоположение: На вятърните мелници

Мнение от D3BEP » 15 Апр 2008, 10:24

Моето впечатление е, че Аудито се поддържа по - евтино.
Но затова пък - доста по - често.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 98
Регистриран на: 22.10.2007
Местоположение: Ст.Загора
Пол: Мъж

Мнение от moniglow » 15 Апр 2008, 10:50

Едва ли ще кажа нещо,което не се знае ,но освен малко факти ще споделя и личен опит:
1.Ако говорим Audi 80B4 ,то няма как да е след 94г.защото тогава ги спират от производство,само avanta продължава до 95г.
2.Незнам откъде ги взехте тези коне от-90 до 360к.с. Най-големият мотор,който се слага на В4 е 2,8 и 174к.с. ама едва ли са много,а и горенето и подръжката му си еб......м...та. Верно има един 2.2л.-315к.с
ама това е RS2 и не се брои/такова в Б-я наживо не съм виждал/
Най-често са 90 , 115 и 140к.с
3.Като за стар автомобил частите неможе да се каже ,че са скъпи а това колко ще се разваля зависи от състоянието в което го взимаш и грижите,които полагаш/ТОВА ВАЖИ ЗА ВСИЧКИ ВТОМОБИЛИ/.
Това,че Audito се раздрънквало,а BMW не - са глупости,но и че возело по-добре -също.
Слабите предници на Audi според мен също е пресилено да се твърди.
Така е ,но има значение ако минаваш поне 50хил.на година.
Още много неща могат да се изброят,както колегата казва вратите на аудито /на опел,нисан и т.н./се затварят като часовник ,а на нашите коли с УДАР/което мен много ме дразни/ОСНОВНИТЕ разлики за мен обаче са, че:
1. BMW е със задно предаване
2.В4 на Ауди е морално остарял автомобил /салон проектиран за 80В3 през далечната 1985г./
Написанот стана доста,защото преди време и аз трябваше да си отговоря на този въпрос - В4 или Е36.
Ако за теб е по-важно удоволствието от карането -вземи Е36 /поне 318 /и то след 96г. и с колкото може повече екстри.
И последна препоръка- За да си увеличиш шанса си и да попаднеш на читава кола ,вземи такава внесена от Германия - не Италия или купена от Италия ,закарана в Германия и внесена в Б-я. гледай внимателно и спазвай простото правило -НИКОГА НАЙ-НИСКАТА ЦЕНА.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 475
Регистриран на: 19.12.2007
Местоположение: Стара Загора
Кара: е34
Мечтае да кара: е32

Мнение от BeXTMaN » 15 Апр 2008, 10:52

аз не знаех че ауди са с по евтина поддръжка бе :mhihi:
земи си БМВ пич ама както казаха другите - поне 318 иС и нагоре :roll:

Потребител
Аватар
Мнения: 12
Регистриран на: 14.04.2008

Мнение от Freestyler » 15 Апр 2008, 13:10

D3BEP написа:Моето впечатление е, че Аудито се поддържа по - евтино.
Но затова пък - доста по - често.


Това беше добро! Ако е и вярно :)

Потребител
Аватар
Мнения: 12
Регистриран на: 14.04.2008

Мнение от Freestyler » 15 Апр 2008, 13:21

Момчета и още нещо - как са дизелите на 318-ките?
Примерно това: http://www.mobile.bg/pcgi/printdet.cgi? ... 7785237451

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 523
Регистриран на: 23.03.2008
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: BMW M5

Мнение от Acceleration » 15 Апр 2008, 13:28

колега не знам аз съм фен и на двете марки и аз преди да си зема БМВ-то исках купенце ауди 2.0 16В ама не си намерих читаво а тази ми изпадна доста изгодно малко миксер си пада ама иначе много и се кефа на баварката, но ако си намериш читави б4 купе защо не и да ти кажа много вървят аиде успех

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 82
Регистриран на: 20.03.2008
Местоположение: Русе
Пол: Мъж
Кара: влака
Мечтае да кара: самолет с духалка :)

Мнение от Tigar1972 » 15 Апр 2008, 15:09

Според мен взимай бимата няма да съжаляваш, сменил съм 15 автомобила
по добро от бимата не съм имал, както казват колегите трябва да е читаво и 97 година. Това е от мен - успех !
Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 160
Регистриран на: 19.09.2006

Мнение от go_play » 15 Апр 2008, 20:32

колега както много колеги и аз съм сменил доста коли може да се повтарям но това ми е третото бмв трагнаь от 318 после 525 тдс и сега съм с 320 по хубава кола от бумера нема :winky:
луд на пътя

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 229
Регистриран на: 13.04.2008
Пол: Мъж
Кара: ски и свири на цигулка

:)

Мнение от super_mario » 15 Апр 2008, 20:32

ебаси и каруцата е тая б-4 грозна
взимаи бимата и си гледаи работата :mhihi:
а колегата отгоре е луд за 3 села и то без хората в тях:)

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 241
Регистриран на: 6.01.2008

Мнение от Satanans4o » 16 Апр 2008, 0:02

moniglow написа:Едва ли ще кажа нещо,което не се знае ,но освен малко факти ще споделя и личен опит:
1.Ако говорим Audi 80B4 ,то няма как да е след 94г.защото тогава ги спират от производство,само avanta продължава до 95г.
2.Незнам откъде ги взехте тези коне от-90 до 360к.с. Най-големият мотор,който се слага на В4 е 2,8 и 174к.с. ама едва ли са много,а и горенето и подръжката му си еб......м...та. Верно има един 2.2л.-315к.с
ама това е RS2 и не се брои/такова в Б-я наживо не съм виждал/
Най-често са 90 , 115 и 140к.с
3.Като за стар автомобил частите неможе да се каже ,че са скъпи а това колко ще се разваля зависи от състоянието в което го взимаш и грижите,които полагаш/ТОВА ВАЖИ ЗА ВСИЧКИ ВТОМОБИЛИ/.
Това,че Audito се раздрънквало,а BMW не - са глупости,но и че возело по-добре -също.
Слабите предници на Audi според мен също е пресилено да се твърди.
Така е ,но има значение ако минаваш поне 50хил.на година.
Още много неща могат да се изброят,както колегата казва вратите на аудито /на опел,нисан и т.н./се затварят като часовник ,а на нашите коли с УДАР/което мен много ме дразни/ОСНОВНИТЕ разлики за мен обаче са, че:
1. BMW е със задно предаване
2.В4 на Ауди е морално остарял автомобил /салон проектиран за 80В3 през далечната 1985г./
Написанот стана доста,защото преди време и аз трябваше да си отговоря на този въпрос - В4 или Е36.
Ако за теб е по-важно удоволствието от карането -вземи Е36 /поне 318 /и то след 96г. и с колкото може повече екстри.
И последна препоръка- За да си увеличиш шанса си и да попаднеш на читава кола ,вземи такава внесена от Германия - не Италия или купена от Италия ,закарана в Германия и внесена в Б-я. гледай внимателно и спазвай простото правило -НИКОГА НАЙ-НИСКАТА ЦЕНА.

В момента аз имам е 36 328 баща ми б4 ,и двете си съжителстват гараж до гараж :lol: и смея да твърдя,че повечето плюсове са на страната на моята кола,и б4 и б3 не са лоши коли,б3 се произвежда от 87 междодругото,и се е доказал автомобил,и нямат голяма разлика с б 4,но просто б4 е и то модел 91 но е спряно 95,само кабриото е до 99 г,но остъпва на е 36 в повечето показатели,и колко повече путета има утряскани у е 36 да не казвам :lol:

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3117
Регистриран на: 9.08.2004
Местоположение: СофиА
Кара: `Е34 ТДС-ъ 95
Мечтае да кара: `Е34`E32 `E38 `E31

Мнение от Bavarishe » 16 Апр 2008, 1:16

Freestyler написа:
D3BEP написа:Моето впечатление е, че Аудито се поддържа по - евтино.
Но затова пък - доста по - често.


Това беше добро! Ако е и вярно :)

Да така е,защото по-често сменям консумативи,а това е така,защото не слизам от колата ;) Ремък,ролки и всички филтри на Б4 стъпва 60 лева :D Носачите,шарнирите и т.н. са на смешни цени.Амортесйорите най-евтините са по 50 лева парчето.
Ауди ръждясва само ако е удряно и е нагрявано.Друг вариант няма.Мойто АУДИ е модел Б2 и е 86-та година,но отдолу няма точка ръжда,въпреки че я жуля и е жулена много отдолу.Едно Е30 от тия години дали не го папка ръждицата отдолу ;)
ТДС - Турбо Див Селянин

ПредишнаСледваща

Назад към E36

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook