BMW 316 vs Audi B4
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
53 мнения
• Страница 2 от 4 • 1, 2, 3, 4
- Satanans4o
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 241
- Регистриран на: 6.01.2008

- Bavarishe
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3117
- Регистриран на: 9.08.2004
- Местоположение: СофиА
- Кара: `Е34 ТДС-ъ 95
- Мечтае да кара: `Е34`E32 `E38 `E31
Тука половината рейсъри не си вервате
Можем да ви кажем,че точно б4-ри чупи Е36 на возия и качество на интериора.Вървежа е според шоферите.Разхода си е еднакъв.
Много е важно за какво ти трябва колата.Б4 е по-широка с по-голям багажник.Ако си по-млад и нямаш семейство 3-та е за теб.
По-спора с ламарините,за съжаление и двете коли ако не са удряни до момента Аудито е по-качествено на ламарина.
И на удар всички знаем,че Е36 не е с много силна предница,а тоя модел Ауди също не се слави много като корав.и двете коли се мачката ама оживяваш за сметка на това

Много е важно за какво ти трябва колата.Б4 е по-широка с по-голям багажник.Ако си по-млад и нямаш семейство 3-та е за теб.
По-спора с ламарините,за съжаление и двете коли ако не са удряни до момента Аудито е по-качествено на ламарина.
И на удар всички знаем,че Е36 не е с много силна предница,а тоя модел Ауди също не се слави много като корав.и двете коли се мачката ама оживяваш за сметка на това

ТДС - Турбо Див Селянин
- D3BEP
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2776
- Регистриран на: 26.06.2007
- Местоположение: На вятърните мелници
Bavarishe написа:Тука половината рейсъри не си верватеМожем да ви кажем,че точно б4-ри чупи Е36 на возия и качество на интериора.
За интериора не знам, верно е че всичките В4 дето знам са с кожен салон и украса... Вероятно случайност, но явно е доста разпространен, макар и много да се бръчка и лющи много с времето... Лично на мен коженият им салон не ми харесва и не го намирам качествен, но е въпрос на вкус и е явно че честичко го има.
Ама за возия - ще имаш да вземаш... Освен ако моето БМВ не е нещо специално, извинявай. Вози ужасно твърдо, все едно е на оси от каруца В4 - ката. Ако това е возия, здраве.
И аз не съм се возил и не съм карал само една В4 и едно БМВ.
Между дргото, мога да кажа като единствено по - осезателно предимство на В4: По - лесно се управлява. По - малко съпротива от волана. Скоростите по - лесно влизат. Вратите сами се затварят, без удар както е при нашите.
Обаче с всичко друго е компромис.
И всъщност няма толкова много място, колкото спомена някой, че В4 да е семейна кола, а 316 - лична. По - къса е и багажникът й не е чак толкова голям.
И стига тая легенда с поцинковането. Не е единствената защита против корозия, даже е елементарна външна защита - като лак. Правилните ламарини сами по себе си са слабо податливи на корозия. Слабите и цинк, и манган да им сложиш...
- Freestyler
- Потребител
-
- Мнения: 12
- Регистриран на: 14.04.2008
ОК, ама до тук само неща със субективен критерий се казаха. Тоя харесва това, оня - онова. Аз харесвам повече 318-ката, ама ако е по-скъпа за поддръжка от Б4... не съм чак такъв фен (идва от fanaticos
В резюме - по-скъпа ли е? Чарколяци и прочие?

В резюме - по-скъпа ли е? Чарколяци и прочие?
- moniglow
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 98
- Регистриран на: 22.10.2007
- Местоположение: Ст.Загора
- Пол: Мъж
Едва ли ще кажа нещо,което не се знае ,но освен малко факти ще споделя и личен опит:
1.Ако говорим Audi 80B4 ,то няма как да е след 94г.защото тогава ги спират от производство,само avanta продължава до 95г.
2.Незнам откъде ги взехте тези коне от-90 до 360к.с. Най-големият мотор,който се слага на В4 е 2,8 и 174к.с. ама едва ли са много,а и горенето и подръжката му си еб......м...та. Верно има един 2.2л.-315к.с
ама това е RS2 и не се брои/такова в Б-я наживо не съм виждал/
Най-често са 90 , 115 и 140к.с
3.Като за стар автомобил частите неможе да се каже ,че са скъпи а това колко ще се разваля зависи от състоянието в което го взимаш и грижите,които полагаш/ТОВА ВАЖИ ЗА ВСИЧКИ ВТОМОБИЛИ/.
Това,че Audito се раздрънквало,а BMW не - са глупости,но и че возело по-добре -също.
Слабите предници на Audi според мен също е пресилено да се твърди.
Така е ,но има значение ако минаваш поне 50хил.на година.
Още много неща могат да се изброят,както колегата казва вратите на аудито /на опел,нисан и т.н./се затварят като часовник ,а на нашите коли с УДАР/което мен много ме дразни/ОСНОВНИТЕ разлики за мен обаче са, че:
1. BMW е със задно предаване
2.В4 на Ауди е морално остарял автомобил /салон проектиран за 80В3 през далечната 1985г./
Написанот стана доста,защото преди време и аз трябваше да си отговоря на този въпрос - В4 или Е36.
Ако за теб е по-важно удоволствието от карането -вземи Е36 /поне 318 /и то след 96г. и с колкото може повече екстри.
И последна препоръка- За да си увеличиш шанса си и да попаднеш на читава кола ,вземи такава внесена от Германия - не Италия или купена от Италия ,закарана в Германия и внесена в Б-я. гледай внимателно и спазвай простото правило -НИКОГА НАЙ-НИСКАТА ЦЕНА.
1.Ако говорим Audi 80B4 ,то няма как да е след 94г.защото тогава ги спират от производство,само avanta продължава до 95г.
2.Незнам откъде ги взехте тези коне от-90 до 360к.с. Най-големият мотор,който се слага на В4 е 2,8 и 174к.с. ама едва ли са много,а и горенето и подръжката му си еб......м...та. Верно има един 2.2л.-315к.с
ама това е RS2 и не се брои/такова в Б-я наживо не съм виждал/
Най-често са 90 , 115 и 140к.с
3.Като за стар автомобил частите неможе да се каже ,че са скъпи а това колко ще се разваля зависи от състоянието в което го взимаш и грижите,които полагаш/ТОВА ВАЖИ ЗА ВСИЧКИ ВТОМОБИЛИ/.
Това,че Audito се раздрънквало,а BMW не - са глупости,но и че возело по-добре -също.
Слабите предници на Audi според мен също е пресилено да се твърди.
Така е ,но има значение ако минаваш поне 50хил.на година.
Още много неща могат да се изброят,както колегата казва вратите на аудито /на опел,нисан и т.н./се затварят като часовник ,а на нашите коли с УДАР/което мен много ме дразни/ОСНОВНИТЕ разлики за мен обаче са, че:
1. BMW е със задно предаване
2.В4 на Ауди е морално остарял автомобил /салон проектиран за 80В3 през далечната 1985г./
Написанот стана доста,защото преди време и аз трябваше да си отговоря на този въпрос - В4 или Е36.
Ако за теб е по-важно удоволствието от карането -вземи Е36 /поне 318 /и то след 96г. и с колкото може повече екстри.
И последна препоръка- За да си увеличиш шанса си и да попаднеш на читава кола ,вземи такава внесена от Германия - не Италия или купена от Италия ,закарана в Германия и внесена в Б-я. гледай внимателно и спазвай простото правило -НИКОГА НАЙ-НИСКАТА ЦЕНА.
- BeXTMaN
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 475
- Регистриран на: 19.12.2007
- Местоположение: Стара Загора
- Кара: е34
- Мечтае да кара: е32
аз не знаех че ауди са с по евтина поддръжка бе
земи си БМВ пич ама както казаха другите - поне 318 иС и нагоре

земи си БМВ пич ама както казаха другите - поне 318 иС и нагоре

- Freestyler
- Потребител
-
- Мнения: 12
- Регистриран на: 14.04.2008
D3BEP написа:Моето впечатление е, че Аудито се поддържа по - евтино.
Но затова пък - доста по - често.
Това беше добро! Ако е и вярно

- Freestyler
- Потребител
-
- Мнения: 12
- Регистриран на: 14.04.2008
Момчета и още нещо - как са дизелите на 318-ките?
Примерно това: http://www.mobile.bg/pcgi/printdet.cgi? ... 7785237451
Примерно това: http://www.mobile.bg/pcgi/printdet.cgi? ... 7785237451
- Acceleration
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 523
- Регистриран на: 23.03.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: BMW M5
колега не знам аз съм фен и на двете марки и аз преди да си зема БМВ-то исках купенце ауди 2.0 16В ама не си намерих читаво а тази ми изпадна доста изгодно малко миксер си пада ама иначе много и се кефа на баварката, но ако си намериш читави б4 купе защо не и да ти кажа много вървят аиде успех
- Tigar1972
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 82
- Регистриран на: 20.03.2008
- Местоположение: Русе
- Пол: Мъж
- Кара: влака
- Мечтае да кара: самолет с духалка :)
Според мен взимай бимата няма да съжаляваш, сменил съм 15 автомобила
по добро от бимата не съм имал, както казват колегите трябва да е читаво и 97 година. Това е от мен - успех !
по добро от бимата не съм имал, както казват колегите трябва да е читаво и 97 година. Това е от мен - успех !

- super_mario
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 229
- Регистриран на: 13.04.2008
- Пол: Мъж
- Кара: ски и свири на цигулка
:)
ебаси и каруцата е тая б-4 грозна
взимаи бимата и си гледаи работата
а колегата отгоре е луд за 3 села и то без хората в тях:)
взимаи бимата и си гледаи работата

а колегата отгоре е луд за 3 села и то без хората в тях:)
- Satanans4o
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 241
- Регистриран на: 6.01.2008
moniglow написа:Едва ли ще кажа нещо,което не се знае ,но освен малко факти ще споделя и личен опит:
1.Ако говорим Audi 80B4 ,то няма как да е след 94г.защото тогава ги спират от производство,само avanta продължава до 95г.
2.Незнам откъде ги взехте тези коне от-90 до 360к.с. Най-големият мотор,който се слага на В4 е 2,8 и 174к.с. ама едва ли са много,а и горенето и подръжката му си еб......м...та. Верно има един 2.2л.-315к.с
ама това е RS2 и не се брои/такова в Б-я наживо не съм виждал/
Най-често са 90 , 115 и 140к.с
3.Като за стар автомобил частите неможе да се каже ,че са скъпи а това колко ще се разваля зависи от състоянието в което го взимаш и грижите,които полагаш/ТОВА ВАЖИ ЗА ВСИЧКИ ВТОМОБИЛИ/.
Това,че Audito се раздрънквало,а BMW не - са глупости,но и че возело по-добре -също.
Слабите предници на Audi според мен също е пресилено да се твърди.
Така е ,но има значение ако минаваш поне 50хил.на година.
Още много неща могат да се изброят,както колегата казва вратите на аудито /на опел,нисан и т.н./се затварят като часовник ,а на нашите коли с УДАР/което мен много ме дразни/ОСНОВНИТЕ разлики за мен обаче са, че:
1. BMW е със задно предаване
2.В4 на Ауди е морално остарял автомобил /салон проектиран за 80В3 през далечната 1985г./
Написанот стана доста,защото преди време и аз трябваше да си отговоря на този въпрос - В4 или Е36.
Ако за теб е по-важно удоволствието от карането -вземи Е36 /поне 318 /и то след 96г. и с колкото може повече екстри.
И последна препоръка- За да си увеличиш шанса си и да попаднеш на читава кола ,вземи такава внесена от Германия - не Италия или купена от Италия ,закарана в Германия и внесена в Б-я. гледай внимателно и спазвай простото правило -НИКОГА НАЙ-НИСКАТА ЦЕНА.
В момента аз имам е 36 328 баща ми б4 ,и двете си съжителстват гараж до гараж


- Bavarishe
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3117
- Регистриран на: 9.08.2004
- Местоположение: СофиА
- Кара: `Е34 ТДС-ъ 95
- Мечтае да кара: `Е34`E32 `E38 `E31
Freestyler написа:D3BEP написа:Моето впечатление е, че Аудито се поддържа по - евтино.
Но затова пък - доста по - често.
Това беше добро! Ако е и вярно
Да така е,защото по-често сменям консумативи,а това е така,защото не слизам от колата


Ауди ръждясва само ако е удряно и е нагрявано.Друг вариант няма.Мойто АУДИ е модел Б2 и е 86-та година,но отдолу няма точка ръжда,въпреки че я жуля и е жулена много отдолу.Едно Е30 от тия години дали не го папка ръждицата отдолу

ТДС - Турбо Див Селянин
53 мнения
• Страница 2 от 4 • 1, 2, 3, 4
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани