ЗАГРЯВА ---Проблема решен

3-та серия ('91-'98)

Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2582
Регистриран на: 24.05.2007
Местоположение: квартала на младите
Пол: Мъж
Кара: малки котета на задната седалка
Мечтае да кара: по-леко
Детайли за колата: Черна скрап

Re: :)

Мнение от deyan-enchev » 25 Мар 2008, 18:26

///MapTo написа:Да бе и за к'во?
На Пешо астрата вървяла и с части от жигула...


А вярно, няма смисъл. Аз обаче си сложих притискател от 12-так. па маховика е от алеко.
Understeer is when you hit the wall with the front of the car. Oversteer is when you hit the wall with the rear of the car. Horsepower is how fast you hit the wall. Torque is how far you take the wall with you. Spoilers and bodykits are how much of a mess you leave on the wall. Rollcages and windownets are how much of the wall you take with you.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 50
Регистриран на: 20.06.2007
Местоположение: Бургас
Кара: E46 1.9 *W210 320 CDI *206 1.4 hdi

Re: :)

Мнение от hristo4 » 25 Мар 2008, 18:32

deyan-enchev написа:
DJEmoMC написа:2 - смених си и антифриза като го източих и от джигателя не само от радиатора


Като си го източиш от радиатора, според теб остава ли антифриз в двигателя.

hristo4 Като ти е НОВ термостата не значи че работим чувал съм че от "качествени" термостати даже и колата можеш да погребеш. Термостата е много важен елемент на охладителната система, точно колкото и радиатора. Купи си оригинален от Немция.

Нямам представа с какъв е сменен,но съм 99% сигурен че работи.Защото така я карам вече 3-та година.Нямам вече никаква идея къде да търся проблема.Някой ми говорят за компютъра,други за лоша връзка и т.н


Аватар
Мнения: 5133
Регистриран на: 15.05.2003
Местоположение: Herefordshire,Ledbury
Пол: Мъж
Кара: акцизни М-паркети от острова
Мечтае да кара: много неща

Мнение от ///MapTo » 25 Мар 2008, 18:33

3 години и караш колата и тя си ходи към червеното!?!
:shock:
Смени колата!
Изображение
Изображение
PeReZ: Предполагам и километража (скоростомера) не показва моментната скорост, а ъгловата скорост в завой ???

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 50
Регистриран на: 20.06.2007
Местоположение: Бургас
Кара: E46 1.9 *W210 320 CDI *206 1.4 hdi

Мнение от hristo4 » 25 Мар 2008, 18:36

///MapTo написа:3 години и караш колата и тя си ходи към червеното!?!
:shock:
Смени колата!

Да.Стига до червеното,светва и посли изгася и постоянно е така.Но не трябва а

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2582
Регистриран на: 24.05.2007
Местоположение: квартала на младите
Пол: Мъж
Кара: малки котета на задната седалка
Мечтае да кара: по-леко
Детайли за колата: Черна скрап

Re: :)

Мнение от deyan-enchev » 25 Мар 2008, 18:39

hristo4 написа:... Нямам представа с какъв е сменен,но съм 99% сигурен че работи....


Значи, като караш в града загрява. Като я мачкаш извънградско пак? Така ли? Загряване е всяко мърдане на стрелката на температурата в ляво от 12 :!: . Все пак като пуснеш парното на топло, но продължиш да настъпваш-охлажда ли се? А ако пускаш по надолнище на 5-та без газ охлажда ли?
Защото термостата може да работи, то при него не е само работи и не работи, има и ситуацията заседнал в полуотворено/затворено положение. В тази ситуация става така :!:
Understeer is when you hit the wall with the front of the car. Oversteer is when you hit the wall with the rear of the car. Horsepower is how fast you hit the wall. Torque is how far you take the wall with you. Spoilers and bodykits are how much of a mess you leave on the wall. Rollcages and windownets are how much of the wall you take with you.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 50
Регистриран на: 20.06.2007
Местоположение: Бургас
Кара: E46 1.9 *W210 320 CDI *206 1.4 hdi

Re: :)

Мнение от hristo4 » 25 Мар 2008, 18:43

deyan-enchev написа:
hristo4 написа:... Нямам представа с какъв е сменен,но съм 99% сигурен че работи....


Значи, като караш в града загрява. Като я мачкаш извънградско пак? Така ли? Загряване е всяко мърдане на стрелката на температурата в ляво от 12 :!: . Все пак като пуснеш парното на топло, но продължиш да настъпваш-охлажда ли се? А ако пускаш по надолнище на 5-та без газ охлажда ли?
Защото термостата може да работи, то при него не е само работи и не работи, има и ситуацията заседнал в полуотворено/затворено положение. В тази ситуация става така :!:

Градско е така.Извън градско се движи от средата до червено но не светва.По 5 ск. без гас се връща до средата.Но дори и да карам с 150+ така си работи. Когато съм спрял за 10-15 мин. като запаля се чува виското и стрелката както е на червено се връща в средата за около 3-5 сег.
Последна промяна hristo4 на 25 Мар 2008, 18:51, променена общо 1 път


Аватар
Мнения: 5133
Регистриран на: 15.05.2003
Местоположение: Herefordshire,Ledbury
Пол: Мъж
Кара: акцизни М-паркети от острова
Мечтае да кара: много неща

Мнение от ///MapTo » 25 Мар 2008, 18:50

Най-малкото,което можеш да направиш е да погледнеш дали маслото ти е станало на боза...бахти...3години да си караш така колата... :roll:
Изображение
Изображение
PeReZ: Предполагам и километража (скоростомера) не показва моментната скорост, а ъгловата скорост в завой ???

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 50
Регистриран на: 20.06.2007
Местоположение: Бургас
Кара: E46 1.9 *W210 320 CDI *206 1.4 hdi

Мнение от hristo4 » 25 Мар 2008, 18:52

///MapTo написа:Най-малкото,което можеш да направиш е да погледнеш дали маслото ти е станало на боза...бахти...3години да си караш така колата... :roll:

Не се смесват.Вода не се губи.Изминал съм 46000 км така

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2582
Регистриран на: 24.05.2007
Местоположение: квартала на младите
Пол: Мъж
Кара: малки котета на задната седалка
Мечтае да кара: по-леко
Детайли за колата: Черна скрап

Re: :)

Мнение от deyan-enchev » 25 Мар 2008, 18:53

hristo4 написа:...

При тази ситуация, ти ако се увлечеш по някой проход смятай че си я погребал, а ако я дадеш на приятел и не му споменеш че загрява той ше ти я погребе.
Щом антифриза ти е сменен, и термостата ти е сменен :?: а ти казваш че не знаеш какъв е и от 3 години е колата така :?: :?: . Смени го ПАК с Оригинален, истински, от БМВ, от Германия, С хубав.
Understeer is when you hit the wall with the front of the car. Oversteer is when you hit the wall with the rear of the car. Horsepower is how fast you hit the wall. Torque is how far you take the wall with you. Spoilers and bodykits are how much of a mess you leave on the wall. Rollcages and windownets are how much of the wall you take with you.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 50
Регистриран на: 20.06.2007
Местоположение: Бургас
Кара: E46 1.9 *W210 320 CDI *206 1.4 hdi

Re: :)

Мнение от hristo4 » 25 Мар 2008, 18:58

deyan-enchev написа:
hristo4 написа:...

При тази ситуация, ти ако се увлечеш по някой проход смятай че си я погребал, а ако я дадеш на приятел и не му споменеш че загрява той ше ти я погребе.
Щом антифриза ти е сменен, и термостата ти е сменен :?: а ти казваш че не знаеш какъв е и от 3 години е колата така :?: :?: . Смени го ПАК с Оригинален, истински, от БМВ, от Германия, С хубав.

Да кажем,че е от термостата,защо със зацепен виско пак е така?

триногата
Аватар
Мнения: 2001
Регистриран на: 10.01.2007
Местоположение: BMW Drink Team Bulgaria
Пол: Мъж

Мнение от Andronoff » 25 Мар 2008, 19:25

И мойта водна помпа беше с метални витла, ама точно тя ми причини едни грижи миналия август.. Разбиват им се лагерите на оста и се получават едни кофти луфтове..
Сбогом, Сами! Сбогом, Писта!
Никога няма да бъдете забравени!

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 50
Регистриран на: 20.06.2007
Местоположение: Бургас
Кара: E46 1.9 *W210 320 CDI *206 1.4 hdi

Мнение от hristo4 » 25 Мар 2008, 19:26

Andronoff написа:И мойта водна помпа беше с метални витла, ама точно тя ми причини едни грижи миналия август.. Разбиват им се лагерите на оста и се получават едни кофти луфтове..

Така си беше и преди да сменя помпата.Всичко което съм сменял е била ненужно що е пак така

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1573
Регистриран на: 30.10.2007
Местоположение: Столицата
Пол: Мъж

Мнение от fedoracore » 25 Мар 2008, 19:44

братле накрая ще гръмне двигателя .което не ти го пожелавам но колата щом си я карал така и продължаваш да я караш .ще стане нещо ..пак си погледни термостата и наи важното дали е обезвъздушена добре ;) успеx
Изображение

Старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 12844
Регистриран на: 10.08.2005
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: F11 535d, E84 2.3d

Мнение от vld » 25 Мар 2008, 22:07

Колега виското най вероятно е боклук ;)
Термостата и той може да не отваря достатъчно,ма щом казваш че и студена като я запалиш пак чуваш виското да фучи в началото ,значи е заминало.
Бах твам М40 да не роди толкова време в критична температура :shock:
99% съм сигурен че е виското.
Мил ли си си радятора на пароструйка,да не е много мръсен :roll:
Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 50
Регистриран на: 20.06.2007
Местоположение: Бургас
Кара: E46 1.9 *W210 320 CDI *206 1.4 hdi

Мнение от hristo4 » 25 Мар 2008, 22:14

vld написа:Колега виското най вероятно е боклук ;)
Термостата и той може да не отваря достатъчно,ма щом казваш че и студена като я запалиш пак чуваш виското да фучи в началото ,значи е заминало.
Бах твам М40 да не роди толкова време в критична температура :shock:
99% съм сигурен че е виското.
Мил ли си си радятора на пароструйка,да не е много мръсен :roll:

Колега виското го сложиха в Бова-кар Бургас,а радиатора е чистен

ПредишнаСледваща

Назад към E36

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook