ЗАГРЯВА ---Проблема решен
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
- deyan-enchev
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2582
- Регистриран на: 24.05.2007
- Местоположение: квартала на младите
- Пол: Мъж
- Кара: малки котета на задната седалка
- Мечтае да кара: по-леко
- Детайли за колата: Черна скрап
Re: :)
///MapTo написа:Да бе и за к'во?
На Пешо астрата вървяла и с части от жигула...
А вярно, няма смисъл. Аз обаче си сложих притискател от 12-так. па маховика е от алеко.
Understeer is when you hit the wall with the front of the car. Oversteer is when you hit the wall with the rear of the car. Horsepower is how fast you hit the wall. Torque is how far you take the wall with you. Spoilers and bodykits are how much of a mess you leave on the wall. Rollcages and windownets are how much of the wall you take with you.
- hristo4
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 50
- Регистриран на: 20.06.2007
- Местоположение: Бургас
- Кара: E46 1.9 *W210 320 CDI *206 1.4 hdi
Re: :)
deyan-enchev написа:DJEmoMC написа:2 - смених си и антифриза като го източих и от джигателя не само от радиатора
Като си го източиш от радиатора, според теб остава ли антифриз в двигателя.
hristo4 Като ти е НОВ термостата не значи че работим чувал съм че от "качествени" термостати даже и колата можеш да погребеш. Термостата е много важен елемент на охладителната система, точно колкото и радиатора. Купи си оригинален от Немция.
Нямам представа с какъв е сменен,но съм 99% сигурен че работи.Защото така я карам вече 3-та година.Нямам вече никаква идея къде да търся проблема.Някой ми говорят за компютъра,други за лоша връзка и т.н
- ///MapTo
-
-
- Мнения: 5133
- Регистриран на: 15.05.2003
- Местоположение: Herefordshire,Ledbury
- Пол: Мъж
- Кара: акцизни М-паркети от острова
- Мечтае да кара: много неща
- hristo4
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 50
- Регистриран на: 20.06.2007
- Местоположение: Бургас
- Кара: E46 1.9 *W210 320 CDI *206 1.4 hdi
///MapTo написа:3 години и караш колата и тя си ходи към червеното!?!
![]()
Смени колата!
Да.Стига до червеното,светва и посли изгася и постоянно е така.Но не трябва а
- deyan-enchev
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2582
- Регистриран на: 24.05.2007
- Местоположение: квартала на младите
- Пол: Мъж
- Кара: малки котета на задната седалка
- Мечтае да кара: по-леко
- Детайли за колата: Черна скрап
Re: :)
hristo4 написа:... Нямам представа с какъв е сменен,но съм 99% сигурен че работи....
Значи, като караш в града загрява. Като я мачкаш извънградско пак? Така ли? Загряване е всяко мърдане на стрелката на температурата в ляво от 12

Защото термостата може да работи, то при него не е само работи и не работи, има и ситуацията заседнал в полуотворено/затворено положение. В тази ситуация става така

Understeer is when you hit the wall with the front of the car. Oversteer is when you hit the wall with the rear of the car. Horsepower is how fast you hit the wall. Torque is how far you take the wall with you. Spoilers and bodykits are how much of a mess you leave on the wall. Rollcages and windownets are how much of the wall you take with you.
- hristo4
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 50
- Регистриран на: 20.06.2007
- Местоположение: Бургас
- Кара: E46 1.9 *W210 320 CDI *206 1.4 hdi
Re: :)
deyan-enchev написа:hristo4 написа:... Нямам представа с какъв е сменен,но съм 99% сигурен че работи....
Значи, като караш в града загрява. Като я мачкаш извънградско пак? Така ли? Загряване е всяко мърдане на стрелката на температурата в ляво от 12. Все пак като пуснеш парното на топло, но продължиш да настъпваш-охлажда ли се? А ако пускаш по надолнище на 5-та без газ охлажда ли?
Защото термостата може да работи, то при него не е само работи и не работи, има и ситуацията заседнал в полуотворено/затворено положение. В тази ситуация става така
Градско е така.Извън градско се движи от средата до червено но не светва.По 5 ск. без гас се връща до средата.Но дори и да карам с 150+ така си работи. Когато съм спрял за 10-15 мин. като запаля се чува виското и стрелката както е на червено се връща в средата за около 3-5 сег.
Последна промяна hristo4 на 25 Мар 2008, 18:51, променена общо 1 път
- ///MapTo
-
-
- Мнения: 5133
- Регистриран на: 15.05.2003
- Местоположение: Herefordshire,Ledbury
- Пол: Мъж
- Кара: акцизни М-паркети от острова
- Мечтае да кара: много неща
Най-малкото,което можеш да направиш е да погледнеш дали маслото ти е станало на боза...бахти...3години да си караш така колата... 

- hristo4
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 50
- Регистриран на: 20.06.2007
- Местоположение: Бургас
- Кара: E46 1.9 *W210 320 CDI *206 1.4 hdi
///MapTo написа:Най-малкото,което можеш да направиш е да погледнеш дали маслото ти е станало на боза...бахти...3години да си караш така колата...
Не се смесват.Вода не се губи.Изминал съм 46000 км така
- deyan-enchev
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2582
- Регистриран на: 24.05.2007
- Местоположение: квартала на младите
- Пол: Мъж
- Кара: малки котета на задната седалка
- Мечтае да кара: по-леко
- Детайли за колата: Черна скрап
Re: :)
hristo4 написа:...
При тази ситуация, ти ако се увлечеш по някой проход смятай че си я погребал, а ако я дадеш на приятел и не му споменеш че загрява той ше ти я погребе.
Щом антифриза ти е сменен, и термостата ти е сменен



Understeer is when you hit the wall with the front of the car. Oversteer is when you hit the wall with the rear of the car. Horsepower is how fast you hit the wall. Torque is how far you take the wall with you. Spoilers and bodykits are how much of a mess you leave on the wall. Rollcages and windownets are how much of the wall you take with you.
- hristo4
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 50
- Регистриран на: 20.06.2007
- Местоположение: Бургас
- Кара: E46 1.9 *W210 320 CDI *206 1.4 hdi
Re: :)
deyan-enchev написа:hristo4 написа:...
При тази ситуация, ти ако се увлечеш по някой проход смятай че си я погребал, а ако я дадеш на приятел и не му споменеш че загрява той ше ти я погребе.
Щом антифриза ти е сменен, и термостата ти е сменена ти казваш че не знаеш какъв е и от 3 години е колата така
![]()
. Смени го ПАК с Оригинален, истински, от БМВ, от Германия, С хубав.
Да кажем,че е от термостата,защо със зацепен виско пак е така?
- Andronoff
- триногата
-
- Мнения: 2001
- Регистриран на: 10.01.2007
- Местоположение: BMW Drink Team Bulgaria
- Пол: Мъж
И мойта водна помпа беше с метални витла, ама точно тя ми причини едни грижи миналия август.. Разбиват им се лагерите на оста и се получават едни кофти луфтове..
Сбогом, Сами! Сбогом, Писта!
Никога няма да бъдете забравени!
Никога няма да бъдете забравени!
- hristo4
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 50
- Регистриран на: 20.06.2007
- Местоположение: Бургас
- Кара: E46 1.9 *W210 320 CDI *206 1.4 hdi
Andronoff написа:И мойта водна помпа беше с метални витла, ама точно тя ми причини едни грижи миналия август.. Разбиват им се лагерите на оста и се получават едни кофти луфтове..
Така си беше и преди да сменя помпата.Всичко което съм сменял е била ненужно що е пак така
- fedoracore
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1573
- Регистриран на: 30.10.2007
- Местоположение: Столицата
- Пол: Мъж
братле накрая ще гръмне двигателя .което не ти го пожелавам но колата щом си я карал така и продължаваш да я караш .ще стане нещо ..пак си погледни термостата и наи важното дали е обезвъздушена добре
успеx


- vld
- Старши ентусиаст
-
- Мнения: 12844
- Регистриран на: 10.08.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F11 535d, E84 2.3d
Колега виското най вероятно е боклук
Термостата и той може да не отваря достатъчно,ма щом казваш че и студена като я запалиш пак чуваш виското да фучи в началото ,значи е заминало.
Бах твам М40 да не роди толкова време в критична температура
99% съм сигурен че е виското.
Мил ли си си радятора на пароструйка,да не е много мръсен

Термостата и той може да не отваря достатъчно,ма щом казваш че и студена като я запалиш пак чуваш виското да фучи в началото ,значи е заминало.
Бах твам М40 да не роди толкова време в критична температура

99% съм сигурен че е виското.
Мил ли си си радятора на пароструйка,да не е много мръсен


- hristo4
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 50
- Регистриран на: 20.06.2007
- Местоположение: Бургас
- Кара: E46 1.9 *W210 320 CDI *206 1.4 hdi
vld написа:Колега виското най вероятно е боклук![]()
Термостата и той може да не отваря достатъчно,ма щом казваш че и студена като я запалиш пак чуваш виското да фучи в началото ,значи е заминало.
Бах твам М40 да не роди толкова време в критична температура![]()
99% съм сигурен че е виското.
Мил ли си си радятора на пароструйка,да не е много мръсен
Колега виското го сложиха в Бова-кар Бургас,а радиатора е чистен
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани