хелп!
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
22 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
- t0sh
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2184
- Регистриран на: 7.08.2006
- Местоположение: София / ghetto+
- Пол: Мъж
- Кара: m52 e36
- Мечтае да кара: е38 ;)
- Детайли за колата: е36
bmwdriver написа:Когато ламбдата не е наред,определено има аномалии в празния ход.
Мога да го твърдя,защото имам уред за сместа и знам какво отчиташе,
когато ламбдата сдаде багажа.
Но най-добре е колегата да иде на диагностика и там ще си покаже.
супер, а аз защо нямам и съм нямал проблеми никога с празния ход от ламбда?
- bmwdriver
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4859
- Регистриран на: 7.02.2003
- Местоположение: София
- Кара: на 1,6 бара
- Мечтае да кара: 911
t0sh написа:супер, а аз защо нямам и съм нямал проблеми никога с празния ход от ламбда?
Щото твоята кола е от скъпите,пък моята е от тия по 5000 лв

- t0sh
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2184
- Регистриран на: 7.08.2006
- Местоположение: София / ghetto+
- Пол: Мъж
- Кара: m52 e36
- Мечтае да кара: е38 ;)
- Детайли за колата: е36
bmwdriver написа:t0sh написа:супер, а аз защо нямам и съм нямал проблеми никога с празния ход от ламбда?
Щото твоята кола е от скъпите,пък моята е от тия по 5000 лв
а по-смислен отговор?

- Zaho
-
-
- Мнения: 1081
- Регистриран на: 20.10.2006
- Местоположение: Разлог, Банско, Добринище
- Детайли за колата: mnoo fast ;)
Извинявам се че ползвам на колегата темата но да не отварям нова :
Това нормално ли е като исфорсираш колата и оборотите да падат до 1300 при което се задържат за 4асти от секундата даже леко се качват с 50 примерно и тогава пак падат малко под нормалните за празен ход и едва тогава се нормализират ???
Това нормално ли е като исфорсираш колата и оборотите да падат до 1300 при което се задържат за 4асти от секундата даже леко се качват с 50 примерно и тогава пак падат малко под нормалните за празен ход и едва тогава се нормализират ???

- avox76
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 67
- Регистриран на: 14.04.2007
- Местоположение: София
- Кара: '95, 320i, Touring
t0sh написа:
бордкомпа просто спира да взима под внимание показанията на памбдата за това колко е богата сместа и работи с предварително зададени 'safe' параметри, което просто вдига разхода
Здравейте колеги,
Извинявам се, че изравям тази стара тема, но по-добре да се пише в стари теми, когато става въпрос за една и съща тематика, отколкото постоянно да се отварят нови. Така ще бъде по-лесно и за тези след нас, които ще търсят полезна информация...
Става въпрос за мотор М52 VANUS с две ламбда сонди. Проблемът е, че е на едната сонда не и работи нагревателя. Това се установи след като ходих на диагностика на две места. На второто място, което беше при познати, правихме какви ли не тестове и се оказа, че компа изобщо не отчита показания от сондите. Дори и от здравата! Колата си работеше по един и същ начин дори с откачени кабели от сондите. Това означава, че е минала в т.нар. `safe mode`.
Кой знае от кога е така, но аз за момента проблеми не съм забелязал. Разходът на гориво е нормален, нищо по таблото не свети, оборотите са равномерни, като има малко вариране на празен ход в границите на 20-30 оборота, т.е. съвсем леко поклащане на стрелката. Усеща се на моменти и съвсем леко притрисане.
Единственото което се усеща е мирис на недоизгорели газове в купето, при отворени прозорци. Това е всичко. Няма прекъсване, гаснене, детонации, загуба на мощност и т.н. Тъпото е обаче, че компютъра изключва сондите само заради един нагревател. По тъпото е, че заради нагревателя трябва да сменям цялата сонда. Сондата е 400 лв. и трудно се намира, тъй като е Siemens, титаниева, а универсалните циркониеви не могат да я заменят. Най-тъпото е, че аз не знам дали след като я сменя ще има някаква осезаема разлика в работата на мотора и поведението на колата.
Моля, ако някой колега е бил с подобен проблем, със същия мотор с две сонди, и е сменил неработеща или полуработеща сонда, да сподели дали си струва да дам 400 лв. или да продължавам да си карам в safe mode . Другото което ме притеснява е дали след смяната компа ще излезе от safe mode веднага, след като се смени сондата и се изчистят грешките или ще трябва нещо допълнително...
- vld
- Старши ентусиаст
-
- Мнения: 12844
- Регистриран на: 10.08.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F11 535d, E84 2.3d
22 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани