хелп!

3-та серия ('91-'98)

Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2184
Регистриран на: 7.08.2006
Местоположение: София / ghetto+
Пол: Мъж
Кара: m52 e36
Мечтае да кара: е38 ;)
Детайли за колата: е36

Мнение от t0sh » 04 Мар 2008, 14:41

bmwdriver написа:Когато ламбдата не е наред,определено има аномалии в празния ход.
Мога да го твърдя,защото имам уред за сместа и знам какво отчиташе,
когато ламбдата сдаде багажа.
Но най-добре е колегата да иде на диагностика и там ще си покаже.


супер, а аз защо нямам и съм нямал проблеми никога с празния ход от ламбда?

Потребител
Аватар
Мнения: 18
Регистриран на: 16.02.2008
Местоположение: кадето си пискам

Мнение от joro_320i » 04 Мар 2008, 19:23

мерси все пак колеги но се оказа 4е 3 целиндар си е работил трябва само да е сондата друго невиждам да е вси4ко сам сменил освен това и пука яко отдоло :roll:

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 4859
Регистриран на: 7.02.2003
Местоположение: София
Кара: на 1,6 бара
Мечтае да кара: 911

Мнение от bmwdriver » 04 Мар 2008, 23:13

t0sh написа:супер, а аз защо нямам и съм нямал проблеми никога с празния ход от ламбда?


Щото твоята кола е от скъпите,пък моята е от тия по 5000 лв ;)
'91 Е36 32?i 24V- тия с детските болести и многото екстри 8)
Изображение
Driver's Racing Team
KBDremap

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2184
Регистриран на: 7.08.2006
Местоположение: София / ghetto+
Пол: Мъж
Кара: m52 e36
Мечтае да кара: е38 ;)
Детайли за колата: е36

Мнение от t0sh » 05 Мар 2008, 12:40

bmwdriver написа:
t0sh написа:супер, а аз защо нямам и съм нямал проблеми никога с празния ход от ламбда?


Щото твоята кола е от скъпите,пък моята е от тия по 5000 лв ;)


а по-смислен отговор? ;)


Аватар
Мнения: 1081
Регистриран на: 20.10.2006
Местоположение: Разлог, Банско, Добринище
Детайли за колата: mnoo fast ;)

Мнение от Zaho » 05 Мар 2008, 13:02

Извинявам се че ползвам на колегата темата но да не отварям нова :

Това нормално ли е като исфорсираш колата и оборотите да падат до 1300 при което се задържат за 4асти от секундата даже леко се качват с 50 примерно и тогава пак падат малко под нормалните за празен ход и едва тогава се нормализират ??? :help:

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 67
Регистриран на: 14.04.2007
Местоположение: София
Кара: '95, 320i, Touring

Мнение от avox76 » 22 Юли 2009, 11:48

t0sh написа:
бордкомпа просто спира да взима под внимание показанията на памбдата за това колко е богата сместа и работи с предварително зададени 'safe' параметри, което просто вдига разхода


Здравейте колеги,
Извинявам се, че изравям тази стара тема, но по-добре да се пише в стари теми, когато става въпрос за една и съща тематика, отколкото постоянно да се отварят нови. Така ще бъде по-лесно и за тези след нас, които ще търсят полезна информация...

Става въпрос за мотор М52 VANUS с две ламбда сонди. Проблемът е, че е на едната сонда не и работи нагревателя. Това се установи след като ходих на диагностика на две места. На второто място, което беше при познати, правихме какви ли не тестове и се оказа, че компа изобщо не отчита показания от сондите. Дори и от здравата! Колата си работеше по един и същ начин дори с откачени кабели от сондите. Това означава, че е минала в т.нар. `safe mode`.

Кой знае от кога е така, но аз за момента проблеми не съм забелязал. Разходът на гориво е нормален, нищо по таблото не свети, оборотите са равномерни, като има малко вариране на празен ход в границите на 20-30 оборота, т.е. съвсем леко поклащане на стрелката. Усеща се на моменти и съвсем леко притрисане.

Единственото което се усеща е мирис на недоизгорели газове в купето, при отворени прозорци. Това е всичко. Няма прекъсване, гаснене, детонации, загуба на мощност и т.н. Тъпото е обаче, че компютъра изключва сондите само заради един нагревател. По тъпото е, че заради нагревателя трябва да сменям цялата сонда. Сондата е 400 лв. и трудно се намира, тъй като е Siemens, титаниева, а универсалните циркониеви не могат да я заменят. Най-тъпото е, че аз не знам дали след като я сменя ще има някаква осезаема разлика в работата на мотора и поведението на колата.

Моля, ако някой колега е бил с подобен проблем, със същия мотор с две сонди, и е сменил неработеща или полуработеща сонда, да сподели дали си струва да дам 400 лв. или да продължавам да си карам в safe mode . Другото което ме притеснява е дали след смяната компа ще излезе от safe mode веднага, след като се смени сондата и се изчистят грешките или ще трябва нещо допълнително...

Старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 12844
Регистриран на: 10.08.2005
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: F11 535d, E84 2.3d

Мнение от vld » 22 Юли 2009, 13:09

В правилата е написано как се процедира със стара тема към която смятащ че е обща с твоя проблем ;)
Изображение

Предишна

Назад към E36

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook