МЕТАН НА БМВ 318 ИС
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
55 мнения
• Страница 2 от 4 • 1, 2, 3, 4
- stambo_81dg
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2570
- Регистриран на: 17.09.2003
- Местоположение: Димитровград / London
- Кара: Х5
да не останеш разочарован от вървенето на метан и после да искаш да я махаш, знам няколко случая
газта е чиста работа 50% по малко от бензина кво искаш

газта е чиста работа 50% по малко от бензина кво искаш

- павката
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 5250
- Регистриран на: 12.11.2006
- Пол: Мъж
- Кара: ги да пият мента
- Мечтае да кара: за 6лв/100км
- Детайли за колата: не върви и не гори
Re: а
.... имам доста такива приятели ама не с БМВ-та карат колите си на секви лайна само дето не пикат в резервоарите, всеки си решава сам за себе си.[/quote]
аз ще зема и да акам,само да тръгне мамицата й...
по темата-пич слагай и карай,щот кефа идва от карането,а не от висенето пред блока..кое е смешното на бмв на алтернативно гориво,нали е уж здрав автомобил със здрав двигател или е революционен и с под 98 октана не става на работа?
бе не се излагайте,на гол тумбак чифте пищови не вървят,да се правим на много хай,а сме всъщност умрели от гъдел-кое ни е наред,че унуй да ни е отпред,а?
всичко в милата родина е балон
аз ще зема и да акам,само да тръгне мамицата й...

по темата-пич слагай и карай,щот кефа идва от карането,а не от висенето пред блока..кое е смешното на бмв на алтернативно гориво,нали е уж здрав автомобил със здрав двигател или е революционен и с под 98 октана не става на работа?
бе не се излагайте,на гол тумбак чифте пищови не вървят,да се правим на много хай,а сме всъщност умрели от гъдел-кое ни е наред,че унуй да ни е отпред,а?
всичко в милата родина е балон
Тия от БМВ-клуба обичат да си прикачат подобни табелки ;-)
Не им вярвай много - нищо чудно под предния капак да се крие охлювче
Не им вярвай много - нищо чудно под предния капак да се крие охлювче
- stambo_81dg
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2570
- Регистриран на: 17.09.2003
- Местоположение: Димитровград / London
- Кара: Х5
Re: а
pavlin_e30 написа:.... имам доста такива приятели ама не с БМВ-та карат колите си на секви лайна само дето не пикат в резервоарите, всеки си решава сам за себе си.
аз ще зема и да акам,само да тръгне мамицата й...

по темата-пич слагай и карай,щот кефа идва от карането,а не от висенето пред блока..кое е смешното на бмв на алтернативно гориво,нали е уж здрав автомобил със здрав двигател или е революционен и с под 98 октана не става на работа?
бе не се излагайте,на гол тумбак чифте пищови не вървят,да се правим на много хай,а сме всъщност умрели от гъдел-кое ни е наред,че унуй да ни е отпред,а?
всичко в милата родина е балон[/quote]
брат наистина не вървят на тоо метан ве живо мъчение си е

някаде ако трябва да се изтеглиш по бързо -нъцки,става горе долу за каране ама



a
да батко сложи си метан, боядисай я жълта и си ти човека, без лоши чуства, ама що не си вземеш едно дизелче.
Няма начин да няма начин
- BOOKER
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 218
- Регистриран на: 27.02.2008
- Местоположение: Сливен
- Пол: Мъж
- Детайли за колата: BMW Е36 318 М40
Е36 325 М50
Е30 320 М50
метан на БМВ 318 ис
Приятели,приятели всеки мож да прай квото иска с колата си.Аз лично си сложих обикновенно АГУ на моята 318ка.Перфектна е 12 среден разход,просто никакъв проблем.А че газта щели да я вдигат са пални глупости,тва го слушам от 92ра когато нашия сложи газ на неговта кола.Газта внаги ще е наполовина на бензина.
- bam-bam
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3665
- Регистриран на: 25.12.2006
- Местоположение: македонче
- Пол: Мъж
- Кара: Е39
- Мечтае да кара: Е92
слагай и не се коси .. както някои каза нали това е БМВ най яката кола .. нема как да се строши тоя уникален двигател
п.п. въпрос на време е да стане 3-4-5 лв бензина и всеки да избира .. да кара на (лайна) или да има паметник пред блока

п.п. въпрос на време е да стане 3-4-5 лв бензина и всеки да избира .. да кара на (лайна) или да има паметник пред блока


за да не се преповтарят темите, погледни тук
http://bmwpower-bg.net/forums/viewtopic ... &start=120
дал съм си мнението и впечатлението от метана.
освен това потърси, имаше образователна тема за метана, хубавое да се прочете и да разсеят някои митове, които все още се говорят , и тук.
http://bmwpower-bg.net/forums/viewtopic ... &start=120
дал съм си мнението и впечатлението от метана.
освен това потърси, имаше образователна тема за метана, хубавое да се прочете и да разсеят някои митове, които все още се говорят , и тук.

- don_mimo
- ентусиаст
-
- Мнения: 837
- Регистриран на: 1.08.2006
- Местоположение: Русе
- Пол: Мъж
- Кара: bmw e53 3.0d 218hp '04
- Мечтае да кара: bmw x5 '11
хубаво е да си изказват хора компетентни по въпроса
които са карали и на метан и на бензин и на газ
а мога да ви кажа 4е и метана си върви без проблем ако се направи като хората ....
както каза колегата вижте темата за метана .....
аз предпо4итам да дам русе-варна - 12лв за метан отколкото 40лв за бензин
а спокойно
със спестените пари ще си направя ремонт на двигателя ..клапани гуми4ки и тн ...и хем метан хем нов двигател ....
и бутилката нетежи 300кг
а пална около 70кг
всеки сам си решава на какво да кара според джоба ... аз за бензин сам дал пари колкото за 2 е36-ци ..... стига толкова ,ред е на алтернативното гориво ...
щом hamman направиха бмв м6 на пропан бутан и то по-мощно от бензиновия модел зна4и нее толкова зле


а мога да ви кажа 4е и метана си върви без проблем ако се направи като хората ....
както каза колегата вижте темата за метана .....
аз предпо4итам да дам русе-варна - 12лв за метан отколкото 40лв за бензин
а спокойно

и бутилката нетежи 300кг

всеки сам си решава на какво да кара според джоба ... аз за бензин сам дал пари колкото за 2 е36-ци ..... стига толкова ,ред е на алтернативното гориво ...
щом hamman направиха бмв м6 на пропан бутан и то по-мощно от бензиновия модел зна4и нее толкова зле
- deyan-enchev
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2582
- Регистриран на: 24.05.2007
- Местоположение: квартала на младите
- Пол: Мъж
- Кара: малки котета на задната седалка
- Мечтае да кара: по-леко
- Детайли за колата: Черна скрап
don_mimo написа:аз предпо4итам да дам русе-варна - 12лв за метан отколкото 40лв за бензин
а спокойносъс спестените пари ще си направя ремонт на двигателя
Твърдо съм зад мнението ти, и метана и пропан бутана са Ок, вярно е че колата се поочупва повече ма както казаха колегите по нагоре важното е да се кара а не да си дреме пред блока.
На метан съм карал само Volvo 850 някви 143 коня ма бая поумрели с тоя метан а на клима както вика stambo е бая мудна колата.
На газ съм карал 518 (не върви толкоз малко бре), Орел мастра 1.4 (стаа за в града ама вече е за осн ремонт след изпъснения по Тракия), Голф III с 1.8, Фиат Регата много вървеше на газ -120-130


Че тва го написах не за друго ми да обобщя най накрая че разликата м/у каране на Газ и бензин е много малка и дори несъпоставима с паричните средства който различават 2-те горива.
А за метан-безнин разликата е уникално голяма в вървежа, но и в джоба тоже

Ако колата не е нов дизел, другия по сгоден вариянт е алтернативното горива, хем чисто хем нормален разход. Малко са хората колкото и пари да имат( ако те си изкарват) да кажат с лека ръка "мен разхода не ме интересува" дори и да го кажат е поредната заблуда може би

Understeer is when you hit the wall with the front of the car. Oversteer is when you hit the wall with the rear of the car. Horsepower is how fast you hit the wall. Torque is how far you take the wall with you. Spoilers and bodykits are how much of a mess you leave on the wall. Rollcages and windownets are how much of the wall you take with you.
- t0sh
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2184
- Регистриран на: 7.08.2006
- Местоположение: София / ghetto+
- Пол: Мъж
- Кара: m52 e36
- Мечтае да кара: е38 ;)
- Детайли за колата: е36
а що да не си въртя 20 000 км само градско на година на бензин а??? и то при положение че бачкам от нас и не смятам изилзанията извън София...
за газта - Павлин се опита да ви светне че като добавите консумативите които изискват по-честа смяна, допълнителни прегледи и настройки и цената излиза много близка до каране на бензин.
ма кво да се хабя и аз, побългарявайте там квато кола ви падне щото не можете да я изхраните и после спорете какви са пазарните цени на читавите коли...
за газта - Павлин се опита да ви светне че като добавите консумативите които изискват по-честа смяна, допълнителни прегледи и настройки и цената излиза много близка до каране на бензин.
ма кво да се хабя и аз, побългарявайте там квато кола ви падне щото не можете да я изхраните и после спорете какви са пазарните цени на читавите коли...
- BOOKER
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 218
- Регистриран на: 27.02.2008
- Местоположение: Сливен
- Пол: Мъж
- Детайли за колата: BMW Е36 318 М40
Е36 325 М50
Е30 320 М50
t0sh написа:а що да не си въртя 20 000 км само градско на година на бензин а??? и то при положение че бачкам от нас и не смятам изилзанията извън София...
за газта - Павлин се опита да ви светне че като добавите консумативите които изискват по-честа смяна, допълнителни прегледи и настройки и цената излиза много близка до каране на бензин.
ма кво да се хабя и аз, побългарявайте там квато кола ви падне щото не можете да я изхраните и после спорете какви са пазарните цени на читавите коли...
Малиииии от утре почвам на бенц.Хууууу че има такива арни ора кат вас,инача ко ши праим
t0sh написа:за газта - Павлин се опита да ви светне че като добавите консумативите които изискват по-честа смяна, допълнителни прегледи и настройки и цената излиза много близка до каране на бензин.
ма кво да се хабя и аз, побългарявайте там квато кола ви падне щото не можете да я изхраните и после спорете какви са пазарните цени на читавите коли...
И кой консуматив се сменя по-често? Особено ако АГУ-то е инжекцион или има ламбда контрол (което е най-рационалното решение). Свещите ли си заминават по-бързо или филтрите ?
Настройките и прегледите можеш да ги позабравиш с ново поколение АГУ или с монтиране на ламбда контрол (100-150лв.), но него никой не го монтира от майсторите понеже така си губят клиентите - няма да има защо да се ходи при тях

И по-добре BMW на газ , но с нови гуми и мортисьори , отколкото BMW на бензин с което да те е страх да вдигнеш 100км/ч.
- sv
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 66
- Регистриран на: 4.05.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: e36 328 touring
карам 320 комби с метанов инжекцион, всеки ден минавам около 100км. градско.(София) В пари това са 10(десет) лева. На бензин не съм я засичл точно но предполагам че е около 12-14/100, или в пари 24-28лв на 100км.(всеки може да си направи сметка за един месец колко е разликата)
Сега идва наи-интересното,разхода извън градско е 500км-30лв.
Сега идва наи-интересното,разхода извън градско е 500км-30лв.
- vitamincpp
- ентусиаст
-
- Мнения: 1198
- Регистриран на: 16.04.2006
- Местоположение: София
- Кара: e46 330Ci convertible
тва за колелото е малко несериозно... както някой вече спомена, говорим за минимална разлика във возията и мощността и драстична в парите.
лично аз в динамиката не се оплаквам, извънградско си поддържа 110-150 км/ч (където пътя позволява) - метанов инжекцион.
а за пропан бутана някои дори казват че не усещат дори разлика при правилно настроен инжекцион.
лично аз в динамиката не се оплаквам, извънградско си поддържа 110-150 км/ч (където пътя позволява) - метанов инжекцион.
а за пропан бутана някои дори казват че не усещат дори разлика при правилно настроен инжекцион.

55 мнения
• Страница 2 от 4 • 1, 2, 3, 4
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани