Проблем с 316i
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
43 мнения
• Страница 2 от 3 • 1, 2, 3
- Владо
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2381
- Регистриран на: 24.07.2006
- Местоположение: 02..., +3592...
- Пол: Мъж
- Кара: myCar 5.3. and iCar 3.9.
- Мечтае да кара: още по-бавно
- Детайли за колата: ...
01" 525d m57
04" X5 m57
06" Liberty 2,8 CRD
///Vasko написа:MuPa` написа:На стенда нищо не казаха за тези работи... били си наред...
Накарай ги да проверят пак маркучите, те са една от причините да се губят ниските обороти, не че оспорвам професионализма им.
Работи на оборот... като му подам плавно газ върви здраво... обаче като му дам рядко, гърми във филтъра... черни свещите, отзад чак плюе черно... масло не гори... проблема идва само, когато работи на обороти и дам рязко газ до дупка...
- ивчо3
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1939
- Регистриран на: 13.09.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 318is, 1995 м42
Ако си на газ, не съм запознат от какво е повредата, но това гърмене във въздушния филтър ме навежда на мисълта, че двигателя може да се дави от преобогатена горивна смес. Лесно може да се разбере дали причината е оттам, когато имаш разходомер на арматурното табло. Когато засилиш колата на скорост, независимо на коя предавка и пуснеш рязко педала на газта, без да изключваш от скорост, стрелката задължително трябва да сочи 0 литра на 100 км. Всяко отклонение от тези показания е индикатор, че си впръсква повече гориво, отколкото е необходимо и в резултат на това двигателя се дави и накрая на празен ход гасне. В този случай само се почиства канала на дебитомера, за да не заклинва клапата в отворено положение. Това бях ти писал в първия ти постинг. Знай със сигурност, че изхвърля ли черен дим, съчетано с гърмежи във филтъра и черни свещи имаш проблем с горивната смес. В твоя случай е преобогатена. В който и сервиз да отидеш на диагностика не могат с никакъв уред да установят повреда в дебитомера, защото той е напълно изправен. Във въпросния дебитомер има една клапа, която се отваря в зависимост на постъпилия въздух през филтъра, т.е. колкото повече натискаш педала на газта, толкова повече се отваря тази клапа и задава информация към ЕКУ-то да се всръска повече бензин през дюзите. Но когато върнеш педала на газта, клапата се притваря и по този начин на ниските обороти се намалява подаването на гориво. Когато клапата на дебитомера заседне в отворено положение, поради замърсяване на канала, в който се движи, резултаните са налице: При ниски обороти на двигателя подава прекомерно гориво, което не може да изгори напълно- усеща се мирис на суров бензин през ауспуха, двигателя започва да се дави, горивната смес не може да изгори и излиза през смукателния колектор, откъдето се самовъзпламенява- това са гърмежите, които чуваш във въздушния филтър.
- ивчо3
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1939
- Регистриран на: 13.09.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 318is, 1995 м42
Работата по отстраняване на повредата е за 10 минути. Сваляш въздушния филтър както си е с дебитомера, вземаш един парцал и чистиш. Нищо повече.
ивчо3 написа:Работата по отстраняване на повредата е за 10 минути. Сваляш въздушния филтър както си е с дебитомера, вземаш един парцал и чистиш. Нищо повече.
Утре ще го почистя отново... надявам се да е от това... но ме съмнявам също да не е запушен катализатора... ще махна и него


Не показва на нула, ясно ми е, че сместа е богата и черни свещите...
- Ogi
-
Плевен тийм
-
- Мнения: 3296
- Регистриран на: 5.09.2007
- Местоположение: Плевен!
- Пол: Мъж
- Кара: 323ti
- Мечтае да кара: 332ti
- Детайли за колата: сива
Re: Проблем с 316i
MuPa` написа:Здравейте,
карам БМВ 316i. Имам проблем с двигателя. Преди да тръгне глъхне самият двигател,
Благодаря предварително!
и аз имах подобен проблем.. оказа се че маркуча м/у дебитомера и колекторите се е скъсал и лапа въздух...
- Zaho
-
-
- Мнения: 1081
- Регистриран на: 20.10.2006
- Местоположение: Разлог, Банско, Добринище
- Детайли за колата: mnoo fast ;)
При мен проблема е сходен при високи обороти като качвам предавки и хвърля огън от ауспуха. А от седмица насам сутрин като я запаля и опита да изгасне и после почне да държи 1300 оборота 

- Ogi
-
Плевен тийм
-
- Мнения: 3296
- Регистриран на: 5.09.2007
- Местоположение: Плевен!
- Пол: Мъж
- Кара: 323ti
- Мечтае да кара: 332ti
- Детайли за колата: сива
Zaho написа:При мен проблема е сходен при високи обороти като качвам предавки и хвърля огън от ауспуха. А от седмица насам сутрин като я запаля и опита да изгасне и после почне да държи 1300 оборота
http://www.youtube.com/watch?v=VZGseB3CXP4
така ли прави ?

P.S. смених свещи кабели.. не е от тях да знаеш

- Zaho
-
-
- Мнения: 1081
- Регистриран на: 20.10.2006
- Местоположение: Разлог, Банско, Добринище
- Детайли за колата: mnoo fast ;)
почти сигурен съм че е от ламбда сондата щото стана от как махнах катализатора но не че е дефектна а нещо се бъгва щото излизат по бързо газовете и неможе да им хване кислорода точно и пуска по богата смес (предположения) Надявам се с широколентовата като сложа и смт-то да се оправят нещата Но това за оборотите се случи преди ден два
паля сутрин и хоп да изгасне а да заглъхне и пак вдига оборотите но ве4е на 1300
А разхода от нова година на сам ми е паднал от 9 на 8 на 100 градско
(мерено с пълен резервоар)


А разхода от нова година на сам ми е паднал от 9 на 8 на 100 градско

43 мнения
• Страница 2 от 3 • 1, 2, 3
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани