Oil servise

3-та серия ('91-'98)

Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 468
Регистриран на: 9.05.2007

Мнение от robert1975 » 04 Яну 2008, 10:12

а трябва ли да светят тези чертички и на работеща кола-на мен ми светват при паленето и след 5 секунди изгасват и само остават броячите на километрите.........

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 688
Регистриран на: 20.10.2006
Местоположение: София

Мнение от Ivo III » 04 Яну 2008, 10:46

robert1975 написа:а трябва ли да светят тези чертички и на работеща кола-на мен ми светват при паленето и след 5 секунди изгасват и само остават броячите на километрите.........


точно така работи :D
"Съдбата обича смелите!" Вергилий, Енеида

Плевен тийм
Плевен тийм
Аватар
Мнения: 3296
Регистриран на: 5.09.2007
Местоположение: Плевен!
Пол: Мъж
Кара: 323ti
Мечтае да кара: 332ti
Детайли за колата: сива

Мнение от Ogi » 04 Яну 2008, 11:12

колеги искам малко да се отклоня от темата...
изминал съм 1О ООО км и до сега не ми е пипнала масълце... както съм го сложил така си стои вече цели 1О ООО км
това не е нормално за БМВ кажете ми къде е проблема :mhihi:

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 123
Регистриран на: 18.10.2007
Местоположение: Казанлък

Мнение от ozy » 05 Яну 2008, 0:59

Ogi написа:колеги искам малко да се отклоня от темата...
изминал съм 1О ООО км и до сега не ми е пипнала масълце... както съм го сложил така си стои вече цели 1О ООО км
това не е нормално за БМВ кажете ми къде е проблема :mhihi:


Това е защото караш DEMO VERSION на BMW! :mhihi:

ПС: Ако пък случайно някой знае как точно изчислява компа, че маслото е за смяна, нека да напише.

Поздрави.

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1055
Регистриран на: 16.09.2006
Кара: осем цилиндрови

Мнение от .::Братоев::. » 05 Яну 2008, 10:47

ozy написа:
Ogi написа:колеги искам малко да се отклоня от темата...
изминал съм 1О ООО км и до сега не ми е пипнала масълце... както съм го сложил така си стои вече цели 1О ООО км
това не е нормално за БМВ кажете ми къде е проблема :mhihi:


Това е защото караш DEMO VERSION на BMW! :mhihi:

ПС: Ако пък случайно някой знае как точно изчислява компа, че маслото е за смяна, нека да напише.

Поздрави.

Изчислява по това колко километра си изминал и с какви обороти е работила колата докато ги изминаваш.
Примерно ако я ръчкаш ,по-рано ше ти изпише да го смениш.
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 468
Регистриран на: 9.05.2007

Мнение от robert1975 » 05 Яну 2008, 15:14

Ogi написа:колеги искам малко да се отклоня от темата...
изминал съм 1О ООО км и до сега не ми е пипнала масълце... както съм го сложил така си стои вече цели 1О ООО км
това не е нормално за БМВ кажете ми къде е проблема :mhihi:
проблема е че търсиш проблем :mhihi:

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 91
Регистриран на: 10.12.2007
Местоположение: Пловдив

Мнение от didich » 07 Яну 2008, 14:02

т'ва с ресетването не ебава, пробвах и с кламер, и със жичка тц, онова си седи все така..... пречи ли иначе ако си седи така ? щото скоро смених маслото пък онова е на последните 2 черти :mhihi:
Не насилвайте нещата, просто вземете по-голям чук!

no comment!!!!

Плевен тийм
Плевен тийм
Аватар
Мнения: 3296
Регистриран на: 5.09.2007
Местоположение: Плевен!
Пол: Мъж
Кара: 323ti
Мечтае да кара: 332ti
Детайли за колата: сива

Мнение от Ogi » 07 Яну 2008, 14:32

отиди в някой сервиз за 2 лв ще ти го нулират...

Потребител
Аватар
Мнения: 18
Регистриран на: 2.02.2008
Местоположение: Силистра

Мнение от varbanov » 13 Фев 2008, 18:07

И аз да кажа че тази работа с зануляването с жичката не стана.Направих всичко както е описано,цитирам-(ВНИМАНИЕ! Двигателят на колата не трябва да е запален и ключът трябва да е изваден! След като поставите жичката и се уверите за последен път, че е на правилното място, влезте в автомобила и завъртете ключа до втора позиция. Изчакайте около 3 секунди за зануляването на OilService индикацията и от 9-12 секунди за Inspection. Когато на таблото се появят зелените правоъгълничета върнете ключа обратно.)Уви нищо не стана.Стоях,гледах,пулих се,чаках и на края какво- нищо.А на сервиз ми искат 20лв. да ми го занулят.Не ми се дават 20лв. точно за това при условие че има начин да стане толкова лесно,но нещо не ми се получава на мен.Моля помогнете,но хора които наистина са го правили а не само да пишем врели некипели.Благодаря.
Последна промяна varbanov на 13 Фев 2008, 18:40, променена общо 1 път

Потребител
Аватар
Мнения: 18
Регистриран на: 2.02.2008
Местоположение: Силистра

Мнение от varbanov » 13 Фев 2008, 18:38

:arrow: никой ли неможе да помогне

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 4463
Регистриран на: 24.06.2005

Мнение от tsb_bg » 13 Фев 2008, 18:58

1. Завърташ ключа на конакт (II-ра позиция) без да палиш
2. Свързваш пин-7 (Reset Service) с пин-19 (Ground) първо поставяш кабела на пин-7
3. Изчакваш 4 секунди и махаш кабела между двата пина
4. Изкчваш от контакт и пак включваш на контакт

Предполагам, не се е получавало, защото първо слагаш кабела

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 374
Регистриран на: 29.05.2006
Местоположение: Велико Търново
Пол: Мъж
Кара: G30 540iX

Мнение от snooperchi » 13 Фев 2008, 19:27

А някой може ли да даде снимка със скалата точно кои цветове трябва да светят... (Ако всичко е наред.. ) ? в смисъл смених си маслото ( не в бмв сервиз ) а в обикновен сервиз и не съм рестартирал нищо ... и незнам кое как трябва да свети ... :| :help:

Потребител
Аватар
Мнения: 18
Регистриран на: 2.02.2008
Местоположение: Силистра

Мнение от varbanov » 13 Фев 2008, 20:53

tsb_bg написа:1. Завърташ ключа на конакт (II-ра позиция) без да палиш
2. Свързваш пин-7 (Reset Service) с пин-19 (Ground) първо поставяш кабела на пин-7
3. Изчакваш 4 секунди и махаш кабела между двата пина
4. Изкчваш от контакт и пак включваш на контакт

Предполагам, не се е получавало, защото първо слагаш кабела

Мерси колега,ще пробвам утре че вече е тъмно навън и ще кажа какво е станало.В интерес на истината незнаех че първо се дава на контакт и тогава се слага кабела,но по това което прочетох из темите беше обяснено това което направих.Надявам се по този начин(по който ти казваш ),че няма да стане някоя беля,да окъся нещо.

Потребител
Аватар
Мнения: 18
Регистриран на: 2.02.2008
Местоположение: Силистра

Мнение от varbanov » 13 Фев 2008, 20:58

snooperchi написа:А някой може ли да даде снимка със скалата точно кои цветове трябва да светят... (Ако всичко е наред.. ) ? в смисъл смених си маслото ( не в бмв сервиз ) а в обикновен сервиз и не съм рестартирал нищо ... и незнам кое как трябва да свети ... :| :help:

За това което питаш ти приятелю можеш да видиш тук http://ivo316i.hit.bg/oilservice

Потребител
Аватар
Мнения: 18
Регистриран на: 2.02.2008
Местоположение: Силистра

Мнение от varbanov » 13 Фев 2008, 21:36

Не ме стърпя и го направих.СТАНА :D
Направете следното:
1.Сложете кабела на 7 и 19
2.Влезте в колата и дайте на втора степен на контакт без да палите
3.Слезте от колата и махнете кабела
4.Влезте в колата и изключете от контакт
5.Всичко е готово.
Много благодаря за тази информация.Спестих си 20 кинта :D :D :D :D :) :) :) :) :D :D :D :D

ПредишнаСледваща

Назад към E36

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook