Oil servise
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
32 мнения
• Страница 2 от 3 • 1, 2, 3
- robert1975
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 468
- Регистриран на: 9.05.2007
а трябва ли да светят тези чертички и на работеща кола-на мен ми светват при паленето и след 5 секунди изгасват и само остават броячите на километрите.........
- Ogi
-
Плевен тийм
-
- Мнения: 3296
- Регистриран на: 5.09.2007
- Местоположение: Плевен!
- Пол: Мъж
- Кара: 323ti
- Мечтае да кара: 332ti
- Детайли за колата: сива
колеги искам малко да се отклоня от темата...
изминал съм 1О ООО км и до сега не ми е пипнала масълце... както съм го сложил така си стои вече цели 1О ООО км
това не е нормално за БМВ кажете ми къде е проблема
изминал съм 1О ООО км и до сега не ми е пипнала масълце... както съм го сложил така си стои вече цели 1О ООО км
това не е нормално за БМВ кажете ми къде е проблема

Ogi написа:колеги искам малко да се отклоня от темата...
изминал съм 1О ООО км и до сега не ми е пипнала масълце... както съм го сложил така си стои вече цели 1О ООО км
това не е нормално за БМВ кажете ми къде е проблема
Това е защото караш DEMO VERSION на BMW!

ПС: Ако пък случайно някой знае как точно изчислява компа, че маслото е за смяна, нека да напише.
Поздрави.
- .::Братоев::.
- ентусиаст
-
- Мнения: 1055
- Регистриран на: 16.09.2006
- Кара: осем цилиндрови
ozy написа:Ogi написа:колеги искам малко да се отклоня от темата...
изминал съм 1О ООО км и до сега не ми е пипнала масълце... както съм го сложил така си стои вече цели 1О ООО км
това не е нормално за БМВ кажете ми къде е проблема
Това е защото караш DEMO VERSION на BMW!![]()
ПС: Ако пък случайно някой знае как точно изчислява компа, че маслото е за смяна, нека да напише.
Поздрави.
Изчислява по това колко километра си изминал и с какви обороти е работила колата докато ги изминаваш.
Примерно ако я ръчкаш ,по-рано ше ти изпише да го смениш.
- robert1975
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 468
- Регистриран на: 9.05.2007
проблема е че търсиш проблемOgi написа:колеги искам малко да се отклоня от темата...
изминал съм 1О ООО км и до сега не ми е пипнала масълце... както съм го сложил така си стои вече цели 1О ООО км
това не е нормално за БМВ кажете ми къде е проблема

- Ogi
-
Плевен тийм
-
- Мнения: 3296
- Регистриран на: 5.09.2007
- Местоположение: Плевен!
- Пол: Мъж
- Кара: 323ti
- Мечтае да кара: 332ti
- Детайли за колата: сива
И аз да кажа че тази работа с зануляването с жичката не стана.Направих всичко както е описано,цитирам-(ВНИМАНИЕ! Двигателят на колата не трябва да е запален и ключът трябва да е изваден! След като поставите жичката и се уверите за последен път, че е на правилното място, влезте в автомобила и завъртете ключа до втора позиция. Изчакайте около 3 секунди за зануляването на OilService индикацията и от 9-12 секунди за Inspection. Когато на таблото се появят зелените правоъгълничета върнете ключа обратно.)Уви нищо не стана.Стоях,гледах,пулих се,чаках и на края какво- нищо.А на сервиз ми искат 20лв. да ми го занулят.Не ми се дават 20лв. точно за това при условие че има начин да стане толкова лесно,но нещо не ми се получава на мен.Моля помогнете,но хора които наистина са го правили а не само да пишем врели некипели.Благодаря.
Последна промяна varbanov на 13 Фев 2008, 18:40, променена общо 1 път
1. Завърташ ключа на конакт (II-ра позиция) без да палиш
2. Свързваш пин-7 (Reset Service) с пин-19 (Ground) първо поставяш кабела на пин-7
3. Изчакваш 4 секунди и махаш кабела между двата пина
4. Изкчваш от контакт и пак включваш на контакт
Предполагам, не се е получавало, защото първо слагаш кабела
2. Свързваш пин-7 (Reset Service) с пин-19 (Ground) първо поставяш кабела на пин-7
3. Изчакваш 4 секунди и махаш кабела между двата пина
4. Изкчваш от контакт и пак включваш на контакт
Предполагам, не се е получавало, защото първо слагаш кабела
- snooperchi
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 374
- Регистриран на: 29.05.2006
- Местоположение: Велико Търново
- Пол: Мъж
- Кара: G30 540iX
А някой може ли да даде снимка със скалата точно кои цветове трябва да светят... (Ако всичко е наред.. ) ? в смисъл смених си маслото ( не в бмв сервиз ) а в обикновен сервиз и не съм рестартирал нищо ... и незнам кое как трябва да свети ...



tsb_bg написа:1. Завърташ ключа на конакт (II-ра позиция) без да палиш
2. Свързваш пин-7 (Reset Service) с пин-19 (Ground) първо поставяш кабела на пин-7
3. Изчакваш 4 секунди и махаш кабела между двата пина
4. Изкчваш от контакт и пак включваш на контакт
Предполагам, не се е получавало, защото първо слагаш кабела
Мерси колега,ще пробвам утре че вече е тъмно навън и ще кажа какво е станало.В интерес на истината незнаех че първо се дава на контакт и тогава се слага кабела,но по това което прочетох из темите беше обяснено това което направих.Надявам се по този начин(по който ти казваш ),че няма да стане някоя беля,да окъся нещо.
snooperchi написа:А някой може ли да даде снимка със скалата точно кои цветове трябва да светят... (Ако всичко е наред.. ) ? в смисъл смених си маслото ( не в бмв сервиз ) а в обикновен сервиз и не съм рестартирал нищо ... и незнам кое как трябва да свети ...![]()
За това което питаш ти приятелю можеш да видиш тук http://ivo316i.hit.bg/oilservice
32 мнения
• Страница 2 от 3 • 1, 2, 3
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани