Проблем с маторя...

3-та серия ('91-'98)

Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 266
Регистриран на: 8.05.2007
Местоположение: Русе

Мнение от miro20 » 24 Дек 2007, 17:18

хммм.. тва горното все едно не сме го чули. така паля само ладичката, и то защото пали по добре на газ. като веднага цъкам на междинка да си изразходи течната студена газ в изпарителя... както и да е.
бмв-то винаги си пали на бензин, отделно че 1/3 от карането сега в студеното си остава на бензин.
което е и препоръчително винаги така да се кара.
по -горе съм съгласен с човека за правилно настроената АГУ.

по темата - не каза дали си е правил човека по обстойна диагностика кое не е наред.а за горенето - еми.. все пак разликата в цената спрямо бенза е почти 1:2 , а метан е 1:2 но спрямо пропанбутана :)
а пропана при правилна настройка гори не повече от 2 л. от бенза на 100
а икономията идва най вече от карането.
кола и у гараж да седи пак ше се счупи :)
Изображение

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1180
Регистриран на: 4.08.2004
Местоположение: София - Център
Пол: Мъж

Мнение от Space » 24 Дек 2007, 19:53

Точно това е и моята теория, че трябва да е ГИ. С обикновена газова си е разсипия. От гърмежи (които не са били при мен освен 1 път) се е скапал дебитомера и филтърната кутия е на гъз ... А, сега като направят газта 1.40лв - 1,50 И като ми гори с 2-3-4 литра над бензина, мерси за тая икономия дето ще я сънувам само :mhihi: Иначе си е настроена супер, ама като не участват дюзите им се ебава мамата. За тва евентуален компромис е ГИ, ама не смятам да пробвам :winky: ВЕСЕЛИ ПРАЗНИЦИ НА ВСИЧКИ :D
_!_

Предишна

Назад към E36

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook