Помагайте, че се побърках

3-та серия ('91-'98)

Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори

Потребител
Аватар
Мнения: 2
Регистриран на: 1.05.2007
Местоположение: София

Мнение от iv4440 » 15 Дек 2007, 17:26

Малко вероятно, но да ти кажа че мойта се опитваше да гасне по светофарите и сменяше оборотите,а се оправи като ми махнаха ИМОБИЛАЙЗЕРА

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 158
Регистриран на: 3.11.2008
Местоположение: плевен
Пол: Мъж
Кара: Е46 320д

Re: Помагайте, че се побърках

Мнение от giggs_11 » 30 Май 2009, 20:29

ивчо3 написа:
Ивашкин написа:Братя, помагайте, че вече не знам какво да правя.
От няколко седмици когато запаля сутрин колата си пали без проблем, веднага оборотите падат и после се стабилизират. Но започна да прави при топъл двигател като ч изключа от скорост оборотите падат, аха да угасне после сама си се форсира и така докато сама си реши. Ходих къде ли не, питах кой ли не - казват моторчето за празния ход. Смених го с чисто ново - 3 дена всичко ОК и после айде пак същото. Отивам на диагностика - всичко си работило само някаква грешка на ламда сондата. Изчистия човека, изчисти и дроселната клапа кабели, свещи - всичко провери, кзва всичко си е наред, но горивния филтър си смени.
Тръгвам си, колта перфектна. Прибирам се и след 3 часа тръгвам да излизам - колата студена и оп пак същото докато не загря, после се пооправи.
Вече не знам какво може да е, че да се бъзика сега главно като е студена. Може ли да е ламда сондата, какво влияе на работата на мотора при студения старт.
Мотора ми е 1,6 М40.

Ако си сигурен, че ламбда сондата, стъпковия мотор, маркучи, запалване са изправни, остава само едно нещо, което да ти прави този проблем. Доколкото разбрах това падане на оборотите го има, независимо дали двигателя е загрял, или е студен. Принципно когато дюзите за спечени оборотите рязко падат при студен двигетел, а когато загрее работи неравномерно /тресе се/. Имал съм подобен проблем но се оправи след прочистване на дюзите с ултразвук. В твоя случай остава само дебитомера, или прекъсвача на дроселовата клапа. Когато не е регулиран правилно при затворено положение на клапата, прекъсвача задава импулс към ЕКУ-то за натоварване на двигателя, въпреки, че работи на празен ход. В резултат на това се подава повече бензин през дюзите, кислородния датчик /ламбда сондата/ отчита повишено съдържание на кислород в отработените газове, ЕКУ-то автоматично намалява подаването на гориво и в резултат оборотите рязко падат. Възможно е двигателя да загасне, особено, когато е студен. В този момент ламба сондата отчита бедна горивна смес и ЕКУ-то възстановява работата на двигателя, като подава повече гориво за впръскване. Така цикъла се затваря и всичко се повтаря отначало. Възможно е и дебитомера да прави някакъв проблем, който е аналогичен с описания по-горе от мен. Най-добре провери как работи колата с друг дебитомер, но задължително да съвпада номера на артикула, защото не са взаимозаменяеми. И един съвет: никога не купувай нещо, преди да се увериш, че проблема е от него. Защото както разбирам си хвърлил маса пари на вятъра, а причината е от нещо съвсем друго.
колега сигурен ли си че м40 мотор има прекусвач на дроселовата клапа,и ако е така ,да ми поясниш къде точно се намира,нещо като датчик ли е .....или какво е, и как се поправя?!

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2570
Регистриран на: 17.09.2003
Местоположение: Димитровград / London
Кара: Х5

Мнение от stambo_81dg » 30 Май 2009, 20:46

тва от 2 години бре, колегата сигурно вече не е у тоо форум Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 158
Регистриран на: 3.11.2008
Местоположение: плевен
Пол: Мъж
Кара: Е46 320д

Мнение от giggs_11 » 31 Май 2009, 13:06

stambo_81dg написа:тва от 2 години бре, колегата сигурно вече не е у тоо форум Изображение
нищо де кажи ти ,ако знаеш ,нещо по въпроса,всяко мнение ми е от полза

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 249
Регистриран на: 7.11.2008
Местоположение: Иваняне
Кара: корав барутарник
Мечтае да кара: по-корав барутарник

Мнение от Venko » 01 Юни 2009, 17:50

Имах същия проблем. Смениха ми гумен маркуч от дебитомер до смукателен колектор и нещата са пушка. Дано съм помогнал.
Митко Павлов - където и да отида анцузите ме преследват

Мародератор
Аватар
Мнения: 12403
Регистриран на: 28.07.2006
Местоположение: София
Кара: some d20s

Мнение от Mollov » 01 Юни 2009, 20:35

giggs_11 написа:нищо де кажи ти ,ако знаеш ,нещо по въпроса,всяко мнение ми е от полза


Най-официално те предупреждавам.... спри да "изравяш" толкова стари теми! :idea:

Предишна

Назад към E36

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook