Смяна на свещите на ТДС + Прекъснат кабел на Умна Дюза
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
18 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
shnitzera написа:vld написа:Цедката и е чиста.
А самата помпа явно е изгоряла щото като я свалих я изчистих и я закачих на кумулатора директно.
Няма грам живот не се усеща никакво поемане на ток и съпротивление.
Иначе тя не ме е оставила просто когато има малко нафта по резката 15л на таблото пали по трудно ,като е повече нафтата почти не се усеща разлика.
При теб цедката дето е най от долу ли беше запушена?
![]()
![]()
![]()
колата ти върви без помпата в резервоара
![]()
![]()
тя прехвърля от дясно в ляво и нощо повече, мойта помпа си баца , ама пак гасне като останат 10- тина литра ....

като намалее нафтата и след филтъра започват да се виждат мехурчета въздъх , почва да не върви и накрая остава само въздух ....
- Lunaticc 1
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 377
- Регистриран на: 9.07.2004
- Местоположение: София-войн от запад....бар Гири
- Пол: Мъж
- Кара: 745i;740d;330xd;330i-Convertible
- Мечтае да кара: кока & цици
- Детайли за колата: с чип !!!
vld написа:След като веднъж е дала грешка за неработеюа дюза, дали я помни докато не се закачи на комп за диагностика за да се нулира![]()
След като кабела е възтановен вече всичко по таблото е нормално индикатора за дюзата си гасне веднага.
Колата е в авариен режим и няма моюност
отиди да ти затрият грешките и ще видиш как колата ще си промени и звука а според мене заради умната дюза ти е набило грешка в компа той е гадно к....е и помни бая неща, аиде и драсни ко стана

Чеп Туринг !
Мантинела Тунинг !!!
Леген Пауър Рейсинг !!!!!
Перални,Тостери,Миксери, и Гипсокартонь на ЧАСТИ !!!

Мантинела Тунинг !!!
Леген Пауър Рейсинг !!!!!
Перални,Тостери,Миксери, и Гипсокартонь на ЧАСТИ !!!

- vld
- Старши ентусиаст
-
- Мнения: 12844
- Регистриран на: 10.08.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F11 535d, E84 2.3d
Така вече върви нормално.
Проблема беше,че съм забравил да закача датчика за въздуха на всмукателния колектор + спукан маркуч за вакума на турбото,пак е вклщчен в всмукателя.
Преди малко затриха грешките и вече всичко е ОК.
Момчетата от сервиза казаха,че дори да има грешка за дюзата след като е оправена компа минава от авариен в нормален режим ,без да се рестартира,обаче си помни грешката.
Проблема беше,че съм забравил да закача датчика за въздуха на всмукателния колектор + спукан маркуч за вакума на турбото,пак е вклщчен в всмукателя.
Преди малко затриха грешките и вече всичко е ОК.
Момчетата от сервиза казаха,че дори да има грешка за дюзата след като е оправена компа минава от авариен в нормален режим ,без да се рестартира,обаче си помни грешката.

18 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани