помагайте

3-та серия ('91-'98)

Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори

води статистиката
Аватар
Мнения: 2037
Регистриран на: 18.01.2003
Местоположение: една крачка пред смъртта
Пол: Мъж
Кара: '07 X3 LCI 3,0sd
Детайли за колата: '93 318is
'95 328Ti
'95 318is
'00 328Ci
'04 330xd
'07 X3 3.0d
'07 X3 3.0sd
'01 730d

Мнение от LuBo1 » 29 Ное 2007, 18:30

И на мене до тая сутрин си губеше по 1 кило на седмица. Е неска установих от къде е . Просто на загрят двигател не се вижда от къде лекинко църка. Обаче тая сутрин на студен мотор запалих и О чудо. Не съм затегналк една скоба на маркуча на термостата ... :mhihi:
ИзображениеИзображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 60
Регистриран на: 12.06.2007
Местоположение: София

Мнение от itzan » 30 Ное 2007, 1:34

Аз го имах същия проблем. При мен се беше спукал един пластмасов фланец в горната част на двигателя, дето в него влиза един маркуч. ама не се виждаше теча и се чудих откъде е.

Потребител
Аватар
Мнения: 1
Регистриран на: 16.05.2008

Re: помагайте

Мнение от revaneli » 16 Май 2008, 17:30

Romeo_0 написа:Здравейте!Имам следния проблем колата(bmw e36 318i sedan 97г.) губи антифриз 1литър седмично приблизително :D външно не се вижда да тече от никаде :!: казаха ми или блок или гарнитура :shock: и се замислих,че ако е глава или гарнитура двигателя няма да работи добре но той работи перфектно сутрин,като паля няма грешка нито прекъсва нито нищо ако беше цепната главата или скъсана гарнитура нямаше ли да мокри цилиндрите и от там да имам проблем с паленето и работата на двигателя :?:ако някой е имал подобен проблем да подскаже,как го е отстранил :(

Немога да ти кажа нищо по въпроса защото от скоро и аз сам С БМВ 318i седан 96-та,надявам се по-скоро ти да ми помогнеш,въпроса ми е как да си сверя часовника и каква може да е причината да ми пали малко трудничко,ако не подам газ нестава

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1318
Регистриран на: 11.04.2008
Местоположение: Варна
Пол: Мъж
Кара: E39 520i touring 2001/9

Мнение от mihal » 16 Май 2008, 17:58

Вектрата ми беше тъй, при нея беше от гарнитура. Никакви сериозни течове нямаше. Свещите ги сваляхме не им личеше. Мотора работеше перфектно, палеше на 2-рия оборот на 4 цилиндътра.
Хванахме я по това че втвърдяваше маркучите на радиатора и миризмата на антифриза и на ауспуха не беше нормална, и малко повече пара излизаше от ауспуха. Антифриза миришеше на изгорели газове а ауспуха на антифриз.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 85
Регистриран на: 2.11.2007
Местоположение: Бяла

Мнение от Romeo_0 » 16 Май 2008, 21:36

Да ти кажа при мен тогава се оказа че главата е спукана по точно корозирала между маслената и водната преграда и антифриза си отиваше в картера и затова нямах проблеми с палене и подържане на обороти,странното беше че маслото не беше пресечено а влязаха доста литри антифриз :roll: хаванахме го когато качи нивото и след това познай едно доста скъпичко ремонтче ама вадиш и плащаш :winky: относно твоя проблем може да е от доста неща по добре я виж на диагностика за да не се луташ така на сляпо

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 171
Регистриран на: 6.05.2008
Местоположение: Самоков
Пол: Мъж
Кара: бангия
Мечтае да кара: много кончета под капака

Мнение от slep » 17 Май 2008, 1:35

колега имах е30 бях спукал главата и на 100 км доливах литър вода Не знам за седмица колко минаваш Понякога и от скъсан болт на главата харчи вода Но дано ти тече от някое съединение Иначе е доста е неприатно Успех

Предишна

Назад към E36

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook