Ниско напрежение на акумулатора-проблем????
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
21 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
- rdvr_burgas
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 566
- Регистриран на: 24.09.2007
- Местоположение: София
- Кара: T-34
Много отдавна на едно Москве имахме СТАРТ(Добричките акумулатори) който изкара ДЕВЕТ ГОДИНИ И ПОЛОВИНА
Ако щете вярвайте, това беше акумулатора
От Варта НЕ съм доволен - изкара четири години и умря безславно, а струваше колко два монбата 



- Mollov
- Мародератор
-
- Мнения: 12403
- Регистриран на: 28.07.2006
- Местоположение: София
- Кара: some d20s
Аз си купих Monbat без изобщо да обърна внимание на височината и са съм без капака.... ма поне то си има някъв импровизиран капак, та дано да върши работа... 

- Le Transporteur
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2871
- Регистриран на: 11.10.2006
- Местоположение: Ruse
- Пол: Мъж
При мене обратно , купих капак и добре че по рано съм уцелил по нисък акумулатор.. 

"Башак": ...еее БМВ караш, а ти е скъпо!
- agent smit
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 638
- Регистриран на: 29.10.2007
- Местоположение: в град без закони
- Пол: Мъж
tsb_bg написа:agent smit написа:Колега за да върти трудно има още една възможна причина освен акумулатора, а именно износени четки на стартера...
Стартера може да върти трудно и по чисто е механични причини - да задържа от износени лагер или втулки
Така, че ако има такива съмнения по-добре не проверявай твоя акумулатор на друга кола, а провери твоята с гарантирано работещ акумулатор
Колега говорим за едно и също нещо, каква е разликата ако провери неговият акумулатор на друга кола и пали перфектно - значи неговият стартер не е добър и ако пробва нов акумулатор на неговата кола, не може да запали и върти трудно - пак стартера му не е добър.
Освен това плъзгащите лагери ( втулките ) се износват поне два пъти по-бавно от четките на стартера. Аз за седем години съм сменил четки три пъти, а втулки нито веднъж.
Ако акумулатора е паднал до толкова, че да не може да захрани ECU-то и другата електроника на колата при палене, то той няма да може да завърти стартера изобщо, понеже електрониката консумира в пъти по-малък ток от стартера.
- Momcho
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 350
- Регистриран на: 29.11.2002
- Местоположение: Русе
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E34 520i Touring 95'
- Мечтае да кара: BMW E34 M5 Touring
Благодаря на всички за предоставената информация и съветите,наистина не бях се замислял за стартера,но утре ще разбера в какво състояние е и ще пиша за резултата 

- Momcho
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 350
- Регистриран на: 29.11.2002
- Местоположение: Русе
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E34 520i Touring 95'
- Мечтае да кара: BMW E34 M5 Touring
Колеги,купих си Варта - 70 амперчаса.Надявам се всичко да е наред.Взех го с доста добра отстъпка.
Провериха ми динамото,зарежда си нормално,просто е дошъл края на стария акумулатор който ще издам на вторични

Провериха ми динамото,зарежда си нормално,просто е дошъл края на стария акумулатор който ще издам на вторични


21 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани