Ниско напрежение на акумулатора-проблем????

3-та серия ('91-'98)

Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 566
Регистриран на: 24.09.2007
Местоположение: София
Кара: T-34

Мнение от rdvr_burgas » 26 Ное 2007, 16:01

Много отдавна на едно Москве имахме СТАРТ(Добричките акумулатори) който изкара ДЕВЕТ ГОДИНИ И ПОЛОВИНА :shock: Ако щете вярвайте, това беше акумулатора :!: От Варта НЕ съм доволен - изкара четири години и умря безславно, а струваше колко два монбата :evil:

Мародератор
Аватар
Мнения: 12403
Регистриран на: 28.07.2006
Местоположение: София
Кара: some d20s

Мнение от Mollov » 26 Ное 2007, 16:05

Аз си купих Monbat без изобщо да обърна внимание на височината и са съм без капака.... ма поне то си има някъв импровизиран капак, та дано да върши работа... :)

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2871
Регистриран на: 11.10.2006
Местоположение: Ruse
Пол: Мъж

Мнение от Le Transporteur » 26 Ное 2007, 16:07

При мене обратно , купих капак и добре че по рано съм уцелил по нисък акумулатор.. :D
"Башак": ...еее БМВ караш, а ти е скъпо!

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 638
Регистриран на: 29.10.2007
Местоположение: в град без закони
Пол: Мъж

Мнение от agent smit » 26 Ное 2007, 17:28

tsb_bg написа:
agent smit написа:Колега за да върти трудно има още една възможна причина освен акумулатора, а именно износени четки на стартера...


Стартера може да върти трудно и по чисто е механични причини - да задържа от износени лагер или втулки :idea:

Така, че ако има такива съмнения по-добре не проверявай твоя акумулатор на друга кола, а провери твоята с гарантирано работещ акумулатор

Колега говорим за едно и също нещо, каква е разликата ако провери неговият акумулатор на друга кола и пали перфектно - значи неговият стартер не е добър и ако пробва нов акумулатор на неговата кола, не може да запали и върти трудно - пак стартера му не е добър.
Освен това плъзгащите лагери ( втулките ) се износват поне два пъти по-бавно от четките на стартера. Аз за седем години съм сменил четки три пъти, а втулки нито веднъж.
Ако акумулатора е паднал до толкова, че да не може да захрани ECU-то и другата електроника на колата при палене, то той няма да може да завърти стартера изобщо, понеже електрониката консумира в пъти по-малък ток от стартера.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 350
Регистриран на: 29.11.2002
Местоположение: Русе
Пол: Мъж
Кара: BMW E34 520i Touring 95'
Мечтае да кара: BMW E34 M5 Touring

Мнение от Momcho » 26 Ное 2007, 19:38

Благодаря на всички за предоставената информация и съветите,наистина не бях се замислял за стартера,но утре ще разбера в какво състояние е и ще пиша за резултата ;)
Изображение
89' E30 316i; 91' E36 320i; 95' E34 520i Touring

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 350
Регистриран на: 29.11.2002
Местоположение: Русе
Пол: Мъж
Кара: BMW E34 520i Touring 95'
Мечтае да кара: BMW E34 M5 Touring

Мнение от Momcho » 29 Ное 2007, 1:56

Колеги,купих си Варта - 70 амперчаса.Надявам се всичко да е наред.Взех го с доста добра отстъпка.
Провериха ми динамото,зарежда си нормално,просто е дошъл края на стария акумулатор който ще издам на вторични :mhihi: :mhihi:
Изображение
89' E30 316i; 91' E36 320i; 95' E34 520i Touring

Предишна

Назад към E36

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook