"Тежки врати"?
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
28 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
- Dido_stz
- ботокс ефект
-
- Мнения: 882
- Регистриран на: 5.12.2006
- Местоположение: Стара Загора
- Пол: Мъж
- Кара: черна сянка
- Мечтае да кара: още по-черна сянка
а някой от вас разглобявал ли е кората на вратата си?Карам седан. На шофьорската ми врата след като я разглобих, като погледнах вътре останах ей тъй
в самата врата има една дебела арматура-тръба от плътно желязо сигурно 4 см. диаметър. Вие си направете сметката колко тежи това желязо+самата врата.
Много весело се получава както си свикнал да се возиш в БМВ-то и си свикнал да "тряскаш" вратата, да се качиш в на някой приятел Вектрата
Щях да му съборя вратата


в самата врата има една дебела арматура-тръба от плътно желязо сигурно 4 см. диаметър. Вие си направете сметката колко тежи това желязо+самата врата.
Много весело се получава както си свикнал да се возиш в БМВ-то и си свикнал да "тряскаш" вратата, да се качиш в на някой приятел Вектрата



the project is ready....




- ataman
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 235
- Регистриран на: 14.11.2004
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
тежички са вратите..
иначе от плътно желязо полза няма. само тежи. по-дебеличка безшевна тръба е в пъти по-здрава от плътно желязо
иначе от плътно желязо полза няма. само тежи. по-дебеличка безшевна тръба е в пъти по-здрава от плътно желязо

- D3BEP
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2776
- Регистриран на: 26.06.2007
- Местоположение: На вятърните мелници
За Ес класите не говорим. Там е недопустимо вратите да се тряскат. Те(вратите им) имат електроника колкото една нормална друга кола....
Но и там се затварят нормално. Учудих се на Субаруто, което направо си ги "придърпваше". Своеволно, нали
Атаман, не е важна само здравината, а еластичността и да подава максимално на огъване без да се нарушава целостта на материала.
Но и там се затварят нормално. Учудих се на Субаруто, което направо си ги "придърпваше". Своеволно, нали

Атаман, не е важна само здравината, а еластичността и да подава максимално на огъване без да се нарушава целостта на материала.
- b00st
- User
-
- Мнения: 4609
- Регистриран на: 17.06.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 330XD
- Детайли за колата: the silent power
- Dido_stz
- ботокс ефект
-
- Мнения: 882
- Регистриран на: 5.12.2006
- Местоположение: Стара Загора
- Пол: Мъж
- Кара: черна сянка
- Мечтае да кара: още по-черна сянка
- Deadgame
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 573
- Регистриран на: 12.05.2007
- Местоположение: Стара Загора
- Кара: м50б20
- Alexi
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3867
- Регистриран на: 20.10.2003
- Местоположение: Шумен
- Пол: Мъж
- Кара: буретата да пресъхват
това е едно от дразнещите ( поне мене ) неща при Е36 ,по новите и те ако са така ще е още по дразнещо
- стан
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2402
- Регистриран на: 2.09.2007
- Местоположение: София
- Кара: '94 Opel Corsa B
това да ме дразни нямам против. по-добре да удрям по-силно вратата пред това да се кача на спагет или друг кокошарник с леки врати. И вярно за S класите няма какво да говорим, то още от W140 си имаха автоматично затваряне 

- b00st
- User
-
- Мнения: 4609
- Регистриран на: 17.06.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 330XD
- Детайли за колата: the silent power
- ataman
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 235
- Регистриран на: 14.11.2004
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
Именно. Тръбата е по-добръ варянт от плътното.D3BEP написа:...
Атаман, не е важна само здравината, а еластичността и да подава максимално на огъване без да се нарушава целостта на материала.
28 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани