"Тежки врати"?

3-та серия ('91-'98)

Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори

ботокс ефект 
Аватар
Мнения: 882
Регистриран на: 5.12.2006
Местоположение: Стара Загора
Пол: Мъж
Кара: черна сянка
Мечтае да кара: още по-черна сянка

Мнение от Dido_stz » 15 Ное 2007, 14:18

а някой от вас разглобявал ли е кората на вратата си?Карам седан. На шофьорската ми врата след като я разглобих, като погледнах вътре останах ей тъй :shock:
в самата врата има една дебела арматура-тръба от плътно желязо сигурно 4 см. диаметър. Вие си направете сметката колко тежи това желязо+самата врата.
Много весело се получава както си свикнал да се возиш в БМВ-то и си свикнал да "тряскаш" вратата, да се качиш в на някой приятел Вектрата :mhihi: Щях да му съборя вратата :mhihi: :mhihi:
the project is ready....
ИзображениеИзображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 235
Регистриран на: 14.11.2004
Местоположение: Пловдив
Пол: Мъж

Мнение от ataman » 15 Ное 2007, 14:35

тежички са вратите..
иначе от плътно желязо полза няма. само тежи. по-дебеличка безшевна тръба е в пъти по-здрава от плътно желязо ;)

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1002
Регистриран на: 12.07.2007
Местоположение: Rousse
Пол: Мъж
Кара: E46 320d 136
Мечтае да кара: e30 m3

:)

Мнение от shengi » 15 Ное 2007, 15:01

Dido_stz Ами то и на 4-те има. Аз пък на едно приятелче астрата .... как затварям все се клати 5 мин след това цялата колица :mhihi:

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2776
Регистриран на: 26.06.2007
Местоположение: На вятърните мелници

Мнение от D3BEP » 15 Ное 2007, 16:24

За Ес класите не говорим. Там е недопустимо вратите да се тряскат. Те(вратите им) имат електроника колкото една нормална друга кола....
Но и там се затварят нормално. Учудих се на Субаруто, което направо си ги "придърпваше". Своеволно, нали :)
Атаман, не е важна само здравината, а еластичността и да подава максимално на огъване без да се нарушава целостта на материала.

User
Аватар
Мнения: 4609
Регистриран на: 17.06.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: 330XD
Детайли за колата: the silent power

Мнение от b00st » 15 Ное 2007, 17:46

Мене ми е страноо как на A6 са доста леки вратите. Нямат нищо общо с на BMW.

ботокс ефект 
Аватар
Мнения: 882
Регистриран на: 5.12.2006
Местоположение: Стара Загора
Пол: Мъж
Кара: черна сянка
Мечтае да кара: още по-черна сянка

Мнение от Dido_stz » 15 Ное 2007, 17:56

Ами Хауди кво да го праиш :lol: :lol:
the project is ready....
ИзображениеИзображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 573
Регистриран на: 12.05.2007
Местоположение: Стара Загора
Кара: м50б20

Мнение от Deadgame » 15 Ное 2007, 18:42

На седана не са тежки ела да затвориш на компакта врата и ще си свиркаш после :mhihi:

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 392
Регистриран на: 14.12.2006
Местоположение: Благоевград

Мнение от g-powerr » 15 Ное 2007, 22:30

мен лично не ми допада много трудното затваряне на вратите. аз съм свикнал и ги затварям от първия път, ама кой и да се качи в това БМВ, все от втория път успява да затвори, а понекога и от третия и това адски ме дразни :twisted:

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2776
Регистриран на: 26.06.2007
Местоположение: На вятърните мелници

Мнение от D3BEP » 15 Ное 2007, 22:56

Ае, да тренират келешите!
Хилави не возим!

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3867
Регистриран на: 20.10.2003
Местоположение: Шумен
Пол: Мъж
Кара: буретата да пресъхват

Мнение от Alexi » 15 Ное 2007, 23:04

това е едно от дразнещите ( поне мене ) неща при Е36 ,по новите и те ако са така ще е още по дразнещо

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2402
Регистриран на: 2.09.2007
Местоположение: София
Кара: '94 Opel Corsa B

Мнение от стан » 15 Ное 2007, 23:06

това да ме дразни нямам против. по-добре да удрям по-силно вратата пред това да се кача на спагет или друг кокошарник с леки врати. И вярно за S класите няма какво да говорим, то още от W140 си имаха автоматично затваряне :mhihi:

User
Аватар
Мнения: 4609
Регистриран на: 17.06.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: 330XD
Детайли за колата: the silent power

Мнение от b00st » 16 Ное 2007, 2:45

не бе новите коли не са така. и неможе e36 с w140 да го сравняваме.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 235
Регистриран на: 14.11.2004
Местоположение: Пловдив
Пол: Мъж

Мнение от ataman » 16 Ное 2007, 21:48

D3BEP написа:...
Атаман, не е важна само здравината, а еластичността и да подава максимално на огъване без да се нарушава целостта на материала.
Именно. Тръбата е по-добръ варянт от плътното.

Предишна

Назад към E36

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook