Кое да избера 318tds или 325tds (Е36)

3-та серия ('91-'98)

Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори

Потребител
Аватар
Мнения: 10
Регистриран на: 15.09.2007
Местоположение: София

Мнение от ilief » 06 Дек 2007, 23:31

аз лично днес карах 500 км. 325 тдс.. след което се качих за 30-40 км. на 318'.. разликата е брутална ! 2.5 тдс'а има разлика не само във вървене.. .но и в окачване /по-хубаво вози и седи по-добре на пътя/, спира по-добре заради 4'те диска.. наистина колите нямат нищо общо ! относно разхода..
градско
318' 8-9
325' 10

извънградско
318 при 100 км/ч. / 5.0
325 при 100 км/ч. / 5.3

318 при 180 - 190 км/ч 11
325 при 180 - 200 км/ч 11

гл & хф :)

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 4463
Регистриран на: 24.06.2005

Мнение от tsb_bg » 06 Дек 2007, 23:50

Ако този 1 литър разлика те бърка помисли въобще дали да купуваш BMW

И ако решиш, да вземеш такава кола - само 325tds

1.8 е значително по-слаб, ще го настъпваш повече и тази разлика от 1 литър ще се стопи за сметка на това, че 2.5 има достатъчно мощност и ще го караш "в обороти" без да го мъчиш

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 131
Регистриран на: 28.11.2007
Местоположение: София
Кара: 530dA E39 M-pack
Мечтае да кара: E30 S50 на широко

Мнение от Bullet_1 » 07 Дек 2007, 0:09

325tds + ЧИП =170к.с. и разход малко повече а ако се здържиш да караш прилично малко по малко :mhihi:

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 136
Регистриран на: 15.03.2007
Местоположение: Джумаята
Пол: Мъж
Кара: E36 318TDS, e84 X1 28i
Мечтае да кара: Луноход
Детайли за колата: '97 318TDS Touring
12 х1 28i
ex '06 X3 3.0d
ex ‘06 e90 320i

Мнение от aboykov » 09 Дек 2007, 12:43

Въпреки че карам и аз дизел, не ти препоръчвам нито 1,7 нито 2,5 дизеловите двигатели на е36. Това са най-капризните двигатели на БМВ говоря специално за дизела. Комън рейла при е46 вече е различно нещо, но е по-скъпа машинка...
There is nothing more beautiful than BMW and Gisele Bündchen ridin' it :)

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 146
Регистриран на: 19.03.2007
Местоположение: Sofia

Мнение от DBZ » 12 Дек 2007, 1:50

Абе много ми е интересно как някои от вас казват че няма почти никаква разлика в разхода между 2.5тдс и 2.5 бензин и как няма почти никаква разлика между разхода на 1.8тдс и 2.5тдс. Демек искате да кажете че 1.8тдс няма почти никаква разлика в разхода с 2.5 бензин ли ? :)


Аватар
Мнения: 2747
Регистриран на: 5.07.2006
Кара: E34

Мнение от ivan. » 12 Дек 2007, 10:57

DBZ написа:Абе много ми е интересно как някои от вас казват че няма почти никаква разлика в разхода между 2.5тдс и 2.5 бензин и как няма почти никаква разлика между разхода на 1.8тдс и 2.5тдс. Демек искате да кажете че 1.8тдс няма почти никаква разлика в разхода с 2.5 бензин ли ? :)
аз мисля,4е 2.5бензин гори колкото две малки пе4ки

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3665
Регистриран на: 25.12.2006
Местоположение: македонче
Пол: Мъж
Кара: Е39
Мечтае да кара: Е92

Мнение от bam-bam » 13 Дек 2007, 0:01

DBZ написа:Абе много ми е интересно как някои от вас казват че няма почти никаква разлика в разхода между 2.5тдс и 2.5 бензин и как няма почти никаква разлика между разхода на 1.8тдс и 2.5тдс. Демек искате да кажете че 1.8тдс няма почти никаква разлика в разхода с 2.5 бензин ли ? :)



не се коси колега .. виждам с малко мнения си .. ще свикнеш да четеш приказки от 1001 нощ :mhihi:
Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 91
Регистриран на: 27.02.2007
Местоположение: Пловдив
Пол: Мъж
Кара: 325i
Мечтае да кара: M

Мнение от cHaKRa » 13 Дек 2007, 0:36

според мен зимай 2.5 .. ако и бензин нааай добре :mhihi:
Клякам с 200 стаам с 300 :)

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 62
Регистриран на: 16.04.2006
Местоположение: София

Мнение от Chains » 14 Дек 2007, 10:59

Търси си Е36 325ТД - това е по-малко форсирания мотор /само 115к.с./ - но с този двг. колата е много мощна /върви почти колкото 325ТДС - 143к.с./, но харчи колкото 318ТДС, като по-важното в случая, е че двигателя е с по-малко електроника, по-некапризен. Вътрешните натоварвания са па-малки и двг има двойно по-дълъг живот!

Градско харчи около 8 на 100, а на дълго сваля на 6 на 100, докато 325ТДС си харчи 10-11 на 100 в София /тоест си има сериозна парична разлика/

Кофтито е, че 325ТД се намират трудно, защото са произвеждани предимно за Германия и Австрия, докато в Италия има много 325ТДС и затова са по-масови у нас.

пп: с този двг колата си е напрво неудържим звяр почти неусетно вдига 200км./ч. и звука на двигателя е невероятен. 6 цилиндровия дизел има невероятен темпермент и доставя много голямо удоволствие при шофиране!

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 62
Регистриран на: 16.04.2006
Местоположение: София

Мнение от Chains » 14 Дек 2007, 11:03

Освен това 325 са с четири дискови спирачки и спира много добре!

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 743
Регистриран на: 2.03.2007
Кара: в шоуто на тройките

Мнение от swh_bmw » 14 Дек 2007, 11:38

Здравейте,
колега Chains с някои неща не съм съгласен с теб относно разликите между TD и TDS'а.
Не знам колко харчи 318TDS но по каталод 325TD го дават повече и от 325TDS. Относно двигателя то е един и същ с TDS'а и електрониката и капризноста е еднаква, единствената разлика е че няма Intercooler и че налягането на турбината е 0.9 бара срещу 1.1 бар.
Иначе също съм съгласен че си е хубав автомобил и все пак си заслужава покупката.
Поздрави

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 62
Регистриран на: 16.04.2006
Местоположение: София

Мнение от Chains » 14 Дек 2007, 16:32

Горния ми пост се базира на лични наблюдения - преди време имах 325ТДС наистина е невероятен звяр, но през 2006г. в София ми харчеше реално 10л. на 100км. /въобще не гледам какво пише в книжката/, докато сега 325ТД ми харчи около 8л. на 100км. /а трябва да се отбележи, че сега в София са невероятни задръствания/ - разликата е 4 - 6лв. на 100км.


Колкото до до електрониката - тя наистина е сходна, но не съвсем индентична, точно от настройките идват проблемите, двигателя е свръхпретоварен, амортизацията е огромна. Доста често тези мотори не издържат повече от 250 000км., също така трябва да се има в предвид, че когато тези коли станат наша собственост не са никак млади и въобще не са жалени /че кой ще си купи БМВ и няма да го кара/.

Истината е че ТДС идват от предимно от Италия и там меко казано са здирани от юркане и то при кофти поддръжка. Голяма част от 325ТДС са много амортизирани /съсипани турбини; износени мотори; разбити ск. кутии, дифове и полуоски/ и бързо след като се внесат се скапват. Точно поради това дизелаците на БМВ имат лошо реноме и има много разочаровани фенове, които втори път даже не искат и да си помислят за втори дизелов баварец.

А истината е че шестцилиндровия дизел на БМВ е уникално техническо творение, има невероятен темперамент и носи голямо удоволствие при шофиране!

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 62
Регистриран на: 16.04.2006
Местоположение: София

Мнение от Chains » 14 Дек 2007, 16:33

Горния ми пост се базира на лични наблюдения - преди време имах 325ТДС наистина е невероятен звяр, но през 2006г. в София ми харчеше реално 10л. на 100км. /въобще не гледам какво пише в книжката/, докато сега 325ТД ми харчи около 8л. на 100км. /а трябва да се отбележи, че сега в София са невероятни задръствания/ - разликата е 4 - 6лв. на 100км.


Колкото до до електрониката - тя наистина е сходна, но не съвсем индентична, точно от настройките идват проблемите, двигателя е свръхпретоварен, амортизацията е огромна. Доста често тези мотори не издържат повече от 250 000км., също така трябва да се има в предвид, че когато тези коли станат наша собственост не са никак млади и въобще не са жалени /че кой ще си купи БМВ и няма да го кара/.

Истината е че ТДС идват от предимно от Италия и там меко казано са здирани от юркане и то при кофти поддръжка. Голяма част от 325ТДС са много амортизирани /съсипани турбини; износени мотори; разбити ск. кутии, дифове и полуоски/ и бързо след като се внесат се скапват. Точно поради това дизелаците на БМВ имат лошо реноме и има много разочаровани фенове, които втори път даже не искат и да си помислят за втори дизелов баварец.

А истината е че шестцилиндровия дизел на БМВ е уникално техническо творение, има невероятен темперамент и носи голямо удоволствие при шофиране!


Аватар
Мнения: 1079
Регистриран на: 6.05.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: Бързо
Мечтае да кара: М3 Е92

Мнение от ludia » 14 Дек 2007, 20:25

Мога само да дам още един глас за 8.5/100 градско и 7/100 извън градско 325 ТД.
В горния пост има доста верни неща за италянските състезатели по патищата.

Потребител
Аватар
Мнения: 36
Регистриран на: 24.11.2007
Местоположение: Варна

Мнение от LacitEgarot » 14 Дек 2007, 20:52

На мен 318tds ми е слаб а и харчи 9л. на 100 градско във Варна.Глас за 325tds.

ПредишнаСледваща

Назад към E36

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook