Кое да избера 318tds или 325tds (Е36)
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
43 мнения
• Страница 2 от 3 • 1, 2, 3
аз лично днес карах 500 км. 325 тдс.. след което се качих за 30-40 км. на 318'.. разликата е брутална ! 2.5 тдс'а има разлика не само във вървене.. .но и в окачване /по-хубаво вози и седи по-добре на пътя/, спира по-добре заради 4'те диска.. наистина колите нямат нищо общо ! относно разхода..
градско
318' 8-9
325' 10
извънградско
318 при 100 км/ч. / 5.0
325 при 100 км/ч. / 5.3
318 при 180 - 190 км/ч 11
325 при 180 - 200 км/ч 11
гл & хф
градско
318' 8-9
325' 10
извънградско
318 при 100 км/ч. / 5.0
325 при 100 км/ч. / 5.3
318 при 180 - 190 км/ч 11
325 при 180 - 200 км/ч 11
гл & хф

- Bullet_1
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 131
- Регистриран на: 28.11.2007
- Местоположение: София
- Кара: 530dA E39 M-pack
- Мечтае да кара: E30 S50 на широко
- aboykov
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 136
- Регистриран на: 15.03.2007
- Местоположение: Джумаята
- Пол: Мъж
- Кара: E36 318TDS, e84 X1 28i
- Мечтае да кара: Луноход
- Детайли за колата: '97 318TDS Touring
12 х1 28i
ex '06 X3 3.0d
ex ‘06 e90 320i
Въпреки че карам и аз дизел, не ти препоръчвам нито 1,7 нито 2,5 дизеловите двигатели на е36. Това са най-капризните двигатели на БМВ говоря специално за дизела. Комън рейла при е46 вече е различно нещо, но е по-скъпа машинка...
There is nothing more beautiful than BMW and Gisele Bündchen ridin' it 

аз мисля,4е 2.5бензин гори колкото две малки пе4киDBZ написа:Абе много ми е интересно как някои от вас казват че няма почти никаква разлика в разхода между 2.5тдс и 2.5 бензин и как няма почти никаква разлика между разхода на 1.8тдс и 2.5тдс. Демек искате да кажете че 1.8тдс няма почти никаква разлика в разхода с 2.5 бензин ли ?
- bam-bam
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3665
- Регистриран на: 25.12.2006
- Местоположение: македонче
- Пол: Мъж
- Кара: Е39
- Мечтае да кара: Е92
DBZ написа:Абе много ми е интересно как някои от вас казват че няма почти никаква разлика в разхода между 2.5тдс и 2.5 бензин и как няма почти никаква разлика между разхода на 1.8тдс и 2.5тдс. Демек искате да кажете че 1.8тдс няма почти никаква разлика в разхода с 2.5 бензин ли ?
не се коси колега .. виждам с малко мнения си .. ще свикнеш да четеш приказки от 1001 нощ


- cHaKRa
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 91
- Регистриран на: 27.02.2007
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: 325i
- Мечтае да кара: M
Търси си Е36 325ТД - това е по-малко форсирания мотор /само 115к.с./ - но с този двг. колата е много мощна /върви почти колкото 325ТДС - 143к.с./, но харчи колкото 318ТДС, като по-важното в случая, е че двигателя е с по-малко електроника, по-некапризен. Вътрешните натоварвания са па-малки и двг има двойно по-дълъг живот!
Градско харчи около 8 на 100, а на дълго сваля на 6 на 100, докато 325ТДС си харчи 10-11 на 100 в София /тоест си има сериозна парична разлика/
Кофтито е, че 325ТД се намират трудно, защото са произвеждани предимно за Германия и Австрия, докато в Италия има много 325ТДС и затова са по-масови у нас.
пп: с този двг колата си е напрво неудържим звяр почти неусетно вдига 200км./ч. и звука на двигателя е невероятен. 6 цилиндровия дизел има невероятен темпермент и доставя много голямо удоволствие при шофиране!
Градско харчи около 8 на 100, а на дълго сваля на 6 на 100, докато 325ТДС си харчи 10-11 на 100 в София /тоест си има сериозна парична разлика/
Кофтито е, че 325ТД се намират трудно, защото са произвеждани предимно за Германия и Австрия, докато в Италия има много 325ТДС и затова са по-масови у нас.
пп: с този двг колата си е напрво неудържим звяр почти неусетно вдига 200км./ч. и звука на двигателя е невероятен. 6 цилиндровия дизел има невероятен темпермент и доставя много голямо удоволствие при шофиране!
Здравейте,
колега Chains с някои неща не съм съгласен с теб относно разликите между TD и TDS'а.
Не знам колко харчи 318TDS но по каталод 325TD го дават повече и от 325TDS. Относно двигателя то е един и същ с TDS'а и електрониката и капризноста е еднаква, единствената разлика е че няма Intercooler и че налягането на турбината е 0.9 бара срещу 1.1 бар.
Иначе също съм съгласен че си е хубав автомобил и все пак си заслужава покупката.
Поздрави
колега Chains с някои неща не съм съгласен с теб относно разликите между TD и TDS'а.
Не знам колко харчи 318TDS но по каталод 325TD го дават повече и от 325TDS. Относно двигателя то е един и същ с TDS'а и електрониката и капризноста е еднаква, единствената разлика е че няма Intercooler и че налягането на турбината е 0.9 бара срещу 1.1 бар.
Иначе също съм съгласен че си е хубав автомобил и все пак си заслужава покупката.
Поздрави
Горния ми пост се базира на лични наблюдения - преди време имах 325ТДС наистина е невероятен звяр, но през 2006г. в София ми харчеше реално 10л. на 100км. /въобще не гледам какво пише в книжката/, докато сега 325ТД ми харчи около 8л. на 100км. /а трябва да се отбележи, че сега в София са невероятни задръствания/ - разликата е 4 - 6лв. на 100км.
Колкото до до електрониката - тя наистина е сходна, но не съвсем индентична, точно от настройките идват проблемите, двигателя е свръхпретоварен, амортизацията е огромна. Доста често тези мотори не издържат повече от 250 000км., също така трябва да се има в предвид, че когато тези коли станат наша собственост не са никак млади и въобще не са жалени /че кой ще си купи БМВ и няма да го кара/.
Истината е че ТДС идват от предимно от Италия и там меко казано са здирани от юркане и то при кофти поддръжка. Голяма част от 325ТДС са много амортизирани /съсипани турбини; износени мотори; разбити ск. кутии, дифове и полуоски/ и бързо след като се внесат се скапват. Точно поради това дизелаците на БМВ имат лошо реноме и има много разочаровани фенове, които втори път даже не искат и да си помислят за втори дизелов баварец.
А истината е че шестцилиндровия дизел на БМВ е уникално техническо творение, има невероятен темперамент и носи голямо удоволствие при шофиране!
Колкото до до електрониката - тя наистина е сходна, но не съвсем индентична, точно от настройките идват проблемите, двигателя е свръхпретоварен, амортизацията е огромна. Доста често тези мотори не издържат повече от 250 000км., също така трябва да се има в предвид, че когато тези коли станат наша собственост не са никак млади и въобще не са жалени /че кой ще си купи БМВ и няма да го кара/.
Истината е че ТДС идват от предимно от Италия и там меко казано са здирани от юркане и то при кофти поддръжка. Голяма част от 325ТДС са много амортизирани /съсипани турбини; износени мотори; разбити ск. кутии, дифове и полуоски/ и бързо след като се внесат се скапват. Точно поради това дизелаците на БМВ имат лошо реноме и има много разочаровани фенове, които втори път даже не искат и да си помислят за втори дизелов баварец.
А истината е че шестцилиндровия дизел на БМВ е уникално техническо творение, има невероятен темперамент и носи голямо удоволствие при шофиране!
Горния ми пост се базира на лични наблюдения - преди време имах 325ТДС наистина е невероятен звяр, но през 2006г. в София ми харчеше реално 10л. на 100км. /въобще не гледам какво пише в книжката/, докато сега 325ТД ми харчи около 8л. на 100км. /а трябва да се отбележи, че сега в София са невероятни задръствания/ - разликата е 4 - 6лв. на 100км.
Колкото до до електрониката - тя наистина е сходна, но не съвсем индентична, точно от настройките идват проблемите, двигателя е свръхпретоварен, амортизацията е огромна. Доста често тези мотори не издържат повече от 250 000км., също така трябва да се има в предвид, че когато тези коли станат наша собственост не са никак млади и въобще не са жалени /че кой ще си купи БМВ и няма да го кара/.
Истината е че ТДС идват от предимно от Италия и там меко казано са здирани от юркане и то при кофти поддръжка. Голяма част от 325ТДС са много амортизирани /съсипани турбини; износени мотори; разбити ск. кутии, дифове и полуоски/ и бързо след като се внесат се скапват. Точно поради това дизелаците на БМВ имат лошо реноме и има много разочаровани фенове, които втори път даже не искат и да си помислят за втори дизелов баварец.
А истината е че шестцилиндровия дизел на БМВ е уникално техническо творение, има невероятен темперамент и носи голямо удоволствие при шофиране!
Колкото до до електрониката - тя наистина е сходна, но не съвсем индентична, точно от настройките идват проблемите, двигателя е свръхпретоварен, амортизацията е огромна. Доста често тези мотори не издържат повече от 250 000км., също така трябва да се има в предвид, че когато тези коли станат наша собственост не са никак млади и въобще не са жалени /че кой ще си купи БМВ и няма да го кара/.
Истината е че ТДС идват от предимно от Италия и там меко казано са здирани от юркане и то при кофти поддръжка. Голяма част от 325ТДС са много амортизирани /съсипани турбини; износени мотори; разбити ск. кутии, дифове и полуоски/ и бързо след като се внесат се скапват. Точно поради това дизелаците на БМВ имат лошо реноме и има много разочаровани фенове, които втори път даже не искат и да си помислят за втори дизелов баварец.
А истината е че шестцилиндровия дизел на БМВ е уникално техническо творение, има невероятен темперамент и носи голямо удоволствие при шофиране!
- ludia
-
-
- Мнения: 1079
- Регистриран на: 6.05.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Бързо
- Мечтае да кара: М3 Е92
Мога само да дам още един глас за 8.5/100 градско и 7/100 извън градско 325 ТД.
В горния пост има доста верни неща за италянските състезатели по патищата.
В горния пост има доста верни неща за италянските състезатели по патищата.
43 мнения
• Страница 2 от 3 • 1, 2, 3
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани