НЯКОЛКО ВЪПРОСА

3-та серия ('91-'98)

Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 271
Регистриран на: 12.03.2004

Мнение от Acoto® » 09 Ное 2007, 18:50

:arrow: ами т.2
AcoTo®

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 4463
Регистриран на: 24.06.2005

Re: НЯКОЛКО ВЪПРОСА

Мнение от tsb_bg » 09 Ное 2007, 18:57

Acoto® написа:... въртя на стартер повече и паля с пълна газ. като запали много бавно се форсира, от обороти на празен ход като му дам рязко газ дори затресе(при плавно подава на газ - не). загрее ли веднъж до работна температура трябва да изгася колата и като запаля чак тогава се оправя ...


Не трябва въобще да пипаш газта докато палиш и оборотите се стабилизират.
Щом при рязко подаване на газ го прави а при плавно - не мисля, че и идва в повече въздуха (отваряш напълно, дросела, а подаваното гориво си остава същото).

Виж стъпковото моторче, дебитомер, гфриран маркуч, горивен филтър :?:

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 271
Регистриран на: 12.03.2004

Мнение от Acoto® » 14 Ное 2007, 12:39

всичките тея неща съм ги сменял и пак не ще
HELP ME :help:
AcoTo®

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1939
Регистриран на: 13.09.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: 318is, 1995 м42

Re: НЯКОЛКО ВЪПРОСА

Мнение от ивчо3 » 14 Ное 2007, 15:35

Acoto® написа:здр. момчета имам няколко въпроса :
1.нормално ли е като вкл.парното да духа директно срещу мен(т.е. през централният отвор), дори да е загряла колата да духа студено.грея се като го пусна на степен между центр. отвор и предния прозорец, и пак духа по-студено от това при прозореца
2.когато матора е студен, ма много, примерно когато е стоял цяла нощ, първият старт е труден - в смисъл въртя на стартер повече и паля с пълна газ. като запали много бавно се форсира, от обороти на празен ход като му дам рязко газ дори затресе(при плавно подава на газ - не). загрее ли веднъж до работна температура трябва да изгася колата и като запаля чак тогава се оправя, в смисъл пали "на зъб" и върви супер( ако щете вярвайте ма на братовчед ми е46-та 320 д 150 коня я прескачам

P.S.смених бенз.помпа, дюзи, датчик кол.вал, свещи, бобини, темп датчик, бенз.филтър.
не съм сменил датчик пол.дрос.клапа, шайба на кол вал...

Моля помогнете щото проблема е голям, въпреки че някой ще каже "Бе, нали върви..." , колата е 320и купе ванос Сименс система, нека който разбира да каже

Мойта е с климатроник и духа топло през всички конзоли.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 271
Регистриран на: 12.03.2004

Мнение от Acoto® » 16 Ное 2007, 13:59

и каква връзка има това с моят проблем
AcoTo®

Предишна

Назад към E36

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook