за температурата де.
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
27 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
- valeto
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 516
- Регистриран на: 18.07.2005
- Местоположение: софия
- Пол: Мъж
- Кара: F11
- kriso85
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4093
- Регистриран на: 28.11.2006
- Местоположение: София/Сандански
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E90 330d; BMW F25 30d
- Мечтае да кара: BMW M
tsb_bg написа:Добре дошъл и от мен![]()
При нормална работа на дригателя стрелката за температурата трябва да е на средата
При екстремни условия може да мръдне малко от средата но за кратко
Не трябва колега да мъра в дясно. Просто никога

"Try not. Do or do not. There is no try" Yoda

Колеги не ми се искаше да пускам нова тема,щото е свързано с охладителната система.Та проблема ми е следния-Колата неможе да загрее за около 5 км пробег,като 3 км са по сравнително стръмен "баир" нагоре.От друга страна при добре загрял двигател (стрелката е на 12 часа) при спускане по въпросния "баир" на 5-та скорост без газ, за тия 3 км стрелката влиза в синята зона....Помислих че е термостат - останал е в отворено положение и реших да го проверя - една сутрин като запалих и покарах малко стрелката излезе от синята зона, отворих капака и пипнах двата мъркуча големите които влизат в радиатора - горния беше по топъл от долния.Дали наистина е термостат или е от нещо друго?
Благодаря предварително на отзовалите се!!!
Благодаря предварително на отзовалите се!!!
- Le Transporteur
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2871
- Регистриран на: 11.10.2006
- Местоположение: Ruse
- Пол: Мъж
BaHka написа:Колеги не ми се искаше да пускам нова тема,щото е свързано с охладителната система.Та проблема ми е следния-Колата неможе да загрее за около 5 км пробег,като 3 км са по сравнително стръмен "баир" нагоре.От друга страна при добре загрял двигател (стрелката е на 12 часа) при спускане по въпросния "баир" на 5-та скорост без газ, за тия 3 км стрелката влиза в синята зона....Помислих че е термостат - останал е в отворено положение и реших да го проверя - една сутрин като запалих и покарах малко стрелката излезе от синята зона, отворих капака и пипнах двата мъркуча големите които влизат в радиатора - горния беше по топъл от долния.Дали наистина е термостат или е от нещо друго?
Благодаря предварително на отзовалите се!!!
Ванка, правилно си се насочил към термостата, според мен същият при теб е блокирал в отворено положение. Със виско, ел. перки всичко предполагам си е наред.
"Башак": ...еее БМВ караш, а ти е скъпо!
- MoToPuCT
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 101
- Регистриран на: 14.06.2007
- Местоположение: BG, EU
- Пол: Мъж
- Кара: E46 320d, E60 530xi, Yamaha YZF R1
- Мечтае да кара: E92 M3, E46 M3 CSL, всякакви Aston Martin
Честито и от мен!
Моята мърда вляво (т.е. пада температурата), когато я карам на студено и бързам, като карам със 80-100 си стои в средата. Когато беше топло времето си стоеше постоянно в средата, независимо от условията.
Моята мърда вляво (т.е. пада температурата), когато я карам на студено и бързам, като карам със 80-100 си стои в средата. Когато беше топло времето си стоеше постоянно в средата, независимо от условията.
- bmwdriver
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4859
- Регистриран на: 7.02.2003
- Местоположение: София
- Кара: на 1,6 бара
- Мечтае да кара: 911
MAGNAT написа:когато стрелката е на 12ч.,диапазона в тази зона е от 76 до 114гр. Проверени и доказани данни!
Малко наизуст, май

Аз твърдя,че е от 88 до 102 градуса,защото го гледах на закачен диагностичен
компютър на моята 320-ка.И не мислиш ли,че 114 градуса са твърде висока
работна температура

- ~Мишо~
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3150
- Регистриран на: 7.05.2007
- Местоположение: около ЛЮБИМА и Е36
- Пол: Мъж
- Кара: видимо доволен
- Мечтае да кара: само за удоволствие...
- Детайли за колата: E36 318i - Вярната!
E30 316i - Непокорната
ML 400 CDI - Мецанко
Колега,със сигурност е термостата.Скоро сменях моя по същата причина,и не е задължително да е блокирал,моят си затваряше нормално,но отваряше на по-ниска температура...BaHka написа:Колеги не ми се искаше да пускам нова тема,щото е свързано с охладителната система.Та проблема ми е следния-Колата неможе да загрее за около 5 км пробег,като 3 км са по сравнително стръмен "баир" нагоре.От друга страна при добре загрял двигател (стрелката е на 12 часа) при спускане по въпросния "баир" на 5-та скорост без газ, за тия 3 км стрелката влиза в синята зона....Помислих че е термостат - останал е в отворено положение и реших да го проверя - една сутрин като запалих и покарах малко стрелката излезе от синята зона, отворих капака и пипнах двата мъркуча големите които влизат в радиатора - горния беше по топъл от долния.Дали наистина е термостат или е от нещо друго?
Благодаря предварително на отзовалите се!!!
- Вот такая жизнь, эх, несправедливая!... Я вам обещаю, проживу её красиво я!
Чукане в рейката - отстраняване
Семерина на коляновия вал (предна) - подмяна
Отстраняване теч на масло от филтърната кутия + смяна лагери на генератор
Стартер М43 малко снимки как излиза на светло...
Резервоар и бензиномери - общо устройство
Чукане в рейката - отстраняване
Семерина на коляновия вал (предна) - подмяна
Отстраняване теч на масло от филтърната кутия + смяна лагери на генератор
Стартер М43 малко снимки как излиза на светло...
Резервоар и бензиномери - общо устройство
- тери и чочко
- Потребител
-
- Мнения: 2
- Регистриран на: 19.10.2007
отговор
ами меси на всички отзовали се, не съм очаквал подобно внимание
.
Когато мога ще отговоря на всеки въпрос по който съм компетентен.

Когато мога ще отговоря на всеки въпрос по който съм компетентен.
27 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани