голям проблем момчета...PLEASE HELP
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
46 мнения
• Страница 2 от 4 • 1, 2, 3, 4
tsb_bg написа:Е аз като казвам да го махнеш не ме разбирай буквално![]()
Просто го избуши стария и сложи само тялото с пръстена без пружините и клапана колкото да уплътниш капака
И пак казвам не е решение а само проба за да знаеш къде си
е така мисля да направя утре....ако некой не се светне за нещо по хитро....щото на мене ми спре мисловната дейност с тоя тдс
- D.Pavlov
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 721
- Регистриран на: 19.07.2005
- Местоположение: Sofia
- Пол: Мъж
- Кара: Е38
- Мечтае да кара: Е38
Изказвам моето мнение , провери клапанчетата на парното сигурно са блокирали, а относно греенето относно когато колата е без термостат това е в резултат че се отворени и двата кръга и не може да върти нито малкият нито големият , знаеш че когато термостата отваря големият кръг той затваря малкият!!!!
Това е загадката!!!!
Това е загадката!!!!
"Не става само с ядене , трябва и акъл!!!"
- 6tur4o
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 62
- Регистриран на: 5.10.2006
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: e46 330ci
- AQUILA1001
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 118
- Регистриран на: 15.06.2007
- Местоположение: СОФИЯ
- Пол: Мъж
- Кара: Е39
отговор
Колеги аз го имам същият проблем...
Колата загря и се оказа, че някакъв трипътник се е спукал, смениха го, но после уви след една седмица пак загря...Смениха ми термостата, уви, смениха силиконовата перка, уви, смениха и водната помпа и спря да грее, но скапаното парно го няма. Какато вече писах появява се само когато колата е карам боста бързо и се включва скапанат перка, направо измръзвам.
Май някои колеги ми подхвърлиха за въпросният таралеж
Колата загря и се оказа, че някакъв трипътник се е спукал, смениха го, но после уви след една седмица пак загря...Смениха ми термостата, уви, смениха силиконовата перка, уви, смениха и водната помпа и спря да грее, но скапаното парно го няма. Какато вече писах появява се само когато колата е карам боста бързо и се включва скапанат перка, направо измръзвам.

Май някои колеги ми подхвърлиха за въпросният таралеж
AQUILA1001
titikaka написа:... относно греенето относно когато колата е без термостат това е в резултат че се отворени и двата кръга и не може да върти нито малкият нито големият , знаеш че когато термостата отваря големият кръг той затваря малкият!!!! ...
Колега по принцип прав си за работата на термостата, но с едно уточнение:
Той не е ON/OFF клапан а постепенно отваря и затваря от напълно затворен 2-ри кръг, до напълно отворен т.е. явява се регулатор а не ключ и в голяма част от времето в различна степен държи отворени и двата кръга.
Пак казвам че не е нормален режим на работа или решение но знаеш че ако на път ти се спече термостата на "затворено" единственото спасение да се прибереш е да го изкормиш и отвориш и двата кръга.
Дебита на помпата е достатъчно голям а течността се движи по най-малкото съпротивление в системата, така че няма причина да си избере само 1-ви кръг да се върти.
За клапаните на парното може и да си прав, но колегата казва че маркуча към големия кръг си стои студен, а това може да стане само ако термостата не пуска течност на там.
Re: отговор
AQUILA1001 написа:... скапаното парно го няма. Какато вече писах появява се само когато колата е карам боста бързо и се включва скапанат перка, направо измръзвам ...
Сечението на тръбичките в радиатора за парното е значително по-малък от тези в радиатора за охлаждане и от там вероятността да се запуши е доста по-голяма. Кежду другото това често се случва точно при ремонти на охладителната система, когато се сменят части, огъват маркучи и т.н. и всичката гадост полепнала по тях тръгва да се движи в системата.
Не съм убеден обаче промиването на системата с различните добавки които се предлагат на пазара да не доведе до обратен ефект: нашите коли (нов внос) да не текнат от всякъде като лейка

- vld
- Старши ентусиаст
-
- Мнения: 12844
- Регистриран на: 10.08.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F11 535d, E84 2.3d
Това със обърнатите маркучи има някаква логика,защото най вероятно клапаните са еднопосочно пропускащи.
А относно отварянето на големия кръг и духането на топло в колата.не виждам какво му се притесняваш при положение че само на лаък кръг с изряден термостат малко след като излезне от синьото стрелката вътре ми духа топло та се кине
Дефакто парното е вързано на малкия кръг със байпас така ,че най вероятен проблем остават посоката на маркучите или запекъл клапан.

А относно отварянето на големия кръг и духането на топло в колата.не виждам какво му се притесняваш при положение че само на лаък кръг с изряден термостат малко след като излезне от синьото стрелката вътре ми духа топло та се кине


- Le Transporteur
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2871
- Регистриран на: 11.10.2006
- Местоположение: Ruse
- Пол: Мъж
titikaka написа: а относно греенето относно когато колата е без термостат това е в резултат че се отворени и двата кръга и не може да върти нито малкият нито големият , знаеш че когато термостата отваря големият кръг той затваря малкият!!!!
Това е загадката!!!!


"Башак": ...еее БМВ караш, а ти е скъпо!
- ~Мишо~
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3150
- Регистриран на: 7.05.2007
- Местоположение: около ЛЮБИМА и Е36
- Пол: Мъж
- Кара: видимо доволен
- Мечтае да кара: само за удоволствие...
- Детайли за колата: E36 318i - Вярната!
E30 316i - Непокорната
ML 400 CDI - Мецанко
Много правилно,а самият термостат отзад има една голяма метална шайба която разделя двата кръга когато е поставен.Като се махне неможе да се получи правилна циркулация и от там колата загрява,въпреки че помпата е здрава и има достатъчен дебит...т.е. получава се един вид бай-пас на помпата...Няма такова нещо , термостата отваря големият кръг на циркулация, но това не означава ,че затваря малкия, иначе какъв е смисълът от това охлаждане...

- Вот такая жизнь, эх, несправедливая!... Я вам обещаю, проживу её красиво я!
Чукане в рейката - отстраняване
Семерина на коляновия вал (предна) - подмяна
Отстраняване теч на масло от филтърната кутия + смяна лагери на генератор
Стартер М43 малко снимки как излиза на светло...
Резервоар и бензиномери - общо устройство
Чукане в рейката - отстраняване
Семерина на коляновия вал (предна) - подмяна
Отстраняване теч на масло от филтърната кутия + смяна лагери на генератор
Стартер М43 малко снимки как излиза на светло...
Резервоар и бензиномери - общо устройство
Вижте какво пише по въпроса
"... The thermostat in most cars is about 2 inches (5 cm) in diameter. Its job is to block the flow of coolant to the radiator until the engine has warmed up. When the engine is cold, no coolant flows through the engine. Once the engine reaches its operating temperature (generally about 200 degrees F, 95 degrees C), the thermostat opens ..."
... Термостата на повечето коли е с диаметър около 2" (5 см.). Предназначението му е да блокира потока охладителна течност до радиатора, докато колата загрее. Докато двигателя е студен няма циркулация на охлаждаща течност през него. В момента когато двигателя достигне работната си температура (в общия случай около 200 Deg F или 95 Deg C), термостата се отваря .....
Аз не виждам да пише с какво се бърка циркулацията на антифриза в малкия и големия кръг, ако и двата са отворени и помпата е изправна (с нормален дебит)
Още повече, че термостата не работи само докато загрее двигателя при студен старт а динамично по време на движение отваря и затваря
кръговете и регулира температурата на мотора. Когато само това е недостатъчно (при недостатъчно обтичане с въздух на радиатора - при ниски скорости или на място) се включва и перката на радиатора.
Ето и линк към писаното:
http://auto.howstuffworks.com/question248.htm
"... The thermostat in most cars is about 2 inches (5 cm) in diameter. Its job is to block the flow of coolant to the radiator until the engine has warmed up. When the engine is cold, no coolant flows through the engine. Once the engine reaches its operating temperature (generally about 200 degrees F, 95 degrees C), the thermostat opens ..."
... Термостата на повечето коли е с диаметър около 2" (5 см.). Предназначението му е да блокира потока охладителна течност до радиатора, докато колата загрее. Докато двигателя е студен няма циркулация на охлаждаща течност през него. В момента когато двигателя достигне работната си температура (в общия случай около 200 Deg F или 95 Deg C), термостата се отваря .....
Аз не виждам да пише с какво се бърка циркулацията на антифриза в малкия и големия кръг, ако и двата са отворени и помпата е изправна (с нормален дебит)
Още повече, че термостата не работи само докато загрее двигателя при студен старт а динамично по време на движение отваря и затваря
кръговете и регулира температурата на мотора. Когато само това е недостатъчно (при недостатъчно обтичане с въздух на радиатора - при ниски скорости или на място) се включва и перката на радиатора.
Ето и линк към писаното:
http://auto.howstuffworks.com/question248.htm
46 мнения
• Страница 2 от 4 • 1, 2, 3, 4
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани