Спортно окачване
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
26 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
- javor
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 152
- Регистриран на: 14.04.2007
- Местоположение: ВАРНА
- Пол: Мъж
- Кара: E39 525d
zdrasti
определено има разлика от окачване до окачване.моята ми я докараха със спортно.незнам какво е . навсякаде пише (REISING).И всичко е зелено.вози доста добре а в завоите залепва за пътя.но легналите полицай, само по диагонал.но не бих си сменил окачването заради това.
- Mollov
- Мародератор
-
- Мнения: 12403
- Регистриран на: 28.07.2006
- Местоположение: София
- Кара: some d20s
bmwdriver написа:Аз пък не съм опрял един път![]()
Виж, бордюрите и черните пътища са табу
E, ама сигурно ти е направо "дърво"... мойта с 15-ките почти всеки залегнал полицай закачах.... без да се клатушкам, просто си е ниска колата и така... а представям си ако е още по-ниска... сега със 17-ките се повдигнах леко и понамаляха ядовете

- vld
- Старши ентусиаст
-
- Мнения: 12843
- Регистриран на: 10.08.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F11 535d, E84 2.3d
Относно цената за КОНИ предни 316лв. за бр. задни 260лв. за бр.
Регулируемо естествено.За тези амортесиори трябват и ниски пружини.
Това са цени за 318ТДС Туринг
Регулируемо естествено.За тези амортесиори трябват и ниски пружини.
Това са цени за 318ТДС Туринг


- ~Мишо~
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3150
- Регистриран на: 7.05.2007
- Местоположение: около ЛЮБИМА и Е36
- Пол: Мъж
- Кара: видимо доволен
- Мечтае да кара: само за удоволствие...
- Детайли за колата: E36 318i - Вярната!
E30 316i - Непокорната
ML 400 CDI - Мецанко
Моята и тя дойде със спортно окачване,не зная марка но са червени пружините...Като гледам цените които изнесе колегата,май по-добре да не си слагаш таралеж в гащите
Иначе пътното поведение е перфектно!На брат ми е с нормално окачване и зная разликата 


- changethegame
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 261
- Регистриран на: 20.05.2007
- Местоположение: Варна
мойта е с спортно окачване Bildstein, прави колата с 5см по-ниска, незнам каква пара са защото така я взех, на завои е стабилна с висока скорост, обаче на неравности много се мятка и взех да се чудя какво да правя, друг е вапроса че легналите полицаи закачат и опира доста понякога, да не говорим че не на всяко място можеш да паркираш, честно казано единствено заради стойката не съм ги махнал още...
- b00st
- User
-
- Мнения: 4609
- Регистриран на: 17.06.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 330XD
- Детайли за колата: the silent power
Незнам, има си плюсовете, ама зависи къде караш повече според мен. Ако караш извънградско по магистрала или читави пътища е добре дошло, ама ако караш само или почти градско с тия изкъртени пътища не си заслужава 

- slavianko
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3370
- Регистриран на: 5.06.2004
- Местоположение: Русе
- Пол: Мъж
- Кара: Караше E34 528i turbo
re
В началото бях с оригиналните и като смених окачването със спортно изцяло и първите дни бях в шах. Да не говорим че с жената бяхме пред развод
Сега обаче не бих го сменил пак с обикновенно никога. В момента предната броня ми е точно на 8см от земята. Единственно легналите полицаи трябва да ги минавам бавно. Много колеги обаче сменят само пружини без амортисьорите и после берат ядове. Смъкнеш ли колата си трябват и здрави амортисьори задължително. Абе щом жената кара вече без проблем значи не е толкова страшно. Но в София си е ад. Сега да не се обиждат Софиянци обаче много са разбити там улиците. Тук в Русе навсякъде си карам абсолютно без да се притеснявам


oxam написа:В един момент проблемът не е в мощността а в гарнитурата между седалката и волана.
А бе не знам има ли смисъл или не. Моята си е с оригиналното окачване и пак закача насам натам и пак бордюрите са табу
и аз се бях замислил за спортно, ама тва значи да си я държа на паркинга и да си я гледам само. Може би наистина трябва да е регулируемо ... Джантите са ми 16ки забравих да спомена. 


_!_
26 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани