Антифриз
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
28 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
- kriso85
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4093
- Регистриран на: 28.11.2006
- Местоположение: София/Сандански
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E90 330d; BMW F25 30d
- Мечтае да кара: BMW M
///M3-E36 написа:SummonedToDIe написа:///M3-E36 написа:Я и аз да питам - не може ли САМО концентрат на -40 градуса да се налее, че за най-сигурно?
Не е препоръчително
Причина?
Ми май не влияе добре на цялата охладителна система - като почнем че натежава на водната помпа, после попрецаква гумените съединения и т.н. но ако си от Русия примерно нямаш избор

Иначе прай го на -30 градуса , щото тая зима я дават студенка

"Try not. Do or do not. There is no try" Yoda

- ///M3-E36
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 769
- Регистриран на: 7.09.2004
- Местоположение: Bulgaria | Cyprus
- Пол: Мъж
- Кара: Third E36 :)
- Мечтае да кара: E30 M3
- Детайли за колата: За тез пари...
kriso85 написа:///M3-E36 написа:SummonedToDIe написа:///M3-E36 написа:Я и аз да питам - не може ли САМО концентрат на -40 градуса да се налее, че за най-сигурно?
Не е препоръчително
Причина?
Ми май не влияе добре на цялата охладителна система - като почнем че натежава на водната помпа, после попрецаква гумените съединения и т.н. но ако си от Русия примерно нямаш избор![]()
Иначе прай го на -30 градуса , щото тая зима я дават студенка
Това ще рече 2:1 антифриз:вода нали? Щото не ми е в оригинална тубичка антифриза и нищо не пише..
- MoToPuCT
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 101
- Регистриран на: 14.06.2007
- Местоположение: BG, EU
- Пол: Мъж
- Кара: E46 320d, E60 530xi, Yamaha YZF R1
- Мечтае да кара: E92 M3, E46 M3 CSL, всякакви Aston Martin
Имам един проблем с обезвъздушаването на системата на E36/M50B20TU/1993. Ясно ми е как се прави, няма да питам това
Ето го проблема: тапата за обезвъздушаване ми е счупена и част от нея е останала завинтена в отвора, невъзможно е да се извади. Тази зима няма нужда да сменям антифриза и ще си карам така, но като дойде време да сменям няма как да си обезвъздуша системата. Та въпроса е какво трябва да сменя в случая? Ако се помъча да махна тапата ще прецакам резбата на пластмасата, в която е завита (пък и май е залепена, доколкото виждам). Възможно ли е да я сменя цялата пластмаса заедно с тапата? Компенсиращата (или както там се казва) тубичка с нея ли върви или се откача? Как е захваната тази пластмаса, закрепена ли е някак за радиатора или само двата еврейски винта я държат? Колко пари може да ми искат по моргите за такава джаджа?

Ето го проблема: тапата за обезвъздушаване ми е счупена и част от нея е останала завинтена в отвора, невъзможно е да се извади. Тази зима няма нужда да сменям антифриза и ще си карам така, но като дойде време да сменям няма как да си обезвъздуша системата. Та въпроса е какво трябва да сменя в случая? Ако се помъча да махна тапата ще прецакам резбата на пластмасата, в която е завита (пък и май е залепена, доколкото виждам). Възможно ли е да я сменя цялата пластмаса заедно с тапата? Компенсиращата (или както там се казва) тубичка с нея ли върви или се откача? Как е захваната тази пластмаса, закрепена ли е някак за радиатора или само двата еврейски винта я държат? Колко пари може да ми искат по моргите за такава джаджа?
- Le Transporteur
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2871
- Регистриран на: 11.10.2006
- Местоположение: Ruse
- Пол: Мъж
MoToPuCT написа:Имам един проблем с обезвъздушаването на системата на E36/M50B20TU/1993. Ясно ми е как се прави, няма да питам това
Ето го проблема: тапата за обезвъздушаване ми е счупена и част от нея е останала завинтена в отвора, невъзможно е да се извади. Тази зима няма нужда да сменям антифриза и ще си карам така, но като дойде време да сменям няма как да си обезвъздуша системата. Та въпроса е какво трябва да сменя в случая? Ако се помъча да махна тапата ще прецакам резбата на пластмасата, в която е завита (пък и май е залепена, доколкото виждам). Възможно ли е да я сменя цялата пластмаса заедно с тапата? Компенсиращата (или както там се казва) тубичка с нея ли върви или се откача? Как е захваната тази пластмаса, закрепена ли е някак за радиатора или само двата еврейски винта я държат? Колко пари може да ми искат по моргите за такава джаджа?
Като гледам в доларс не е голяма сума, може и ново да си купиш..
http://www.realoem.com/bmw/showparts.do ... g=17&fg=05
"Башак": ...еее БМВ караш, а ти е скъпо!
- Stanchev
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 5014
- Регистриран на: 18.05.2005
- Местоположение: PB
- Пол: Мъж
- Кара: 7er
парчето се маха с тънка отвертка! ама тънка! мушкаш отвертката в парчето да се забие, ама нежно и после развърташ
ядох го при старата петица реших да обезвъздушавам и на загрял мотор отвъртам тапата и оо шет половината тапа остава вътре ама пръска яко антифриз, отварям за секунди багажника вада тънката отвертка и през това време викам на колегата в магазина да вади една тапа от бмв радиатор
след 15 сек новата тапа беше монтирана 




- MoToPuCT
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 101
- Регистриран на: 14.06.2007
- Местоположение: BG, EU
- Пол: Мъж
- Кара: E46 320d, E60 530xi, Yamaha YZF R1
- Мечтае да кара: E92 M3, E46 M3 CSL, всякакви Aston Martin
Страшно много ви благодаря!
Ще си купя: [05 COVER 1 17111712825 $9.71] и [07 VENT SCREW 1 17111712788 $3.07], очевидно не е нужно да източвам системата, за да ги сменя.
Stanchev, за кой магазин става дума? Ще се намерят ли и двете джаджи в него?
Иначе старата тапа няма махане, преди малко говорих с "майстора", който е сменил антифриза миналия сезон, каза че тапата се счупила и той е пробил малка дупка в нея, за да обезвъздуши, след което е натъпкал вътре клечка за зъби и е капнал моментно лепило, за да не избие
Егати дърварското изпълнение!
Ще си купя: [05 COVER 1 17111712825 $9.71] и [07 VENT SCREW 1 17111712788 $3.07], очевидно не е нужно да източвам системата, за да ги сменя.
Stanchev, за кой магазин става дума? Ще се намерят ли и двете джаджи в него?
Иначе старата тапа няма махане, преди малко говорих с "майстора", който е сменил антифриза миналия сезон, каза че тапата се счупила и той е пробил малка дупка в нея, за да обезвъздуши, след което е натъпкал вътре клечка за зъби и е капнал моментно лепило, за да не избие

- Stanchev
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 5014
- Регистриран на: 18.05.2005
- Местоположение: PB
- Пол: Мъж
- Кара: 7er
направо сменяй майстора тогава!!!!!!!
как може да има такива МАЛОУМНИЦИ?!
иначе отиваш у дару и си поръчваш
как може да има такива МАЛОУМНИЦИ?!
иначе отиваш у дару и си поръчваш


- MoToPuCT
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 101
- Регистриран на: 14.06.2007
- Местоположение: BG, EU
- Пол: Мъж
- Кара: E46 320d, E60 530xi, Yamaha YZF R1
- Мечтае да кара: E92 M3, E46 M3 CSL, всякакви Aston Martin
Stanchev написа:направо сменяй майстора тогава!!!!!!!
как може да има такива МАЛОУМНИЦИ?!
иначе отиваш у дару и си поръчваш
Майстора съм го сменил, тоя беше на предишната собственичка на колата. За такива манипулации не ходя при майстори, мога и сам. В Дару имат само тапа, капака го нямат (поне в страницата им така пише). Ще видим с поръчка дали ще стане

- MoToPuCT
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 101
- Регистриран на: 14.06.2007
- Местоположение: BG, EU
- Пол: Мъж
- Кара: E46 320d, E60 530xi, Yamaha YZF R1
- Мечтае да кара: E92 M3, E46 M3 CSL, всякакви Aston Martin
Valentin_Peev написа:А на тоя двг къде му е пробката за източване на антифриза, че нещо не мога да я намеря![]()
Долу на радиатора, от страната на разширителния съд, синя на цвят. Като казвам долу нямам предвид отдолу, т.е. отстрани е, насочена е към двигателя. Развива се най-лесно с монета. Ако си як в ръцете не ти трябва монета, но може и да ти е трудно да я достигнеш

- Владо
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2381
- Регистриран на: 24.07.2006
- Местоположение: 02..., +3592...
- Пол: Мъж
- Кара: myCar 5.3. and iCar 3.9.
- Мечтае да кара: още по-бавно
- Детайли за колата: ...
01" 525d m57
04" X5 m57
06" Liberty 2,8 CRD
Valentin_Peev написа:А на тоя двг къде му е пробката за източване на антифриза, че нещо не мога да я намеря![]()
под изпускателните... в задната част
- MoToPuCT
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 101
- Регистриран на: 14.06.2007
- Местоположение: BG, EU
- Пол: Мъж
- Кара: E46 320d, E60 530xi, Yamaha YZF R1
- Мечтае да кара: E92 M3, E46 M3 CSL, всякакви Aston Martin
Владо написа:Valentin_Peev написа:А на тоя двг къде му е пробката за източване на антифриза, че нещо не мога да я намеря![]()
под изпускателните... в задната част
Ааа, той човека питал за ДВГ-то, а не за радиатора. Извинявам се за недоглеждането

- ildivvy
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1671
- Регистриран на: 10.10.2007
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: Lexus GS430 07' , BMW Z4 2.5
- Мечтае да кара: BMW M2
За тази пробка отзад,под изспускателните колектори,предполагам,че не може да се обърка с нещо друго?Ще сменям антифриза тези дни и се чудя как да го източа целия.Мислех някви маркучи да откачам,но май няма да се наложи?Така ли се прави на тези двигатели (М42)?
Ex: 96' BMW318ti

Европа!!! Събуди се!!! Започни да гледаш собствения си интерес!
Вече съм фен на Марио Драги!
" Някои хора са толкова бедни, че имат само пари! " - Тодор Колев
Мразя скапаните водачи на служебни бели 'баничарки'!!!

Европа!!! Събуди се!!! Започни да гледаш собствения си интерес!
Вече съм фен на Марио Драги!
" Някои хора са толкова бедни, че имат само пари! " - Тодор Колев
Мразя скапаните водачи на служебни бели 'баничарки'!!!
28 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани