НЕМЕЦА СЕ Е ИЗЛОЖИЛ МНОГО С 325ТДС
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
27 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
колеги ходил сьм на сервизи бош два броя на бмв сервиз на дизел сервиз сички компютри казват помпа колкото до свещи аз не сьм сменял свещи още от както сьм я зел а как палеше докато покажа ключа да уточня колата е горублянска и е комби сичко друго дето не беше в ред го смених нито загрява нито нищо и в най големите жеги климатрона работи без отказ но това палене в четвьртьк ми смениха главата на помпата и там в сервиза палеше но явно трябва повече каране за да може и нафтата да загрее и тогава край с паленето иначе сутрин от раз ако са свещи нали сутрин ще прекьсва като запали 800 лева дадох и уж нов елемент а пак не пали сега другия понеделник пак ще я карам на сьщите майстори на рекламация извинявам се че така обиждам марката бмв но направо ми писна или няма свесни майстори закарах я в пловдив уж ми похвалиха тези майстори имах едно 324д минах 200 хиляди без никакви проблеми няма помпи няма нищо зех нещо по ново ми то се счупено айде че се поувлякох
- stambo_81dg
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2570
- Регистриран на: 17.09.2003
- Местоположение: Димитровград / London
- Кара: Х5
аман от те дизели
колкото са здрави бензиновите двигатели на бмв
толкова право пропорционално са скапани дизелите и мм
чиста работа си е бензиня
никога пове4е няма да си зема дизеллл бмв:!:
освен 535d



колкото са здрави бензиновите двигатели на бмв
толкова право пропорционално са скапани дизелите и мм


чиста работа си е бензиня
никога пове4е няма да си зема дизеллл бмв:!:




освен 535d


- His Shadow
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 568
- Регистриран на: 8.10.2004
- Местоположение: Хасково
айде айде аз се возих във дизел на BMW M21D24 5 години 2 го карах сега съм със 318TDS по отношение на мотор никога съм нямал забележки беше перфектен към 1.7TDS-са нямам много впечатления тъй като съм навъртял само 8к км но на стария общия пробег бе 70к км за този период абсолютно никакви проблеми освен 6бр. подгревни свещи ( нямаше изгорели но като ги сменихме почна от 4-върт да пали...) + това едва ли ще се намери дизел от 90-те години мощен пъргав и тих като този на BMW единствения им проблем е че наистина много ама МНОГО връщат километрите и си мислим че караме коли по на 200к км. и като почнат да се трошат си викаме баси трошения мотор а може би в реалност са по на 500-600к км както каза колегата мотора се произвежда дълги години и се поставя във 3 модела дори 4 Е34 Е36 Е39 и 7-цата ( 725TDS ) ако имаше реален проблем с мотора щяха да го отстранят в годините но реално проблема се появява към края на живота на мотора което е нормално иии бах колко неща изприказвах
както и да е ето един поне като мен който смело може да заяви че BMW Diesel е номер 1
кажете ми кой друг 1665 дизел кубика от 92-93-та година мое да бие по показатели BMW мотора


- BMWm5
-
-
- Мнения: 876
- Регистриран на: 22.01.2007
- Местоположение: Пловдивчанче
- Кара: M5,X5,328iR,e30 330i,
- Мечтае да кара: м6
по темата бих казал 4е тоя двг е мн добър се пак опел на омега не можаха да си направят такъв камоли по добър и купиха този да не говорим 4е и както по горе колегите пи6ат 4е и на 7-ма серия се слага съ6тия (пр няма кои да сложи на лимузина скапан двг)
А до спобственика... добре до6ъл в отбора на тоталките
А до спобственика... добре до6ъл в отбора на тоталките

като вървеж и разход няма какво да говорим, дизела си е номер 1. А толкова изминати км(предвид като цяло 400K~500K) ако навърти една бензинка сигурно и тя ще дава дефекти. 

Последна промяна swh_bmw на 14 Авг 2007, 10:18, променена общо 1 път
- Dimo
- баварски фанатик
-
- Мнения: 4558
- Регистриран на: 26.03.2004
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: нещо...
- Мечтае да кара: McLaren F1 LM
БМВ3 написа:колата я зех 9400 преди година и показваше 142000 и като сложим поне още 200000 може
Ми аз моята 316-ка я взех за 11 и до сега не съм я пипал за 30000км
Само масло и бензин, мен ако питаш читав тдс под 12к имам предвид с екстри и поне към 96г няма


саштия мотор,саштия проблем.вси4ки го пренебрегваме-штом си правил стартера провери акомулатора трябва много силен пусков ток.като не пали топла пробваи някои да ти даде ток ако запали добре махаш батериата и ок,ако пак пали зле-казваш хубави са веригите малко предварение.Носих вода в колата и ме беше срам да вдигам капака на всяко спиране,при мене бе батериата ина4е видях ядове докато стигна до нея,след тава центровка за всеки слу4аи и вси4ко е ок.успехБМВ3 написа:карах я вериги сичко друго е наред само гнп то казват като я полея сьс студена вода главата на помпата и пали веднага което показва че не е веригата а пьк двигателя на 7 хиляди километра сменям мяслото не доливам грам
при тдс не вку4ва свештите при загряла кола ,те не са при4ина за топлиа старт сигорен самvld написа:Ето така става когато си вземеш мнооого карана кола за малко пари в "Пирфекно състояние"
Колега един съвет ако наистина се съмняваш ,че помпата не прави достатъчно налягане за да запали колата при прословутия топъл старт,можеш да я закараш в сервиза на бош на аеро гарата и да ти я оправят за около 800-900лв. В случай,че си сменил електрониката на помпата това значи че ще имаш изцяло нова помпа с която ще минеш поне 500к км.
Прави си сам сметката на колко е твойта за да има този проблем.
А освен това "топлия старт" е малко труден за точна диагноза,понеже може да е от 4-5 различни неща.
Има случаи в които е от Умната дюза,повечето случаи е от веригата.
Помпата е много здрава специално механичната част и силно се съмнявам да е в нея проблема.
Може да имаш изгоряли свещи,колкото и да не ти се вярва дори да е топла коата докато върти на стартер релето ги включва да греят докато запалиш и ако са изгорели повече от 2 почва едно въртене.
направи следния тест виж къде е релето за свещите и с една пробна лампа дали всичко е ОК.
И не на последно място ако ти дърпа въздух от някъде и съответно помпата в резервоара е зацапала цедката пак може да ти прави същите мизерии.
Има вариант да ти дърпа въздух от гарнитурите на самата помпа и да не виждаш ,че по системата има мехури но въртенето пак е много.
Това ,че пали по лесно като я залееш със студена вода хич не е показателно!!!
Имал съм такъв случай със старото ми БМВ 324тд и в последствие се оказа ,че свещите които са ми продали са за 324д и то някакво менте.
За един месец тогава дадох 200-300лв. за диагностики в различни сервизи и познай при повечето заключението беше,че помпата е заминала и не прави нужните 160бара за да може да запали колата.
Само на едно място ми подхвърлиха,че свещите с които е колата много ги съмняват и силно приличат на ментета. Щом ги смени колата заспа.При проверка на старите се оказа че от 6 свещи 4 са здрави имам в предвид още преди да стане проблема и преди да почна да сменявам въобще.
Така,че успех филма е гаден ма като си го почнал ше го гледаш, кво да правиш вече си се наиграл.
- bat Jeko
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 250
- Регистриран на: 10.06.2005
- Местоположение: EU (Пазарджик, Стара Загора)
Здраве да е
Имам едно предложение към поста на Иван изключи си датчика за температурата на мотора и ще започнат да ти се включват винаги накалните свещи- ако си има проблем с толия старт ще видиш че ще изчезне(ще подържа винаги по високи обороти обаче).
Според мен един от проблемите е именно ниската температура за това и като се промени предваренито колата започва да пали, просто горивото се подава по рано и може да се загрее повече и да запали.
Между другото скоро гледах една схема на ВЕ помпа където долу в ляво имаше кабел които управлява соленоид заповече гориво при студен старт-респективно топъл когато немаме подгрев-при тдс попите имали го долу в ляво?
Good luck
Имам едно предложение към поста на Иван изключи си датчика за температурата на мотора и ще започнат да ти се включват винаги накалните свещи- ако си има проблем с толия старт ще видиш че ще изчезне(ще подържа винаги по високи обороти обаче).
Според мен един от проблемите е именно ниската температура за това и като се промени предваренито колата започва да пали, просто горивото се подава по рано и може да се загрее повече и да запали.
Между другото скоро гледах една схема на ВЕ помпа където долу в ляво имаше кабел които управлява соленоид заповече гориво при студен старт-респективно топъл когато немаме подгрев-при тдс попите имали го долу в ляво?
Good luck
- His Shadow
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 568
- Регистриран на: 8.10.2004
- Местоположение: Хасково
ок изключваме датчика за температурата ... но въпросът ми е при изключен датчик каква информация влиза при компа в смисъл какви градуси ще отчита без датчик че да знае той как да подава сместа гориво
27 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани