М 40 и М 43

3-та серия ('91-'98)

Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 638
Регистриран на: 29.10.2007
Местоположение: в град без закони
Пол: Мъж

Мнение от agent smit » 22 Юни 2009, 0:25

M43 е ъпгрейднат М40.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1939
Регистриран на: 13.09.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: 318is, 1995 м42

Мнение от ивчо3 » 22 Юни 2009, 10:06

Още разлики: М40 е със система на запалването motronik 1.3 версията, което е с дистрибуторна капачка и палец, които са консуматив, ако не се сменят на определен пробег колата губи мощност и увеличава разхода, а М43 е с motronik 1.7 версията без подвижни контакти, които да прегарят. Смукателния колектор на М40 е с постоянна дължина, на М43 е с променлива с две фази.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1654
Регистриран на: 7.06.2003
Местоположение: PB/HD
Пол: Мъж
Кара: '04 BMW 330i // '96 BMW 320i
Мечтае да кара: '96 BMW M3

Мнение от BiTurbo » 22 Юни 2009, 10:39

ивчо3 написа:Още разлики: М40 е със система на запалването motronik 1.3 версията, което е с дистрибуторна капачка и палец, които са консуматив, ако не се сменят на определен пробег колата губи мощност и увеличава разхода, а М43 е с motronik 1.7 версията без подвижни контакти, които да прегарят. Смукателния колектор на М40 е с постоянна дължина, на М43 е с променлива с две фази.



и Мотроник 1.3 и 1.7 съответно на М40 и М43 и 2те ли са на Бош или има и варианти на Сименс като при М50 ?
Изображение

Предишна

Назад към E36

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook