М 40 и М 43
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
18 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
- agent smit
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 638
- Регистриран на: 29.10.2007
- Местоположение: в град без закони
- Пол: Мъж
- ивчо3
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1939
- Регистриран на: 13.09.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 318is, 1995 м42
Още разлики: М40 е със система на запалването motronik 1.3 версията, което е с дистрибуторна капачка и палец, които са консуматив, ако не се сменят на определен пробег колата губи мощност и увеличава разхода, а М43 е с motronik 1.7 версията без подвижни контакти, които да прегарят. Смукателния колектор на М40 е с постоянна дължина, на М43 е с променлива с две фази.
- BiTurbo
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1654
- Регистриран на: 7.06.2003
- Местоположение: PB/HD
- Пол: Мъж
- Кара: '04 BMW 330i // '96 BMW 320i
- Мечтае да кара: '96 BMW M3
ивчо3 написа:Още разлики: М40 е със система на запалването motronik 1.3 версията, което е с дистрибуторна капачка и палец, които са консуматив, ако не се сменят на определен пробег колата губи мощност и увеличава разхода, а М43 е с motronik 1.7 версията без подвижни контакти, които да прегарят. Смукателния колектор на М40 е с постоянна дължина, на М43 е с променлива с две фази.
и Мотроник 1.3 и 1.7 съответно на М40 и М43 и 2те ли са на Бош или има и варианти на Сименс като при М50 ?
18 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани