Нещо странно, обороти + клима

3-та серия ('91-'98)

Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори

Мародератор
Аватар
Мнения: 12403
Регистриран на: 28.07.2006
Местоположение: София
Кара: some d20s

Мнение от Mollov » 01 Авг 2007, 0:35

На самият фар.... има там едни "врътки" - едната е от външната страна на фара, другата почти между капаците за късия и дългия... ае сега загледах в realoem-а.... има някви adjusting screw... едни такива оребрени, пластмасови, върху тях се навиват основните винтове за закрепване на фара... тия да не са за позициониране на самият фар по хоризонталата??? Май ше се окажат точно за това... утре трябва да си намеря тъмно място някъде, че да си сетна десния фар, че след смяната с InPro десния свети където сам иска...

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1198
Регистриран на: 16.04.2006
Местоположение: София
Кара: e46 330Ci convertible

Мнение от vitamincpp » 01 Авг 2007, 9:40

Ааааа на мен колата ми никога не придърпва, само като изключа от скорост понякога по инерция ми залюлява оборитите докъм 600. Това обикновено става когато е била загряла и я изгася и я оставя известно време но още преди да е изстинала и пак я подкарам. Прави го няколко минути и после си ги държи бетон.

Мародератор
Аватар
Мнения: 12403
Регистриран на: 28.07.2006
Местоположение: София
Кара: some d20s

Мнение от Mollov » 01 Авг 2007, 10:04

Е "придърпването" го казах малко неправилно... притрисане е заради спадането на оборотите... при мен по-осезаемо го прави когато е пусната климата.... без нея е доста по-рядко.... ей сега го забелязах 2-3 пъти.. за яко задръстване почти по целият път.... направо няма за кво да се оплаквам :D :D :D

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1198
Регистриран на: 16.04.2006
Местоположение: София
Кара: e46 330Ci convertible

Мнение от vitamincpp » 01 Авг 2007, 11:05

Май се вманиачаваме :mhihi: ама все пак ако откриеш някаква разумна причина и коригираш това поведение ще се радвам да споделиш.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2067
Регистриран на: 20.01.2006
Местоположение: Стара Загора
Пол: Мъж
Кара: МПС-та
Мечтае да кара: самолет

Мнение от turbo » 01 Авг 2007, 12:10

Honzik написа:На самият фар.... има там едни "врътки" - едната е от външната страна на фара, другата почти между капаците за късия и дългия... ае сега загледах в realoem-а.... има някви adjusting screw... едни такива оребрени, пластмасови, върху тях се навиват основните винтове за закрепване на фара... тия да не са за позициониране на самият фар по хоризонталата??? Май ше се окажат точно за това... утре трябва да си намеря тъмно място някъде, че да си сетна десния фар, че след смяната с InPro десния свети където сам иска...


Едната врътка е за нагоре-надоле, а другата е за ляво-дясно. Фарът е едно цяло къси+дълги и се настройват заедно.
БМВ на газ не може ли? Ето тук ти прочети и отново помисли! Изображение 552 к.с. GAS POWERED
Video -> AC Schnitzer GP3.10; Video -> AC Schnitzer GP3.10 "There are days in your life..."

Мародератор
Аватар
Мнения: 12403
Регистриран на: 28.07.2006
Местоположение: София
Кара: some d20s

Мнение от Mollov » 01 Авг 2007, 12:33

vitamincpp написа:Май се вманиачаваме :mhihi: ама все пак ако откриеш някаква разумна причина и коригираш това поведение ще се радвам да споделиш.


Ня'а такова нещо като вманиачаване.... :mhihi: :mhihi: :mhihi: Има фанатизиране :D

turbo, мерси за потвърждението.... по-късно ше си поиграя да ги настроя, че левия свети нормално, а десния..... на ебем ти страна :D

Мародератор
Аватар
Мнения: 12403
Регистриран на: 28.07.2006
Местоположение: София
Кара: some d20s

Мнение от Mollov » 07 Авг 2007, 21:14

Днес взех колата от сервиза... тоя номер с пускането на оборотите вече НЕ го прави... отпред ми беше заминал "клапан за картерните газове" и го бяха "затапили" а от двигателя към него маркуча си висеше фъф въздуха... ей така... бях го забравил т'ва да го оправя... както и да е, вече е с нов клапан и оборотите падат до около 1000 докато колата не спре, след което се успокояват до около 750.. :) Туй поне го отметнахме като проблем :) :)

Да уточня нещо - с неработещ клапан колата си върви нормално, харчи нормално, реално по нищо не можеш да разбереш, че е прецакан... май само по това пропадане на обороти.. т.е. да не викам дявола, ма май е от това т.е. оправи се... в следващите дни ше го "тествам", но преди малко пообиколих с включена клима и винаги слизаше до около 1000 RPM преди да спра и да се успокоят оборотите...

Нещо друго - сигурно 6 месеца съм карал с огънат (нагоре, вероятно от удар отдолу) ляв заден носач, без да разбера... колата си беше доста стабилна, но при минаване през по-сериозни неравности и дупки отзад в ляво се чуваше едно чукане... удрял е носача в биалетката.... още по-странното е, че биалетката е здрава... :D Ма кат "гледам" ше трябва и тампони да сменям, че горе при купето си тропа все още... а отпред от дясно шарнирният болт си беше позаминал още преди нова година и я карах така до ония ден.... не е бил мръднал повече т.е. да се счупи повече (да почне да трака, тропа и т.н.)... за толкова месеци и толкова дупки е издържал... дано са и тия MEYLE/SWAG шарнири и накрайници (сменени и четирите отпред) издържат прилично време :) Уж били хубави :) Ма са здрави тия Е36-ци... еваля, еваля, страоооотно :)

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1198
Регистриран на: 16.04.2006
Местоположение: София
Кара: e46 330Ci convertible

Мнение от vitamincpp » 07 Авг 2007, 23:30

Я да питам кви пари е тоя клапан за картерните газове и при кои майстори ходи да ти го сменят че може да мина да видя дали и моя не е за смяна. Той горе върху смукателния колектор ли дето се намира едно кръгче се вижда в посока към предното стъкло ?

При мен това с оборотите си работи точно така както казваш но понякога като тръгна да я карам минават няколко минути докато започне да се държи така, а дотогава ги залюлява оборотите по надолу.

Мародератор
Аватар
Мнения: 12403
Регистриран на: 28.07.2006
Местоположение: София
Кара: some d20s

Мнение от Mollov » 07 Авг 2007, 23:47

Мдам... има формата на тия старите хронометри, дето едно време в даскалото учителя по физическо ти засичаше времето... като застанеш от дясно на колата и погледнеш към DISA клапана, тая уйня се намира по диагонал нагоре в дясно над DISA-та... в него влиза един маркуч, идващ от.... не съм сигурен коя част на двг.-то...

Не мога да си намеря снимките за онагледяване, но мисля, че си разбрал за кво иде реч.... цената му е между 80 и 100лв в зависимост от къде го намериш... мисля, че го има само оригиналдъ на BMW като вариант... в Камор (около 85-90лв) мисля го имат, както и в Дару (около 90лв)...

Колкото за смяната - ами ходя при едни мои хора в D&S Motors, срещу Shell-а на Люлин 1... един от майсторите ми беше съсед и разбира много... аз първоначално като му казах за т'ва с оборотите и той директно ми каза - клапана за картерните газове вероятно ти е заминал...

P.S. Зачакай 2-3 дни да потвърдя, че проблема е отстранен и тогава го мисли.. :) Да не се окаже, че съм имал късмет днес.. :)

Мародератор
Аватар
Мнения: 12403
Регистриран на: 28.07.2006
Местоположение: София
Кара: some d20s

Мнение от Mollov » 08 Авг 2007, 22:56

Даеа :( Днесв ми го направи отново 4-5 пъти... не е като преди определено, но се случи да го направи същото... а и нещо почна да ме нервира... почна по-често да го прави тоя номер с проблемно палене от първия път... от втори върти веднага.... след морето ше я боря... :)

Все пак си провери тоя клапан дали ти работи коректно... иначе сега с новият термостат загрява за норматив... баси м@м@та.... :shock:


Аватар
Мнения: 2747
Регистриран на: 5.07.2006
Кара: E34

Мнение от ivan. » 22 Авг 2007, 16:05

има филтер за фриона на клима ако е запушен товари компресора,от там и мотора.компресора вкл.и изкл. и при запушен филтер мотора е готов да изгасне за момент.вазможно е тои да прави вси4ко

Красива и екстремна
Аватар
Мнения: 486
Регистриран на: 14.12.2004
Местоположение: Варна
Пол: Жена
Кара: bmw 328

Мнение от bawarka » 22 Авг 2007, 18:49

ех не съм видяла темата по-рано да ти спестя нервите...
и аз сменях клапана за картерните газове , беше пукнат .
Всичко заспа , оборотите ми падат единствено ако пусна климатроника на твърде ниски градуси( сравнени с температурата навън) или си въобразявам :roll:

а понякога се появява много странно притрисане на купето...без да се мърдат оборотите?

Мародератор
Аватар
Мнения: 12403
Регистриран на: 28.07.2006
Местоположение: София
Кара: some d20s

Мнение от Mollov » 22 Авг 2007, 20:51

bawarka написа:Всичко заспа , оборотите ми падат единствено ако пусна климатроника на твърде ниски градуси( сравнени с температурата навън) или си въобразявам


Ае хич не си въобразяваш.... и при мен е точно така... а това пропадане всъщност при мен се появи (тия дни като се замислих се сетих) когато ми се е прецакал клапана... декември месец като се прибирах от Банско.... тогава го видях за сефте и тогава се видя, че се е пукнал... реално от тогава ми пропадат... но пък по това време нямаше причина да пускам климата и няма как да знам дали при ниски градуси на климата го е правило... но сега го прави сигура... днес си бях настроил 18С (беше ми яко жега) и се случи 3-4 пъти... честно казано не ми пречи кой знае колко, щото колата така или иначе не гасне.... а и не го прави постоянно.... но пък въобразявам си или не, ма от как смених термостат и водна помпа и климата охлажда по-бързо... :roll: :shock:

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 369
Регистриран на: 17.03.2005
Пол: Мъж
Кара: '13 530D F07

Мнение от izzzo » 23 Авг 2007, 15:25

това ли е въпросния клапан за картерните газове:

Изображение

Мародератор
Аватар
Мнения: 12403
Регистриран на: 28.07.2006
Местоположение: София
Кара: some d20s

Мнение от Mollov » 23 Авг 2007, 15:51

Съвсем точно е това :) При мен се беше спукал доста сериозно и даже се получаваше изпускане и много идиотско съскане под налягане...

ПредишнаСледваща

Назад към E36

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook