Нещо странно, обороти + клима
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
38 мнения
• Страница 2 от 3 • 1, 2, 3
- Mollov
- Мародератор
-
- Мнения: 12403
- Регистриран на: 28.07.2006
- Местоположение: София
- Кара: some d20s
На самият фар.... има там едни "врътки" - едната е от външната страна на фара, другата почти между капаците за късия и дългия... ае сега загледах в realoem-а.... има някви adjusting screw... едни такива оребрени, пластмасови, върху тях се навиват основните винтове за закрепване на фара... тия да не са за позициониране на самият фар по хоризонталата??? Май ше се окажат точно за това... утре трябва да си намеря тъмно място някъде, че да си сетна десния фар, че след смяната с InPro десния свети където сам иска...
- vitamincpp
- ентусиаст
-
- Мнения: 1198
- Регистриран на: 16.04.2006
- Местоположение: София
- Кара: e46 330Ci convertible
Ааааа на мен колата ми никога не придърпва, само като изключа от скорост понякога по инерция ми залюлява оборитите докъм 600. Това обикновено става когато е била загряла и я изгася и я оставя известно време но още преди да е изстинала и пак я подкарам. Прави го няколко минути и после си ги държи бетон.
- Mollov
- Мародератор
-
- Мнения: 12403
- Регистриран на: 28.07.2006
- Местоположение: София
- Кара: some d20s
Е "придърпването" го казах малко неправилно... притрисане е заради спадането на оборотите... при мен по-осезаемо го прави когато е пусната климата.... без нея е доста по-рядко.... ей сега го забелязах 2-3 пъти.. за яко задръстване почти по целият път.... направо няма за кво да се оплаквам




- vitamincpp
- ентусиаст
-
- Мнения: 1198
- Регистриран на: 16.04.2006
- Местоположение: София
- Кара: e46 330Ci convertible
Май се вманиачаваме
ама все пак ако откриеш някаква разумна причина и коригираш това поведение ще се радвам да споделиш.

- turbo
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2067
- Регистриран на: 20.01.2006
- Местоположение: Стара Загора
- Пол: Мъж
- Кара: МПС-та
- Мечтае да кара: самолет
Honzik написа:На самият фар.... има там едни "врътки" - едната е от външната страна на фара, другата почти между капаците за късия и дългия... ае сега загледах в realoem-а.... има някви adjusting screw... едни такива оребрени, пластмасови, върху тях се навиват основните винтове за закрепване на фара... тия да не са за позициониране на самият фар по хоризонталата??? Май ше се окажат точно за това... утре трябва да си намеря тъмно място някъде, че да си сетна десния фар, че след смяната с InPro десния свети където сам иска...
Едната врътка е за нагоре-надоле, а другата е за ляво-дясно. Фарът е едно цяло къси+дълги и се настройват заедно.
БМВ на газ не може ли? Ето тук ти прочети и отново помисли!
552 к.с. GAS POWERED
Video -> AC Schnitzer GP3.10; Video -> AC Schnitzer GP3.10 "There are days in your life..."

Video -> AC Schnitzer GP3.10; Video -> AC Schnitzer GP3.10 "There are days in your life..."
- Mollov
- Мародератор
-
- Мнения: 12403
- Регистриран на: 28.07.2006
- Местоположение: София
- Кара: some d20s
vitamincpp написа:Май се вманиачавамеама все пак ако откриеш някаква разумна причина и коригираш това поведение ще се радвам да споделиш.
Ня'а такова нещо като вманиачаване....




turbo, мерси за потвърждението.... по-късно ше си поиграя да ги настроя, че левия свети нормално, а десния..... на ебем ти страна

- Mollov
- Мародератор
-
- Мнения: 12403
- Регистриран на: 28.07.2006
- Местоположение: София
- Кара: some d20s
Днес взех колата от сервиза... тоя номер с пускането на оборотите вече НЕ го прави... отпред ми беше заминал "клапан за картерните газове" и го бяха "затапили" а от двигателя към него маркуча си висеше фъф въздуха... ей така... бях го забравил т'ва да го оправя... както и да е, вече е с нов клапан и оборотите падат до около 1000 докато колата не спре, след което се успокояват до около 750..
Туй поне го отметнахме като проблем
Да уточня нещо - с неработещ клапан колата си върви нормално, харчи нормално, реално по нищо не можеш да разбереш, че е прецакан... май само по това пропадане на обороти.. т.е. да не викам дявола, ма май е от това т.е. оправи се... в следващите дни ше го "тествам", но преди малко пообиколих с включена клима и винаги слизаше до около 1000 RPM преди да спра и да се успокоят оборотите...
Нещо друго - сигурно 6 месеца съм карал с огънат (нагоре, вероятно от удар отдолу) ляв заден носач, без да разбера... колата си беше доста стабилна, но при минаване през по-сериозни неравности и дупки отзад в ляво се чуваше едно чукане... удрял е носача в биалетката.... още по-странното е, че биалетката е здрава...
Ма кат "гледам" ше трябва и тампони да сменям, че горе при купето си тропа все още... а отпред от дясно шарнирният болт си беше позаминал още преди нова година и я карах така до ония ден.... не е бил мръднал повече т.е. да се счупи повече (да почне да трака, тропа и т.н.)... за толкова месеци и толкова дупки е издържал... дано са и тия MEYLE/SWAG шарнири и накрайници (сменени и четирите отпред) издържат прилично време
Уж били хубави
Ма са здрави тия Е36-ци... еваля, еваля, страоооотно 



Да уточня нещо - с неработещ клапан колата си върви нормално, харчи нормално, реално по нищо не можеш да разбереш, че е прецакан... май само по това пропадане на обороти.. т.е. да не викам дявола, ма май е от това т.е. оправи се... в следващите дни ше го "тествам", но преди малко пообиколих с включена клима и винаги слизаше до около 1000 RPM преди да спра и да се успокоят оборотите...
Нещо друго - сигурно 6 месеца съм карал с огънат (нагоре, вероятно от удар отдолу) ляв заден носач, без да разбера... колата си беше доста стабилна, но при минаване през по-сериозни неравности и дупки отзад в ляво се чуваше едно чукане... удрял е носача в биалетката.... още по-странното е, че биалетката е здрава...




- vitamincpp
- ентусиаст
-
- Мнения: 1198
- Регистриран на: 16.04.2006
- Местоположение: София
- Кара: e46 330Ci convertible
Я да питам кви пари е тоя клапан за картерните газове и при кои майстори ходи да ти го сменят че може да мина да видя дали и моя не е за смяна. Той горе върху смукателния колектор ли дето се намира едно кръгче се вижда в посока към предното стъкло ?
При мен това с оборотите си работи точно така както казваш но понякога като тръгна да я карам минават няколко минути докато започне да се държи така, а дотогава ги залюлява оборотите по надолу.
При мен това с оборотите си работи точно така както казваш но понякога като тръгна да я карам минават няколко минути докато започне да се държи така, а дотогава ги залюлява оборотите по надолу.
- Mollov
- Мародератор
-
- Мнения: 12403
- Регистриран на: 28.07.2006
- Местоположение: София
- Кара: some d20s
Мдам... има формата на тия старите хронометри, дето едно време в даскалото учителя по физическо ти засичаше времето... като застанеш от дясно на колата и погледнеш към DISA клапана, тая уйня се намира по диагонал нагоре в дясно над DISA-та... в него влиза един маркуч, идващ от.... не съм сигурен коя част на двг.-то...
Не мога да си намеря снимките за онагледяване, но мисля, че си разбрал за кво иде реч.... цената му е между 80 и 100лв в зависимост от къде го намериш... мисля, че го има само оригиналдъ на BMW като вариант... в Камор (около 85-90лв) мисля го имат, както и в Дару (около 90лв)...
Колкото за смяната - ами ходя при едни мои хора в D&S Motors, срещу Shell-а на Люлин 1... един от майсторите ми беше съсед и разбира много... аз първоначално като му казах за т'ва с оборотите и той директно ми каза - клапана за картерните газове вероятно ти е заминал...
P.S. Зачакай 2-3 дни да потвърдя, че проблема е отстранен и тогава го мисли..
Да не се окаже, че съм имал късмет днес.. 
Не мога да си намеря снимките за онагледяване, но мисля, че си разбрал за кво иде реч.... цената му е между 80 и 100лв в зависимост от къде го намериш... мисля, че го има само оригиналдъ на BMW като вариант... в Камор (около 85-90лв) мисля го имат, както и в Дару (около 90лв)...
Колкото за смяната - ами ходя при едни мои хора в D&S Motors, срещу Shell-а на Люлин 1... един от майсторите ми беше съсед и разбира много... аз първоначално като му казах за т'ва с оборотите и той директно ми каза - клапана за картерните газове вероятно ти е заминал...
P.S. Зачакай 2-3 дни да потвърдя, че проблема е отстранен и тогава го мисли..


- Mollov
- Мародератор
-
- Мнения: 12403
- Регистриран на: 28.07.2006
- Местоположение: София
- Кара: some d20s
Даеа
Днесв ми го направи отново 4-5 пъти... не е като преди определено, но се случи да го направи същото... а и нещо почна да ме нервира... почна по-често да го прави тоя номер с проблемно палене от първия път... от втори върти веднага.... след морето ше я боря...
Все пак си провери тоя клапан дали ти работи коректно... иначе сега с новият термостат загрява за норматив... баси м@м@та....


Все пак си провери тоя клапан дали ти работи коректно... иначе сега с новият термостат загрява за норматив... баси м@м@та....

- bawarka
- Красива и екстремна
-
- Мнения: 486
- Регистриран на: 14.12.2004
- Местоположение: Варна
- Пол: Жена
- Кара: bmw 328
ех не съм видяла темата по-рано да ти спестя нервите...
и аз сменях клапана за картерните газове , беше пукнат .
Всичко заспа , оборотите ми падат единствено ако пусна климатроника на твърде ниски градуси( сравнени с температурата навън) или си въобразявам
а понякога се появява много странно притрисане на купето...без да се мърдат оборотите?
и аз сменях клапана за картерните газове , беше пукнат .
Всичко заспа , оборотите ми падат единствено ако пусна климатроника на твърде ниски градуси( сравнени с температурата навън) или си въобразявам

а понякога се появява много странно притрисане на купето...без да се мърдат оборотите?
- Mollov
- Мародератор
-
- Мнения: 12403
- Регистриран на: 28.07.2006
- Местоположение: София
- Кара: some d20s
bawarka написа:Всичко заспа , оборотите ми падат единствено ако пусна климатроника на твърде ниски градуси( сравнени с температурата навън) или си въобразявам
Ае хич не си въобразяваш.... и при мен е точно така... а това пропадане всъщност при мен се появи (тия дни като се замислих се сетих) когато ми се е прецакал клапана... декември месец като се прибирах от Банско.... тогава го видях за сефте и тогава се видя, че се е пукнал... реално от тогава ми пропадат... но пък по това време нямаше причина да пускам климата и няма как да знам дали при ниски градуси на климата го е правило... но сега го прави сигура... днес си бях настроил 18С (беше ми яко жега) и се случи 3-4 пъти... честно казано не ми пречи кой знае колко, щото колата така или иначе не гасне.... а и не го прави постоянно.... но пък въобразявам си или не, ма от как смених термостат и водна помпа и климата охлажда по-бързо...


- Mollov
- Мародератор
-
- Мнения: 12403
- Регистриран на: 28.07.2006
- Местоположение: София
- Кара: some d20s
Съвсем точно е това
При мен се беше спукал доста сериозно и даже се получаваше изпускане и много идиотско съскане под налягане...

38 мнения
• Страница 2 от 3 • 1, 2, 3
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани