Във всички 3-ки го има проблема(дефекта) както при 318
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
19 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
Lycifer написа:я и аз да попитам значи имам Е30 320 6 цилиндара трябва ли да му сменям помпата перката на радиатора и термостата за да не ми направи някои вартел?? мерси предварително.
ако са в изправност що ще ги сменяш

а пък ако имаш кинти и искаш да си спокоен сменявай лошо нема

тая тема май стана за друг подфорум

- k4.BX-Ghost
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 248
- Регистриран на: 30.06.2004
- Местоположение: София // Пловдив // Москва
- Пол: Мъж
- Кара: 91 325i E36 // '06 525xi E60 // x5
325и ( М50Б25) е36
за 4та година каране само един път водна помпа и термостат ... това ми е единственото минаване на стрелката над средата .
А и виско съединител съм сменял.
Сам си прави изводите ... незнам как е при 18ките
за 4та година каране само един път водна помпа и термостат ... това ми е единственото минаване на стрелката над средата .
А и виско съединител съм сменял.
Сам си прави изводите ... незнам как е при 18ките
==============================
Сделано в СССР
Сделано в СССР
Тая тема според мене треа да бъде изтрита по най-бързия начин,щото само загрозява форума.А и тея дето ги пускат такива теми също
Пичага научи се първо да пишеш на БГ,после реши къв въпрос имаш и го задай правилно ама не с такова име на темата ве да го е.а,за да не ти се подиграват хората и да получаваш смислени отговори.

Пичага научи се първо да пишеш на БГ,после реши къв въпрос имаш и го задай правилно ама не с такова име на темата ве да го е.а,за да не ти се подиграват хората и да получаваш смислени отговори.
19 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани