ВЪПРОС ОТНОСНО КЛИМАТРОНИКА
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
16 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
- turbo
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2067
- Регистриран на: 20.01.2006
- Местоположение: Стара Загора
- Пол: Мъж
- Кара: МПС-та
- Мечтае да кара: самолет
Абе той е смятал, ама го е смятал да изкара 5-6-7-8-9-10 години ( даже не съм сигурен дали е погледнал толкоз напред в бъдещето немецът
). Както посочих по-горе не е все едно дали спирането на компресора е преди или след изключването на мотора, защото като се спре моторетката, освен компресора, се спира и обдухването на изпарителя (онова дето прави студено вътре в купето). Другото е, че после като палиш и пали с климатик, а това е излишно и дава зор на двигателя, но всеки си решава какво да прави сам в крайна сметка.
П.П.: Сега се сетих, че климатиците на всички коли (под всички имам впредвид всички) не се включват освен, ако вентилаторът не е поне на 1-ва степен. Защо ли?


П.П.: Сега се сетих, че климатиците на всички коли (под всички имам впредвид всички) не се включват освен, ако вентилаторът не е поне на 1-ва степен. Защо ли?
БМВ на газ не може ли? Ето тук ти прочети и отново помисли!
552 к.с. GAS POWERED
Video -> AC Schnitzer GP3.10; Video -> AC Schnitzer GP3.10 "There are days in your life..."

Video -> AC Schnitzer GP3.10; Video -> AC Schnitzer GP3.10 "There are days in your life..."
16 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани