Повдигачи
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
23 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
- Cosworth
- ентусиаст
-
- Мнения: 1278
- Регистриран на: 25.02.2005
- Местоположение: Бургас
- Пол: Мъж
- Кара: Е30 и Е36 и Е90,Е93
- Мечтае да кара: Турбо кола със задно
- Детайли за колата: Е30 318iS RennAuto
Re: Повдигачи
Колега само не слагай 15в40 ако искаш мотора да кара още дълго... С това по гъсто масло освен по бързо да замине-износи двигателя нищо хубаво няма. И като цяло за незнаещите за коли с хидравлични повдигачи, не е препоръчително масло с по висок индекс от 10в* . Маслената магистрала горе тоест тръбичката се тунингова двете крайни дупки се разширяват с малка бургийка мисля че 2мм или 1,5мм не помня точно.
Винаги слагай хубаво изпробвано масло и може да опиташ и някоя добавка за намаляване на триенето на повърхностите, те поне не се смесват с маслото и няма да го сгъсти което е по лошо при студен старт.
Винаги слагай хубаво изпробвано масло и може да опиташ и някоя добавка за намаляване на триенето на повърхностите, те поне не се смесват с маслото и няма да го сгъсти което е по лошо при студен старт.
Последна промяна Cosworth на 09 Май 2013, 0:57, променена общо 1 път
- dangerous
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 539
- Регистриран на: 26.07.2008
- Местоположение: Ст.Загора
- Пол: Мъж
Re: Повдигачи
Cosworth написа:Колега само не слагай 15в40 ако искаш мотора да кара още дълго... С това по гъсто масло освен по бързо да замине-износи двигателя нищо хубаво няма. И като цяло за незнаещите за коли с хидравлични повдигачи, не е препоръчително масло с висок индекс от 10в* . Маслената магистрала горе тоест тръбичката се тунингова двете крайни дупки се разширяват с малка бургийка мисля че 2мм или 1,5мм не помня точно.
Винаги слагай хубаво изпробвано масло и може да опиташ и някоя добавка за намаляване на триенето на повърхностите, те поне не се смесват с маслото и няма да го сгъсти което е по лошо при студен старт.
A точно.Хвърлих един вал що'т удисвам на хорските акъли.

Колко BMW-та изпих в тея кръчми!!!
-Колко "Nm" налягане са нужни за стягането на болтовете на капака за винтилите?
-Колко "Nm" налягане са нужни за стягането на болтовете на капака за винтилите?
- M10
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2009
- Регистриран на: 13.11.2009
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: 1602, E30 pre-face, E36 coupe
- Мечтае да кара: зил 130
Re: Повдигачи
Като кажете гъсто било маслото а те са с еднакъв работен вискозитет! Това ръководство засяга и м40 http://e30-talk.com/Betriebsanleitung-E30.pdf, гледам дават 20в50 и 15в50
Естествено че полу и пълната синтетика са по-добрия избор но не заради гъстотата а заради добавките и по-доброто мазане.

- dangerous
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 539
- Регистриран на: 26.07.2008
- Местоположение: Ст.Загора
- Пол: Мъж
Re: Повдигачи
M10 написа:Като кажете гъсто било маслото а те са с еднакъв работен вискозитет! Това ръководство засяга и м40 http://e30-talk.com/Betriebsanleitung-E30.pdf, гледам дават 20в50 и 15в50Естествено че полу и пълната синтетика са по-добрия избор но не заради гъстотата а заради добавките и по-доброто мазане.
Тук не съм много съгласен с теб,макар и до някъде да си прав само,че дори и при работна температура имат разлика в кинематичният им вискозитет
която при 10/40 и 15/40 е минимална.
Обаче при студен старт още маслото докато е студено разликата във въпросните вискозитети те карат да хвърлиш кавала с 8-то гърбици
точно защото от кинемат. вискозитет на 15/40 маслото изтича през отворите на тръбичката които са по-близо до маслената магистрала а при последните няма изтичане на масло и вала

Колко BMW-та изпих в тея кръчми!!!
-Колко "Nm" налягане са нужни за стягането на болтовете на капака за винтилите?
-Колко "Nm" налягане са нужни за стягането на болтовете на капака за винтилите?
Re: Повдигачи
Cosworth написа:Колега само не слагай 15в40 ако искаш мотора да кара още дълго... С това по гъсто масло освен по бързо да замине-износи двигателя нищо хубаво няма. И като цяло за незнаещите за коли с хидравлични повдигачи, не е препоръчително масло с по висок индекс от 10в* . Маслената магистрала горе тоест тръбичката се тунингова двете крайни дупки се разширяват с малка бургийка мисля че 2мм или 1,5мм не помня точно.
Винаги слагай хубаво изпробвано масло и може да опиташ и някоя добавка за намаляване на триенето на повърхностите, те поне не се смесват с маслото и няма да го сгъсти което е по лошо при студен старт.
Каква добавка предлагаш за намаляване на триенето на повърхностите ?
- Cosworth
- ентусиаст
-
- Мнения: 1278
- Регистриран на: 25.02.2005
- Местоположение: Бургас
- Пол: Мъж
- Кара: Е30 и Е36 и Е90,Е93
- Мечтае да кара: Турбо кола със задно
- Детайли за колата: Е30 318iS RennAuto
Re: Повдигачи
Боб написа:Каква добавка предлагаш за намаляване на триенето на повърхностите ?
С риск за реклама ето продукта в зависимост от повърхностите намалява до 650%. Доверих се понеже е правена жива демонстрация на продукта в германия на мой познат. Ето и едно видео, дори останалите продукти съм ползвал някои от тях и да качествени са. Особено спрея от категория на ВД40 е 10 пъти по добър, защото първо дейсва с ръждата и остава смазочен слой докато ВД40 изсъхва. Разгледай видео клиповете от демонстрациите им няма лъжа няма измама.
(Не искам да се третира като реклама, а като човек който има лични наблюдения и препоръчва продукт)
Re:
turbo написа:Малслото е ДураБленд, а не Дуралюб, щото Дуралюба е друго![]()
Иначе за предпазване не е много ясно дали има вариант да го предпазиш. 15в40 нема да ти помогне в случая, защото вискозитета на 10в40 и 15в40 при загряло масло е един и същи. Маслото ти ново ли е или не?
Какво масло е дуралюб ?
- boqn_petrov
- Потребител
-
- Мнения: 6
- Регистриран на: 21.10.2013
- Пол: Мъж
Re: Повдигачи
Не съм ползвал дуралюб масло. Ползвам моторната добавка на дуралюб за двигателно масло, тъй като на bmw е много бързо - оборотен мотора. По този начин съхранявам лагерите на коляновия вал, и удължавам живота на двигателя.
23 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани