Молба за помощ! СПЕШНО! :(

3-та серия ('91-'98)

Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3352
Регистриран на: 29.03.2007
Местоположение: Pleven
Пол: Мъж
Кара: E60 530D F07 530D
Мечтае да кара: и да не приближава сервиза :)
Детайли за колата: трошляче някакво :)

Мнение от spacepl » 06 Юли 2007, 12:30

M5 написа:Не знам как пробвате с тия кабели, но на мен ми се е налагало няколко пъти и няма проблеми. Разбира се колата донор трябва да е с работещ мотор и на малко по-високи обороти (примерно 1500-2000), за да може да прехвърли достатъчно ток по кабелите. Ако просто връзвате двата акумулатора нищо няма да стане. Надявам се да съм бил полезен.

П.П. Може да оставите колата 1-2 мин да позареди изтощения акумулатор и тогава да се пробва да върти.



абсолютно ЗА - задължително запален и задължително дръпни полвин цигарка преди да пробваш, да има време акумулатора да се свести малко


PS: на туингото батерията не е ли 40 ампера (ли е АА или ААА кат за дистанционно)? ако е най-много да си пуснеш кастофона с нея :)

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1180
Регистриран на: 4.08.2004
Местоположение: София - Център
Пол: Мъж

Мнение от Space » 06 Юли 2007, 12:34

spacepl написа:
M5 написа:Не знам как пробвате с тия кабели, но на мен ми се е налагало няколко пъти и няма проблеми. Разбира се колата донор трябва да е с работещ мотор и на малко по-високи обороти (примерно 1500-2000), за да може да прехвърли достатъчно ток по кабелите. Ако просто връзвате двата акумулатора нищо няма да стане. Надявам се да съм бил полезен.

П.П. Може да оставите колата 1-2 мин да позареди изтощения акумулатор и тогава да се пробва да върти.



абсолютно ЗА - задължително запален и задължително дръпни полвин цигарка преди да пробваш, да има време акумулатора да се свести малко


PS: на туингото батерията не е ли 40 ампера (ли е АА или ААА кат за дистанционно)? ако е най-много да си пуснеш кастофона с нея :)


A, бе не знам колко е, ама скоро то пали от мене :mhihi:
_!_

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1180
Регистриран на: 4.08.2004
Местоположение: София - Център
Пол: Мъж

Мнение от Space » 06 Юли 2007, 15:56

Аре, ново 20 :evil: тоя пич, като ми даде ток запали като часовник. Отидох да ми видят акумулатора, беше заминал. Като тръгнах да пала пак никой! Върти тоя път с новия акумулатор, но не иска да пали. Някакви идеи за това?? Аз предполагам, че може да е изгоряло нещо този като е базикал клемите... :roll:


:help: :help: :help: :help: :help: :help: :help: :help: :help: :help: :help: :help: :help: :help: :help: :help: :help: :help: :help: :help: :help: вече ще откача! :(
_!_

ентусиаст
Аватар
Мнения: 870
Регистриран на: 14.01.2004

Мнение от vlad0 » 06 Юли 2007, 16:59

може да е заминал алтернатора и да не зарежда акумулатора

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 5014
Регистриран на: 18.05.2005
Местоположение: PB
Пол: Мъж
Кара: 7er

Мнение от Stanchev » 06 Юли 2007, 17:02

на плюсовия кабел до акумулатора требе да има една пластмасова кутийка на около 30-40 см от самата клема (не знам дали всички имат такива) вътре има един бушон, виж да не е изгорял или клеясал ;)

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1180
Регистриран на: 4.08.2004
Местоположение: София - Център
Пол: Мъж

Мнение от Space » 06 Юли 2007, 17:14

Stanchev написа:на плюсовия кабел до акумулатора требе да има една пластмасова кутийка на около 30-40 см от самата клема (не знам дали всички имат такива) вътре има един бушон, виж да не е изгорял или клеясал ;)


Алтернатора зарежда. Ако беше изгорял тоя бушон (не знам дали го имам) нямаше въобще да върти! Аз писах, че като смених акумулатора след като запалих с кабелите и джипа после нещя да запали. Само седи, върти и нищо ... а преди тва с кабелите и стария акумулатор завъртя и запали от рас! Идеи.... ? :roll:
_!_

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 5014
Регистриран на: 18.05.2005
Местоположение: PB
Пол: Мъж
Кара: 7er

Мнение от Stanchev » 06 Юли 2007, 17:17

джипа ли не ще да запали не мога да те разбера? ако е така нещо аларма/имобилайзер (след като си откачал акумулатора)
малко обяснения даваш и не се разбира за какво точно става въпрос

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1180
Регистриран на: 4.08.2004
Местоположение: София - Център
Пол: Мъж

Мнение от Space » 06 Юли 2007, 18:19

E, малко заплетено го казах да, ама на края на поста се разбираше :mhihi: та:
1. Джипа ми даде ток с кабелите и БМВто запали като пушка без дори да сменям акумулатора!
2. Купих нов акумулатор, защото стария беше заминал и като си тръгжах от там тоест като се опитах, БМВто въртеше, но не искаше да запали. И сега съм си на този хал... Опрах проблема с акумулатора, но сега пък не иска да запали ... Идеи? :roll: :help: :help: :help: :help: :help:
_!_

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 5014
Регистриран на: 18.05.2005
Местоположение: PB
Пол: Мъж
Кара: 7er

Мнение от Stanchev » 06 Юли 2007, 19:26

е сега вече си за майстор, ма кой да слуша, че с кабели не става (опасно е) :roll:

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1180
Регистриран на: 4.08.2004
Местоположение: София - Център
Пол: Мъж

Мнение от Space » 07 Юли 2007, 22:09

Stanchev написа:е сега вече си за майстор, ма кой да слуша, че с кабели не става (опасно е) :roll:


С кабелите запали, като змей. После се прееба и в понеделник е на доктор :(

Какво имаш предвид с това, че е опасно? Какво може да и е станало? :roll:
_!_

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3867
Регистриран на: 20.10.2003
Местоположение: Шумен
Пол: Мъж
Кара: буретата да пресъхват

Мнение от Alexi » 08 Юли 2007, 0:13

да не си откачал акумулатора на раборещ мотор ?

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1180
Регистриран на: 4.08.2004
Местоположение: София - Център
Пол: Мъж

Мнение от Space » 09 Юли 2007, 11:41

Ами, не съм сигурен, но е възможно. Не го правих аз. Ако е така какво може да е станало??? :shock:
_!_

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1180
Регистриран на: 4.08.2004
Местоположение: София - Център
Пол: Мъж

Мнение от Space » 09 Юли 2007, 13:41

Никой ли няма идеи какъв може да е проблема, ако е откачен акумулатора на запален мотор? :roll: :bcry:
_!_

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1002
Регистриран на: 25.04.2006
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: Е46 sedan

Мнение от furnata » 09 Юли 2007, 19:10

Нищо му няма ве не бои се ......Най много да е заминал датчика на кол.вал. И нема палене :( ма те на диагностиката щи кажат точно ако е от него
НЕВОЛЯТА УЧИ........


ИзображениеИзображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 640
Регистриран на: 22.07.2005
Местоположение: Пловдив

Мнение от ///Vasko » 09 Юли 2007, 19:23

Значи двигателя върти така ли?Провери дали бушон номер 18 е здрав и ако е така махни задната седалка и виж бензиновата помпа дали се чува да работи като въртиш за палене?Под един кръгъл фланец е и може да видиш дали хвърля бензин?
Пушенето на цигари строго забранено :mhihi:

Пиши кво е било после?

ПредишнаСледваща

Назад към E36

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook