It's alive!!! :) Газовото работи!

3-та серия ('91-'98)

Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2067
Регистриран на: 20.01.2006
Местоположение: Стара Загора
Пол: Мъж
Кара: МПС-та
Мечтае да кара: самолет

Мнение от turbo » 27 Юни 2007, 23:38

За паричките е много относително. На телефоните на фирмата девойките си казват кое колко е, а иначе зависи и от бутилката, и от това кой ще я слага и така нататък.
Що се отнася до аванса... при БМВ ЕКУ-то го измисля или от датчика на разпределителния вал, или на коляновия, но не ми е много ясно от кой от двата, а и сигналът е некъв "аналогов", докато при Фолксваген/Ауди е некъв "цифров"... :shock: Абе требе да се бъзикне това нещо де...
Иначе според мен ламбда сондата се вързва към газовия комп само, за да може на екрана на лаптопа да се покаже графиката на сондата при настройките, но това си е само мое мнение... Иначе моята сонда е някаква ранна версия на широколентова и е до 5 волта. :roll:
БМВ на газ не може ли? Ето тук ти прочети и отново помисли! Изображение 552 к.с. GAS POWERED
Video -> AC Schnitzer GP3.10; Video -> AC Schnitzer GP3.10 "There are days in your life..."

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 688
Регистриран на: 20.10.2006
Местоположение: София

Мнение от Ivo III » 28 Юни 2007, 0:15

turbo написа:За паричките е много относително. На телефоните на фирмата девойките си казват кое колко е, а иначе зависи и от бутилката, и от това кой ще я слага и така нататък.
Що се отнася до аванса... при БМВ ЕКУ-то го измисля или от датчика на разпределителния вал, или на коляновия, но не ми е много ясно от кой от двата, а и сигналът е некъв "аналогов", докато при Фолксваген/Ауди е некъв "цифров"... :shock: Абе требе да се бъзикне това нещо де...
Иначе според мен ламбда сондата се вързва към газовия комп само, за да може на екрана на лаптопа да се покаже графиката на сондата при настройките, но това си е само мое мнение... Иначе моята сонда е някаква ранна версия на широколентова и е до 5 волта. :roll:



не познавам двигателите на БМВ
но .. доста се занимавах и правих опити с двигатели на газ преди време

ако има датчик за детонациите .. за да настрои аванса
при газ е много сложно .. защото газта е с много мека характеристика
и пика .. не се хваща добре
при бензин си работи този датчик отлично

правих доста опити с това устройство
http://www.autodiags.com/jetspark.html
http://jethro.viket.net/spark.html
един колега го разработи .. даже много му мрънках да мога да си настройвам кривата аз .. и направи JetSpark 2 :)

обаче .. на моята кола нещо не ми хареса как работи
защото го монтрахме след комутатора (има и такива версии за някои марки коли)
и явно комутатора на JetSparka .. не е хубав
сега ми даде .. версия .. преди комутатора .. но ентосиазма ми се изпари вече и не сам го сложил

идеята е да се направи предварение
което да е различно за различните обороти ..
а това пресварение .. се прави .. като се направи достатъчно голямо закъснение ... пропускат се 16 оборота докато влезе в ритъм ;)

от майстора .. знам че е монтирал на много БМВта
та ако някои има такова .. може да сподели мнение

аз усещах някаква инертност след като "сритам" педала на газта

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2067
Регистриран на: 20.01.2006
Местоположение: Стара Загора
Пол: Мъж
Кара: МПС-та
Мечтае да кара: самолет

Мнение от turbo » 16 Юли 2007, 21:42

Малко ЪПдейт :mhihi:
Колата работи като пушка! Минах някой километър и се държи доста добре. Направих малко настройки и се оказа, че съм подавал твърде малко газ :uups: оти съм голем икономист. За моя изненада обаче се оказа, че разходомера (оня анимационния със стрелкичката :mhihi: ) показва доста/твърде точно моментния разход. Не знам къде са го вързали колегите от БМВ, но май са го уцелили. Сега съм го докарал и на бенц и на газзз да показва едно и също, докато при предишните варианти на газ ми показваше по-големи разходи. Интересното е, че вчера по магистрала "Тракия" колата дигна 215 км/ч, което си го правеше и на бенц, но преди чип тунинг-а, а след него 230 км/ч, НО за 15 км/ч проблем нема да праим. :mhihi: :mhihi: :mhihi:

П.П.: Ще има и още малко ъпдейт, но първо ще се наложи да издиря малко снимков мат'рял.
БМВ на газ не може ли? Ето тук ти прочети и отново помисли! Изображение 552 к.с. GAS POWERED
Video -> AC Schnitzer GP3.10; Video -> AC Schnitzer GP3.10 "There are days in your life..."

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 248
Регистриран на: 13.11.2006
Местоположение: Варна
Детайли за колата: touring 318tds

Мнение от Shider » 16 Ное 2007, 15:43

turbo написа:Малко ЪПдейт :mhihi:
.....


Споменаваш и чип-тунинг...
Искам да те питам дали има ефект комбинацията (и какъв е) с газов инжекцион?

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2067
Регистриран на: 20.01.2006
Местоположение: Стара Загора
Пол: Мъж
Кара: МПС-та
Мечтае да кара: самолет

Мнение от turbo » 19 Ное 2007, 11:51

Чипът го сложих много отдавна и се чудя дали да не взема да върна пак стария за малко, за да преценя как би било положението сега с газта вече. Ама много гадно времето и не ми се занимава точно в тоя момент. :(
Приципно няма как чипът да не оказва влияние туй като впръскването си е впръскване и на бензин и на газ. Ще видим.
БМВ на газ не може ли? Ето тук ти прочети и отново помисли! Изображение 552 к.с. GAS POWERED
Video -> AC Schnitzer GP3.10; Video -> AC Schnitzer GP3.10 "There are days in your life..."

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 248
Регистриран на: 13.11.2006
Местоположение: Варна
Детайли за колата: touring 318tds

Мнение от Shider » 19 Ное 2007, 12:08

Ще съм ти благодарен, ако опишеш ефекта/разликата с единия чип и с другия.
Въпреки, че като започна да разсъждавам елементарно, щом влияе само на впръскването (не може да промени центровката, или фазите на газоразпределението, или компресията...) за да се постигне малко увеличение на мощността, трябва да има не-малко увеличение на разхода :evil:
Не знам как се получава това магическо, дори минимално, падане на разхода с промяна само на един фактор... :roll:

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 98
Регистриран на: 22.10.2007
Местоположение: Ст.Загора
Пол: Мъж

Мнение от moniglow » 20 Ное 2007, 16:28

turbo написа:За паричките е много относително. На телефоните на фирмата девойките си казват кое колко е, :roll:

Казва,ама не - само с монтажни сервизи работели!!
Ако може пиши на ЛС 2-реда как успя да купиш и на какви цени.Интересувам се за 6ц.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 607
Регистриран на: 16.03.2006
Кара: бас Барабас

Мнение от Яро » 20 Ное 2007, 16:44

moniglow написа:
turbo написа:За паричките е много относително. На телефоните на фирмата девойките си казват кое колко е, :roll:

Казва,ама не - само с монтажни сервизи работели!!
Ако може пиши на ЛС 2-реда как успя да купиш и на какви цени.Интересувам се за 6ц.

Моя съвет е ако не си наясно с нещата въобще да не се захващаш сам.На мен ми я монтираха 3-4 човека 2 дена :!:
Всеки шут в задника - крачка напред!
Изображение

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1441
Регистриран на: 28.01.2006
Местоположение: Пловдив
Пол: Мъж
Кара: 2005 E61 525d
Мечтае да кара: просто да кара...
Детайли за колата: <3

Мнение от |`oTuH » 20 Ное 2007, 18:01

ама тоя чип не влияе на газовия инжекцион :)
4 8 15 16 23 42

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 602
Регистриран на: 1.05.2006
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: e36 328i
Детайли за колата: Estoril blue Convertible - the best e36 :)

Мнение от tin » 21 Ное 2007, 10:19

Ма газта щели да я правят 1,50 май след нова година , нали са го гласува парламента ....? :roll:

а ГИ не е ли на 3 степени ка каране ? за кво ти е чип :mhihi:
Изображение

Предишна

Назад към E36

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook