осветление
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
26 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
- Leon
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 10745
- Регистриран на: 16.09.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 328i
Като гледам какви връзваници замисляш, се сещам за ефекта на лавината, сори! Не се радвай, че си избегнал Дару, щото пак ще им кацнеш
А те най-обичат дребни, но трудни за установяване проблемчета. Цената за труд е на час. Успех!

Never mistake motion for action...
- Dimitar
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1651
- Регистриран на: 18.07.2003
- Местоположение: Chicago (Пловдив)
© написа:лампичките са цветни, смених ги с червени, но сега бутоните се нагряват от тях.. явно трябва да са някакви други
а също светят постоянно - един час след като съм заключил колата продължаваха да светят
мисля да ги свържа към бутона за аварийните светлини който свети само на контакт и включени фарове или пък да пробвам в някой сервиз тип "Дару" да ги оправят
а левите габарити не ми светеха защото пипах ключа за светлините и разместих едни пластинки ... сега трябва нов![]()
м/у другото оправих си дисплея на часовника и температуратанякои елементи от цифрите не ми светеха
в дару ми казаха че трябва да го сменям с нов за не знам си колко стотин лв
Виждам, че си голям ентусиаст, затова пробвай тук: http://www.diakom.ru - има доста подробни ел. схеми. Ако се затрудниш да ги намериш - свиркай. Що се отнася до дисплея на борд компютъра - с времето и от топлината платката, където контактува гумения гребен на дисплея се изкривява и затова някой сегменти от дисплея изчезват. Наистина може да се поправи и няма смисъл да се ръсиш в Дару, но единствения начин е на площадките, където контактува гребена да се запоят някъкви пластинки (може и от обикновен проводник), за да може да се повдигнат и гребена да контактува по-добре. Ако просто си ги разглобил, изчистил и пак си ги сглобил - проблема се решава временно. Успех.

ПП. Между другото - всички лампички от интериора са свързани заедно. Това, което казваш, че едни светят, а други не (т.е. по различно време и начин) ми звучи странно.
за сега съм избегнал Дару само за дисплея
Точно това мисля да направя ако пак се развали. Между другото същия проблем съществува и при Аудито на баща ми за дисплея на климатроника - там се губи всичко
Иначе лампичките на четирите бутона отпред и двата бутона на задните врати светят заедно, но не искат да изгаснат
Другото си е наред.
Имам една аларма която работи когато си иска и се съмнявам там да не са ми прекъснали нещо като я "поправяха"
и без това ще взимам светеща топка за скоростния лост, която също трябва да се свърже някъде, така че ще го правя всичко заедно като я получа
иначе не съм чак такъв ентусиаст. Даже - нищо не разбирам. Работя на принципа на пробата и грешката
Благодаря за инфото все пак
дано Lion отново не се окаже прав
малко ще я побългаря, но няма друг начин

Dimitar написа:... но единствения начин е на площадките, където контактува гребена да се запоят някъкви пластинки (може и от обикновен проводник), за да може да се повдигнат и гребена да контактува по-добре. .
Точно това мисля да направя ако пак се развали. Между другото същия проблем съществува и при Аудито на баща ми за дисплея на климатроника - там се губи всичко
Иначе лампичките на четирите бутона отпред и двата бутона на задните врати светят заедно, но не искат да изгаснат

Другото си е наред.
Имам една аларма която работи когато си иска и се съмнявам там да не са ми прекъснали нещо като я "поправяха"
и без това ще взимам светеща топка за скоростния лост, която също трябва да се свърже някъде, така че ще го правя всичко заедно като я получа
иначе не съм чак такъв ентусиаст. Даже - нищо не разбирам. Работя на принципа на пробата и грешката

дано Lion отново не се окаже прав

малко ще я побългаря, но няма друг начин
- Dimitar
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1651
- Регистриран на: 18.07.2003
- Местоположение: Chicago (Пловдив)
Що не каза, че са ти "поправяли" алармата. Ми то е ясно. Моята като я "поправяха" и половината бушони изгърмяха, централното спря да работи с ключа и т.н. и т.н... 

- Dimitar
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1651
- Регистриран на: 18.07.2003
- Местоположение: Chicago (Пловдив)
Абе човек, къде го видя това "Реле включения елементов обогрева замков дверей". Аз половин час се зверя в тая картинка и немога да го открия. Между другото, тая картинка май е от оня PDF на руски с упътването за ремонт на Е36. Имай напредвид, че то е старо и схемите са доста общи, даже на един и същи модел от '93 и '94 г. например, схемите се различават доста. На тоя сайт дето съм го написал преди са доста по-подробни схемите и на всеки елемент е написано къде се намира, означени са и по-добре цветовете на проводниците.
ПП. Ааааа, видях го най-накрая (на терминали 10С и 13С). Ама то е някъде извън тази рисунка. Между другото - за какво го търсим това реле. И по-точно - какво въобще търсим - искаш да видиш какво ти включва интериорните лампички ли?
ПП. Ааааа, видях го най-накрая (на терминали 10С и 13С). Ама то е някъде извън тази рисунка. Между другото - за какво го търсим това реле. И по-точно - какво въобще търсим - искаш да видиш какво ти включва интериорните лампички ли?
да, искам да видя какво ги включва , дали е изгоряло нещо и защо не ги изключва като заключа колата
няма оправяне това осветление
сега го изключвам като блокирам отварянето на прозорците от бутона до волана
иначе схемата е наистина от този pdf файл в който не са много изяснени нещата
ще потърся в сайта тази схема
може би ще трябва да пробвам и при "Камор"


няма оправяне това осветление

сега го изключвам като блокирам отварянето на прозорците от бутона до волана
иначе схемата е наистина от този pdf файл в който не са много изяснени нещата
ще потърся в сайта тази схема
може би ще трябва да пробвам и при "Камор"



- Dimitar
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1651
- Регистриран на: 18.07.2003
- Местоположение: Chicago (Пловдив)
Аз мисля, че не е от релето (след като ги включва и изключва), най-вероятно е нещо в електрониката или още по вероятно в някой от датчиците. При мен например се беше оголил един кабел на бутона дето следи дали е отворен багажника и подаваше маса. Вследствие на което електрониката за централното и алармата направо бяха полудели и колата постоянно се заключваше, отключваше и мигаше навсякъде като цветомузика. Изолирах го и всичко се оправи. Цялата вина обаче беше в алармаджиите, дето го бяха прекарали (бедна ти е фантазията) през всевъзможни неподходящи отвори и отворчета и вселдствие на вибрациите му се беше нарушила изолацията. Половин ден го търсихме докато намерим къде е късото. Та най-вероятно и при теб е нещо такова.
- hapolini
- Потребител
-
- Мнения: 35
- Регистриран на: 12.01.2010
- Пол: Мъж
- Кара: САМО БМВ
- Мечтае да кара: САМО БМВ
- Детайли за колата: Е36 318 is coupe надпис 328 ;)
Re: осветление
айде и аз да пиша за моя проблем!Значи врътката за фаровете и тези за парното,светят когато си поискат.Значи като дигна 160-170 се включват ма не винаги
Та чудя се ако някой се е сблъскал с тоя проблем да пише.Благодаря

- Dido_stz
- ботокс ефект
-
- Мнения: 882
- Регистриран на: 5.12.2006
- Местоположение: Стара Загора
- Пол: Мъж
- Кара: черна сянка
- Мечтае да кара: още по-черна сянка
Re: осветление
hapolini написа:айде и аз да пиша за моя проблем!Значи врътката за фаровете и тези за парното,светят когато си поискат.Значи като дигна 160-170 се включват ма не винагиТа чудя се ако някой се е сблъскал с тоя проблем да пише.Благодаря
виж си копчета, нещо хлабави връзки ала бала
и темата е отпреди 6 години не видя ли
the project is ready....




26 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани