318 TDS - ПОД 20л НАФТА ГАСНЕ
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
24 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
Проблема е същия като при nandrolon. Колеги, със сигурност не е бензиномера. Това беше първото нещо което проверих. Ако резервоара на кола от този вид е 60 и нещо литра то датчика е точен. Не се сетих да проверя цедката но обещавм. До този момент се съсредоточих да търся помпа че тука са скъпички.
Благодарско на всички, обещавам да съобщя резултатите
Благодарско на всички, обещавам да съобщя резултатите

Когато не получавате това, което искате, понякога е голям късмет!!!
и аз проверих помпата отзад ама тя си бачка ,
и пак си гасне
тя помпата само прехвърля от дясно в ляво , а от лявата част ГНП -то ли си смуче ?
каде да гледам , писна ми от тая штуротия - секи вдига рамене
http://www.realoem.com/bmw/showparts.do ... g=16&fg=15
това отляво прехвърля в дясно , а това в дясно дето виси като х.. , от там ГНП -то сама ли си смуче ?
и пак си гасне



тя помпата само прехвърля от дясно в ляво , а от лявата част ГНП -то ли си смуче ?
каде да гледам , писна ми от тая штуротия - секи вдига рамене
http://www.realoem.com/bmw/showparts.do ... g=16&fg=15
това отляво прехвърля в дясно , а това в дясно дето виси като х.. , от там ГНП -то сама ли си смуче ?
Последна промяна nandrolon на 14 Окт 2007, 20:27, променена общо 1 път
извади марку4а след горивния филтер и даи постоянен ток на бушона за помпата ако след няколко секунди трагне нафта-работи.ако се забави доста с подка4ането си провери марку4ите на горивопровода и отдушника на резервоара(ако работи помпата пробваи с отвита капа4ка на резервоара).Горивен филтар,разхерметизиране на горивната с-ма.,неработеща ел. помпа,запушена цедка,запушен отдушник на резервоара това са признаците.успех
Последна промяна ivan. на 14 Окт 2007, 20:30, променена общо 1 път
ivan. написа:извади марку4а след горивния филтер и даи постоянен ток на бушона за помпата ако след няколко секунди трагне нафта-работи.ако се забави доста с подка4ането си провери марку4ите на горивопровода и отдушника на резервоара(ако работи помпата пробваи с отвита капа4ка на резервоара).успех
помпата отзад я извадих и я потопих само долу с изваден маркуч, като дадах на контакт и станах - мис мокра фланелка

Даваи едно по едно,няма на4ин да не излезе при4ината.успехnandrolon написа:ivan. написа:извади марку4а след горивния филтер и даи постоянен ток на бушона за помпата ако след няколко секунди трагне нафта-работи.ако се забави доста с подка4ането си провери марку4ите на горивопровода и отдушника на резервоара(ако работи помпата пробваи с отвита капа4ка на резервоара).успех
помпата отзад я извадих и я потопих само долу с изваден маркуч, като дадах на контакт и станах - мис мокра фланелка
Така беше...
Не съм специалист за това не мога и да давам съвети,
след като колегите ме пъсъветваха да сменя помпата първото което направих беше да я изключа въобще да не работи.
Оказа се че и при включена и изключена проблема е един и същ.
Така че просто я смених, не цялатя, само цилиндърчето отдолу.
Успех!!!
след като колегите ме пъсъветваха да сменя помпата първото което направих беше да я изключа въобще да не работи.
Оказа се че и при включена и изключена проблема е един и същ.
Така че просто я смених, не цялатя, само цилиндърчето отдолу.
Успех!!!
Когато не получавате това, което искате, понякога е голям късмет!!!
24 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани