Проблем с парното и още нещо!
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
24 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
- blac devil
- Потребител
-
- Мнения: 11
- Регистриран на: 11.05.2007
- Местоположение: dobrich
и все пак трябва да има начин да ударя това Сузуки. Мисля да почна от катализатори, филтри и незнам на там какво но трябва да му затворя устата. Една вечер от Добрич до Балчик - 30км му беше доста трудно но ако имам още малко сила няма да му се дам въобще.
- bmwdriver
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4859
- Регистриран на: 7.02.2003
- Местоположение: София
- Кара: на 1,6 бара
- Мечтае да кара: 911
Нали не мислиш,че можеш да вдигнеш максималната скорост.Имаш ли
представа какво е диференциал,предавателни числа,обороти и зависимостите м/у тях
представа какво е диференциал,предавателни числа,обороти и зависимостите м/у тях

- blac devil
- Потребител
-
- Мнения: 11
- Регистриран на: 11.05.2007
- Местоположение: dobrich
горе долу си го обяснявам ама ТРЯБВА ДА ПРОБВАМ знам че суифта върви но и на него му е трудно от 180 нагоре да ме изпревари а до там ако си докарам малко пъргавина и мощност ще му бия голям шамар и най-после някой в нашия град ще му затвори устата
- kriso85
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4093
- Регистриран на: 28.11.2006
- Местоположение: София/Сандански
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E90 330d; BMW F25 30d
- Мечтае да кара: BMW M
blac devil написа:и все пак трябва да има начин да ударя това Сузуки. Мисля да почна от катализатори, филтри и незнам на там какво но трябва да му затворя устата. Една вечер от Добрич до Балчик - 30км му беше доста трудно но ако имам още малко сила няма да му се дам въобще.
Бате, ако това сузуки е 100коня/ 900 кила и 320ка ще му се озори.... БМВ 316 има доста достойнства, но бързината не е едно от тях.... Ако искаш да си некъф кисел рацер, требваше поне 325 да земеш.
От катализатор, филтър и т.н. не очаквай чудеса

ПП : и що е30ката да не е кола




"Try not. Do or do not. There is no try" Yoda

- bmwdriver
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4859
- Регистриран на: 7.02.2003
- Местоположение: София
- Кара: на 1,6 бара
- Мечтае да кара: 911
Кажи си,че нямаш и идея какво е това
При тази скорост ти бие ограничителя и повече няма да вдигнеш.
Просто диференциала ти е къс и това ти е макс. скорост.Ако го смениш,
тогава може и да вдигнеш още десетина км.Обаче аз не бих го направил
Автоматика 4-степенен ли е?

При тази скорост ти бие ограничителя и повече няма да вдигнеш.
Просто диференциала ти е къс и това ти е макс. скорост.Ако го смениш,
тогава може и да вдигнеш още десетина км.Обаче аз не бих го направил

Автоматика 4-степенен ли е?
Суифта е много лекичък и не знам как с 400 или даже повечко от 400 кг отгоре и със същата мощност ще го накажеш със скорост
.
Има обаче една подробност и тя е, че Суифтчето е по-неустойчиво при по високи скорости и ако го хванеш по завойчета и шофьора на сузукито не е ненормален ще го накажеш.
Друг вариант
да си ги блъскате челно
:):):):) обаче гаранция, че после шофьора на сузукито няма да разбере кой е спечелил
Трети вариант не се заяждай с таратайки. Просто седни вътре и затвори вратата. Като чуеш как издрънчава като варбург когато се затваря вратата и видиш гадното пластмасово табло с някакви недодялани уреди ще разбереш, че макар и да набира по-бързичко просто няма с какво друго да се сравнява точно този модел сузуки с БМВто
А относно стъклата, на всяка кола се изпотяват когато изгасиш колата и вън е влажно а вътре има хора.

Има обаче една подробност и тя е, че Суифтчето е по-неустойчиво при по високи скорости и ако го хванеш по завойчета и шофьора на сузукито не е ненормален ще го накажеш.
Друг вариант



Трети вариант не се заяждай с таратайки. Просто седни вътре и затвори вратата. Като чуеш как издрънчава като варбург когато се затваря вратата и видиш гадното пластмасово табло с някакви недодялани уреди ще разбереш, че макар и да набира по-бързичко просто няма с какво друго да се сравнява точно този модел сузуки с БМВто



А относно стъклата, на всяка кола се изпотяват когато изгасиш колата и вън е влажно а вътре има хора.
- blac devil
- Потребител
-
- Мнения: 11
- Регистриран на: 11.05.2007
- Местоположение: dobrich
Мисля че е четири скорости защото като ги броя стигам до 4 и после сменя нещо като половинка. Когато го настъпвам с натиснат бутон спорт цеди до 160км и там включва тази половинка. Тогава до 185-190 е великото молене.
А за стабилността спор няма имаме си няколко завоя дето наистина май сузукито понамали защото аз бях на 170 и въобще не ме притесни
А за стабилността спор няма имаме си няколко завоя дето наистина май сузукито понамали защото аз бях на 170 и въобще не ме притесни
- bmwdriver
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4859
- Регистриран на: 7.02.2003
- Местоположение: София
- Кара: на 1,6 бара
- Мечтае да кара: 911
Значи трета е директната предавка (предавателното число е 1-ца),а
4-та е повишаваща,демек е 0,72 ,както е в случая.Затова спира да
набира.Тя е за икономия
4-та е повишаваща,демек е 0,72 ,както е в случая.Затова спира да
набира.Тя е за икономия

Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
- vld
- Старши ентусиаст
-
- Мнения: 12844
- Регистриран на: 10.08.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F11 535d, E84 2.3d
bam-bam написа: ... и за мен е30 не е кола ама е наи масовата
Не знам дали си карал такава кола имам в предвид да си е била твоя не да я караш 10 минути.
Е30 е изключителен автомобил и 150% истинско БМВ,за разлика от някои други модели които едва достигат 110% по мой критерий

Основен недостатък на Е30 е това,че е старо и изтормозено и почти е невъзможно да намериш читав екземпляр

Това е единственото нещо заради което е по-практично да караш Е36 примерно пред Е30
Просто по някога е по добре да си влагаш парите в нещо по ново ,което малко или много държи някаква пазарна цена

Но да кажеш че Е30 не е кола

Няма разумно обяснение


24 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани