Проблем с парното и още нещо!

3-та серия ('91-'98)

Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори

Потребител
Аватар
Мнения: 11
Регистриран на: 11.05.2007
Местоположение: dobrich

Мнение от blac devil » 22 Май 2007, 22:32

и все пак трябва да има начин да ударя това Сузуки. Мисля да почна от катализатори, филтри и незнам на там какво но трябва да му затворя устата. Една вечер от Добрич до Балчик - 30км му беше доста трудно но ако имам още малко сила няма да му се дам въобще.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 4859
Регистриран на: 7.02.2003
Местоположение: София
Кара: на 1,6 бара
Мечтае да кара: 911

Мнение от bmwdriver » 22 Май 2007, 22:38

Нали не мислиш,че можеш да вдигнеш максималната скорост.Имаш ли
представа какво е диференциал,предавателни числа,обороти и зависимостите м/у тях :?:
'91 Е36 32?i 24V- тия с детските болести и многото екстри 8)
Изображение
Driver's Racing Team
KBDremap

Потребител
Аватар
Мнения: 11
Регистриран на: 11.05.2007
Местоположение: dobrich

Мнение от blac devil » 22 Май 2007, 22:43

горе долу си го обяснявам ама ТРЯБВА ДА ПРОБВАМ знам че суифта върви но и на него му е трудно от 180 нагоре да ме изпревари а до там ако си докарам малко пъргавина и мощност ще му бия голям шамар и най-после някой в нашия град ще му затвори устата

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 4093
Регистриран на: 28.11.2006
Местоположение: София/Сандански
Пол: Мъж
Кара: BMW E90 330d; BMW F25 30d
Мечтае да кара: BMW M

Мнение от kriso85 » 22 Май 2007, 22:44

blac devil написа:и все пак трябва да има начин да ударя това Сузуки. Мисля да почна от катализатори, филтри и незнам на там какво но трябва да му затворя устата. Една вечер от Добрич до Балчик - 30км му беше доста трудно но ако имам още малко сила няма да му се дам въобще.

Бате, ако това сузуки е 100коня/ 900 кила и 320ка ще му се озори.... БМВ 316 има доста достойнства, но бързината не е едно от тях.... Ако искаш да си некъф кисел рацер, требваше поне 325 да земеш.
От катализатор, филтър и т.н. не очаквай чудеса :!:

ПП : и що е30ката да не е кола :?: Все едно всички дето имат по-нов модел от е36 да почнат да ни "е*ават" за наще бангии :mhihi: :mhihi: :mhihi:
"Try not. Do or do not. There is no try" Yoda
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 4859
Регистриран на: 7.02.2003
Местоположение: София
Кара: на 1,6 бара
Мечтае да кара: 911

Мнение от bmwdriver » 22 Май 2007, 22:46

Кажи си,че нямаш и идея какво е това :mhihi:
При тази скорост ти бие ограничителя и повече няма да вдигнеш.
Просто диференциала ти е къс и това ти е макс. скорост.Ако го смениш,
тогава може и да вдигнеш още десетина км.Обаче аз не бих го направил :idea:
Автоматика 4-степенен ли е?
'91 Е36 32?i 24V- тия с детските болести и многото екстри 8)
Изображение
Driver's Racing Team
KBDremap

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 173
Регистриран на: 13.12.2006
Местоположение: plovdiv

Мнение от juro » 22 Май 2007, 22:46

Суифта е много лекичък и не знам как с 400 или даже повечко от 400 кг отгоре и със същата мощност ще го накажеш със скорост :).
Има обаче една подробност и тя е, че Суифтчето е по-неустойчиво при по високи скорости и ако го хванеш по завойчета и шофьора на сузукито не е ненормален ще го накажеш.
Друг вариант :twisted: да си ги блъскате челно :):):):):) обаче гаранция, че после шофьора на сузукито няма да разбере кой е спечелил :mhihi:
Трети вариант не се заяждай с таратайки. Просто седни вътре и затвори вратата. Като чуеш как издрънчава като варбург когато се затваря вратата и видиш гадното пластмасово табло с някакви недодялани уреди ще разбереш, че макар и да набира по-бързичко просто няма с какво друго да се сравнява точно този модел сузуки с БМВто :mhihi: :mhihi: :mhihi:
А относно стъклата, на всяка кола се изпотяват когато изгасиш колата и вън е влажно а вътре има хора.

Потребител
Аватар
Мнения: 11
Регистриран на: 11.05.2007
Местоположение: dobrich

Мнение от blac devil » 22 Май 2007, 22:56

Мисля че е четири скорости защото като ги броя стигам до 4 и после сменя нещо като половинка. Когато го настъпвам с натиснат бутон спорт цеди до 160км и там включва тази половинка. Тогава до 185-190 е великото молене.
А за стабилността спор няма имаме си няколко завоя дето наистина май сузукито понамали защото аз бях на 170 и въобще не ме притесни

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 4859
Регистриран на: 7.02.2003
Местоположение: София
Кара: на 1,6 бара
Мечтае да кара: 911

Мнение от bmwdriver » 22 Май 2007, 23:14

Значи трета е директната предавка (предавателното число е 1-ца),а
4-та е повишаваща,демек е 0,72 ,както е в случая.Затова спира да
набира.Тя е за икономия :roll:
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
'91 Е36 32?i 24V- тия с детските болести и многото екстри 8)
Изображение
Driver's Racing Team
KBDremap

Старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 12844
Регистриран на: 10.08.2005
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: F11 535d, E84 2.3d

Мнение от vld » 23 Май 2007, 10:08

bam-bam написа: ... и за мен е30 не е кола ама е наи масовата :lol:

Не знам дали си карал такава кола имам в предвид да си е била твоя не да я караш 10 минути.
Е30 е изключителен автомобил и 150% истинско БМВ,за разлика от някои други модели които едва достигат 110% по мой критерий ;)

Основен недостатък на Е30 е това,че е старо и изтормозено и почти е невъзможно да намериш читав екземпляр :!:
Това е единственото нещо заради което е по-практично да караш Е36 примерно пред Е30
Просто по някога е по добре да си влагаш парите в нещо по ново ,което малко или много държи някаква пазарна цена ;)
Но да кажеш че Е30 не е кола :shock:
Няма разумно обяснение ;)
Изображение

Предишна

Назад към E36

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook